een mailtje heb ik wel eens gehad, maar facebook heb ik dan weer niet, dat scheelt ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is al ouder dan facebook hoor..
Mailtjes zelfs!
Hufters United!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We zijn allemaal hufters hier, dat schept ook weer een band
Ja, dat is toch te zot voor woorden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei de buurvrouw ook al, dat het van de gekke is dat de familie zich nu moet bedenken of ze een stille tocht willen en een alternatief moeten bedenken om de meute tevreden te stellen.
Ik hoef nooit te zoeken, hij is niet te missen bij mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een nieuwe speurtocht, het werkt verslavend.
Ja echt he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gedoe met die 2 kindjes is wel zwaar overhyped hoor...
Ik weet niet maar iedereen greep dit opeens massaal aan.. Kudde gedrag lijkt het zelfs..
Neemt niet weg dat het allemaal heel sneu is enzo achja..
Het is begonnen sinds Pim Fortuyn. Massaal rouwen, meeleven. Kaarsjes stille tochten, massale verontwaardiging. Het schept een band, mensen hebben dat blijkbaar nodig en worden dan weer niet gehinderd door de vraag of de familie, de slachtoffers dit wel willen. Het is nationaal, van 'ons' geworden. Ofzo, ik snap het eigenlijk ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Dat gedoe met die 2 kindjes is wel zwaar overhyped hoor...
Ik weet niet maar iedereen greep dit opeens massaal aan.. Kudde gedrag lijkt het zelfs..
Neemt niet weg dat het allemaal heel sneu is enzo achja..
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te zoeken, hij is niet te missen bij mij
Dat soort dingen heb ik achter me gelaten maar ik geef toe, soms jeukt het nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie hier wel een poster die we wel kwijt kunnen maken?
Ik ga niet in discussie met kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is begonnen sinds Pim Fortuyn. Massaal rouwen, meeleven. Kaarsjes stille tochten, massale verontwaardiging. Het schept een band, mensen hebben dat blijkbaar nodig en worden dan weer niet gehinderd door de vraag of de familie, de slachtoffers dit wel willen. Het is nationaal, van 'ons' geworden. Ofzo, ik snap het eigenlijk ook niet helemaal.
Tante Nelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
te zot voor woorden is:
in de supermarkt je boodschappen doen en aangesproken worden door een willekeurig iemand die zegt: 'erg hè?'
ik: 'eeeeeh...' (ondertussen hard nadenkend waar ze in vredesnaam op doelt)
zij: 'nou, het NIEUWS!'
ik: 'eeeeeeeh...' (alles schiet nogmaals door mijn hoofd, man, kind, schoonmoeder, buurman, tante Nel...)
zij: 'VAN DIE BROERTJES!'
ik: 'oh, dat!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |