quote:Op maandag 20 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
Ik word niet in de positieve maar ook niet in de negatieve lijst genoemd, ben ik zelfs dat niet waard?msacras 4 presidentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lobi
I'M AN INDEPENDANT BLACK WOMAN WHO DONT NEED NO MANquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
msacras is de beste user hier
Mijn eerste dm hier was naar jou
quote:
quote:
We maken er wel wat van babequote:Op maandag 20 mei 2013 17:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, etsu kan niet, dan ga ik wel met jou.
Ik wou een grapje maken maar wil er verder niet op ingaan om een discussie te starten oid, weet van mezelf duidelijk wat ik wel en niet doe en denken zij daar anders over dan laat ik ze nu maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV, ben je nou aan het stoken of lijkt het erop?
iets in de strekking van qftquote:Op maandag 20 mei 2013 17:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV, ben je nou aan het stoken of lijkt het erop?
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'ik hoop dat ik later niet zo wordt' --> "vast niet want je doet nu al TienVingers tegelijk"
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'ik hoop dat ik later niet zo wordt' --> "vast niet want je doet nu al TienVingers tegelijk"
Oke, wees een lieve dromenvangertje en doe dat niet, want het gaat net zo lekker hierquote:Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou een grapje maken maar wil er verder niet op ingaan om een discussie te starten oid, weet van mezelf duidelijk wat ik wel en niet doe en denken zij daar anders over dan laat ik ze nu maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |