ik moest giegelenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'ik hoop dat ik later niet zo wordt' --> "vast niet want je doet nu al TienVingers tegelijk"
oke niet meer zulke grapjes danquote:Op maandag 20 mei 2013 17:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, wees een lieve dromenvangertje en doe dat niet, want het gaat net zo lekker hier
Ik snap hem al ik had deze post boven het hoofd gezienquote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vast niet want je doet nu al tien vingers tegelijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vast niet want je doet nu al tien vingers tegelijk
heldinquote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke niet meer zulke grapjes dan
promise ..ionxeposed
OKE LAATSTE
Je hebt leukere grapjes gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
promise ..ionxeposed
OKE LAATSTE
hou gewoon opquote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
promise ..ionxeposed
OKE LAATSTE
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef DrNick het volgende:
Kijken jullie vanavond ook "Ik heb HET nog nooit gedaan"?
Balenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
Morgen ochtend werken in plaats van avond
doei promquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je wil dat wij normaal posten prima, ik let er op maar kap dan zelf ook met uitlokken.
Ik ben weer weg, doei
doeiquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je wil dat wij normaal posten prima, ik let er op maar kap dan zelf ook met uitlokken.
Ik ben weer weg, doei
Doeiquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben weer weg, doei
gaan we weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben weer weg, doei
Nah ik moet dan 5.42 opstaanquote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Balen
Ochtend lijkt me wel leuker om te werken
Dan ben je er maar vanaf
Ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaan we weer.
ara heeft dv op aangesproken, hoef jij niet nog eens te doen.
doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |