Ja ik ook en dat is al bijna nooitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef sig000 het volgende:
Ik heb gelukkig alleen koppijn wanneer de reden nogal duidelijk is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef sig000 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee en volgens mij is dat maar beter ook.
Dat is toch wel een voordeel van de overgang, maar migraine is een heel naar iets en wordt vaak onderschat omdat veel mensen een flinke hoofdpijn al migraine noemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tonja weet ook wat het is helaas he ton
Klassieke auramigraine die steeds langer wegblijft nu ik in de overgang zit.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
ff voor de duidelijkeheid Vorige week melde ik me al bijna ziek , maar niet gedaan.. Was ik dus gissteren op het werk... Kreeg ik op mn donder van Secuerity... Je ziet er niet niet uit Chufi.. Je hebtje afgelopen week niet ziek gemeld he!!! Je ziet er niet uit ....
Dus gewoon gedaan ....
Dus het heeft ook nog voordelen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch wel een voordeel van de overgang,
Dees mi amor..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een voordeel van de overgang, maar migraine is een heel naar iets en wordt vaak onderschat omdat veel mensen een flinke hoofdpijn al migraine noemen.
Je bedoelt dat ik mijn mond moet houden over die migraine?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees mi amor..![]()
Kus en gewoon verder hier
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Je alsnog ziek gemeld?
Er niet uitgezien?
De man van security op zijn bek geslagen?
Nee !! Dacht dacht daar een opmerking over had ... Maar niet door gekomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mijn mond moet houden over die migraine?
Je hebt je alsnog ziek gemeld? Ben je nog steeds niet helemaal lekker dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Je alsnog ziek gemeld? Vandaad]d
Er niet uitgezien?
De man vrouw van security op zijn bek geslagen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee !! Dacht dacht daar een opmerking over had ... Maar niet door gekomen
Dat komt niet meer goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ben je nog steeds niet helemaal lekker dan?
Ze sloeg gisteren effen de zaken op hun kop... Nadat we ff aan het hosselen waren ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Je alsnog ziek gemeld? Vandaad]d
Er niet uitgezien?
De man vrouw van security op zijn bek geslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd wat er in die zakken gezeten heeftquote:
Dat hoofdstuk heb ik nog niet gelezen, ik spreek momenteel beter Dothraki dan Chufiaansquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in die zakken gezeten heeft
Ik snap helemaal niets van deze post?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk heb ik nog niet gelezen, ik spreek momenteel beter Dothraki dan Chufiaans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |