Wat een kutlevenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik moet dan 5.42 opstaanEn vrijdag ook al. en zaterdag om vijf uur
Nee, DV moest eerder kappen. En jij hoeft er niet op te reagerenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaan we weer.
ara heeft dv op aangesproken, hoef jij niet nog eens te doen.
doei.
Prom ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, DV moest eerder kappen. En jij hoeft er niet op te reageren
Oh als ik eenmaal op het werk ben vind ik het niet erg hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat een kutleven
Moet je niet naar school?
Er was godverdomme niets aan de hand en uit het niets, sneer 1, sneer 2, grapje toe en ik ben ook dat spuugzat. Ik zeg er al wat van, maar mensen denken "ACH, het is Faye maar, en Faye vindt mij aardig dus ik kan doen en laten wat ik wil." Fout, echt, fuck dit of ik je persoonlijk ken, want ik note en meld als het moet. Er wordt godverdomme over me heen gelopen en dat stopt hier.quote:
Leenbakker heeft goed spulquote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand enig idee welke winkel/meubel boulevard goedkope meubels heeft? en zeg niet IKEA
Sorry dat ik me aangesproken voel maar ik luister toch naar je?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
Er
[..]
Er was godverdomme niets aan de hand en uit het niets, sneer 1, sneer 2, grapje toe en ik ben ook dat spuugzat. Ik zeg er al wat van, maar mensen denken "ACH, het is Faye maar, en Faye vindt mij aardig dus ik kan doen en laten wat ik wil." Fout, echt, fuck dit of ik je persoonlijk ken, want ik note en meld als het moet. Er wordt godverdomme over me heen gelopen en dat stopt hier.
Het was haar goed recht om er dan op in te gaan, dat had jij ook gedaan als het andersom was.
Schijnheilig gejengel, zijn we vijf?
Zal ik dan maar de verstandigste zijn en dit afkappen of wil je doorgaan, danwel via WA/Feedback?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
Er
[..]
Er was godverdomme niets aan de hand en uit het niets, sneer 1, sneer 2, grapje toe en ik ben ook dat spuugzat. Ik zeg er al wat van, maar mensen denken "ACH, het is Faye maar, en Faye vindt mij aardig dus ik kan doen en laten wat ik wil." Fout, echt, fuck dit of ik je persoonlijk ken, want ik note en meld als het moet. Er wordt godverdomme over me heen gelopen en dat stopt hier.
Het was haar goed recht om er dan op in te gaan, dat had jij ook gedaan als het andersom was.
Nee, dat doe je niet, want dat had je die laatste grap niet gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry dat ik me aangesproken voel maar ik luister toch naar je?
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef arachide. het volgende:
Er
[..]
quote:
Oke, sorry dan. Maar dan was het mij niet duidelijk genoeg waar de streep nou precies zat.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet, want dat had je die laatste grap niet gemaakt.
Het is hierbij klaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de verstandigste zijn en dit afkappen of wil je doorgaan, danwel via WA/Feedback?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |