Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Drommeldaris op 23-05-2013 08:19:58 ]
Deels.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:57 schreef shifto het volgende:
Iedereen weet ondertussen dat de show nep is?
Hoezoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok.
Dan weet je nu dat het helemaal nep is.
Nope.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok.
Dan weet je nu dat het helemaal nep is.
Waarom niet? Ik geloof het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef PeterPastoor het volgende:
Die blonde meid uit Kampen kan toch nooit maagd zijn?
Eerder naief van jou om te denken dat er niet van die idioten bestaan. Of denk je dat al die duizenden mensen die ooit bij Man Bijt Hond zijn geweest ook allemaal acteurs zijn?quote:
Ze hadden me nog gevraagd om te vloggen voor de show (zoals Marc en Jasper) maar ik had geen idee wat ik er op moest zetten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef dikkedaniel het volgende:
Marcel ga aub een youtube kanaal met dagelijkse VLOGS beginnen![]()
baas
Gewoon vertellen wat je die week gaat doen/hebt gedaan. Of bijvoorbeeld je visie geven ergens op of over een hobby vertellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ze hadden me nog gevraagd om te vloggen voor de show (zoals Marc en Jasper) maar ik had geen idee wat ik er op moest zetten.
Marc bedoel je? Marcel staat in de OP.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef Morendo het volgende:
Is Marcel de sociaal gestoorde broer van Dion Graus?
Eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Cue_ het volgende:
Marcel
Verder erg grappig programma om te zien soms. (Zoals ik hier al las) is het natuurlijk wel flink aangedikt en slim gemonteerd. Maar het is een feit dat er mensen als Marc bestaan. Die hebben echt hulp nodig denk ik soms.
Ze focussen idd wel veel op het hele seks gebeuren en hoe men dat voor zich ziet, ipv ook de eventuele relatie die men erbij zou willen. Dat vind ik wel jammer.
Zelfs BNN kan dit beter. Bij RTL draait het voornamelijk om de kijkcijfers, maatschappelijk doel is niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens!
De oprechtheid van deze mensen komt zo ook niet naar voren. Het lijkt al gauw knullig en vooral vermaak voor ons ipv begrip kweken. Een dergelijk programma zou bij een Arie Boomsma voor een publieke zender al heel anders worden denk ik.
Nog niet. Moet helaas een nieuw flesje chlorofoom halenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:57 schreef -Hakuna- het volgende:
Aan Marcel, heeft het programma naast een hoop media en FOK aandacht je uiteindelijk ook een geschikte vrouw opgeleverd?
Dat laatste is wel belangrijk, alhoewel wat (media) aandacht zou ik zelf ook wel kunnen gebruiken. Ja toch!
Gewoon squatten, dan komt echt alles goed!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog niet. Moet helaas een nieuw flesje chlorofoom halen
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over hadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog niet. Moet helaas een nieuw flesje chlorofoom halen
En jullie hebben allebei IT-mediaproductie gedaan op 't Deltionquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over had
OMG wat is de wereld kleinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Young_David het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei IT-mediaproductie gedaan op 't Deltion
*flies away
Nog nooit een nintendo gekocht, heb nog steeds mijn orginele SNES. Het enige wat ik daarvoor gekocht heb zijn wat tweede hands games en controlers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over had
Dan was het een Psp, of Nintendo DS. Je hebt iets bij me gekochtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog nooit een nintendo gekocht, heb nog steeds mijn orginele SNES. Het enige wat ik daarvoor gekocht heb zijn wat tweede hands games en controlers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Artikel op AD.nl: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Absolute-onzin.dhtmlquote:Ewout Genemans ontkent kijkersbedrog
Ewout Genemans doet in de door hem gemaakte RTL 5-show Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan niet aan kijkersbedrog. Dat vertelt de tv-maker vandaag in het AD. ‘Kandidate’ Linda Dummer wordt in de show gekoppeld aan maagd Marc (48), maar beweert een ingehuurd actrice te zijn. “Het is de grootst mogelijke onzin. Linda is niet betaald en komt niet van een castingbureau. Ze is wellicht teleurgesteld dat de date niet resulteerde in een relatie“, reageert Genemans.
Dummer doet haar onthullingen op het internet. “Jullie kijken naar een programma dat fake is, geacteerd. Marc en de overigen zijn wel maagd, maar hun dates zijn voornamelijk actrices“, beweert ze.
http://www.mediacourant.nl/?p=152147
nou inderdaad. Ik zwijmel helemaal weg bij deze adonis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou ook rare dingen gaan doen als ik geen relatie met Marc zou kunnen hebben als vrouw.
quote:Ze is wellicht teleurgesteld dat de date niet resulteerde in een relatie
Geloofwaardig Ewout, heel geloofwaardig.quote:
Hij doet me altijd denken aan zo'n bobblehead hondjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe die Marc altijd met zijn mond doetIn zijn tjernobil apartement.
Ik zal Ewout even je gegevens doorgevenquote:
Graaaaaagquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zal Ewout even je gegevens doorgeven
Als een man tegen mij zou zeggen dattie nog nooit vrouwenvlees heeft mogen proeven zou ik inderdaad krijsend het raam uitspringen ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
In alles wat hij uitspreekt zit ook zo'n vies ondertoontje, snap wel dat vrouwen gillend weg rennen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als een man tegen mij zou zeggen dattie nog nooit vrouwenvlees heeft mogen proeven zou ik inderdaad krijsend het raam uitspringen ja.
I knowquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De beste man zit gewoon hier bij ons in het topic
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is dat als je dan een actice inhuurt, waarom dan iemand die zoveel jonger is dan hijzelf? Natuurlijk geloven mensen het dan niet. En dat is weer niet goed voor je programma.
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenDie kerel zal voor eeuwig alleen blijven in zijn rukbunker
30cm is slechts slap g.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggen
Zie je? Ik ben niet de enige die dit denkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenDie kerel zal voor eeuwig alleen blijven in zijn rukbunker
Hij ziet er gewoon uit als iemand die je bij een kinderspeeltuin in de gaten zou houden. Hij heeft sociaal idd echt helemaal niks gewoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zie je? Ik ben niet de enige die dit denkt.
Die man heeft nul sociale skills. Nul. Niets. Nada.
Er zijn ook vrouwen die het tegen betaling doen. Misschien kan hij beter eens in die hoek gaan neuzen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ach, er zijn ook zoveel contactgestoorde vrouwen op de wereld, waarschijnlijk wel minder dan dat er mannen zijn maar goed
Er zal vast wel iemand gek genoeg zijn om interesse te hebben in Marc, maar dan zal hij het niet bij leuke 30 jarige vrouwen moeten zoeken.
Volgens mij zei die van niet maar ik lees net dat Oognip Marcel wel een geile bink vindtquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef NielsTriple het volgende:
Overigens, ik zie dat Marcel meeleest, heb je sinds het begin van dit programma al gescoord of niet? Want jij bent ook op tv geweest en er zijn vrouwen die daar gevoelig voor zijn
Maar Marcel komt er sowieso wel, hij is aan zichzelf aan het werken. Dus met wat tijd komt hij er zeker wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zei die van niet maar ik lees net dat Oognip Marcel wel een geile bink vindt
Hij moest alleen nog even iets vinden waardoor hij in vorm kon komen. Hij was nog wat te onzeker om naar de sportschool te gaan. Jij hebt dat destijds opgelost door zonder broek naar de sportschool te gaan toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar Marcel komt er sowieso wel, hij is aan zichzelf aan het werken. Dus met wat tijd komt hij er zeker wel.
Nee man, nooit last van gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij moest alleen nog even iets vinden waardoor hij in vorm kon komen. Hij was nog wat te onzeker om naar de sportschool te gaan. Jij hebt dat destijds opgelost door zonder broek naar de sportschool te gaan toch?
muah, je verbaast je nog over hoeveel vrouwen er op van die conventies enzo zijn hoor. Marcel kan daar wel een vrouw hosselen jeweet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
Voor Marcel vind ik het ook meer sneu. Hij is een nerd, doet weinig aan z'n uiterlijk en zit veel binnen. En dat riddertje spelen in de speeltuin op je 30e, zal het ook niet echt goed doen bij de vrouwtjes.
Maar hij is vriendelijk, intelligent en als hij z'n (Chinese vlas)baard zou afscheren zou hij misschien een stuk beter ogen. Dus er is hoop.
In tegenstelling tot Marc.
Ja, daarom zit hij ook in dit programma. Omdat hij zo een vrouw kan hosselen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
muah, je verbaast je nog over hoeveel vrouwen er op van die conventies enzo zijn hoor. Marcel kan daar wel een vrouw hosselen jeweet.
Ik bedoel als hij wat aan zichzelf gewerkt heeft enzo. en wat meer zelfvertrouwen krijgt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ja, daarom zit hij ook in dit programma. Omdat hij zo een vrouw kan hosselen.
Dus als hij die dingen doet die ik net opsomde? Oke, thnx!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik bedoel als hij wat aan zichzelf gewerkt heeft enzo. en wat meer zelfvertrouwen krijgt.
Die vieze baard moet er echt af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
Voor Marcel vind ik het ook meer sneu. Hij is een nerd, doet weinig aan z'n uiterlijk en zit veel binnen. En dat riddertje spelen in de speeltuin op je 30e, zal het ook niet echt goed doen bij de vrouwtjes.
Maar hij is vriendelijk, intelligent en als hij z'n (Chinese vlas)baard zou afscheren zou hij misschien een stuk beter ogen. Dus er is hoop.
Stuur hem een DM/PM met deze tips zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
Alleen al meer op vrouwen afstappen zou hem al helpenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef NielsTriple het volgende:
Dus als hij die dingen doet die ik net opsomde? Oke, thnx!
"Al die FOK!sletjes" Lachje gemacht. Drommel is een schattige egostreler.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggen
Er zijn vast maagdelijke en/of single vrouwen van hetzelfde kaliber als Marc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zal niet goed genoeg voor hem zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn vast maagdelijke en/of single vrouwen van hetzelfde kaliber als Marc.![]()
Maar of hij daar op valt is dan weer de vraag.
Hoop het nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef NielsTriple het volgende:
Zou RTL trouwens al overwegen om Boy een eigen show te geven?
Jawel man, hij is geniaalquote:
Sowieso een beetje bullshit dat die in de show zit. Ze wonen samen, natuurlijk gaan ze ooit trouwens en gaat die Boy die mormoon ontmaagdenquote:
Je bedoelt die gast die eerst goedkeuring van z'n moeder wil, voordat hij haar opentrekt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso een beetje bullshit dat die in de show zit. Ze wonen samen, natuurlijk gaan ze ooit trouwens en gaat die Boy die mormoon ontmaagden
Op Marc en die ene klabanus die gespierd is na wens ik ze eigenlijk allemaal het beste en verwacht ik ook wel dat het ze binnen afzienbare tijd gaat lukken om hun maagdelijkheid kwijt te raken.
Die chick moet ik dan ff terugzoeken, niet echt blijven hangen dus...quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Exact, wel een leuke chick trouwens waarmee die aan tafel zat
Of een straatverbod.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Die gedichtendude uut Groningen heeft ook nog wel een kapper en wat assertiviteitstraining nodig anders.
Ik denk dat dan nóg het kwartje niet valt.quote:
Eindbaas van deze show zonder twijfelquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef NielsTriple het volgende:
Zou RTL trouwens al overwegen om Boy een eigen show te geven?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat dan nóg het kwartje niet valt.
Wel the place to be. Genoeg kameraden hier te vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef NielsTriple het volgende:
Rot op hoor, zitten al die maagden op Fok?
Die Alex heeft 2 posts.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef NielsTriple het volgende:
Misschien speciaal voor dit topic?quote:
Het verbaast me niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef NielsTriple het volgende:
Het is geen Marcquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Misschien speciaal voor dit topic?
Wel cool, hij komt er ook wel, die maat van hem ook. Alleen ff wat zelfvertrouwen vinden.
Dat zou me een ban opleverenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Zou helemaal gaaf zijn als marc zich zou aanmelden hier
Kan helaas nog geen PM's versturen tenzij ik er op reageer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
I knowik hoop stiekem op een PM van hem
quote:
Als ik gescoord heb dan hebben ze helaas nog niet gereageerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef NielsTriple het volgende:
Overigens, ik zie dat Marcel meeleest, heb je sinds het begin van dit programma al gescoord of niet? Want jij bent ook op tv geweest en er zijn vrouwen die daar gevoelig voor zijn
Dan gaat het overquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kan helaas nog geen PM's versturen tenzij ik er op reageer.
Oke, maar heb je al foekie-foekie gedaan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Als ik gescoord heb dan hebben ze helaas nog niet gereageerd.
Nou ik probeer een gentleman te zijn, ben af en toe ook een echte klootzak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik een LARP-meisje zou zijn zou ik Marcel wel doen. Hij is een gentleman.
Omg omg, ben jij dé Marcel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nou ik probeer een gentleman te zijn, ben af en toe ook een echte klootzak.
Ja, ja dat ben ik, vorig thread heb ik mij aangemeld en foto geplaatstquote:
Geweldig ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, ja dat ben ik, vorig thread heb ik mij aangemeld en foto geplaatst
eensquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geweldig dit.
Maar serieus, ik vind dat je het goed doet voor zover ik nu gezien heb. Jij komt er wel.
Het forum en het fotoboek zijn goede plekken indeedquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
FOK! werkt trouwens ook goed als datingsite [/gelukkige ervaring].
Ik zie het, in mijn fotoboekquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het forum en het fotoboek zijn goede plekken indeed
Jouw fobo is overigens wat teleurstellend...quote:
Mijn (gejatte) teksten zijn gaaf!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef NielsTriple het volgende:
Jouw fobo is overigens wat teleurstellend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn (gejatte) teksten zijn gaaf!
Goeie reddingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
Hij zit in een sportschool waar ik ook nog wel eens kom, ik heb daar aan iemand gevraagd of daar ook gefilmd is maar dat helaas niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je bedoelt die gast die eerst goedkeuring van z'n moeder wil, voordat hij haar opentrekt?
zo erg vind ik hem eigenlijk niet! Alleen dat gedoe over goedkeuring van z'n moeder, beetje treurig...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:56 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Hij zit in een sportschool waar ik ook nog wel eens kom, ik heb daar aan iemand gevraagd of daar ook gefilmd is maar dat helaas niet.
Hij gaat het wel even in de gaten houden of hij hem tegen komt.
Die gast wil ik nog best een keertje in het echt zien
Als je begint met: "Hoi ik ben Micheal en ik ben nog maagd" vind ik je best erg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
zo erg vind ik hem eigenlijk niet! Alleen dat gedoe over goedkeuring van z'n moeder, beetje treurig...
Mja, "kut kut waar gaat dat paard nou heen" terwijl je date verwond op de grond ligt: beetje raar dat daar een tweede date van kwam. En ook raar dat ze meteen zo enthousiast over hem was. Dus ik zou het best geloven dat ze een actrice is inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
HILVERSUM - Ewout Genemans, producent van Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan, zegt dat het programma echt is en er geen sprake is van doorgestoken kaart.
Linda Dummer, die in het programma wordt gekoppeld aan maagd Marc, schrijft op internet dat ze een ingehuurde actrice is. "Jullie kijken naar een programma dat fake is, geacteerd. Marc en de overigen zijn wel maagd, maar hun dates zijn voornamelijk actrices", schrijft ze.
Genemans spreekt het verhaal van Dummer tegen. "Het is de grootst mogelijke onzin. Linda is niet betaald en komt niet van een castingbureau. Ze is wellicht teleurgesteld dat de date niet resulteerde in een relatie."
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
FOK! werkt trouwens soms ook als datingsite [/mislukte ervaring].
Volgens gebeurt daar echt ALLES behalve 'het'quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef tes.je het volgende:
Maar die Boy en z'n vriendin.. Ze slapen samen, douchen samen. Dat is toch niet heel geloofwaardig dat er dan niks gebeurd?
Ik geloof ze wel. Wat ik me alleen afvraag, mag dat dan wél allemaal van dat geloof?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef tes.je het volgende:
Maar die Boy en z'n vriendin.. Ze slapen samen, douchen samen. Dat is toch niet heel geloofwaardig dat er dan niks gebeurd?
Kennelijk? Ik dacht juist dat ze in principe niet eens samen mochten wonen voor het huwelijk ivm het geloof.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik geloof ze wel. Wat ik me alleen afvraag, mag dat dan wél allemaal van dat geloof?
En die foto dan, lookalike?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
Iets zegt me dat Alex hierboven wel 'nep' is.
Leuk stel, ze zijn wel eerlijk heb ik het idee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens gebeurt daar echt ALLES behalve 'het'Ze had het ook over dat ze verbaast was hoe stijf het was
Heeft Alex ook al een foto gepost?quote:
ja en kennelijk ook verwijderd...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft Alex ook al een foto gepost?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
ja en kennelijk ook verwijderd...
[knip]
Hij heeft wel een blauwtje gelopen als ik zijn ogen mag geloven (rechts voor de kijkers)quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch dat zij zich zo identificeren met dit forumquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks iedereen van de show in dit topic, die homeboy van hem zal nu ook wel meelezen denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaa, Avithalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Captainp00face het volgende:
Kunnen we nu ook Avithal op Fok krijgen? Dan kan ik mijn versier moves goed laten zien
Die is ook welkom bij ons thuis!quote:
Dan hoop ik dat hij die opmerkingen over z'n oren over het hoofd leest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks iedereen van de show in dit topic, die homeboy van hem zal nu ook wel meelezen denk ik
Denk sowieso dat het niet verstandig is voor die luitjes om hier terug te lezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij die opmerkingen over z'n oren over het hoofd leest.
Of juist wel. Misschien leest Marc dit wel, en voelt hij plots de drang om ons te overtuigen dat het eigenlijk een hele sociale en liefdevolle gozer is, en dat hij vanwege zijn onhandigheid en slim montage werk wordt afgeschilderd als vrouwonvriendelijke, horkerige sociopaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk sowieso dat het niet verstandig is voor die luitjes om hier terug te lezen
En wat schiet iemand daarmee op? Verpest alleen maar het programma voor ons.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Of juist wel. Misschien leest Marc dit wel, en voelt hij plots de drang om ons te overtuigen dat het eigenlijk een hele sociale en liefdevolle gozer is, en dat hij vanwege zijn onhandigheid en slim montage werk wordt afgeschilderd als vrouwonvriendelijke, horkerige sociopaat.
Het zou wel meerwaarde hebben voor dit topicquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat schiet iemand daarmee op? Verpest alleen maar het programma voor ons.
Leedvermaak is leuk, maar ik zou dergelijk commentaar niet over mezelf willen lezen zoals men hier doetquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Of juist wel. Misschien leest Marc dit wel, en voelt hij plots de drang om ons te overtuigen dat het eigenlijk een hele sociale en liefdevolle gozer is, en dat hij vanwege zijn onhandigheid en slim montage werk wordt afgeschilderd als vrouwonvriendelijke, horkerige sociopaat.
Je bent bijna 50, nog maagd, en je besluit dit op TV te vertellen. Ik mag hopen dat ze ergens wel hebben nagedacht over hoe mensen daar op gaan reageren en dat dat niet altijd leuk is. Voor jou dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leedvermaak is leuk, maar ik zou dergelijk commentaar niet over mezelf willen lezen zoals men hier doet
Ik ben bang dat heel veel mensen niet beseffen wat voor invloed het heeft. Laat staan dat ze besef hebben dat media als Fok uberhaupt bestaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef NielsTriple het volgende:
Je bent bijna 50, nog maagd, en je besluit dit op TV te vertellen. Ik mag hopen dat ze ergens wel hebben nagedacht over hoe mensen daar op gaan reageren en dat dat niet altijd leuk is. Voor jou dan.
Zolang ze er geen van besef hebben, maakt het in principe ook niet uit toch? Dan heeft het op hen weinig tot geen invloed?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat heel veel mensen niet beseffen wat voor invloed het heeft. Laat staan dat ze besef hebben dat media als Fok uberhaupt bestaat.
Ben ik wel met je eens. Alhoewel, het gaat er natuurlijk wel om hoe je je presenteert in zo'n programma. Kijk naar die Alex, Wasim, Avithal en Marcel. Die presenteren zich als sympathieke mensen die het gewoon nog nooit gedaan hebben. Ze willen daar verandering in brengen en zijn bereid daar dingen voor te doen en laten, en heel belangrijk, ze luisteren naar anderen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat heel veel mensen niet beseffen wat voor invloed het heeft. Laat staan dat ze besef hebben dat media als Fok uberhaupt bestaat.
Totdat ze er door mensen op gewezen wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:37 schreef too_easy het volgende:
Zolang ze er geen van besef hebben, maakt het in principe ook niet uit toch? Dan heeft het op hen weinig tot geen invloed?
Klopt!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat ze er door mensen op gewezen worden![]()
Ik heb met types als marc altijd zo'n 'ze zouden beschermd moeten worden' idee.
Maar als je geld betaald voor een relatieconsulente en je denkt vervolgens bij ALLES wat ze zegt "Meh, dat weet ik zelf toch wel beter", of als je wel graag ontmaagd wil worden, maar gewillige vrouwen eerst ter goedkeuring aan je moeder wil showen en daar niet van af te brengen bent... Sjah... Dan kan je misschien een beetje aanvoelen dat mensen daar anders op gaan reageren dan dat je eigenlijk graag zou zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Alhoewel, het gaat er natuurlijk wel om hoe je je presenteert in zo'n programma. Kijk naar die Alex, Wasim, Avithal en Marcel. Die presenteren zich als sympathieke mensen die het gewoon nog nooit gedaan hebben. Ze willen daar verandering in brengen en zijn bereid daar dingen voor te doen en laten, en heel belangrijk, ze luisteren naar anderen.
In welke zin beschermd? Ja, dat ze beter niet op tv kunnen komen misschien maar als men heel eerlijk aan hem vertelt hoe hij overkomt, hij dan weer wel beter geholpen is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat hij teveel beschermd is en weggehouden is bij andere mensen, en daardoor contactgestoord is geraakt. Misschien moet hij niet beschermd maar wakker geschud worden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Want hij wordt eigenlijk puur gebruikt der vermaak voor de mensquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat ze beter niet op tv kunnen komen
Absoluut. Maar daar schiet hij op deze manier niets mee op. Daar heeft ie echt 1 op 1 begeleiding bij nodig de de tijd neemt enzo.. lijkt mij.quote:misschien maar als men heel eerlijk aan hem vertelt hoe hij overkomt, hij dan weer wel beter geholpen is.
Zou heel goed kunnen. Ben erg benieuwd naar hoe zijn pa/ma zijn of hoe die is opgevoedquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef NielsTriple het volgende:
Ik heb juist het idee dat hij teveel beschermd is en weggehouden is bij andere mensen, en daardoor contactgestoord is geraakt. Misschien moet hij niet beschermd maar wakker geschud worden?
Ja, ik heb ook echt plaatsvervangende schaamte bij die man. Ik ben er ook zeker niet voor dat hij die eerlijkheid van ons moet krijgen maar van zijn directe omgeving. Vraag is alleen of dat ooit binnenkomt. Zou dat in het verleden soms nooit gedaan zijn, vraag ik mij af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Want hij wordt eigenlijk puur gebruikt der vermaak voor de mens
[..]
Absoluut. Maar daar schiet hij op deze manier niets mee op. Daar heeft ie echt 1 op 1 begeleiding bij nodig de de tijd neemt enzo.. lijkt mij.
Begrijp me niet verkeerd, ik geniet er elke weer van. Maar vind het toch ergens ook wel zielig.
Nouja het kan zijn dat je het ziet als 'laatste hoop'. De tv heeft toch toegang tot alle mogelijke maatregelen/diensten/mensen/hulp.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef NielsTriple het volgende:
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat niemand in de omgeving van de 'hoofdrolspelers' een momentje heeft genomen voor een "Zou je dat nou wel doen?" gesprekje.
Of zou er een financiele vergoeding tegenover staan?
Ach, het is net als bij Idols. Dat heb ik mij bij zoveel kandidaten afgevraagd. Maar soms hebben die lui zo'n bord voor hun kop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef NielsTriple het volgende:
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat niemand in de omgeving van de 'hoofdrolspelers' een momentje heeft genomen voor een "Zou je dat nou wel doen?" gesprekje.
Of zou er een financiele vergoeding tegenover staan?
Nouja.. aangezien je hier toch rondkijkt.quote:
en staat er een vergoeding tegenover?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. aangezien je hier toch rondkijkt.
Waarom heb je hier eigenlijk precies aan meegedaan Wat hoopte je te bereiken?
En hebben vrienden/familie er nog iets over gezegd toen je vertelde dat je mee ging doen?
Zou jij voor geld eraan meedoen? Want veel geld kan het niet zijn lijkt me.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef NielsTriple het volgende:
en staat er een vergoeding tegenover?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, het is net als bij Idols. Dat heb ik mij bij zoveel kandidaten afgevraagd. Maar soms hebben die lui zo'n bord voor hun kop.
Plus, maak iemand maar eens wijs wanneer iets niet kan of lomp is. Sommige mensen zijn gewoon zo en snappen dat niet. De vraag is, kan een Marc van 50 daar nog in veranderen?
Ik kan aardig inschatten hoe mensen op zo'n programma gaan reageren (mezelf kennende), dus ik zou er sowieso niet aan meedoen. Daarbij is het wat moeilijk verkoopbaar dat hier 2 kinderen in huis rondlopen als ik vertel dat ik maagd benquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou jij voor geld eraan meedoen? Want veel geld kan het niet zijn lijkt me.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef NielsTriple het volgende:
Ik kan aardig inschatten hoe mensen op zo'n programma gaan reageren (mezelf kennende), dus ik zou er sowieso niet aan meedoen.
Nouja voor dit programma zou je dan weer niet geschikt zijn. Wss voor anderen dan wel weerquote:Daarbij is het wat moeilijk verkoopbaar dat hier 2 kinderen in huis rondlopen als ik vertel dat ik maagd ben![]()
Absoluut. Maar dan moet het echt wel een leuk bedrag zijn hoor. En natuurlijk verschilt dat per persoon.quote:Maar geld zou mensen eerder over de streep trekken dan alleen het vooruitzicht dat je uitgelachen wordt.
Juist dát heeft iets magisch voor veel doorsnee Nederlanders. Die fifteen minutes of fame, zodat ze, wanneer ze visite hebben, kunnen zeggen: "ik ben op tv geweest". Ik vraag me dus af of familieleden dat gaan afraden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:47 schreef NielsTriple het volgende:
"Joh, luister nou eens. Zou je dit nou wel doen? Het komt wel op tv he? Heel Nederland kan je zien."
Je moet het wel heeeeel erg verknallen wil je na een week of wat nog herkend worden door een programma als take me out,lingo etc. Vooral de programma's waar je maar 1x in voor komt (herhalingen daar gelatenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:47 schreef NielsTriple het volgende:
Er is gewoon een kans dat je afgaat... Als een gieter...
Maar dat is bij veel programma's, Take Me Out bijvoorbeeld, daar staan mensen soms ook flink voor lul. Maar ook daar zou eigenlijk iemand uit zijn omgeving moeten ingrijpen voordat de opnames beginnen. Een broer, vader, neef, vriend, die hem even onder 4 ogen neemt en zegt "Joh, luister nou eens. Zou je dit nou wel doen? Het komt wel op tv he? Heel Nederland kan je zien."
Maar goed, ergens is het maar beter dat dat niet gebeurd, want dan zou er alleen Lingo en Pauw & Witteman op tv zijn. En om nu hele Fok topics te vullen met "HAHA, ZAG JE HET HAAR VAN DIE 2E KANDIDAAT BIJ LINGO?! LOLZ"... meh...
M'och..Paula van Take me out heeft een onuitwisbare indruk achtergelatenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:03 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Je moet het wel heeeeel erg verknallen wil je na een week of wat nog herkend worden door een programma als take me out,lingo etc. Vooral de programma's waar je maar 1x in voor komt (herhalingen daar gelaten)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:03 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Je moet het wel heeeeel erg verknallen wil je na een week of wat nog herkend worden door een programma als take me out,lingo etc. Vooral de programma's waar je maar 1x in voor komt (herhalingen daar gelaten)
Alexquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry mensen, maar ik ben gisteren op mijn fingers getikt en mag helaas niks meer over het programma zeggen en over mijn ervaring daar in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. aangezien je hier toch rondkijkt.
Waarom heb je hier eigenlijk precies aan meegedaan Wat hoopte je te bereiken?
En hebben vrienden/familie er nog iets over gezegd toen je vertelde dat je mee ging doen?
Ga je hier op FOK! evt nog iemand hosselen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Sorry mensen, maar ik ben gisteren op mijn fingers getikt en mag helaas niks meer over het programma zeggen en over mijn ervaring daar in.
Maar ik blijf wel lezen en lurken, en je kunt me van alles nog vragen zolang het niet met he programma te maken heeft.
Dat verbaast mij niks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Sorry mensen, maar ik ben gisteren op mijn fingers getikt en mag helaas niks meer over het programma zeggen en over mijn ervaring daar in.
Wat hoop je over 5 jaar te bereiken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Maar ik blijf wel lezen en lurken, en je kunt me van alles nog vragen zolang het niet met he programma te maken heeft.
Lichamelijk: wat gezonder te zijn, misschien een paar kilo's er af (ben redelijk comfortabel met mijn gewicht, maar een paar kilo's minder is nooit erg)quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat hoop je over 5 jaar te bereiken?
• Lichamelijk
• Professioneel
• Mentaal
• Relationeel
Jij bent toch die jongen met lang haar, flinke baard, WoW (?) speelde?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op datingsite's, maar als puntje bij paaltje komt niks gedaan. Zoals iemand al eerder ier heeft gezegd het is een soort faalangst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent toch die jongen met lang haar, flinke baard, WoW (?) speelde?
Ik vraag me af wat heb je hier voor al geprobeerd? Mij lijkt het dat zoiets op TV het laatste is wat je doet.. Ik zou denken stel je bent helemaal van de fantasie is LARP'en niks voor jou? Daar zit vast wel een leuke meid voor je bij.. of dating site of weet ik het..
Dit programma doet toch niets wat in jouw omgeving niet kan gebeuren? Enige wat ik me kan bedenken is dat je hierdoor wel de stap durft te nemen en onder het oog van je vrienden (als je die hebt) niet (omdat je bang bent om af te gaan?)
Al is dat nogal raar omdat je nu af kan gaan voor heel Nederland.
Nu schijnen vrouwen daar zelf ook niet duidelijk in te zijn dus hoeft niet perse aan jou te liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op datingsite's, maar als puntje bij paaltje komt niks gedaan. Zoals iemand al eerder ier heeft gezegd het is een soort faalangst.
En tja op beurzen, als iemand daar met mij geflirt heeft heb ik dta niet opgemerkt omdat ik gewoon zulke kleine nuances niet merk.
Als iemand met mij flirt moet die persoon (figuurlijk) me op mijn achterhoofd slaan met een knuppel die flirten heet anders heb ik het niet door.
Oke maar kun jij mij eens aangeven wat dit programma voor jou heeft gedaan waardoor 'het wel lukte'?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op datingsite's, maar als puntje bij paaltje komt niks gedaan. Zoals iemand al eerder ier heeft gezegd het is een soort faalangst.
En tja op beurzen, als iemand daar met mij geflirt heeft heb ik dta niet opgemerkt omdat ik gewoon zulke kleine nuances niet merk.
Als iemand met mij flirt moet die persoon (figuurlijk) me op mijn achterhoofd slaan met een knuppel die flirten heet anders heb ik het niet door.
Dat zou, als ik het goed heb, aankomende maandag (27-05-2013) te zien moeten zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke maar kun jij mij eens aangeven wat dit programma voor jou heeft gedaan waardoor 'het wel lukte'?
De meeste vrouwen geven echt wel signalen. Als ze niet duidelijk zijn ben je gewoon nog niet bekwaam in het herkennen ervan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu schijnen vrouwen daar zelf ook niet duidelijk in te zijn dus hoeft niet perse aan jou te liggen.
Niks zeggen hequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat zou, als ik het goed heb, aankomende maandag (27-05-2013) te zien moeten zijn.
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat zou, als ik het goed heb, aankomende maandag (27-05-2013) te zien moeten zijn.
DO WORK SON!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de gezegd dat die nog steeds maagd is, dat kan ik me dus niet voorstellen.
Captain Obvious.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De meeste vrouwen geven echt wel signalen. Als ze niet duidelijk zijn ben je gewoon nog niet bekwaam in het herkennen ervan.
De discipline voor het sporten mis ik helaas nu, maar hopelijk komt die (zo snel mogelijk) weer terugquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Captain Obvious.
Marcel, met het beter verzorgen van oa je haar en je baard ben je goed op weg. Ga zo door en ik hoop dat je de discipline kunt vinden om toch regelmatig te sporten. Misschien wil iemand in je vriendengroep met je meedoen.
Dat herken ik wel, ik vind sporten in de gym ook weinig aan. Ik ga nu wekelijks naar buiten met een groep mensen en train daar mee. Dat is wel beter vol te houden en buiten vind ik het zelf sowieso prettiger.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
De discipline voor het sporten mis ik helaas nu, maar hopelijk komt die (zo snel mogelijk) weer terug
Zou Ewout ook meelezen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Hallo Marc,
Mijn vraag is of je facebook heb en of ik je dan mag toevoegen als vriendje?
En als je er geen hebt of je er eentje aan wilt maken zodat ik je kan toevoegen als vriendje
x
Hier: https://www.facebook.com/marc.bos3quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Hallo Marc,
Mijn vraag is of je facebook heb en of ik je dan mag toevoegen als vriendje?
En als je er geen hebt of je er eentje aan wilt maken zodat ik je kan toevoegen als vriendje
x
ow ik bedoelde marcel heb het ff aangepast.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hier: https://www.facebook.com/marc.bos3
lolquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ow ik bedoelde marcel heb het ff aangepast.![]()
![]()
fb van marc had ik idd ook gepost.
Ik wil niet opscheppen... Maar ja, ik welquote:
Maak eens een foto van jezelf om te bewijzen dat je niet Ewout Genemans bent?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zin om eens op een date te gaan met Marcel?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen... Maar ja, ik wel
Snap hem niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jezelf om te bewijzen dat je niet Ewout Genemans bent?
ligt er aan wanneer en waarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zin om eens op een date te gaan met Marcel?
jij ook al hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:26 schreef Marcel77 het volgende:
Ja, dat kan toch. Ik werk ook gewoon net als iedereen. Maar geloof de media niet al te veel; ik ben de consul niet hoor. En er zijn meerdere vestigingen van bedrijven in dat gebouw, en ik werk dus voor een andere vestiging.
Dit was meer mijn hulp voor het Please Peace Plan, omdat ik weet hoe die kinderen zich voelen. Heb ik ook meegemaakt. En neem HET nog Nooit Gedaan niet zo serieus
.
Gr. Wasim
Pic + briefje, zoals Marcel ook heeft gedaan. Anders geloof ik het niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:26 schreef Marcel77 het volgende:
Ja, dat kan toch. Ik werk ook gewoon net als iedereen. Maar geloof de media niet al te veel; ik ben de consul niet hoor. En er zijn meerdere vestigingen van bedrijven in dat gebouw, en ik werk dus voor een andere vestiging.
Dit was meer mijn hulp voor het Please Peace Plan, omdat ik weet hoe die kinderen zich voelen. Heb ik ook meegemaakt. En neem HET nog Nooit Gedaan niet zo serieus
.
Gr. Wasim
die wil alleen maar trouwen omdat ie anders geen sex krijgt. Anders stap je, denk ik, niet zo snel in het huwelijksbootje. Snap dat wel.quote:
Inderdaad. Seksloze huwelijken zijn veel beter.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:44 schreef Young_David het volgende:
Dat hele huwelijk van hun draait nu alleen nog maar om de seks. Lekker stabiel huwelijk heb je dan.
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Inderdaad. Seksloze huwelijken zijn veel beter.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de basis. De enige reden dat die twee trouwen lijkt seks te zijn. Ze wonen al samen, doen al heel veel samen. Wat voor ander verschil dan seks heeft het huwelijk nog voor hun?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Inderdaad. Seksloze huwelijken zijn veel beter.
Wat voor verschil maakt het huwelijk voor samenwonende stellen die wel seks hebben?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de basis. De enige reden dat die twee trouwen lijkt seks te zijn. Ze wonen al samen, doen al heel veel samen. Wat voor ander verschil dan seks heeft het huwelijk nog voor hun?
Weetje ... ik heb werkelijk geen idee. De mensen die ik er over vraag waarom trouwen anders is dan samenwonen geven vaak aan dat trouwen toch een wat meer overtuigende keus is. Het voelt beter. Zijn meestal christenen die hier zo'n onderscheid tussen maken trouwens.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor verschil maakt het huwelijk voor samenwonende stellen die wel seks hebben?
ow ok. Nou ja onder SEX valt in mijn ogen ook alles naast penetratiequote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben alles al gedaan behalve HET. Dus alles wat onder seks valt bahalve pentratie
Seks is inderdaad wel meer dan alleen penetratie. Maar zij geven de indruk dat dat voor hen niet zo is. Het zou me ook niets verbazen als ze het 'andere gaatje' al hebben uitgeprobeerd omdat je maagd blijft totdat er een vaginale penetratie heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow ok. Nou ja onder SEX valt in mijn ogen ook alles naast penetratieMaar goed, je blijft dan idd wel maagd.
Belachelijk vind ik. Zou ik nog heel lang maagd zijn als ik op het huwelijk moest wachten
maar ja ALS je scoort is het wel zo handig.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja echt hè, dat is DE reden dat ie geen vrouwtje scoort
dat denk ik ook inderdaad, ze zegt ook telkens 'ik ben gelovig opgevoed en dus ...' in plaats van 'ik geloof ...'.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Seks is inderdaad wel meer dan alleen penetratie. Maar zij geven de indruk dat dat voor hen niet zo is. Het zou me ook niets verbazen als ze het 'andere gaatje' al hebben uitgeprobeerd omdat je maagd blijft totdat er een vaginale penetratie heeft plaatsgevonden.
Ik denk ook niet dat ze maagd is gebleven voor zichzelf/het geloof. Maar meer voor haar ouders.
Nee dat zei ik niet. Maar sowieso, diagonaal kunnen liggen als je dat wilt.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja echt hè, dat is DE reden dat ie geen vrouwtje scoort
Ben nu wel heel erg benieuwd naar jouw leven eigenlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Michael, die heeft gewoon een geestelijke achterstand, is toch erg dat zijn familie hem niet in bescherming neemt!
Heb je die streng mormoonse moeder gezien? The shame... als uitkomt dat je je niet aan je beloftes hebt gehoudenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die wil alleen maar trouwen omdat ie anders geen sex krijgt. Anders stap je, denk ik, niet zo snel in het huwelijksbootje. Snap dat wel.
wat ik dan weer niet begrijp: ze mogen geen sex hebben voor het huwelijk. Maar toch stapt dat wijf naakt en al naast die Boy. Maar eraan komen - nee dat mag niet. Samen douchen kan ook makkelijk zonder dat er sex aan te pas komt. HOE DOE JE DAT?Of dat wijf is stiekem allang geen maagd meer maar om de schijn op te houden geeft ze zich op voor dit programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Je had toch geen werk? Wat heb je voor vergadering dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef De-Dwerg het volgende:
Heb helaas een vergadering dus ik zal de helft missen, denk ik. Anders de hele aflevering.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 4 vanavondLetterlijk of figuurlijk, dat eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga demonstraties geven bij een anime conventie, en we hebben daar nog een kleine vergadering over.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je had toch geen werk? Wat heb je voor vergadering dan?
En opnemen ftw.
Als ze niet te jong zijn :p heb helaas de ervaring dat zulk soort meiden meestal tussen de 16 en 20 en tja zelf 31 zijn geeft nog al een pedo achtige indrukquote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Misschien ontmoet je nog wat leuke Cosplay meisjes.
Dat is waar. En als ze boven de 30 zijn en cosplayen dan is het misschien ook wel een beetje sneu.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Als ze niet te jong zijn :p heb helaas de ervaring dat zulk soort meiden meestal tussen de 16 en 20 en tja zelf 31 zijn geeft nog al een pedo achtige indruk
quote:
volgens mij gebaseerd op cartoons en tekenfilms ectquote:
Het zijn dan ook veelal nerdsquote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
Die laatste is wel mooi gedaan. Maar de meeste van die mannen zien er gay uit, vooral die Japanners.
Hey tijd niet gezienquote:
Uhm technisch gezien welquote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef MissJ het volgende:
neeehee Marcel, niet d'r in, d'r uit en hoppa! Zo werkt het niet
Lang geleden inderdaad!quote:
ok dat is dan wel weer waarquote:
Nou ja bij sommigen wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef MissJ het volgende:
neeehee Marcel, niet d'r in, d'r uit en hoppa! Zo werkt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |