kaarsjes natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er in die zakken gezeten heeft
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
Maar ze melde me keihard ... Chufi je moet je ziek melden,,Ik heb me ziek gemeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, dat zei je al.quote:
Dat was in 2 woorden verwoord.. Maar oK ik ben nog steeds niet beter .. en mogelijk de rest van de weekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, dat zei je al.
Maar mijn vraag was of je nog ziek bent of heb je alleen maar naar haar geluisterd omdat ze bijna groter is dan jij?
ik was gisteren zo dapper om het topic uit mijn AT te gooienquote:
Ik werk in een erg besmettelijke zone dus wil geen collegas besmetten ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je alsnog ziek gemeld? Ben je nog steeds niet helemaal lekker dan?
dat je je beroep conciërge zo interessant weet te brengenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk in een erg besmettelijke zone dus wil geen collegas besmetten ...
Ik wil er eigenlijk niet meer lezen en al helemaal niet posten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was gisteren zo dapper om het topic uit mijn AT te gooien![]()
las ik vandaag iets in een krant wat ik daar niet terug kan vinden![]()
weer alles nagelezen en weer op 'volg topic' gedrukt![]()
ik geef toe: ik ben verslaafd aan dat topic
prima maar volgens mij is het al wegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het allemaal tegelijk uit onze myats gooien?
nee, ik wacht op het staartjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Van wie moet dat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dacht ik eerst verheugd te zijn over de keuze van de familie om geen stille toch te houden moet er een kaars voor je raam![]()
Die massahysterie laat ik aan me voorbij gaan.
Dan ben jij een bofkont.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik al gedaan![]()
en ik heb eigenlijk ook zelden hoofdpijn
Kusje dr op ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik al gedaan![]()
en ik heb eigenlijk ook zelden hoofdpijn
Nou ja, die twee punten dan toevallig welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben jij een bofkont.
Op beide punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |