Klinkt als een lief mens die Huppelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima!!
We kwamen thuis, wat schetst mijn verbazing? De witte scooter is brandschoon, en de ramen kun je weer door zien. Met dank aan Huppelmuts die voor de kadden hep gezorgd
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt als een lief mens die Huppel
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoordquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nooit van gehoordHuppel? WO IST DAS?
Jullie kadden zijn wel geweldig!!quote:
ja het is zo'n gele trien!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
Serieuze trien heb je, als je erin kan stappen
Nomquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen die zo klein zijn dat dat inderdaad tot de opties behoord
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
En ze hebben nu weer spatjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kadden zijn wel geweldig!!
Maffe beesten
Waar de spleet overdwars zitquote:
Spatjes? Que?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spatjes? Que?
Ik kom net thuis, kijk op mn app en ja hoor geld is binnen![]()
Dat je erin kan stappen kwam voor mij ook wel als een verrassing hoorquote:
Binenstebuiten zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
Het was geen spiegel waar je in keek?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme.... Ik zie net een autist in een bilaminaat langslopen met een kroket in z'n hand.. Stereotype Beta, en hij draagt gvd z'n bilaminaat ook nog eens niet correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |