Klinkt als een lief mens die Huppelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima!!
We kwamen thuis, wat schetst mijn verbazing? De witte scooter is brandschoon, en de ramen kun je weer door zien. Met dank aan Huppelmuts die voor de kadden hep gezorgd
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nooit van gehoordHuppel? WO IST DAS?
Jullie kadden zijn wel geweldig!!quote:
ja het is zo'n gele trien!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
Nomquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoord
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
En ze hebben nu weer spatjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
Waar de spleet overdwars zitquote:
Spatjes? Que?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spatjes? Que?
Ik kom net thuis, kijk op mn app en ja hoor geld is binnen![]()
Dat je erin kan stappen kwam voor mij ook wel als een verrassing hoorquote:
Binenstebuiten zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
Het was geen spiegel waar je in keek?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je erin kan stappen kwam voor mij ook wel als een verrassing hoor
Me so horny, me love you long timequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever de Bangkok Surprise.
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..
En z'n eigen touwtje? Ook niet naar boven gekruld en vastgeknoopt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee met de onderkant niet naar boven gekruld en niet vastgeknoopt, net zoals de rest van de bungelende touwtjes..
Uberhaupt burgers die militaire kleding dragen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Burgers die militaire kleding incorrect dragen
Ik draag mijn M90's nog wel eens, niks mis mee. Ze zitten als gegoten, beter dan die prut veiligheidsschoenen van m'n werk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uberhaupt burgers die militaire kleding dragen...
Nee, dan al die militairen die in burgerkleding lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit. Behalve kisten/DT schoenen. Doe ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit. Behalve kisten/DT schoenen. Doe ik nog wel eens.
Er staat geen merk meer in, het zijn verder echt zeer prima schoenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.
weet ik niet eigenlijk. Ziet er wel hoogwaardig uit dat materiaal. Leer en inzool.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die DT schoenen, zijn dat nog steeds die van Liers?? Dat is wel hele goede kwaliteit.
Ohh, vroegah stond dat gewoon op de zool en in de schoen. AchJa zal zich dat ook nog wel herinneren.quote:
Helaas heb ik ze niet meer, anders kon ik het even checken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
weet ik niet eigenlijk. Ziet er wel hoogwaardig uit dat materiaal. Leer en inzool.
Gelul, staat er nog steeds in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er staat geen merk meer in, het zijn verder echt zeer prima schoenen.
Nee ook nog nietquote:
DEF / DEF[SC] #69 Waar sinterklaas en de kerstman elkaar niet mogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |