Dientje wel, Jer is ook prima zolang het niet over bey gaat, maar gaygay is niet mijn type persoonquote:
ik heb ze alle drie niet ahahahquote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
speltip #4: voeg mensen op whatsapp toe zodat ze niet opeens zijn verdwenen
Die zijn te oud.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik mis Mono, Patje, Intronic, Flip, PZ, Smoofie en de rest van die tijd
mono en patje zijn nog actief toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ken ook zo'n wijf op fb die dat altijd doet met mascara op, en als iemand er wat van zegt ''ik heb zwarte wimpers van mezelf''quote:
PZquote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ok.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zijn ook niet van jng maar van de onz tijd. jullie zijn allemaal apen vergelijken hun
ga dan gewoon weg hier?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zijn ook niet van jng maar van de onz tijd. jullie zijn allemaal apen vergelijken hun
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik waardeer deze opmerkingquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee want etsu, va, jordy enz zijn hier wel
Thanks chick, jij kan alleen naar pannquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
hohoho ik vergeet een heleboel ja, niet alleen jijquote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks chick, jij kan alleen naar pann
ik vond je juist aardig doen, ripquote:Op maandag 20 mei 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
omdat je altijd opvaltquote:Op maandag 20 mei 2013 17:36 schreef Etsu het volgende:
wel opvallend dat ik altijd als eerste word genoemd
pannquote:Op maandag 20 mei 2013 17:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks chick, jij kan alleen naar pann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |