HSM?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
aaah troy en gabrielle gaan allebei naar een andere universiteit
jaquote:
GEEN SPOILERS :$:$:$:$:$:$:$:$: :S:S:S:S:S::S:S:S:S:S:quote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
aaah troy en gabrielle gaan allebei naar een andere universiteit
ik vind hem nog steeds leukquote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef Osuchi het volgende:
godver ik vond dit liedje vroeger helemaal leukverschrikkelijk
dont think twice its allright, babequote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
OH, think twice, it's just another day for you 'n me in paradise
daarom groningenquote:
In de eerste was ik super emo maar toen werd ik gepest erdoor enzo en ging ik naar een andere school en toen ging ik helemaal mezelf faken en naar neger muziek luisteren en m'n haar blond verven en uggs dragen omdat ik zo bang was om gepest te worden weerquote:Op maandag 20 mei 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ik in de eerste zat luisterde ik naar the prodigy en linkin park. Hipster omg
msacquote:Op maandag 20 mei 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
ik was vroeger ook high school musical fan
ga er voor danquote:Op maandag 20 mei 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil kamer 1, deze is ook wel tof maar meh
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
ik was vroeger ook high school musical fan
Mini penne met kliekjessaus (kruidenkaas als basis, verder met gerookte spekjes, ui, knoflook, sambal, cherrytomaatjes en champignons)quote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
ik was meer fan van de Gabriella-Troy nummers
Mijn mond, vol waterquote:Op maandag 20 mei 2013 17:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mini penne met kliekjessaus (kruidenkaas als basis, verder met gerookte spekjes, ui, knoflook, sambal, cherrytomaatjes en champignons)
Klinkt lekker voor mensen met smaakquote:Op maandag 20 mei 2013 17:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mini penne met kliekjessaus (kruidenkaas als basis, verder met gerookte spekjes, ui, knoflook, sambal, cherrytomaatjes en champignons)
die heb ik laatst nog met mn zusje in de auto gezongen omdat ze het nummer ineens opzettequote:
Ken je het woord kliekje niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat kliekjessaus een algemeen bekend iets of noem je dat nu zo? Even aan mijn ma doorspelen anders
oh vaagquote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef msacras het volgende:
sof ik probeer je te quoten maar het lukt niet
dus bij deze:
Ja tuurlijk wel, maar ik vroeg me af of het een bekend recept is dat dan ooit vroeger kliekjessaus werd genoemd, maar is dus een eigen verzinselquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ken je het woord kliekje niet?Kliekjes zijn restjes zegmaar. Maar ik kan het recept wel opsturen (ik verzin het dan wel terplekke, maargoed)
zac efronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |