Uiteraard heb ik nu weer Italiaans leer terug, geen hoekbank meer maar 3 zits en 2 stoelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk daar is meubilair toch voor ...
Ik was er niet echt zuinig op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
Tis wel vet dik vet buffel leer ... Dat gaat een leven mee volgens mij...
Is ze al 40+?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
En om op Anouk terug te komen ..... Anouk was best
Heerlijk nuchter, met een vet orkest achter haarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
En om op Anouk terug te komen ..... Anouk was best
Er zijn zoveel topics waarvan ik het bestaansrecht niet begrijp, maar dat hoef ik hier toch ook niet iedere keer te melden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ieder keer als ik even ik dat topic lees over die jongetjes wordt het gekker en gekker![]()
Is dat nu niet gewoon een keer klaar? Jongetjes zijn dood, dat is heel triest maar dat
gaat maar door daar.
Dat is eigenlijk ook best triest
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn zoveel topics waarvan ik het bestaansrecht niet begrijp, maar dat hoef ik hier toch ook niet iedere keer te melden?
Al die nonsens van vegetariėrs en over de bioindustrie ook altijd.... pure postverspilling.
Nou Leandra, draaf je niet een beetje door.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn zoveel topics waarvan ik het bestaansrecht niet begrijp, maar dat hoef ik hier toch ook niet iedere keer te melden?
Al die nonsens van vegetariėrs en over de bioindustrie ook altijd.... pure postverspilling.
Die beesten zijn toch dood, en dat is heel triest maar dat gaat maar door daar.
Dat klopt ook niet.quote:
Doe niet zo sneu mens,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er klopt niets aan een dood beest....
Nou ik maak me zorgenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu mens,
Ik denk dat je serieus een beetje de weg kwijt bent na meer dan 70 topics over die jochies,
maar goed, zal wel weer aan mij liggen.
Zo ken ik haar niet, het gaat zo debiel ver in dat topicquote:
Hallo, ik volg het nieuws, deze zaak is het nieuws....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu mens,
Ik denk dat je serieus een beetje de weg kwijt bent na meer dan 70 topics over die jochies,
maar goed, zal wel weer aan mij liggen.
Was ze een keer nuchter ja?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk nuchter, met een vet orkest achter haar
Ja dat bedoelde ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ken ik haar niet, het gaat zo debiel ver in dat topic
Ja en? Dat sommige mensen debiel ver gaan in dat topic wil nog niet zeggen dat iedereen die er post debiel ver gaat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ken ik haar niet, het gaat zo debiel ver in dat topic
De zaak is opgelostquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, ik volg het nieuws, deze zaak is het nieuws....
Als je al de weg kwijt bent omdat je het nieuws volgt dan denk ik dat je aan een andere TomTom toe bent.
Heeft ze een goede draf?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Leandra, draaf je niet een beetje door.
Echt Leandra het gaat mij allemaal te ver.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Dat sommige mensen debiel ver gaan in dat topic wil nog niet zeggen dat iedereen die er post debiel ver gaat?
Je schreef anders letterlijk dat ik de weg kwijt zou zijn omdat ik in die reeks postte....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |