en dan lach je en komt het door je neus, zo'n naar gevoelquote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Cola uit de fles drinken en dan gaat het helemaal schuimen en ontploft het in je mond
Ik had dat eens, ik proefde nog uren colaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan lach je en komt het door je neus, zo'n naar gevoel
ja iddquote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan lach je en komt het door je neus, zo'n naar gevoel
OMG IK ZIE DEZE FOTO NU PASquote:
Je zou er zo achterop kunnenquote:
ASDSFGHJKLSDASsdfghjhkjgbvceunquote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zou er zo achterop kunnenLijkt mij een droom die uitkomt
nee stop maarquote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Greengang
Zelf ik kan beter rappen
Het voordeel van klein zijn is wel dat dat nog enigszins realistisch isquote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ASDSFGHJKLSDASsdfghjhkjgbvceun
I cant even...
'goed kunnen rappen' is sowieso onzin, kan iedereenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Greengang
Zelfs ik kan beter rappen
Ik wil Dave meetenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het voordeel van klein zijn is wel dat dat nog enigszins realistisch is
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef Osuchi het volgende:
[..]
'goed kunnen rappen' is sowieso onzin, kan iedereen
Nooit gezien maar die liedjes van2 waren soms leukquote:
ik shraif engelstalige raptakstanquote:
Ik heb alle albums wel, maar dit zijn mijn favo'squote:Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil Dave meeten
en die playlist trouwens: alle albums
Ik keek het vroeger altijd met mijn nichtjequote:Op maandag 20 mei 2013 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit gezien maar die liedjes van2 waren soms leuk
''Inschuifwaardig''quote:
Ninoquote:
verdomme dat is sexyquote:
noquote:Op maandag 20 mei 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zwertynieuwe FG episode al gezien?
Ik net, echt leuk
HSM?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
aaah troy en gabrielle gaan allebei naar een andere universiteit
jaquote:
GEEN SPOILERS :$:$:$:$:$:$:$:$: :S:S:S:S:S::S:S:S:S:S:quote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
aaah troy en gabrielle gaan allebei naar een andere universiteit
ik vind hem nog steeds leukquote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef Osuchi het volgende:
godver ik vond dit liedje vroeger helemaal leukverschrikkelijk
dont think twice its allright, babequote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
OH, think twice, it's just another day for you 'n me in paradise
daarom groningenquote:
In de eerste was ik super emo maar toen werd ik gepest erdoor enzo en ging ik naar een andere school en toen ging ik helemaal mezelf faken en naar neger muziek luisteren en m'n haar blond verven en uggs dragen omdat ik zo bang was om gepest te worden weerquote:Op maandag 20 mei 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ik in de eerste zat luisterde ik naar the prodigy en linkin park. Hipster omg
msacquote:Op maandag 20 mei 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
ik was vroeger ook high school musical fan
ga er voor danquote:Op maandag 20 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil kamer 1, deze is ook wel tof maar meh
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
ik was vroeger ook high school musical fan
Mini penne met kliekjessaus (kruidenkaas als basis, verder met gerookte spekjes, ui, knoflook, sambal, cherrytomaatjes en champignons)quote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
ik was meer fan van de Gabriella-Troy nummers
Mijn mond, vol waterquote:Op maandag 20 mei 2013 17:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mini penne met kliekjessaus (kruidenkaas als basis, verder met gerookte spekjes, ui, knoflook, sambal, cherrytomaatjes en champignons)
Klinkt lekker voor mensen met smaakquote:Op maandag 20 mei 2013 17:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mini penne met kliekjessaus (kruidenkaas als basis, verder met gerookte spekjes, ui, knoflook, sambal, cherrytomaatjes en champignons)
die heb ik laatst nog met mn zusje in de auto gezongen omdat ze het nummer ineens opzettequote:
Ken je het woord kliekje niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat kliekjessaus een algemeen bekend iets of noem je dat nu zo? Even aan mijn ma doorspelen anders
oh vaagquote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
sof ik probeer je te quoten maar het lukt niet
dus bij deze:
Ja tuurlijk wel, maar ik vroeg me af of het een bekend recept is dat dan ooit vroeger kliekjessaus werd genoemd, maar is dus een eigen verzinselquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ken je het woord kliekje niet?Kliekjes zijn restjes zegmaar. Maar ik kan het recept wel opsturen (ik verzin het dan wel terplekke, maargoed)
zac efronquote:
Eigen verzinsel.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar ik vroeg me af of het een bekend recept is dat dan ooit vroeger kliekjessaus werd genoemd, maar is dus een eigen verzinsel
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanessa Hudgens is dan wel weer volkomen raakbaar
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Osuchi het volgende:
HOE VAAK IK HIEROM HEB MOETEN JANKEN GODVER
omg vanessa lijkt hier trouwens een beetje op lb
ooh jaquote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Osuchi het volgende:
HOE VAAK IK HIEROM HEB MOETEN JANKEN GODVER
omg vanessa lijkt hier trouwens een beetje op lb
Nee lijkt echt niet op LBquote:
quote:
msac weetquote:
omg daar ben ik nuquote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ooh ja
en dat nummer aan het begin van de 3e film op het dak
ook leuk
lekker bezigquote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
YES nog een uitnodiging voor bezichtiging, morgen wss
Hij zelf.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:13 schreef TienVingers het volgende:
Welke zanger zong eigenlijk de stukjes van Zac Efron in
Zacquote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wist niet dat hij ook kon zingen.
Verschrikkelijke alleskunnertjes#jaloezie
Relatie [bewerken]quote:
Ja dat had ik al gezochtquote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Relatie [bewerken]
Door de film High School Musical is Efron een relatie met Vanessa begonnen. Op 14 december 2010 werd bekend dat de relatie tussen Zac en Vanessa verbroken is, maar dat zij nog wel goede vrienden zijn en niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan.[1]
nou enquote:
huh watquote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef TienVingers het volgende:
Efron zong echter niet alles zelf in High School Musical: zijn stem werd gemixt met die van Drew Seeley.
Geen geweldige overzichtsfoto'squote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
morgen deze bekijken
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=974423
Dan heb jij overduidelijk instagram nog niet geprobeerdquote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
ik vraag me altijd af waarom mensen een foto gaan maken van wat ze hebben gekookt en op FB gaan pleuren.
"Belangrijk is dat je per 1 juni kunt huren."quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
morgen deze bekijken
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=974423
nah maar met een beetje inzicht heb je wel een idee van hoe het eruit zietquote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen geweldige overzichtsfoto's
jaquote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Belangrijk is dat je per 1 juni kunt huren."
kan dat?
Thanks, wikipediaquote:Op maandag 20 mei 2013 17:28 schreef DrNick het volgende:
Pindaolie, arachideolie of aardnotenolie is plantaardige olie die uit pinda's wordt gewonnen.
Dientje wel, Jer is ook prima zolang het niet over bey gaat, maar gaygay is niet mijn type persoonquote:
ik heb ze alle drie niet ahahahquote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
speltip #4: voeg mensen op whatsapp toe zodat ze niet opeens zijn verdwenen
Die zijn te oud.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik mis Mono, Patje, Intronic, Flip, PZ, Smoofie en de rest van die tijd
mono en patje zijn nog actief toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ken ook zo'n wijf op fb die dat altijd doet met mascara op, en als iemand er wat van zegt ''ik heb zwarte wimpers van mezelf''quote:
PZquote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zijn ook niet van jng maar van de onz tijd. jullie zijn allemaal apen vergelijken hun
ga dan gewoon weg hier?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zijn ook niet van jng maar van de onz tijd. jullie zijn allemaal apen vergelijken hun
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik waardeer deze opmerkingquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee want etsu, va, jordy enz zijn hier wel
Thanks chick, jij kan alleen naar pannquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
hohoho ik vergeet een heleboel ja, niet alleen jijquote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks chick, jij kan alleen naar pann
ik vond je juist aardig doen, ripquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
omdat je altijd opvaltquote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
wel opvallend dat ik altijd als eerste word genoemd
pannquote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks chick, jij kan alleen naar pann
Ik neem genoegen met de nummer 2. Of sowieso in de lijst staanquote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
wel opvallend dat ik altijd als eerste word genoemd
Mijn bier, wat doe jequote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
en prom, tax, en sof zijn hier natuurlijk ook, daar doe ik het allemaal voor
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is zo'n kroningsspecial halve liter blik van de Grolsch, limited edition allesquote:
Oke. IK GA WEL MET ETSUquote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hohoho ik vergeet een heleboel ja, niet alleen jij
MAAR ISGOED
Waarom begin je er telkens over?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zo'n kroningsspecial halve liter blik van de Grolsch, limited edition alles
Welke?quote:
Omdat jullie weer heerlijk reageren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag werkenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke. IK GA WEL MET ETSU
ETSU, WIJ GAAN NAAR PANN
vast niet want je doet nu al tien vingers tegelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb HET nog nooit gedaan
Smul-tv
Hopend dat ik later niet zo word
nooquote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke. IK GA WEL MET ETSU
ETSU, WIJ GAAN NAAR PANN
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
Ik word niet in de positieve maar ook niet in de negatieve lijst genoemd, ben ik zelfs dat niet waard?I feel youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word niet in de positieve maar ook niet in de negatieve lijst genoemd, ben ik zelfs dat niet waard?msacras is de beste user hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eerste dm hier was naar jou![]()
+1quote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
msacras is de beste user hier
Mijn eerste whatsapp hier was naar jou
oh dat kijk ik nietquote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb HET nog nooit gedaan
Smul-tv
Hopend dat ik later niet zo word
Ik word niet in de positieve maar ook niet in de negatieve lijst genoemd, ben ik zelfs dat niet waard?msacras 4 presidentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lobi
I'M AN INDEPENDANT BLACK WOMAN WHO DONT NEED NO MANquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
msacras is de beste user hier
Mijn eerste dm hier was naar jou
quote:
quote:
We maken er wel wat van babequote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, etsu kan niet, dan ga ik wel met jou.
Ik wou een grapje maken maar wil er verder niet op ingaan om een discussie te starten oid, weet van mezelf duidelijk wat ik wel en niet doe en denken zij daar anders over dan laat ik ze nu maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV, ben je nou aan het stoken of lijkt het erop?
iets in de strekking van qftquote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV, ben je nou aan het stoken of lijkt het erop?
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'ik hoop dat ik later niet zo wordt' --> "vast niet want je doet nu al TienVingers tegelijk"
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'ik hoop dat ik later niet zo wordt' --> "vast niet want je doet nu al TienVingers tegelijk"
Oke, wees een lieve dromenvangertje en doe dat niet, want het gaat net zo lekker hierquote:Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou een grapje maken maar wil er verder niet op ingaan om een discussie te starten oid, weet van mezelf duidelijk wat ik wel en niet doe en denken zij daar anders over dan laat ik ze nu maar.
ik moest giegelenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke niet meer zulke grapjes danquote:Op maandag 20 mei 2013 17:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, wees een lieve dromenvangertje en doe dat niet, want het gaat net zo lekker hier
Ik snap hem al ik had deze post boven het hoofd gezienquote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vast niet want je doet nu al tien vingers tegelijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vast niet want je doet nu al tien vingers tegelijk
heldinquote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke niet meer zulke grapjes dan
promise ..ionxeposed
OKE LAATSTE
Je hebt leukere grapjes gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
promise ..ionxeposed
OKE LAATSTE
hou gewoon opquote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
promise ..ionxeposed
OKE LAATSTE
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef DrNick het volgende:
Kijken jullie vanavond ook "Ik heb HET nog nooit gedaan"?
Balenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
Morgen ochtend werken in plaats van avond
doei promquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je wil dat wij normaal posten prima, ik let er op maar kap dan zelf ook met uitlokken.
Ik ben weer weg, doei
doeiquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je wil dat wij normaal posten prima, ik let er op maar kap dan zelf ook met uitlokken.
Ik ben weer weg, doei
Doeiquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben weer weg, doei
gaan we weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben weer weg, doei
Nah ik moet dan 5.42 opstaanquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Balen
Ochtend lijkt me wel leuker om te werken
Dan ben je er maar vanaf
Ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaan we weer.
ara heeft dv op aangesproken, hoef jij niet nog eens te doen.
doei.
Wat een kutlevenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik moet dan 5.42 opstaanEn vrijdag ook al. en zaterdag om vijf uur
Nee, DV moest eerder kappen. En jij hoeft er niet op te reagerenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaan we weer.
ara heeft dv op aangesproken, hoef jij niet nog eens te doen.
doei.
Prom ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, DV moest eerder kappen. En jij hoeft er niet op te reageren
Oh als ik eenmaal op het werk ben vind ik het niet erg hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat een kutleven
Moet je niet naar school?
Er was godverdomme niets aan de hand en uit het niets, sneer 1, sneer 2, grapje toe en ik ben ook dat spuugzat. Ik zeg er al wat van, maar mensen denken "ACH, het is Faye maar, en Faye vindt mij aardig dus ik kan doen en laten wat ik wil." Fout, echt, fuck dit of ik je persoonlijk ken, want ik note en meld als het moet. Er wordt godverdomme over me heen gelopen en dat stopt hier.quote:
Leenbakker heeft goed spulquote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand enig idee welke winkel/meubel boulevard goedkope meubels heeft? en zeg niet IKEA
Sorry dat ik me aangesproken voel maar ik luister toch naar je?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
Er
[..]
Er was godverdomme niets aan de hand en uit het niets, sneer 1, sneer 2, grapje toe en ik ben ook dat spuugzat. Ik zeg er al wat van, maar mensen denken "ACH, het is Faye maar, en Faye vindt mij aardig dus ik kan doen en laten wat ik wil." Fout, echt, fuck dit of ik je persoonlijk ken, want ik note en meld als het moet. Er wordt godverdomme over me heen gelopen en dat stopt hier.
Het was haar goed recht om er dan op in te gaan, dat had jij ook gedaan als het andersom was.
Schijnheilig gejengel, zijn we vijf?
Zal ik dan maar de verstandigste zijn en dit afkappen of wil je doorgaan, danwel via WA/Feedback?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
Er
[..]
Er was godverdomme niets aan de hand en uit het niets, sneer 1, sneer 2, grapje toe en ik ben ook dat spuugzat. Ik zeg er al wat van, maar mensen denken "ACH, het is Faye maar, en Faye vindt mij aardig dus ik kan doen en laten wat ik wil." Fout, echt, fuck dit of ik je persoonlijk ken, want ik note en meld als het moet. Er wordt godverdomme over me heen gelopen en dat stopt hier.
Het was haar goed recht om er dan op in te gaan, dat had jij ook gedaan als het andersom was.
Nee, dat doe je niet, want dat had je die laatste grap niet gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry dat ik me aangesproken voel maar ik luister toch naar je?
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
Er
[..]
quote:
Oke, sorry dan. Maar dan was het mij niet duidelijk genoeg waar de streep nou precies zat.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet, want dat had je die laatste grap niet gemaakt.
Het is hierbij klaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de verstandigste zijn en dit afkappen of wil je doorgaan, danwel via WA/Feedback?
Op het moment dat ik zeg dat iets niet hoeft of dat je moet kappen. Daar ligt de absolute grensquote:Op maandag 20 mei 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oke, sorry dan. Maar dan was het mij niet duidelijk genoeg waar de streep nou precies zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |