Klinkt als een lief mens die Huppelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima!!
We kwamen thuis, wat schetst mijn verbazing? De witte scooter is brandschoon, en de ramen kun je weer door zien. Met dank aan Huppelmuts die voor de kadden hep gezorgd
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nooit van gehoordHuppel? WO IST DAS?
Jullie kadden zijn wel geweldig!!quote:
ja het is zo'n gele trien!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
Nomquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoord
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
En ze hebben nu weer spatjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
Waar de spleet overdwars zitquote:
Spatjes? Que?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spatjes? Que?
Ik kom net thuis, kijk op mn app en ja hoor geld is binnen![]()
Dat je erin kan stappen kwam voor mij ook wel als een verrassing hoorquote:
Binenstebuiten zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
Het was geen spiegel waar je in keek?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je erin kan stappen kwam voor mij ook wel als een verrassing hoor
Me so horny, me love you long timequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever de Bangkok Surprise.
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..
En z'n eigen touwtje? Ook niet naar boven gekruld en vastgeknoopt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..
Uberhaupt burgers die militaire kleding dragen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Burgers die militaire kleding incorrect dragen
Ik draag mijn M90's nog wel eens, niks mis mee. Ze zitten als gegoten, beter dan die prut veiligheidsschoenen van m'n werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uberhaupt burgers die militaire kleding dragen...
Nee, dan al die militairen die in burgerkleding lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit. Behalve kisten/DT schoenen. Doe ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit. Behalve kisten/DT schoenen. Doe ik nog wel eens.
Er staat geen merk meer in, het zijn verder echt zeer prima schoenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.
weet ik niet eigenlijk. Ziet er wel hoogwaardig uit dat materiaal. Leer en inzool.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.
Ohh, vroegah stond dat gewoon op de zool en in de schoen. AchJa zal zich dat ook nog wel herinneren.quote:
Helaas heb ik ze niet meer, anders kon ik het even checken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
weet ik niet eigenlijk. Ziet er wel hoogwaardig uit dat materiaal. Leer en inzool.
Gelul, staat er nog steeds in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staat geen merk meer in, het zijn verder echt zeer prima schoenen.
Nee ook nog nietquote:
DEF / DEF[SC] #69 Waar sinterklaas en de kerstman elkaar niet mogenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk? Stalen neuzen? Ennuh, hele advertentie...![]()
![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)der-handgemaakt.html
En toen stopte ik met lezenquote:Beschrijving
Hallo,
Hierbij biedt ik
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk? Stalen neuzen? Ennuh, hele advertentie...![]()
![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)der-handgemaakt.html
Idd, heb ik ook zo gedaan, zijn nette degelijke goedzittende schoenen van een goed merk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Vent, die schoenen kan je prima onder een pak dragenn.. Draag ze lekker zelf
Vast door de KM zelf aangeschaft in eoa aangedane haven in de buurt van Bangladesh ofzo...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat nou gelul, ik heb ze hier toch staan! Broekventje
Ik vond ze al zo kleinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast door de KM zelf aangeschaft in eoa aangedane haven in de buurt van Bangladesh ofzo...
Biertje erbij en staren maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh jeej mn batterij bijna op. Nou moet ik awkward uit het raam gaan staren.
Ik pak straks ook een biertje!!quote:
Pics!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het staat er echt niet in; het oude Defensielogo staat erin. Zowel in het oude als nieuwe model. Heb net gekeken.
Heb ik niet. Het logo is er ook uitgesleten, dus als ik een foto maak kan je het toch niet zien.quote:
Je hebt nog niet eens een DT man...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgens mij staat het er bij mij ook niet in achja, zal thuus ff kiekn
Tja, de marinequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het staat er echt niet in; het oude Defensielogo staat erin. Zowel in het oude als nieuwe model. Heb net gekeken.
Ik vind jouw UI zo geinigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh jeej mn batterij bijna op. Nou moet ik awkward uit het raam gaan staren.
Houdt toch je smoelquote:
Cheersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pak straks ook een biertje!!
Dank je
Ik heb jou ge-appt!!quote:
Maar dan zonder tquote:
Mooi welquote:
Ja hallo nu moet ik opstaan en Leena weer verlaten om mijn mobiel te pakken.quote:
Gvd, wat een armoe...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel pantalon en schoenen. Geen jasje
NIET DOEN!!! VOORAL NIET DE KAT VERLATEN VOOR MIJ!! IK DENK NIET DAT ZE ME DAN LATEN LEVEN DE VOLGENDE KEER DAT IK LANGS KOM/OP MOET PASSEN!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hallo nu moet ik opstaan en Leena weer verlaten om mijn mobiel te pakken.
Dan is ie van Karel geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt het ook net niet lezen... "Since 1815"...
Ohh, d'n die'e, d'n dié van op de hoek hier verderop.quote:
Mijn zoon pakte de goedemorgen en ging direct naar breakdancen. Vanavond maakt hij dat chemische zooitje klaar zei hij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:10 schreef Lotusss het volgende:
En dankzij Huppelmuts kan ik nu de ideale vrouw uithangen: heb heerlijk en gezond gekookt voor meneer.
Karel Doorman, lapswanschquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, d'n die'e, d'n dié van op de hoek hier verderop.
Bruin, klopt. Maar bij de Luftwaffe kreeg ik ze in het zwart (40Squadron LB VLB Volkel/De Peel)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof jij ooit zwarte DT schoenen bij de KL gehad hebt...![]()
Die waren bruin weet je nog.
Daarom staat er ook KL...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bruin, klopt. Maar bij de Luftwaffe kreeg ik ze in het zwart (40Squadron LB VLB Volkel/De Peel)
Ben de laatste tijd niet helemaal helder, excuusquote:
Is er dan een gesprek gaande?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap echt niets van jullie gesprekken
Moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap echt niets van jullie gesprekken
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wie is dit vetklep aan de linkerkant?
Geen slechte woorden over apen hieroquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wat hep jij nu weer te melden??
Ik ben aan het posten in DEF en ben drukker met alles googlen dan met meepostenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Geen slechte woorden over apen hiero
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben aan het posten in DEF en ben drukker met alles googlen dan met meeposten
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
Wel veilig eten he, anders krijg je ziektes en ga je dood.
Ik heb afgelopen weken toch het tegendeel bewezen in mijn achtertuinquote:
Eens komt het weer terug, geloof mequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weken toch het tegendeel bewezen in mijn achtertuin
Dan ben je beter bezig dan 95% van de nukubu's hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben aan het posten in DEF en ben drukker met alles googlen dan met meeposten
Dat komt natuurlijk omdat ik niet nutteloos ben!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan ben je beter bezig dan 95% van de nukubu's hier.
(Nutteloze Kut Burger)
En zwarte riem... Maar die lui hadden standaard de kisten onder het DT.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
@AchJa, Van Heutsz krijgt wel zwarte schoenen, idem stropdas.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik niet nutteloos ben!!
Gozert als zij een weekend op je kaddten past, is je huis ook meteen schoon.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gozert als zij een weekend op je kaddten past, is je huis ook meteen schoon.
kost dat duur?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gozert als zij een weekend op je kaddten past, is je huis ook meteen schoon.
Reiskosten en pils!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jezus vent, het zal wel een tijdje geleden zijn sinds jouw laatste les Nederlands of niet?
Ik heb nog een knuffel van hemquote:
dat zijn een paar collega's van mij. Ja.quote:
Ho, ik schrok even toen ik die gigantische muis zagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zijn een paar collega's van mij. Ja.
Denken dat dit mijn goeiste Nederlands isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jezus vent, het zal wel een tijdje geleden zijn sinds jouw laatste les Nederlands of niet?
Wat een dwaas ben je ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |