Als het zo voelt heb je er van genoten, beetje jammer wel dat het weer niet mee heeft geholpen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben 5 dagen vrij, morgen weer beginnen.. wat een lange vakantie was het (zo voelt het)
Ja dat is wel balen doe je nixan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het zo voelt heb je er van genoten, beetje jammer wel dat het weer niet mee heeft geholpen.
Zo is dat, je moet er zelf iets van maken. Het enige jammere vond ik wel dat ik gisteravond mijn rondje hardlopen aan me voorbij hent laten gaan door de regen. Maar ik ga vanavond in de herkansing!quote:
Watje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, je moet er zelf iets van maken. Het enige jammere vond ik wel dat ik gisteravond mijn rondje hardlopen aan me voorbij hent laten gaan door de regen. Maar ik ga vanavond in de herkansing!
Ja, het is wat hè.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik neem hem nog even mee![]()
Normaal ben ik binnen mum van tijd klaar met het bijlezen van deze SC in mijn lunchpauze, maar vandaag niet
Ik rolde van de ene verbazing in de andere, Fann terug en meteen een rel, Fann en Soury die het met elkaar eens zijn, het moet niet gekker worden
En verder zou het een beetje vreemd zijn om het broertjes-topic op slot te gooien zodra ze gevonden waren, het is zo ontzettend triest en ongelooflijk dat een vader zoiets doet, dus het houdt heel veel mensen bezig.
Jammer dat er ook zoveel randdebielen in rondlopen.
Is dat de straf voor Engeland, dat ze ons met Paul Turner opgescheept hebben?quote:
Die oma was al erg genoeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat de straf voor Engeland, dat ze ons met Paul Turner opgescheept hebben?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden best een reactie mogen hebben op het feit dat ze Paul Turner hier gedumpt hebben.
Bedankt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is wat hè.....
Je wilde kennelijk een reactie, dus die krijg je dan gewoon
Ben jij ook al aan het hosselen geslagen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:40 schreef sig000 het volgende:
Ow en binnenkort ga ik wat regelen en wie wil komen is welkom, graag veel vrouwen en bitchfight dat past mooi bij de plek.
Hosselen zit in mijn genen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook al aan het hosselen geslagen?
Waarom jammer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden best een reactie mogen hebben op het feit dat ze Paul Turner hier gedumpt hebben.
Ik zie er niets in omdat ik niet geklikt heb omdat ik op mijn werk zitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom jammer?
Jullie zien er geen grap in?
Het gaat me niet om de grap, maar ze hadden gewoon per definitie iets terug mogen hebben voor Paul Turner.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom jammer?
Jullie zien er geen grap in?
Ik stel voor dat we Dries Roelvink sturen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de grap, maar ze hadden gewoon per definitie iets terug mogen hebben voor Paul Turner.
Neee niet nog erger,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Dries Roelvink sturen.
Ze hebben Paul Turner hier gedumpt, het is net alsof het afval van de buren ineens in jouw tuin ligt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap die hele Paul Turner opmerking en het iets terug doen niet.
Het is toch geen ESF-systeem met nationale afvaardiging?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben Paul Turner hier gedumpt, het is net alsof het afval van de buren ineens in jouw tuin ligt.
Nee, maar dat neemt niet weg dat ze Paul Turner gewoon op dat eiland hadden moeten houden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch geen ESF-systeem met nationale afvaardiging?
Jij slaat wel een beetje door, hè?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat ze Paul Turner gewoon op dat eiland hadden moeten houden.
Ja, als je alles serieus neemt wel.... je had de opmerking ook vanaf het begin als de grap kunnen zien zoals die bedoeld was.quote:
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je alles serieus neemt wel.... je had de opmerking ook vanaf het begin als de grap kunnen zien zoals die bedoeld was.
OMGquote:
Dat is toch een act? Zo ja, het zal mij benieuwen.quote:
Daar gaat het toch juist om.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch een act? Zo ja, het zal mij benieuwen.
Zo keek ik er niet naar eigenlijk, volgens mij is ie echt zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch een act? Zo ja, het zal mij benieuwen.
Ja ik denk dat je een reactie verwacht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik neem hem nog even mee![]()
Normaal ben ik binnen mum van tijd klaar met het bijlezen van deze SC in mijn lunchpauze, maar vandaag niet
Ik rolde van de ene verbazing in de andere, Fann terug en meteen een rel, Fann en Soury die het met elkaar eens zijn, het moet niet gekker worden
En verder zou het een beetje vreemd zijn om het broertjes-topic op slot te gooien zodra ze gevonden waren, het is zo ontzettend triest en ongelooflijk dat een vader zoiets doet, dus het houdt heel veel mensen bezig.
Jammer dat er ook zoveel randdebielen in rondlopen.
Ik heb niet gezegd dat het topic op slot moet, want er zullen nog best nieuwe feiten boven komen drijven, dus dat bedoelde ik niet met ''dat het klaar is'' , maar wat er nu gebeurd en ik heb vandaag niks gelezen daar, maar ik denk dat het nog dezelfde kermis is als gisteren en eergisteren, is dat er allerlei rare complottheorieën worden bedacht en dat mensen elkaar in de haren vliegen en zelfs overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ieder keer als ik even ik dat topic lees over die jongetjes wordt het gekker en gekker![]()
Is dat nu niet gewoon een keer klaar? Jongetjes zijn dood, dat is heel triest maar dat
gaat maar door daar.
Dat is eigenlijk ook best triest
Mooi zo en nu gewoon verder met ons eigen leven ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je een reactie verwacht?
Nou dan neem ik die van mij ook maar even mee.
[..]
Ik heb niet gezegd dat het topic op slot moet, want er zullen nog best nieuwe feiten boven komen drijven, dus dat bedoelde ik niet met ''dat het klaar is'' , maar wat er nu gebeurd en ik heb vandaag niks gelezen daar, maar ik denk dat het nog dezelfde kermis is als gisteren en eergisteren, is dat er allerlei rare complottheorieën worden bedacht en dat mensen elkaar in de haren vliegen en zelfs over
spelfouten gaan vallen, dat vind ik dan wel ver gaan ja én best triest.
Maar goed dat is het laatste wat ik erover zal zeggen.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo en nu gewoon verder met ons eigen leven ...
serieus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Bluezz het volgende:
En er komt gelukkig geen stille tocht en gelukkig geen ballonnen.
Wel een kaars voor je raam om 8 uur.
Beetje massahysterie móet er toch weer bij
Ik heb geen kaarsen .. Waxine lichtjes wel, maar dan nog... Hurricane in US ... We kunnen wel bezig blijven met .... En tuurlijk weten we allemaal dat wat er gebeurt is niet goed is, maar zo is het nu eenmaal in het leven en met een kaarsje wordt het er niet anders opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Bluezz het volgende:
OK , waar en hoe laat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus hoor, als ik om 18:30u thuiskom ga ik niet een SC nalezen.quote:
Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus hoor, als ik om 18:30u thuiskom ga ik niet een SC nalezen.
Tenzij het om zaken gaat waarover ik een mening wil of moet hebben
Het verschil tussen ouwe lullen en ouwe wijfenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus hoor, als ik om 18:30u thuiskom ga ik niet een SC nalezen.
Tenzij het om zaken gaat waarover ik een mening wil of moet hebben
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het verschil tussen ouwe lullen en ouwe wijfen
En laten we ons vooral niet druk maken om de levens van een anderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo en nu gewoon verder met ons eigen leven ...
Heb je je rondje al gerend?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laten we ons vooral niet druk maken om de levens van een ander
Tja, dacht ik eerst verheugd te zijn over de keuze van de familie om geen stille toch te houden moet er een kaars voor je raamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Helaas, mijn dochter wilde bij haar mama zijn omdat ze migraine heeft, dus heb ik besloten morgenochtend te gaan en haar nu een beetje te verzorgen.quote:
En dedoor .....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dacht ik eerst verheugd te zijn over de keuze van de familie om geen stille toch te houden moet er een kaars voor je raam![]()
Die massahysterie laat ik aan me voorbij gaan.
Das dan wel weer liefquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, mijn dochter wilde bij haar mama zijn omdat ze migraine heeft, dus heb ik besloten morgenochtend te gaan en haar nu een beetje te verzorgen.
Brrrr migraine. Sterkte dochter Deisyyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, mijn dochter wilde bij haar mama zijn omdat ze migraine heeft, dus heb ik besloten morgenochtend te gaan en haar nu een beetje te verzorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Zo ben ik!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef sacha het volgende:
als ik een kaars voor mijn raam zet vliegen mijn gordijnen in de fik
Ja ook dat, in de woonkamer hier geen vensterbank...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd de P2000 maar in de gaten zondagavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja laten we dat hopen en dat haar afstuderen en scriptie goed komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ben ik!
Sinds ze een paar keer bij de hoofdpijnpoli is geweest ging het de laatste tijd een stuk beter, maar de afgelopen weken heeft ze weer regelmatig migraine, maar ze heeft het dan ook heel druk met onderzoek en s iptie voor haar afstuderen. Dus ik hoop dat het tijdelijk is.
Bleuzz mag wel alles terug lezenquote:
Ja het is echt heel zielig, eigenlijk heeft ze al migraine vanaf ze een jaar of 6 is, toen had ze zo'n 3-4 keer per jaar zware hoofdpijn, moest braken, zag lichtflitsen en kon dan geen licht verdragen. In de loop de tijd is de frquentie hoger geworden, maar zijn de aura's (lichtflitsen) weg, de laatste jaren had ze elke week wel een zware aanval en dat is veel, zoveel dat het haar studie in de weg staat, maar ook haar werk en sociale leven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef Bluezz het volgende:
He wat enorm rot voor je dochter Deisy, migraine brrrr weet er alles van helaas... welke vorm heeft ze?
Klinkt erger dan het in eerste leek..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is echt heel zielig, eigenlijk heeft ze al migraine vanaf ze een jaar of 6 is, toen had ze zo'n 3-4 keer per jaar zware hoofdpijn, moest braken, zag lichtflitsen en kon dan geen licht verdragen. In de loop de tijd is de frquentie hoger geworden, maar zijn de aura's (lichtflitsen) weg, de laatste jaren had ze elke week wel een zware aanval en dat is veel, zoveel dat het haar studie in de weg staat, maar ook haar werk en sociale leven.
Nu slikt ze sinds november een nieuw onderhoudsmedicijn en heeft ze fysio en het gaat een stuk beter, maar nu met de druk van haar studie dus even een stuk minder.
Wat heb jij voor migraine?
Thanks tonja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]mooie bewustwordings-methode is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tranen gegarandeerd...
en maar hopen dat het beklijft
...
Tonja weet ook wat het is helaas he tonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is echt heel zielig, eigenlijk heeft ze al migraine vanaf ze een jaar of 6 is, toen had ze zo'n 3-4 keer per jaar zware hoofdpijn, moest braken, zag lichtflitsen en kon dan geen licht verdragen. In de loop de tijd is de frquentie hoger geworden, maar zijn de aura's (lichtflitsen) weg, de laatste jaren had ze elke week wel een zware aanval en dat is veel, zoveel dat het haar studie in de weg staat, maar ook haar werk en sociale leven.
Nu slikt ze sinds november een nieuw onderhoudsmedicijn en heeft ze fysio en het gaat een stuk beter, maar nu met de druk van haar studie dus even een stuk minder.
Wat heb jij voor migraine?
Thanks tonja
Ja tranen .... Maar aan het eind laten ze opnames zien van tijdje later en dan is toch iedereen positief ... Vind het best wel heftig om te kijken..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef sacha het volgende:
[..]
mooie bewustwordings-methode is dat![]()
tranen gegarandeerd...
en maar hopen dat het beklijft
Ja ik ook en dat is al bijna nooitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef sig000 het volgende:
Ik heb gelukkig alleen koppijn wanneer de reden nogal duidelijk is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef sig000 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee en volgens mij is dat maar beter ook.
Dat is toch wel een voordeel van de overgang, maar migraine is een heel naar iets en wordt vaak onderschat omdat veel mensen een flinke hoofdpijn al migraine noemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tonja weet ook wat het is helaas he ton
Klassieke auramigraine die steeds langer wegblijft nu ik in de overgang zit.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
ff voor de duidelijkeheid Vorige week melde ik me al bijna ziek , maar niet gedaan.. Was ik dus gissteren op het werk... Kreeg ik op mn donder van Secuerity... Je ziet er niet niet uit Chufi.. Je hebtje afgelopen week niet ziek gemeld he!!! Je ziet er niet uit ....
Dus gewoon gedaan ....
Dus het heeft ook nog voordelen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch wel een voordeel van de overgang,
Dees mi amor..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een voordeel van de overgang, maar migraine is een heel naar iets en wordt vaak onderschat omdat veel mensen een flinke hoofdpijn al migraine noemen.
Je bedoelt dat ik mijn mond moet houden over die migraine?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees mi amor..![]()
Kus en gewoon verder hier
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Je alsnog ziek gemeld?
Er niet uitgezien?
De man van security op zijn bek geslagen?
Nee !! Dacht dacht daar een opmerking over had ... Maar niet door gekomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mijn mond moet houden over die migraine?
Je hebt je alsnog ziek gemeld? Ben je nog steeds niet helemaal lekker dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Je alsnog ziek gemeld? Vandaad]d
Er niet uitgezien?
De man vrouw van security op zijn bek geslagen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee !! Dacht dacht daar een opmerking over had ... Maar niet door gekomen
Dat komt niet meer goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ben je nog steeds niet helemaal lekker dan?
Ze sloeg gisteren effen de zaken op hun kop... Nadat we ff aan het hosselen waren ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Je alsnog ziek gemeld? Vandaad]d
Er niet uitgezien?
De man vrouw van security op zijn bek geslagen?
Ik ben benieuwd wat er in die zakken gezeten heeftquote:
Dat hoofdstuk heb ik nog niet gelezen, ik spreek momenteel beter Dothraki dan Chufiaansquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in die zakken gezeten heeft
Ik snap helemaal niets van deze post?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk heb ik nog niet gelezen, ik spreek momenteel beter Dothraki dan Chufiaans
kaarsjes natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er in die zakken gezeten heeft
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
Maar ze melde me keihard ... Chufi je moet je ziek melden,,Ik heb me ziek gemeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, dat zei je al.quote:
Dat was in 2 woorden verwoord.. Maar oK ik ben nog steeds niet beter .. en mogelijk de rest van de weekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, dat zei je al.
Maar mijn vraag was of je nog ziek bent of heb je alleen maar naar haar geluisterd omdat ze bijna groter is dan jij?
ik was gisteren zo dapper om het topic uit mijn AT te gooienquote:
Ik werk in een erg besmettelijke zone dus wil geen collegas besmetten ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je alsnog ziek gemeld? Ben je nog steeds niet helemaal lekker dan?
dat je je beroep conciërge zo interessant weet te brengenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk in een erg besmettelijke zone dus wil geen collegas besmetten ...
Ik wil er eigenlijk niet meer lezen en al helemaal niet posten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was gisteren zo dapper om het topic uit mijn AT te gooien![]()
las ik vandaag iets in een krant wat ik daar niet terug kan vinden![]()
weer alles nagelezen en weer op 'volg topic' gedrukt![]()
ik geef toe: ik ben verslaafd aan dat topic
prima maar volgens mij is het al wegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het allemaal tegelijk uit onze myats gooien?
nee, ik wacht op het staartjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Van wie moet dat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dacht ik eerst verheugd te zijn over de keuze van de familie om geen stille toch te houden moet er een kaars voor je raam![]()
Die massahysterie laat ik aan me voorbij gaan.
Dan ben jij een bofkont.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik al gedaan![]()
en ik heb eigenlijk ook zelden hoofdpijn
Kusje dr op ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik al gedaan![]()
en ik heb eigenlijk ook zelden hoofdpijn
Nou ja, die twee punten dan toevallig welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben jij een bofkont.
Op beide punten
Van de meute, van dezelfde meute die bij drama's roepen om een stille tocht.quote:
Volgens mij is het topic overgenomen door wat natrappers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de meute, van dezelfde meute die bij drama's roepen om een stille tocht.
Nee hoor;quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de meute, van dezelfde meute die bij drama's roepen om een stille tocht.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-stille-tocht.dhtmlquote:Door thuis een kaarsje aan te steken kan iedereen in de privésfeer 'op gepaste wijze de twee broertjes herdenken', laat de familie van de kinderen weten. 'Iedereen die daar behoefte aan heeft, is zondagavond op hetzelfde moment bij de broertjes', aldus de gemeente.
Jammer dat ze zoveel ruimte krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het topic overgenomen door wat natrappers.
geef jouw definitie van zeiken eens, misschien begrijp ik je danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms toch best wel Sas![]()
Maar verder niets mis mee schat
Wees blij dat je niet in Zeist woont ............quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor;
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-stille-tocht.dhtml
Je krijgt geen boete van de burgemeester van Zeist als je niet meedoet hoor, hij geeft je ook geen verbod op het betreden van de gemeente Zeist.
niet mee eens, de ratioquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het topic overgenomen door wat natrappers.
Doen we maar dan offline hier OKquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
geef jouw definitie van zeiken eens, misschien begrijp ik je dan
Ik had begrepen dat het een oproep was, maar ik denk dat al die kaarsenplaatjes op Facebook mij op het verkeerde benen hebben gezet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor;
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-stille-tocht.dhtml
Je krijgt geen boete van de burgemeester van Zeist als je niet meedoet hoor, hij geeft je ook geen verbod op het betreden van de gemeente Zeist.
Dat de Telegraaf en ander SBS6 volk daar weer selectief uit quote, waardoor de meute nog selectiever begrijpt wat de bedoeling is, ligt aan de meute.
Kaleeshiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk heb ik nog niet gelezen, ik spreek momenteel beter Dothraki dan Chufiaans
Ik vind die onderbuikfacebookshitplaatjes sowieso behoorlijk irritant.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het een oproep was, maar ik denk dat al die kaarsenplaatjes op Facebook mij op het verkeerde benen hebben gezet.
Voor die laatste ben ik 26 jaar geleden al geholpenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
3 dan toch?![]()
minder migraine (als je die hebt)
geen menstruatie
geen zwangerschappen
ah! dat scheelt een stuk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor die laatste ben ik 26 jaar geleden al geholpen
Hoe is het met de migraine? Bij mij is het sinds een jaartje of 2 een stuk minder geworden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor die laatste ben ik 26 jaar geleden al geholpen
Is er ook nog een voordeel voor de man?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
3 dan toch?![]()
minder migraine (als je die hebt)
geen menstruatie
geen zwangerschappen
Zo komt dat dus.... selectief gequote uit het originele bericht, en voor je het weet is een verzoek van de familie om geen stille tocht te houden, maar als mensen dan toch wat willen doen, moeten ze maar een kaars voor hun raam zetten, omgebouwd in de verplichting een kaarsje voor de kinderen te branden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het een oproep was, maar ik denk dat al die kaarsenplaatjes op Facebook mij op het verkeerde benen hebben gezet.
3x diep zuchten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo komt dat dus.... selectief gequote uit het originele bericht, en voor je het weet is een verzoek van de familie om geen stille tocht te houden, maar als mensen dan toch wat willen doen, moeten ze maar een kaars voor hun raam zetten, omgebouwd in de verplichting een kaarsje voor de kinderen te branden.
En dan te bedenken dat het eigenlijk alleen maar voortkomt uit het feit dat de familie nota bene op een of andere manier een alternatief moet gaan zitten verzinnen voor dat volk wat een stille tocht wil![]()
Alsof ze niet wat anders aan hun hoofd hebben... het is toch godsgeklaagd dat je zo'n tocht als ouder moet voorkomen?!
Zijn ze bij jou nog net zo heftig als vroeger? Ik was vroeger vaak 3 dagen uitgeschakeld, nu kan ik na een uurtje of 2 weer opstaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik had er 2 vlak achter elkaar een paar weken/maanden geleden ik denk door de shit op mijn werk toen.
Verder niet meer en er zit echt maaaaaaaanden tussen.
Geen condoompiesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is er ook nog een voordeel voor de man?
Nou eigenlijk welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is er ook nog een voordeel voor de man?
Als je kusjes wilt kan je die altijd krijgen Fann,, 1 juni ? OKquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat gaan we doen? Kusjes?
Neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je kusjes wilt kan je die altijd krijgen Fann,, 1 juni ? OK
Dan ben ik ook een empatieloze hufterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind die onderbuikfacebookshitplaatjes sowieso behoorlijk irritant.
"Als je dit niet deelt ben je een vuile hufter" Dan ben ik liever een vuile hufter
Dat zei de buurvrouw ook al, dat het van de gekke is dat de familie zich nu moet bedenken of ze een stille tocht willen en een alternatief moeten bedenken om de meute tevreden te stellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo komt dat dus.... selectief gequote uit het originele bericht, en voor je het weet is een verzoek van de familie om geen stille tocht te houden, maar als mensen dan toch wat willen doen, moeten ze maar een kaars voor hun raam zetten, omgebouwd in de verplichting een kaarsje voor de kinderen te branden.
En dan te bedenken dat het eigenlijk alleen maar voortkomt uit het feit dat de familie nota bene op een of andere manier een alternatief moet gaan zitten verzinnen voor dat volk wat een stille tocht wil![]()
Alsof ze niet wat anders aan hun hoofd hebben... het is toch godsgeklaagd dat je zo'n tocht als ouder moet voorkomen?!
Wat een opluchting zal dat zijn, bij mijn zus wordt de migraine ook stukken minder, heerlijk toch, die overgang.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik had er 2 vlak achter elkaar een paar weken/maanden geleden ik denk door de shit op mijn werk toen.
Verder niet meer en er zit echt maaaaaaaanden tussen.
Het is al ouder dan facebook hoor..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind die onderbuikfacebookshitplaatjes sowieso behoorlijk irritant.
"Als je dit niet deelt ben je een vuile hufter" Dan ben ik liever een vuile hufter
een mailtje heb ik wel eens gehad, maar facebook heb ik dan weer niet, dat scheelt ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is al ouder dan facebook hoor..
Mailtjes zelfs!
Hufters United!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We zijn allemaal hufters hier, dat schept ook weer een band
Ja, dat is toch te zot voor woorden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei de buurvrouw ook al, dat het van de gekke is dat de familie zich nu moet bedenken of ze een stille tocht willen en een alternatief moeten bedenken om de meute tevreden te stellen.
Ik hoef nooit te zoeken, hij is niet te missen bij mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nieuwe speurtocht, het werkt verslavend.
Ja echt he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gedoe met die 2 kindjes is wel zwaar overhyped hoor...
Ik weet niet maar iedereen greep dit opeens massaal aan.. Kudde gedrag lijkt het zelfs..
Neemt niet weg dat het allemaal heel sneu is enzo achja..
Het is begonnen sinds Pim Fortuyn. Massaal rouwen, meeleven. Kaarsjes stille tochten, massale verontwaardiging. Het schept een band, mensen hebben dat blijkbaar nodig en worden dan weer niet gehinderd door de vraag of de familie, de slachtoffers dit wel willen. Het is nationaal, van 'ons' geworden. Ofzo, ik snap het eigenlijk ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gedoe met die 2 kindjes is wel zwaar overhyped hoor...
Ik weet niet maar iedereen greep dit opeens massaal aan.. Kudde gedrag lijkt het zelfs..
Neemt niet weg dat het allemaal heel sneu is enzo achja..
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te zoeken, hij is niet te missen bij mij
Dat soort dingen heb ik achter me gelaten maar ik geef toe, soms jeukt het nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie hier wel een poster die we wel kwijt kunnen maken?
Ik ga niet in discussie met kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is begonnen sinds Pim Fortuyn. Massaal rouwen, meeleven. Kaarsjes stille tochten, massale verontwaardiging. Het schept een band, mensen hebben dat blijkbaar nodig en worden dan weer niet gehinderd door de vraag of de familie, de slachtoffers dit wel willen. Het is nationaal, van 'ons' geworden. Ofzo, ik snap het eigenlijk ook niet helemaal.
Tante Nelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
te zot voor woorden is:
in de supermarkt je boodschappen doen en aangesproken worden door een willekeurig iemand die zegt: 'erg hè?'
ik: 'eeeeeh...' (ondertussen hard nadenkend waar ze in vredesnaam op doelt)
zij: 'nou, het NIEUWS!'
ik: 'eeeeeeeh...' (alles schiet nogmaals door mijn hoofd, man, kind, schoonmoeder, buurman, tante Nel...)
zij: 'VAN DIE BROERTJES!'
ik: 'oh, dat!'
Nodigen beatrix Wimlex en soregijeta gewoon uit... Dan is dat al geregeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef sig000 het volgende:
Een stille tocht in een koets met 8 paarden lijkt me wel wat.
Gelukkig is de supermarkt nogal groot hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
te zot voor woorden is:
in de supermarkt je boodschappen doen en aangesproken worden door een willekeurig iemand die zegt: 'erg hè?'
ik: 'eeeeeh...' (ondertussen hard nadenkend waar ze in vredesnaam op doelt)
zij: 'nou, het NIEUWS!'
ik: 'eeeeeeeh...' (alles schiet nogmaals door mijn hoofd, man, kind, schoonmoeder, buurman, tante Nel...)
zij: 'VAN DIE BROERTJES!'
ik: 'oh, dat!'
Die sukkels heb ik daar niet voor nodig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nodigen beatrix Wimlex en soregijeta gewoon uit... Dan is dat al geregeld.
8 paarden?! Die zijn toch helemaal niet stil?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef sig000 het volgende:
Een stille tocht in een koets met 8 paarden lijkt me wel wat.
Gewoon verdoven joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 paarden?! Die zijn toch helemaal niet stil?
Dat is juist mooi dat geluid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 paarden?! Die zijn toch helemaal niet stil?
Dan hoef je de oproepen om de kaarsenplaatjes te delen tenminste niet te negeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is toch te zot voor woorden?
Ik ben nog empathielozer trouwens, ik ben zo'n autist dat ik niet eens FB heb
Je moet niks!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou je nou weer facebook moeten hebben zeg?
dan is de volgende vraag; heb je FB?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef sig000 het volgende:
Ik heb allerlei stoornissen en gelukkig weet ik niet welke.
quote:
Dames, zit eens niet uit te lokken.quote:
Zonder, want ik hoor aan alle kanten dat het echt m'n eigen schuld is dat ik bepaalde dingen niet weet, van vriendinnen, van m'n kind....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef je de oproepen om de kaarsenplaatjes te delen tenminste niet te negeren.
Ondertussen vraag ik je af wie een grotere autist is, mensen met of zonder FB?
Internet Relay Chat geloof ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal wel dom zijn, maar wat is IRC?
Welke rel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dames, zit eens niet uit te lokken.
Lijkt me ergens wel treurig dat een ''kind'' dat jullie moet uitleggen.
Deze rel wordt niet door mij getriggerd verder, jullie lokken uit.
Zo'n beetje het eerste chatding op internet, met zijn allen door elkaar op 1 kanaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal wel dom zijn, maar wat is IRC?
ow...quote:
mIRCquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...dan weet ik nog niks, maar zal wel zoiets als dinges zijn
eh... met een M
ben de naam effe kwijt
Ja ik geloof dat ik weet was je bedoeld!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n beetje het eerste chatding op internet, met zijn allen door elkaar op 1 kanaal.
Niet alles te serieus nemen johquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Laten we nou niet alle mensen met FB autisten gaan noemen want dat zal ook wel niet zo zijn
Oh ik welquote:
Ja maar al 3 zwangerschappen verder, dus ik besloot dat het voor mij genoeg was zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah! dat scheelt een stuk!Maar toen was je nog heel jong eigenlijk
Minder heftigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou nog net zo heftig als vroeger? Ik was vroeger vaak 3 dagen uitgeschakeld, nu kan ik na een uurtje of 2 weer opstaan.
Ik nietquote:
Whahahaha!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
Tijdens de vakantie m'n zusje op whatsapp,
zit jij onderbewust te channelen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms onderbewust op IRS channels dan ...
Het is vreselijk iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar al 3 zwangerschappen verder, dus ik besloot dat het voor mij genoeg was zo3 lijkt me ook wel genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je blijf door FB wel lekker op de hoogte van de laatste feitjes en roddels, vaak weet ik meer over de gedoetjes van de kinderen van FB-loze vriendinnen dan zijzelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder, want ik hoor aan alle kanten dat het echt m'n eigen schuld is dat ik bepaalde dingen niet weet, van vriendinnen, van m'n kind....
Ja, moet je maar FB nemen, daar stond het op.
Tijdens de vakantie m'n zusje op whatsapp, en dat ik dan haar moest vragen wanneer B de sleutel van z'n huisje kreeg![]()
![]()
De exacte datum, ik wist wel ongeveer![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
KT wat ben je toch een smerige laffe hond, ik waarschuw je dat ik geen DM meer van je wil en dan stuur je er toch nog een, waarbij je mij ook nog een keer direct blokkeert.
Waarschuwing; als ik nog een keer een DM van je ontvang dan rapporteer ik je wegens stalking.
Ja, zo modern ben ik dan weer wel... ik heb zelfs een mobieltje wat onderwater kan, dus dan geen whatsapp hebben zou wel heel beperkt zijn denk ikquote:
Echtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
KT wat ben je toch een smerige laffe hond, ik waarschuw je dat ik geen DM meer van je wil en dan stuur je er toch nog een, waarbij je mij ook nog een keer direct blokkeert.
Waarschuwing; als ik nog een keer een DM van je ontvang dan rapporteer ik je wegens stalking.
Je kunt hem toch gewoon blocken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
Nee, en dat is wel jammer, Whatsapp op de PC zou ideaal zijn... gewoon inloggen met je mobiele nummer en klaar.quote:
En dan kun jij twee dagen niet meer posten...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn DM-historie staat gewoon hoor, en een printscreen is snel gemaakt.
Tja blijkbaar gewaarschuwd.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik die printscreen wilde posten, ik kan heb ook doorsturen aan iemand die er wel wat mee kan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
En dan kun jij twee dagen niet meer posten...
En de hele wereld (in jouw telefoonboek) staat meteen in jouw contactenlijstquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en dat is wel jammer, Whatsapp op de PC zou ideaal zijn... gewoon inloggen met je mobiele nummer en klaar.
Flikker op zeg, ik heb je net 2 DM's gestuurd, waar staat dat ik dat niet gedaan heb dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik die printscreen wilde posten, ik kan heb ook doorsturen aan iemand die er wel wat mee kan.
Zeker als dat stuk verdriet hier gaat zitten doen alsof het niet waar is.
Ga je het nu nog ingewikkelder maken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Even voor de goede orde, Leandra vroeg hier iets in het topic, waar ik geen antwoord op wou geven omdat er dan weer een rel zou ontstaan, dus ik vroeg of ze het in DM wou afhandelen, dat wilde ze niet, om die reden gaf ik aan dat ze niet moet zitten stoken en heb haar geblokkeerd op DM.
En nu stookt Leandra alsnog door daarover te gaan zaniken hier.
Je vergeet even dat ik in mijn eerste reactie gelijk gezegd heb dat ik niet nog een bericht van je wenste te ontvangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Even voor de goede orde, Leandra vroeg hier iets in het topic, waar ik geen antwoord op wou geven omdat er dan weer een rel zou ontstaan, dus ik vroeg of ze het in DM wou afhandelen, dat wilde ze niet, om die reden gaf ik aan dat ze niet moet zitten stoken en heb haar geblokkeerd op DM.
Ik vind het leuk facebook, maar soms had ik liever een telefoontje willen hebben van mn schoondochter dan dat ze het zo hoppa op fb zet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, je blijf door FB wel lekker op de hoogte van de laatste feitjes en roddels, vaak weet ik meer over de gedoetjes van de kinderen van FB-loze vriendinnen dan zijzelf.
Zo zei ik laatst tegen mijn zus "lekker voor L (haar zoon) dat hij vanaf morgen 3 weken vakantie heeft". Ze wist nergens van, L. was het vergeten te vertellen
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Dan moet je hem gewoon blocken, niet hier demoniseren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ik in mijn eerste reactie gelijk gezegd heb dat ik niet nog een bericht van je wenste te ontvangen.
En dat vind ik dus een grote vieze vuile stook actie wat ik dus kenbaar wou maken buiten het topic om, maargoed ik ben te happig op dat soort dingen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ik in mijn eerste reactie gelijk gezegd heb dat ik niet nog een bericht van je wenste te ontvangen.
Mijn telefoonboek is behoorlijk beperkt, en ik gebruik bijvoorbeeld ook geen mail op m'n telefoon, dus wat dat betreft koppelt er niets aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
En de hele wereld (in jouw telefoonboek) staat meteen in jouw contactenlijst
Ik ga dit niet uitleggen, je leest maar terug en je laat je hersens maar werken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |