Klinkt als een lief mens die Huppelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima!!
We kwamen thuis, wat schetst mijn verbazing? De witte scooter is brandschoon, en de ramen kun je weer door zien. Met dank aan Huppelmuts die voor de kadden hep gezorgd
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nooit van gehoordHuppel? WO IST DAS?
Jullie kadden zijn wel geweldig!!quote:
ja het is zo'n gele trien!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
Nomquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoord
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
En ze hebben nu weer spatjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
Waar de spleet overdwars zitquote:
Spatjes? Que?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spatjes? Que?
Ik kom net thuis, kijk op mn app en ja hoor geld is binnen![]()
Dat je erin kan stappen kwam voor mij ook wel als een verrassing hoorquote:
Binenstebuiten zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
Het was geen spiegel waar je in keek?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je erin kan stappen kwam voor mij ook wel als een verrassing hoor
Me so horny, me love you long timequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever de Bangkok Surprise.
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..
En z'n eigen touwtje? Ook niet naar boven gekruld en vastgeknoopt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..
Uberhaupt burgers die militaire kleding dragen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Burgers die militaire kleding incorrect dragen
Ik draag mijn M90's nog wel eens, niks mis mee. Ze zitten als gegoten, beter dan die prut veiligheidsschoenen van m'n werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uberhaupt burgers die militaire kleding dragen...
Nee, dan al die militairen die in burgerkleding lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit. Behalve kisten/DT schoenen. Doe ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit. Behalve kisten/DT schoenen. Doe ik nog wel eens.
Er staat geen merk meer in, het zijn verder echt zeer prima schoenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.
weet ik niet eigenlijk. Ziet er wel hoogwaardig uit dat materiaal. Leer en inzool.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.
Ohh, vroegah stond dat gewoon op de zool en in de schoen. AchJa zal zich dat ook nog wel herinneren.quote:
Helaas heb ik ze niet meer, anders kon ik het even checken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
weet ik niet eigenlijk. Ziet er wel hoogwaardig uit dat materiaal. Leer en inzool.
Gelul, staat er nog steeds in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staat geen merk meer in, het zijn verder echt zeer prima schoenen.
Nee ook nog nietquote:
DEF / DEF[SC] #69 Waar sinterklaas en de kerstman elkaar niet mogenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk? Stalen neuzen? Ennuh, hele advertentie...![]()
![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)der-handgemaakt.html
En toen stopte ik met lezenquote:Beschrijving
Hallo,
Hierbij biedt ik
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk? Stalen neuzen? Ennuh, hele advertentie...![]()
![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)der-handgemaakt.html
Idd, heb ik ook zo gedaan, zijn nette degelijke goedzittende schoenen van een goed merk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Vent, die schoenen kan je prima onder een pak dragenn.. Draag ze lekker zelf
Vast door de KM zelf aangeschaft in eoa aangedane haven in de buurt van Bangladesh ofzo...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat nou gelul, ik heb ze hier toch staan! Broekventje
Ik vond ze al zo kleinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast door de KM zelf aangeschaft in eoa aangedane haven in de buurt van Bangladesh ofzo...
Biertje erbij en staren maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh jeej mn batterij bijna op. Nou moet ik awkward uit het raam gaan staren.
Ik pak straks ook een biertje!!quote:
Pics!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het staat er echt niet in; het oude Defensielogo staat erin. Zowel in het oude als nieuwe model. Heb net gekeken.
Heb ik niet. Het logo is er ook uitgesleten, dus als ik een foto maak kan je het toch niet zien.quote:
Je hebt nog niet eens een DT man...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgens mij staat het er bij mij ook niet in achja, zal thuus ff kiekn
Tja, de marinequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het staat er echt niet in; het oude Defensielogo staat erin. Zowel in het oude als nieuwe model. Heb net gekeken.
Ik vind jouw UI zo geinigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh jeej mn batterij bijna op. Nou moet ik awkward uit het raam gaan staren.
Houdt toch je smoelquote:
Cheersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pak straks ook een biertje!!
Dank je
Ik heb jou ge-appt!!quote:
Maar dan zonder tquote:
Mooi welquote:
Ja hallo nu moet ik opstaan en Leena weer verlaten om mijn mobiel te pakken.quote:
Gvd, wat een armoe...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel pantalon en schoenen. Geen jasje
NIET DOEN!!! VOORAL NIET DE KAT VERLATEN VOOR MIJ!! IK DENK NIET DAT ZE ME DAN LATEN LEVEN DE VOLGENDE KEER DAT IK LANGS KOM/OP MOET PASSEN!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hallo nu moet ik opstaan en Leena weer verlaten om mijn mobiel te pakken.
Dan is ie van Karel geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt het ook net niet lezen... "Since 1815"...
Ohh, d'n die'e, d'n dié van op de hoek hier verderop.quote:
Mijn zoon pakte de goedemorgen en ging direct naar breakdancen. Vanavond maakt hij dat chemische zooitje klaar zei hij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:10 schreef Lotusss het volgende:
En dankzij Huppelmuts kan ik nu de ideale vrouw uithangen: heb heerlijk en gezond gekookt voor meneer.
Karel Doorman, lapswanschquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, d'n die'e, d'n dié van op de hoek hier verderop.
Bruin, klopt. Maar bij de Luftwaffe kreeg ik ze in het zwart (40Squadron LB VLB Volkel/De Peel)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof jij ooit zwarte DT schoenen bij de KL gehad hebt...![]()
Die waren bruin weet je nog.
Daarom staat er ook KL...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bruin, klopt. Maar bij de Luftwaffe kreeg ik ze in het zwart (40Squadron LB VLB Volkel/De Peel)
Ben de laatste tijd niet helemaal helder, excuusquote:
Is er dan een gesprek gaande?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap echt niets van jullie gesprekken
Moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap echt niets van jullie gesprekken
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wie is dit vetklep aan de linkerkant?
Geen slechte woorden over apen hieroquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wat hep jij nu weer te melden??
Ik ben aan het posten in DEF en ben drukker met alles googlen dan met meepostenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Geen slechte woorden over apen hiero
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben aan het posten in DEF en ben drukker met alles googlen dan met meeposten
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
Wel veilig eten he, anders krijg je ziektes en ga je dood.
Ik heb afgelopen weken toch het tegendeel bewezen in mijn achtertuinquote:
Eens komt het weer terug, geloof mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weken toch het tegendeel bewezen in mijn achtertuin
Dan ben je beter bezig dan 95% van de nukubu's hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben aan het posten in DEF en ben drukker met alles googlen dan met meeposten
Dat komt natuurlijk omdat ik niet nutteloos ben!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan ben je beter bezig dan 95% van de nukubu's hier.
(Nutteloze Kut Burger)
En zwarte riem... Maar die lui hadden standaard de kisten onder het DT.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
@AchJa, Van Heutsz krijgt wel zwarte schoenen, idem stropdas.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik niet nutteloos ben!!
Gozert als zij een weekend op je kaddten past, is je huis ook meteen schoon.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gozert als zij een weekend op je kaddten past, is je huis ook meteen schoon.
kost dat duur?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gozert als zij een weekend op je kaddten past, is je huis ook meteen schoon.
Reiskosten en pils!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jezus vent, het zal wel een tijdje geleden zijn sinds jouw laatste les Nederlands of niet?
Ik heb nog een knuffel van hemquote:
dat zijn een paar collega's van mij. Ja.quote:
Ho, ik schrok even toen ik die gigantische muis zagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zijn een paar collega's van mij. Ja.
Denken dat dit mijn goeiste Nederlands isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jezus vent, het zal wel een tijdje geleden zijn sinds jouw laatste les Nederlands of niet?
Wat een dwaas ben je ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij kan even goed zingen als jouw degelijkheid![]()
Dan zou ik best kunnen doen, maar waarom zou ik?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg, kan jij geen wiskunde voor mij doen?
Jaaaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:29 schreef jitzzzze het volgende:
Vraag 1 van het examen staat gewoon online
Dan doe je nog iets nuttigsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou ik best kunnen doen, maar waarom zou ik?
Zo groot ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ho, ik schrok even toen ik die gigantische muis zagIn welke doos heb jij de afgelopen 3 dagen geslapen?
Appel-perenmoesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt. Hier komt ie:
[ afbeelding ]
Jezus, examen voor GOM?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt. Hier komt ie:
[ afbeelding ]
Heuyquote:Hoi samthegreat5,
Joost Schalkwijk is op vakantie en daarom bij deze een mail van zijn directe collega. Als je interesse hebt zou je in de gewenste periode bij ons een stage kunnen doen.
We willen je een in vitro huidinfectiemodel laten opzetten. Ik moet daar binnenkort zelf nog wat pilotexperimentjes voor uitvoeren. Als die gedaan zijn kan ik je tzt wel een project/stage omschrijving doen toekomen.
Laat me even weten of je wil komen en wanneer precies.
Met vriendelijke groeten,
blabla
dr. blabla
Onderzoeker
Universitair Medisch Centrum St Radboud
Dermatologie
Ga maar vast groot inslaan bij de Gammaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Op je naamstrook van je GVT staat zeker ook "thegreat5"
Wieso?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga maar vast groot inslaan bij de Gamma
Geen geld voor. Mag je zelf je naam met stift op een stukje tape schrijven.quote:
Als je naam maar zichtbaar is tochquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen geld voor. Mag je zelf je naam met stift op een stukje tape schrijven.
Tot je et achterkomt dat je maanden kan wachten op nieuwe schoenveters. Kun je beter dropveters kopen. Schiet niet op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je naam maar zichtbaar is toch
Die dingen breken toch niet zo snel? Ik loop al 4 jaar met eenzelfde paar schoenveters... Nog meer tips?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot je et achterkomt dat je maanden kan wachten op nieuwe schoenveters. Kun je beter dropveters kopen. Schiet niet op.
Kortom, zelf kopen dus
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die dingen breken toch niet zo snel? Ik loop al 4 jaar met eenzelfde paar schoenveters... Nog meer tips?
Niks daarvan. veters uit je kisten halen en poetsen maar. Daarna veters erin.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ja, als je M90/M07 kisten krijgt, kisten poets je buiten, niet op de legeringskamer, en de veters ook gewoon invetten met schoenpoets, anders worden ze wollig en pluizig.
Zitten die er veel tussen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Verdere tip BB, laat je niet gek maken door die mafketels van "de blauwe knoop".
Snelle jongen ben je dan als je 5 min krijgt (of minder). Dan is het gewoon die kist vol kladden, inclusief veters, en bij mij is dat altijd prima gegaan want in 2,5 jaar tijd geen enkele veter geknapt o.i.d.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks daarvan. veters uit je kisten halen en poetsen maar. Daarna veters erin.
Buiten poetsen mochten we toen niet. Wellicht is dat veranderd. En daarnaast, beetje lastig.
Als wij dat deden vonden ze altijd "de sahara" tussen die kisten als je je veters er niet had uitgehaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Snelle jongen ben je dan als je 5 min krijgt (of minder). Dan is het gewoon die kist vol kladden, inclusief veters, en bij mij is dat altijd prima gegaan want in 2,5 jaar tijd geen enkele veter geknapt o.i.d.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als wij dat deden vonden ze altijd "de sahara" tussen die kisten als je je veters er niet had uitgehaald.
Is nog redelijk kaal, zonder dat wij het wisten hadden we een compleet defensie oefen terrein met dixie en oefenvijand in onze helmen zitten na een dagje groen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als wij dat deden vonden ze altijd "de sahara" tussen die kisten als je je veters er niet had uitgehaald.
Yep! Wen er maar aanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vind die een klein zandkorreltje op je dekbed, gelijk de hele sahara zeker![]()
ff pochen nuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Is nog redelijk kaal, zonder dat wij het wisten hadden we een compleet defensie oefen terrein met dixie en oefenvijand in onze helmen zitten na een dagje groen.![]()
Maar zonder gekheid, dat was er bij ons niet bij, zal misschien wel aan het kader liggen, maar het was ja je hebt 5 minuten om je setje te pakken (uit de legeringskamer boven) kisten in- en uit te poetsen en weer terug te leggen. Maar ook de keren dat ik wel de tijd had gewoon de veters ingesmeerd, want anders werden ze gewoon pluizig en kan je ze ook nog eerder kapot trekken. (wat ik vaak genoeg heb gezien)
Ohh, denk je dat?quote:
Af en toe wel jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, denk je dat?![]()
gast, heb 8 jaar mogen dienen, en jij denkt dat ik uit m'n nek zit te lullen?
Het was niet voor niets stoerste opleiding(.nl)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff pochen nu![]()
Korporaal ER, 11 A-Cie Infbat AASLT/PARA meldt zich gereed voor inspectie! "in de houding staat"![]()
Nee, gewoon goed doen, dan geen gezeik.
Maak jij BB ff wijs dat 1 korrel zand echt voor een sgt-instructeur echt de gehele sahara is. Hij geloofd het nietquote:
Die jongen gaat het nog gezellig krijgen in Doorn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak jij BB ff wijs dat 1 korrel zand echt voor een sgt-instructeur echt de gehele sahara is. Hij geloofd het niet
@BB luister naar deze oud-LMB-er. Hij heeft nu echt wel gelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak jij BB ff wijs dat 1 korrel zand echt voor een sgt-instructeur echt de gehele sahara is. Hij geloofd het niet
Ja mevrouwquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
@BB luister naar deze oud-LMB-er. Hij heeft nu echt wel gelijk
Ligt aan het kader. Maar reken maar op straf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja mevrouw![]()
Nee maar ff alle gekheid op een stokkie, je word serieus bestraft als er een zandkorrel op je kast ofzo ligt??
Ik krijg nu slechte, onaardige ideeën om mensen te fuckenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ligt aan het kader. Maar reken maar op straf.
En een klein plukje stof onder je bed de oorzaak van elk geval van nekkramp/hersenvliesontsteking in NL.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doen !quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik krijg nu slechte, onaardige ideeën om mensen te fucken
Heh, en inspectie over de pornolat met de witte handschoen. Dan waren de rapen gaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een klein plukje stof onder je bed de oorzaak van elk geval van nekkramp/hersenvliesontsteking in NL.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik krijg nu slechte, onaardige ideeën om mensen te fucken
Plop, kunstgebit uit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ben nog aan het werk , maar toch maar *plop*
"Kruipen met je kut, achterbakse teringlijer"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
Met een beetje mazzel krijg je ook nog die Kpl uit de docu de uitverkorenen als kaderlid BB, wordt het helemaal gezellig.
En dat is geen gelul BB. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Kruipen met je kut, achterbakse teringlijer"
Ik wacht met smart.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat is geen gelul BB. Wen er maar aan.
Ow, denk dat BB ook echt nog wel eens zalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat is geen gelul BB. Wen er maar aan.
Janken is voor mietjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, denk dat BB ook echt nog wel eens zalals hij beseft dat die oude (en jonge) knarren op FOK! toch ook wel de waarheid spreken
Tot de rest van de opleiding jou uitkotst omdat jij ze een oor aan wil naaien met het vervuilen van hun uitrusting?quote:
Scheelt dan wel weer, bij VeVa wordt je er toch niet uitgetrapt, tenzij je het echt ernstig verneukt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot de rest van de opleiding jou uitkotst omdat jij ze een oor aan wil naaien met het vervuilen van hun uitrusting?
Noem het maar schelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Scheelt dan wel weer, bij VeVa wordt je er toch niet uitgetrapt, tenzij je het echt ernstig verneukt.
Zoals over de poort heen klimmen zodat je terug naar huis kan vluchten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Scheelt dan wel weer, bij VeVa wordt je er toch niet uitgetrapt, tenzij je het echt ernstig verneukt.
Dat zullen je Oost-Europese bruiden wel zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef jitzzzze het volgende:
Er komt hier net een bus door de straat rijden, een nieuwe VW Transporter, zo zwaar beladen dat de achtervering statisch is geworden
Ik maak toch een grapje jongequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot de rest van de opleiding jou uitkotst omdat jij ze een oor aan wil naaien met het vervuilen van hun uitrusting?
Dat, of met je lul in iemand z'n gezicht staan draaien. Aangifte gedaan, poef hoefde niet meer terug te komen. Maar ook al kotst de hele opleiding je uit, school wil je niet kwijt want je bent een wandelende subsidie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zoals over de poort heen klimmen zodat je terug naar huis kan vluchten?![]()
![]()
![]()
De verwachte opleidingstijd van BB?quote:
Wat betaal je die school nou, MBO 2'ers hoeven geeneens lesgeld te betalenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat, of met je lul in iemand z'n gezicht staan draaien. Aangifte gedaan, poef hoefde niet meer terug te komen. Maar ook al kotst de hele opleiding je uit, school wil je niet kwijt want je bent een wandelende subsidie.
What in the actual fuck?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat, of met je lul in iemand z'n gezicht staan draaien. Aangifte gedaan, poef hoefde niet meer terug te komen. Maar ook al kotst de hele opleiding je uit, school wil je niet kwijt want je bent een wandelende subsidie.
Na A geen B zeggen?quote:
Yep, VeVa halen ze wel. Eerste week van de AMO vaak niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jouw A was al niet grappig.quote:
Ai, das dan toch wel een smet op je dossier, voorlopig nog ff geen sgt dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Harde_Mepper het volgende:
Kpl van die docu zit niet meer bij opleidingen...heeft overplaatsing gehad nadat de docu is uitgezonden.
Heb geen cijfers bij de hand, maar ik hoor wisselende verhalen. Soms donderen ze met bosjes uit, en andere lichtingen schijnen wel redelijk te gaan. Maar ja d'r mag nog een hoop aan VeVa gesleuteld worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, VeVa halen ze wel. Eerste week van de AMO vaak niet.
Dan moet je ook wel geen reet uitgevoerd hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, VeVa halen ze wel. Eerste week van de AMO vaak niet.
quote:
Jep, mogen allemaal naar de herkansing, maar zo heel moeilijk zijn die PvB nou ook weer niet, je moet gewoon je rotzooi voor elkaar hebben, door werken en niet de kantjes er van af lopen. Dat is prima te doen die paar dagen, sterker nog de groppers kregen bij mij op school al voordat ze begonnen aan de PvB te horen wat hun opdracht was en konden zich al voorbereiden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel geen reet uitgevoerd hebbenMaat van me die nu in de LMB opleiding zit zei dat tijdens zijn proeve van bekwaamheid bij V&V 70% van de cursisten al was afgevallen..
daar is, bijna, iedereen het wel over eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:20 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ai, das dan toch wel een smet op je dossier, voorlopig nog ff geen sgt dan.
[..]
Heb geen cijfers bij de hand, maar ik hoor wisselende verhalen. Soms donderen ze met bosjes uit, en andere lichtingen schijnen wel redelijk te gaan. Maar ja d'r mag nog een hoop aan VeVa gesleuteld worden.
Snapte ook niet wat er zo moeilijk is aan even snel een vochtig doekje er over heen te halen. Zo complex is je legeringskamer nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, en inspectie over de pornolat met de witte handschoen. Dan waren de rapen gaar.
BB hoeft het niet te geloven, maar goed........
Helaas wordt er niet altijd even goed aangesleuteldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
daar is, bijna, iedereen het wel over eens.
Om ff hierop terug te komen..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb ik even geluk dat ik geen schooltenue aan hoefquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Helaas wordt er niet altijd even goed aangesleuteldZoals schooltenue's die worden aangepast waardoor veva paxen op school al helemaal op een een of andere Oegandese kindermilitie begint te lijken.
Je mag toch "lije" dat A) defensie haar VeVa vooropleiding zodanig inricht dat diegene die deze cursus met goed gevolg afronden, een aan zekerheid grenzende kans hebben tot het met succes voltooien van een AMO(L)/EVO. en dat B) zo niet, defensie alles in het werk stelt om A wel zo te laten zijn...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
daar is, bijna, iedereen het wel over eens.
Dan heb je uiteindelijk een klas met allemaal "ongeschikten"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef Aapsoldaat het volgende:
Daar zit school achter, die zeggen dan, mag je daar niet meer naar toe want je voldoet niet aan de eisen? Geen probleem, plaatsen we je gewoon in een andere klas, "probleem opgelost".
Onzin, klinkt als een gemiddelde veva klas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan heb je uiteindelijk een klas met allemaal "ongeschikten"
Gij hebt ervaring?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onzin, klinkt als een gemiddelde veva klas.
Ik ga voor C. Want VeVa moet natuurlijk wel een succes lijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef hcwp het volgende:
[..]
Je mag toch "lije" dat A) defensie haar VeVa vooropleiding zodanig inricht dat diegene die deze cursus met goed gevolg afronden, een aan zekerheid grenzende kans hebben tot het met succes voltooien van een AMO(L)/EVO. en dat B) zo niet, defensie alles in het werk stelt om A wel zo te laten zijn...
Maar het geval zal wel C) we krijgen subsidie per cursist, dus het zal me aan mijn kont oxideren of ze de AMO(L)/EVO halen of niet. Wat natuurlijk raar is, want die subsidie is vast minder dan de kosten geassocieerd met een uitvaller...
Ja.quote:
Het barst er namelijk van die bijdehande klapjosti's die te dom zijn om te branden, maar wel denken dat ze wat zijn omdat ze een godvergeten kansloze 'opleiding' volgen.quote:
Perfect voor LMB dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan heb je uiteindelijk een klas met allemaal "ongeschikten"
C klopt gedeeltelijk, ik denk dat Defensie er mede vanuit gaat dat het uitval proces tijdens VeVa zal gebeuren en diegene dus niet aan de opleiding begint, en tel daar dan de subsidie bij op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:31 schreef hcwp het volgende:
[..]
Je mag toch "lije" dat A) defensie haar VeVa vooropleiding zodanig inricht dat diegene die deze cursus met goed gevolg afronden, een aan zekerheid grenzende kans hebben tot het met succes voltooien van een AMO(L)/EVO. en dat B) zo niet, defensie alles in het werk stelt om A wel zo te laten zijn...
Maar het geval zal wel C) we krijgen subsidie per cursist, dus het zal me aan mijn kont oxideren of ze de AMO(L)/EVO halen of niet. Wat natuurlijk raar is, want die subsidie is vast minder dan de kosten geassocieerd met een uitvaller...
Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik bespeur nu toch wel wat verregaande frustratie Thaboel, ben je vroeger soms afgewezen voor VeVa ofzo?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het barst er namelijk van die bijdehande klapjosti's die te dom zijn om te branden, maar wel denken dat ze wat zijn omdat ze een godvergeten kansloze 'opleiding' volgen.
Dan hoop ik toch dat de meesten eruit gefilterd worden, in opzicht van de school begrijp ik het wel, money money.. Maar laat dan in ieder geval de mensen die sowieso niet aangenomen kunnen worden door instelling, medische beperkingen of wat dan ook een eerlijk advies te geven, en niet aan het lijntje te houden dat het ze wel zal lukken. Dat zou je als V&V'er zelf ook wel door moeten hebben als het niks isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom?Je hebt bij veva gewoon veel rambo's die stoer willen doen. School krijgt subsidie per leerling die de opleiding haalt. Dus dan maar de kneusjes bij elkaar en ze het met wat magie laten halen.
Jij woont in een dorp?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de meesten eruit gefilterd worden, in opzicht van de school begrijp ik het wel, money money.. Maar laat dan in ieder geval de mensen die sowieso niet aangenomen kunnen worden door instelling, medische beperkingen of wat dan ook een eerlijk advies te geven, en niet aan het lijntje te houden dat het ze wel zal lukken. Dat zou je als V&V'er zelf ook wel door moeten hebben als het niks is__!
Onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de meesten eruit gefilterd worden, in opzicht van de school begrijp ik het wel, money money.. Maar laat dan in ieder geval de mensen die sowieso niet aangenomen kunnen worden door instelling, medische beperkingen of wat dan ook een eerlijk advies te geven, en niet aan het lijntje te houden dat het ze wel zal lukken. Dat zou je als V&V'er zelf ook wel door moeten hebben als het niks is__!
Daarom de vraag of hij in een dorp woont... Daar noem je het een dorps gek, hier in de stad noemen we dat mede mensen... JA BB ER ZIJN MENSEN DIE NOG GELOVEN DAT DE AARDE PLAT IS. EN JA DIE GAAN VEVA DOEN!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daarom de vraag of hij in een dorp woont... Daar noem je het een dorps gek, hier in de stad noemen we dat mede mensen... JA BB ER ZIJN MENSEN DIE NOG GELOVEN DAT DE AARDE PLAT IS. EN JA DIE GAAN VEVA DOEN!
Je krijgt toch ook gewoon cluster tests? Fysiek zou het een V&V wel moeten lukken als hij/zij netjes blijft trainen, SMA geeft een redelijke medische check, niet volledig maar toch. Lijkt me dat als ze vinden dat je het fout doet je er wel op aangesproken word, anders schiet je dus niks opquote:
Dan moeten die gasten er zelf gewoon mee stoppen, als je na 2 jaar lang nog steeds niet weet dat het niks is... dan ben je überhaupt al ongeschiktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
School mag geen leerlingen weigeren op basis van conditie van de persoon, vrij onderwijs. Heb al eens over gehad met sportdocenten op school, ze zeggen dat ze het sterk afraden voor sommige personen, maar ja oogkleppen op, en dan kunnen zij als docent ook niks meer doen en komt het van hoger af.
Leerplicht. En dan nog kunnen ze zichzelf helemaal het baasje vinden he.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moeten die gasten er zelf gewoon mee stoppen, als je na 2 jaar lang nog steeds niet weet dat het niks is... dan ben je überhaupt al ongeschikt
Op leerplicht heb je een punt, ze moeten zeker ook eerst een andere opleiding fixen dan voordat ze stoppen? En voor dat tweede heb je gewoon kader nodig met een objectieve mening, als je op de stage als een "Schol" word behandeld, dan weet je zelf dat je alleen V&V doet om het bloemetjespak en het lopen met een plastic diemacoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leerplicht. En dan nog kunnen ze zichzelf helemaal het baasje vinden he.
Stop maar met de discussie... Fuck-ups halen de opleiding klaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Op leerplicht heb je een punt, ze moeten zeker ook eerst een andere opleiding fixen dan voordat ze stoppen? En voor dat tweede heb je gewoon kader nodig met een objectieve mening, als je op de stage als een "Schol" word behandeld, dan weet je zelf dat je alleen V&V doet om het bloemetjespak en het lopen met een plastic diemaco
Het zou me niks interesseren, bluffers worden er bij de Marns hopelijk uitgefilterd, zoniet dan wel in de EVO.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stop maar met de discussie... Fuck-ups halen de opleiding klaar.
Wat ga jij dan doen nadat jij er uit ligt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zou me niks interesseren, bluffers worden er bij de Marns hopelijk uitgefilterd, zoniet dan wel in de EVO.
Ligt aan de reden waardoor ik het niet haal..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen nadat jij er uit ligt?
Juist. En wat is jouw plan B?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, je kan toch vooruitkijken? Dat je 't niet fixed kan ook gebeuren..
In feutus-houding in een hoekje liggenquote:
De speciale Veva amo's hadden een hoger uitval percentage zelfs met een korte amoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
Sterker nog, eerder niet dan wel.
Bij ons waren het juist V&V die de deksel op de neus kregen en als eerste weer afdropen.
Vloeken mag niet meer bij die tere zieltjes?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef hcwp het volgende:
Waarom is de kpl eigenlijk overgeplaatst na de docu (zie paar pag. terug)?
Ze hadden een verkorte V&V-EVO..,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De speciale Veva amo's hadden een hoger uitval percentage zelfs met een korte amo
Voeg daar "verder alleen maar zeiken over Defensie/Overheid/uitkeringinstantie" bij en ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In feutus-houding in een hoekje liggendat zijn leven over is, om vervolgens op de bank alleen maar naar docu's over defensie te kijken en steun trekken
De Erwin-methode dus, inclusief de dwangneurosie van het posten van grenadiersmarsen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In feutus-houding in een hoekje liggendat zijn leven over is, om vervolgens op de bank alleen maar naar docu's over defensie te kijken en steun trekken
quote:
Dit kon ik dus niet achterwege latenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De Erwin-methode dus, inclusief de dwangneurosie van het posten van grenadiersmarsen?
V&V lichtingen worden toch gewoon hetzelfde behandeld als normale lichtingen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
Sterker nog, eerder niet dan wel.
Bij ons waren het juist V&V die de deksel op de neus kregen en als eerste weer afdropen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef hcwp het volgende:
Waarom is de kpl eigenlijk overgeplaatst na de docu (zie paar pag. terug)?
Maar er is dus gewoon iemand op hoger niveau die niet wil luisteren... Kader geeft dit natuurlijk wel aan...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze hadden een verkorte V&V-EVO..,
Die uiteindelijk langer duurde dan een reguliere, niet alleen omdat het niveau on te janken was, maar ze het fout aangeleerde ook nog moesten afleren...
Lees eens goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
V&V lichtingen worden toch gewoon hetzelfde behandeld als normale lichtingen?
Dus, leer nu van wat er hier door beroeps, oud-beroeps, oud-dienstplichtigen en Natressers gezegd wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze hadden een verkorte V&V-EVO..,
Die uiteindelijk langer duurde dan een reguliere, niet alleen omdat het niveau on te janken was, [b]maar ze het fout aangeleerde ook nog moesten afleren...
Ik denk dat Rave ook doelt op de mensen die de EVO doen tegen advies in, dus mensen die stage hebben gelopen bij PAINF en dan bijv. voor KMarns kiezen, dan krijg je datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees eens goed
[..]
Dus, leer nu van wat er hier door beroeps, oud-beroeps, oud-dienstplichtigen en Natressers gezegd wordt.
Dan zal ik wel met een bijzondere V&V'er praten, al een MENTEX overleefd waar hoopjes mensen waren uitgevallen op de baan in Deelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn buurjongen is net begonnen aan de AMO nadat hij zijn VEVA heeft afgerond. Hoorde van m'n ma dat de buurvrouw zei dat hij na de 1e week al niet meer wou.
Doet die nu nog V&V of is hij al actief in dienst? Oftewel heeft de AMO overleefd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan zal ik wel met een bijzondere V&V'er praten, al een MENTEX overleefd waar hoopjes mensen waren uitgevallen op de baan in Deelen
Hij is op dit moment bezig met de AMO LMB..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doet die nu nog V&V of is hij al actief in dienst? Oftewel heeft de AMO overleefd?
Lijkt verdomd veel op een normaal 'opleidings'bivak... ARM UIT DE KOM?! For fuck sake... je bent aan het lopen, schop jezelf ff over het hek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan zal ik wel met een bijzondere V&V'er praten, al een MENTEX overleefd waar hoopjes mensen waren uitgevallen op de baan in Deelen
"Met volle bepakking (en maag) 's avonds onverwachts 14 km over de landingsbaan van vliegveld Deelen stekkeren. 3 kilometer daarvan was hardlopen (speedmars). Kotsen, arm uit de kom, scheenbeen blessures, knieën enz, enz."
Hey, het kader heeft dit geschreven hoor..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lijkt verdomd veel op een normaal 'opleidings'bivak... ARM UIT DE KOM?! For fuck sake... je bent aan het lopen, schop jezelf ff over het hek.
3 KM speedmarsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Met volle bepakking (en maag) 's avonds onverwachts 14 km over de landingsbaan van vliegveld Deelen stekkeren. 3 kilometer daarvan was hardlopen (speedmars). Kotsen, arm uit de kom, scheenbeen blessures, knieën enz, enz."
Ik weet niet hoe het in NL zit, maar in de USA op je eerste dag opleiding en eerste keer uniform "look to the left, look to the right, either one of them will not be here at the end of the training".quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij is op dit moment bezig met de AMO LMB..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |