Als het zo voelt heb je er van genoten, beetje jammer wel dat het weer niet mee heeft geholpen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben 5 dagen vrij, morgen weer beginnen.. wat een lange vakantie was het (zo voelt het)
Ja dat is wel balen doe je nixan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het zo voelt heb je er van genoten, beetje jammer wel dat het weer niet mee heeft geholpen.
Zo is dat, je moet er zelf iets van maken. Het enige jammere vond ik wel dat ik gisteravond mijn rondje hardlopen aan me voorbij hent laten gaan door de regen. Maar ik ga vanavond in de herkansing!quote:
Watje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, je moet er zelf iets van maken. Het enige jammere vond ik wel dat ik gisteravond mijn rondje hardlopen aan me voorbij hent laten gaan door de regen. Maar ik ga vanavond in de herkansing!
Ja, het is wat hč.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik neem hem nog even mee![]()
Normaal ben ik binnen mum van tijd klaar met het bijlezen van deze SC in mijn lunchpauze, maar vandaag niet
Ik rolde van de ene verbazing in de andere, Fann terug en meteen een rel, Fann en Soury die het met elkaar eens zijn, het moet niet gekker worden
En verder zou het een beetje vreemd zijn om het broertjes-topic op slot te gooien zodra ze gevonden waren, het is zo ontzettend triest en ongelooflijk dat een vader zoiets doet, dus het houdt heel veel mensen bezig.
Jammer dat er ook zoveel randdebielen in rondlopen.
Is dat de straf voor Engeland, dat ze ons met Paul Turner opgescheept hebben?quote:
Die oma was al erg genoeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat de straf voor Engeland, dat ze ons met Paul Turner opgescheept hebben?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden best een reactie mogen hebben op het feit dat ze Paul Turner hier gedumpt hebben.
Bedankt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is wat hč.....
Je wilde kennelijk een reactie, dus die krijg je dan gewoon
Ben jij ook al aan het hosselen geslagen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:40 schreef sig000 het volgende:
Ow en binnenkort ga ik wat regelen en wie wil komen is welkom, graag veel vrouwen en bitchfight dat past mooi bij de plek.
Hosselen zit in mijn genen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook al aan het hosselen geslagen?
Waarom jammer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden best een reactie mogen hebben op het feit dat ze Paul Turner hier gedumpt hebben.
Ik zie er niets in omdat ik niet geklikt heb omdat ik op mijn werk zitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom jammer?
Jullie zien er geen grap in?
Het gaat me niet om de grap, maar ze hadden gewoon per definitie iets terug mogen hebben voor Paul Turner.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom jammer?
Jullie zien er geen grap in?
Ik stel voor dat we Dries Roelvink sturen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de grap, maar ze hadden gewoon per definitie iets terug mogen hebben voor Paul Turner.
Neee niet nog erger,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Dries Roelvink sturen.
Ze hebben Paul Turner hier gedumpt, het is net alsof het afval van de buren ineens in jouw tuin ligt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap die hele Paul Turner opmerking en het iets terug doen niet.
Het is toch geen ESF-systeem met nationale afvaardiging?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben Paul Turner hier gedumpt, het is net alsof het afval van de buren ineens in jouw tuin ligt.
Nee, maar dat neemt niet weg dat ze Paul Turner gewoon op dat eiland hadden moeten houden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch geen ESF-systeem met nationale afvaardiging?
Jij slaat wel een beetje door, hč?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat ze Paul Turner gewoon op dat eiland hadden moeten houden.
Ja, als je alles serieus neemt wel.... je had de opmerking ook vanaf het begin als de grap kunnen zien zoals die bedoeld was.quote:
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je alles serieus neemt wel.... je had de opmerking ook vanaf het begin als de grap kunnen zien zoals die bedoeld was.
OMGquote:
Dat is toch een act? Zo ja, het zal mij benieuwen.quote:
Daar gaat het toch juist om.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch een act? Zo ja, het zal mij benieuwen.
Zo keek ik er niet naar eigenlijk, volgens mij is ie echt zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch een act? Zo ja, het zal mij benieuwen.
Ja ik denk dat je een reactie verwacht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik neem hem nog even mee![]()
Normaal ben ik binnen mum van tijd klaar met het bijlezen van deze SC in mijn lunchpauze, maar vandaag niet
Ik rolde van de ene verbazing in de andere, Fann terug en meteen een rel, Fann en Soury die het met elkaar eens zijn, het moet niet gekker worden
En verder zou het een beetje vreemd zijn om het broertjes-topic op slot te gooien zodra ze gevonden waren, het is zo ontzettend triest en ongelooflijk dat een vader zoiets doet, dus het houdt heel veel mensen bezig.
Jammer dat er ook zoveel randdebielen in rondlopen.
Ik heb niet gezegd dat het topic op slot moet, want er zullen nog best nieuwe feiten boven komen drijven, dus dat bedoelde ik niet met ''dat het klaar is'' , maar wat er nu gebeurd en ik heb vandaag niks gelezen daar, maar ik denk dat het nog dezelfde kermis is als gisteren en eergisteren, is dat er allerlei rare complottheorieën worden bedacht en dat mensen elkaar in de haren vliegen en zelfs overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ieder keer als ik even ik dat topic lees over die jongetjes wordt het gekker en gekker![]()
Is dat nu niet gewoon een keer klaar? Jongetjes zijn dood, dat is heel triest maar dat
gaat maar door daar.
Dat is eigenlijk ook best triest
Mooi zo en nu gewoon verder met ons eigen leven ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je een reactie verwacht?
Nou dan neem ik die van mij ook maar even mee.
[..]
Ik heb niet gezegd dat het topic op slot moet, want er zullen nog best nieuwe feiten boven komen drijven, dus dat bedoelde ik niet met ''dat het klaar is'' , maar wat er nu gebeurd en ik heb vandaag niks gelezen daar, maar ik denk dat het nog dezelfde kermis is als gisteren en eergisteren, is dat er allerlei rare complottheorieën worden bedacht en dat mensen elkaar in de haren vliegen en zelfs over
spelfouten gaan vallen, dat vind ik dan wel ver gaan ja én best triest.
Maar goed dat is het laatste wat ik erover zal zeggen.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo en nu gewoon verder met ons eigen leven ...
serieus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Bluezz het volgende:
En er komt gelukkig geen stille tocht en gelukkig geen ballonnen.
Wel een kaars voor je raam om 8 uur.
Beetje massahysterie mķet er toch weer bij
Ik heb geen kaarsen .. Waxine lichtjes wel, maar dan nog... Hurricane in US ... We kunnen wel bezig blijven met .... En tuurlijk weten we allemaal dat wat er gebeurt is niet goed is, maar zo is het nu eenmaal in het leven en met een kaarsje wordt het er niet anders opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Bluezz het volgende:
OK , waar en hoe laat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus hoor, als ik om 18:30u thuiskom ga ik niet een SC nalezen.quote:
Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus hoor, als ik om 18:30u thuiskom ga ik niet een SC nalezen.
Tenzij het om zaken gaat waarover ik een mening wil of moet hebben
Het verschil tussen ouwe lullen en ouwe wijfenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus hoor, als ik om 18:30u thuiskom ga ik niet een SC nalezen.
Tenzij het om zaken gaat waarover ik een mening wil of moet hebben
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het verschil tussen ouwe lullen en ouwe wijfen
En laten we ons vooral niet druk maken om de levens van een anderquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo en nu gewoon verder met ons eigen leven ...
Heb je je rondje al gerend?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laten we ons vooral niet druk maken om de levens van een ander
Tja, dacht ik eerst verheugd te zijn over de keuze van de familie om geen stille toch te houden moet er een kaars voor je raamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Helaas, mijn dochter wilde bij haar mama zijn omdat ze migraine heeft, dus heb ik besloten morgenochtend te gaan en haar nu een beetje te verzorgen.quote:
En dedoor .....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dacht ik eerst verheugd te zijn over de keuze van de familie om geen stille toch te houden moet er een kaars voor je raam![]()
Die massahysterie laat ik aan me voorbij gaan.
Das dan wel weer liefquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, mijn dochter wilde bij haar mama zijn omdat ze migraine heeft, dus heb ik besloten morgenochtend te gaan en haar nu een beetje te verzorgen.
Brrrr migraine. Sterkte dochter Deisyyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, mijn dochter wilde bij haar mama zijn omdat ze migraine heeft, dus heb ik besloten morgenochtend te gaan en haar nu een beetje te verzorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Zo ben ik!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef sacha het volgende:
als ik een kaars voor mijn raam zet vliegen mijn gordijnen in de fik
Ja ook dat, in de woonkamer hier geen vensterbank...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd de P2000 maar in de gaten zondagavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja laten we dat hopen en dat haar afstuderen en scriptie goed komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ben ik!
Sinds ze een paar keer bij de hoofdpijnpoli is geweest ging het de laatste tijd een stuk beter, maar de afgelopen weken heeft ze weer regelmatig migraine, maar ze heeft het dan ook heel druk met onderzoek en s iptie voor haar afstuderen. Dus ik hoop dat het tijdelijk is.
Bleuzz mag wel alles terug lezenquote:
Ja het is echt heel zielig, eigenlijk heeft ze al migraine vanaf ze een jaar of 6 is, toen had ze zo'n 3-4 keer per jaar zware hoofdpijn, moest braken, zag lichtflitsen en kon dan geen licht verdragen. In de loop de tijd is de frquentie hoger geworden, maar zijn de aura's (lichtflitsen) weg, de laatste jaren had ze elke week wel een zware aanval en dat is veel, zoveel dat het haar studie in de weg staat, maar ook haar werk en sociale leven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef Bluezz het volgende:
He wat enorm rot voor je dochter Deisy, migraine brrrr weet er alles van helaas... welke vorm heeft ze?
Klinkt erger dan het in eerste leek..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is echt heel zielig, eigenlijk heeft ze al migraine vanaf ze een jaar of 6 is, toen had ze zo'n 3-4 keer per jaar zware hoofdpijn, moest braken, zag lichtflitsen en kon dan geen licht verdragen. In de loop de tijd is de frquentie hoger geworden, maar zijn de aura's (lichtflitsen) weg, de laatste jaren had ze elke week wel een zware aanval en dat is veel, zoveel dat het haar studie in de weg staat, maar ook haar werk en sociale leven.
Nu slikt ze sinds november een nieuw onderhoudsmedicijn en heeft ze fysio en het gaat een stuk beter, maar nu met de druk van haar studie dus even een stuk minder.
Wat heb jij voor migraine?
Thanks tonja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]mooie bewustwordings-methode is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tranen gegarandeerd...
en maar hopen dat het beklijft
...
Tonja weet ook wat het is helaas he tonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is echt heel zielig, eigenlijk heeft ze al migraine vanaf ze een jaar of 6 is, toen had ze zo'n 3-4 keer per jaar zware hoofdpijn, moest braken, zag lichtflitsen en kon dan geen licht verdragen. In de loop de tijd is de frquentie hoger geworden, maar zijn de aura's (lichtflitsen) weg, de laatste jaren had ze elke week wel een zware aanval en dat is veel, zoveel dat het haar studie in de weg staat, maar ook haar werk en sociale leven.
Nu slikt ze sinds november een nieuw onderhoudsmedicijn en heeft ze fysio en het gaat een stuk beter, maar nu met de druk van haar studie dus even een stuk minder.
Wat heb jij voor migraine?
Thanks tonja
Ja tranen .... Maar aan het eind laten ze opnames zien van tijdje later en dan is toch iedereen positief ... Vind het best wel heftig om te kijken..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef sacha het volgende:
[..]
mooie bewustwordings-methode is dat![]()
tranen gegarandeerd...
en maar hopen dat het beklijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |