Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Drommeldaris op 23-05-2013 08:19:58 ]
Deels.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:57 schreef shifto het volgende:
Iedereen weet ondertussen dat de show nep is?
Hoezoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok.
Dan weet je nu dat het helemaal nep is.
Nope.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok.
Dan weet je nu dat het helemaal nep is.
Waarom niet? Ik geloof het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef PeterPastoor het volgende:
Die blonde meid uit Kampen kan toch nooit maagd zijn?
Eerder naief van jou om te denken dat er niet van die idioten bestaan. Of denk je dat al die duizenden mensen die ooit bij Man Bijt Hond zijn geweest ook allemaal acteurs zijn?quote:
Ze hadden me nog gevraagd om te vloggen voor de show (zoals Marc en Jasper) maar ik had geen idee wat ik er op moest zetten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef dikkedaniel het volgende:
Marcel ga aub een youtube kanaal met dagelijkse VLOGS beginnen![]()
baas
Gewoon vertellen wat je die week gaat doen/hebt gedaan. Of bijvoorbeeld je visie geven ergens op of over een hobby vertellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:35 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ze hadden me nog gevraagd om te vloggen voor de show (zoals Marc en Jasper) maar ik had geen idee wat ik er op moest zetten.
Marc bedoel je? Marcel staat in de OP.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef Morendo het volgende:
Is Marcel de sociaal gestoorde broer van Dion Graus?
Eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Cue_ het volgende:
Marcel
Verder erg grappig programma om te zien soms. (Zoals ik hier al las) is het natuurlijk wel flink aangedikt en slim gemonteerd. Maar het is een feit dat er mensen als Marc bestaan. Die hebben echt hulp nodig denk ik soms.
Ze focussen idd wel veel op het hele seks gebeuren en hoe men dat voor zich ziet, ipv ook de eventuele relatie die men erbij zou willen. Dat vind ik wel jammer.
Zelfs BNN kan dit beter. Bij RTL draait het voornamelijk om de kijkcijfers, maatschappelijk doel is niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens!
De oprechtheid van deze mensen komt zo ook niet naar voren. Het lijkt al gauw knullig en vooral vermaak voor ons ipv begrip kweken. Een dergelijk programma zou bij een Arie Boomsma voor een publieke zender al heel anders worden denk ik.
Nog niet. Moet helaas een nieuw flesje chlorofoom halenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:57 schreef -Hakuna- het volgende:
Aan Marcel, heeft het programma naast een hoop media en FOK aandacht je uiteindelijk ook een geschikte vrouw opgeleverd?
Dat laatste is wel belangrijk, alhoewel wat (media) aandacht zou ik zelf ook wel kunnen gebruiken. Ja toch!
Gewoon squatten, dan komt echt alles goed!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog niet. Moet helaas een nieuw flesje chlorofoom halen
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over hadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog niet. Moet helaas een nieuw flesje chlorofoom halen
En jullie hebben allebei IT-mediaproductie gedaan op 't Deltionquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over had
OMG wat is de wereld kleinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Young_David het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei IT-mediaproductie gedaan op 't Deltion
*flies away
Nog nooit een nintendo gekocht, heb nog steeds mijn orginele SNES. Het enige wat ik daarvoor gekocht heb zijn wat tweede hands games en controlers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet je, ik dacht dat ik je kende, maar weet nu ook waarvan, je hebt ooit een Nintendo bij mij gekocht in de winkel! Je bent overigens niet de persoon waar ik het in de vorige post over had
Dan was het een Psp, of Nintendo DS. Je hebt iets bij me gekochtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nog nooit een nintendo gekocht, heb nog steeds mijn orginele SNES. Het enige wat ik daarvoor gekocht heb zijn wat tweede hands games en controlers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Artikel op AD.nl: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Absolute-onzin.dhtmlquote:Ewout Genemans ontkent kijkersbedrog
Ewout Genemans doet in de door hem gemaakte RTL 5-show Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan niet aan kijkersbedrog. Dat vertelt de tv-maker vandaag in het AD. ‘Kandidate’ Linda Dummer wordt in de show gekoppeld aan maagd Marc (48), maar beweert een ingehuurd actrice te zijn. “Het is de grootst mogelijke onzin. Linda is niet betaald en komt niet van een castingbureau. Ze is wellicht teleurgesteld dat de date niet resulteerde in een relatie“, reageert Genemans.
Dummer doet haar onthullingen op het internet. “Jullie kijken naar een programma dat fake is, geacteerd. Marc en de overigen zijn wel maagd, maar hun dates zijn voornamelijk actrices“, beweert ze.
http://www.mediacourant.nl/?p=152147
nou inderdaad. Ik zwijmel helemaal weg bij deze adonis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou ook rare dingen gaan doen als ik geen relatie met Marc zou kunnen hebben als vrouw.
quote:Ze is wellicht teleurgesteld dat de date niet resulteerde in een relatie
Geloofwaardig Ewout, heel geloofwaardig.quote:
Hij doet me altijd denken aan zo'n bobblehead hondjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe die Marc altijd met zijn mond doetIn zijn tjernobil apartement.
Ik zal Ewout even je gegevens doorgevenquote:
Graaaaaagquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zal Ewout even je gegevens doorgeven
Als een man tegen mij zou zeggen dattie nog nooit vrouwenvlees heeft mogen proeven zou ik inderdaad krijsend het raam uitspringen ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
In alles wat hij uitspreekt zit ook zo'n vies ondertoontje, snap wel dat vrouwen gillend weg rennen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als een man tegen mij zou zeggen dattie nog nooit vrouwenvlees heeft mogen proeven zou ik inderdaad krijsend het raam uitspringen ja.
I knowquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De beste man zit gewoon hier bij ons in het topic
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is dat als je dan een actice inhuurt, waarom dan iemand die zoveel jonger is dan hijzelf? Natuurlijk geloven mensen het dan niet. En dat is weer niet goed voor je programma.
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenDie kerel zal voor eeuwig alleen blijven in zijn rukbunker
30cm is slechts slap g.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggen
Zie je? Ik ben niet de enige die dit denkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is sowieso niet echt geloofwaardig dat Marc ooit met een vrouw zal eindigenDie kerel zal voor eeuwig alleen blijven in zijn rukbunker
Hij ziet er gewoon uit als iemand die je bij een kinderspeeltuin in de gaten zou houden. Hij heeft sociaal idd echt helemaal niks gewoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zie je? Ik ben niet de enige die dit denkt.
Die man heeft nul sociale skills. Nul. Niets. Nada.
Er zijn ook vrouwen die het tegen betaling doen. Misschien kan hij beter eens in die hoek gaan neuzen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ach, er zijn ook zoveel contactgestoorde vrouwen op de wereld, waarschijnlijk wel minder dan dat er mannen zijn maar goed
Er zal vast wel iemand gek genoeg zijn om interesse te hebben in Marc, maar dan zal hij het niet bij leuke 30 jarige vrouwen moeten zoeken.
Volgens mij zei die van niet maar ik lees net dat Oognip Marcel wel een geile bink vindtquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef NielsTriple het volgende:
Overigens, ik zie dat Marcel meeleest, heb je sinds het begin van dit programma al gescoord of niet? Want jij bent ook op tv geweest en er zijn vrouwen die daar gevoelig voor zijn
Maar Marcel komt er sowieso wel, hij is aan zichzelf aan het werken. Dus met wat tijd komt hij er zeker wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zei die van niet maar ik lees net dat Oognip Marcel wel een geile bink vindt
Hij moest alleen nog even iets vinden waardoor hij in vorm kon komen. Hij was nog wat te onzeker om naar de sportschool te gaan. Jij hebt dat destijds opgelost door zonder broek naar de sportschool te gaan toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar Marcel komt er sowieso wel, hij is aan zichzelf aan het werken. Dus met wat tijd komt hij er zeker wel.
Nee man, nooit last van gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij moest alleen nog even iets vinden waardoor hij in vorm kon komen. Hij was nog wat te onzeker om naar de sportschool te gaan. Jij hebt dat destijds opgelost door zonder broek naar de sportschool te gaan toch?
muah, je verbaast je nog over hoeveel vrouwen er op van die conventies enzo zijn hoor. Marcel kan daar wel een vrouw hosselen jeweet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
Voor Marcel vind ik het ook meer sneu. Hij is een nerd, doet weinig aan z'n uiterlijk en zit veel binnen. En dat riddertje spelen in de speeltuin op je 30e, zal het ook niet echt goed doen bij de vrouwtjes.
Maar hij is vriendelijk, intelligent en als hij z'n (Chinese vlas)baard zou afscheren zou hij misschien een stuk beter ogen. Dus er is hoop.
In tegenstelling tot Marc.
Ja, daarom zit hij ook in dit programma. Omdat hij zo een vrouw kan hosselen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
muah, je verbaast je nog over hoeveel vrouwen er op van die conventies enzo zijn hoor. Marcel kan daar wel een vrouw hosselen jeweet.
Ik bedoel als hij wat aan zichzelf gewerkt heeft enzo. en wat meer zelfvertrouwen krijgt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ja, daarom zit hij ook in dit programma. Omdat hij zo een vrouw kan hosselen.
Dus als hij die dingen doet die ik net opsomde? Oke, thnx!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik bedoel als hij wat aan zichzelf gewerkt heeft enzo. en wat meer zelfvertrouwen krijgt.
Die vieze baard moet er echt af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
Voor Marcel vind ik het ook meer sneu. Hij is een nerd, doet weinig aan z'n uiterlijk en zit veel binnen. En dat riddertje spelen in de speeltuin op je 30e, zal het ook niet echt goed doen bij de vrouwtjes.
Maar hij is vriendelijk, intelligent en als hij z'n (Chinese vlas)baard zou afscheren zou hij misschien een stuk beter ogen. Dus er is hoop.
Stuur hem een DM/PM met deze tips zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:09 schreef NielsTriple het volgende:
Alleen al meer op vrouwen afstappen zou hem al helpenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef NielsTriple het volgende:
Dus als hij die dingen doet die ik net opsomde? Oke, thnx!
"Al die FOK!sletjes" Lachje gemacht. Drommel is een schattige egostreler.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ergens verbaas ik me ook nog wel dat jij hier al die FOK!sletjes hosselt maar dat zal wel aan je pener van 30cm liggen
Er zijn vast maagdelijke en/of single vrouwen van hetzelfde kaliber als Marc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zal niet goed genoeg voor hem zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn vast maagdelijke en/of single vrouwen van hetzelfde kaliber als Marc.![]()
Maar of hij daar op valt is dan weer de vraag.
Hoop het nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef NielsTriple het volgende:
Zou RTL trouwens al overwegen om Boy een eigen show te geven?
Jawel man, hij is geniaalquote:
Sowieso een beetje bullshit dat die in de show zit. Ze wonen samen, natuurlijk gaan ze ooit trouwens en gaat die Boy die mormoon ontmaagdenquote:
Je bedoelt die gast die eerst goedkeuring van z'n moeder wil, voordat hij haar opentrekt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso een beetje bullshit dat die in de show zit. Ze wonen samen, natuurlijk gaan ze ooit trouwens en gaat die Boy die mormoon ontmaagden
Op Marc en die ene klabanus die gespierd is na wens ik ze eigenlijk allemaal het beste en verwacht ik ook wel dat het ze binnen afzienbare tijd gaat lukken om hun maagdelijkheid kwijt te raken.
Die chick moet ik dan ff terugzoeken, niet echt blijven hangen dus...quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Exact, wel een leuke chick trouwens waarmee die aan tafel zat
Of een straatverbod.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Die gedichtendude uut Groningen heeft ook nog wel een kapper en wat assertiviteitstraining nodig anders.
Ik denk dat dan nóg het kwartje niet valt.quote:
Eindbaas van deze show zonder twijfelquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef NielsTriple het volgende:
Zou RTL trouwens al overwegen om Boy een eigen show te geven?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat dan nóg het kwartje niet valt.
Wel the place to be. Genoeg kameraden hier te vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef NielsTriple het volgende:
Rot op hoor, zitten al die maagden op Fok?
Die Alex heeft 2 posts.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef NielsTriple het volgende:
Misschien speciaal voor dit topic?quote:
Het verbaast me niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef NielsTriple het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |