Ik neem genoegen met de nummer 2. Of sowieso in de lijst staanquote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
wel opvallend dat ik altijd als eerste word genoemd
Mijn bier, wat doe jequote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
en prom, tax, en sof zijn hier natuurlijk ook, daar doe ik het allemaal voor
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is zo'n kroningsspecial halve liter blik van de Grolsch, limited edition allesquote:
Oke. IK GA WEL MET ETSUquote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hohoho ik vergeet een heleboel ja, niet alleen jij
MAAR ISGOED
Waarom begin je er telkens over?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zo'n kroningsspecial halve liter blik van de Grolsch, limited edition alles
Welke?quote:
Omdat jullie weer heerlijk reageren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag werkenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke. IK GA WEL MET ETSU
ETSU, WIJ GAAN NAAR PANN
vast niet want je doet nu al tien vingers tegelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb HET nog nooit gedaan
Smul-tv
Hopend dat ik later niet zo word
nooquote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke. IK GA WEL MET ETSU
ETSU, WIJ GAAN NAAR PANN
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
Ik word niet in de positieve maar ook niet in de negatieve lijst genoemd, ben ik zelfs dat niet waard?I feel youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
Ik word niet in de positieve maar ook niet in de negatieve lijst genoemd, ben ik zelfs dat niet waard?msacras is de beste user hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eerste dm hier was naar jou![]()
+1quote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
msacras is de beste user hier
Mijn eerste whatsapp hier was naar jou
oh dat kijk ik nietquote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb HET nog nooit gedaan
Smul-tv
Hopend dat ik later niet zo word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |