Ik niet hoor. Niet voor mensen, vrouw of man, die hun kind(eren) vermoordenquote:
Vanaf het moment dat ze gevonden zijn is het niveau bedroevend laag hier. Doe in godsnaam niet alsof het al die tijd al zo is.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..][ afbeelding ]. Leer eens inschatten wat een troll kan zijn of niet. Wat je wel aanstaat of niet. Het is godvergeten irritant dat er constant op mensen moet worden gereageerd die 'trollen'. Dan wordt het topic er niet beter op. Al 68 topics lijkt het topic hetzelfde niveau te hebben. Ik zit iedere keer met stijgende verbazing naar dit topic te kijken. Elke reactie moet breed worden uitgemeten omdat het geen onzin of klaagbaak is. Helemaal top hoor.
Dat lijkt me heel zinvol. Alhoewel ik niet denk dat je daar iedere potentieel familiedrama mee tegengaat, denk ik wel dat je met voorlichting eea kunt verduidelijken en wellicht escalaties tot op zeker niveau kunt voorkomen. Altijd het proberen waard.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zou kunnen dat er straks weer een hele discussie op gang gaat komen en Jeugdzorg er van langs gaat krijgen.
Misschien moeten ze een campagne gaan voeren over wat de gevolgen zijn van een vechtscheiding voor kinderen. Dat ouders daar eens flink over voorgelicht worden. En misschien moet bij bepaalde signalen toch eerder worden ingegrepen.
Dat jij al die 68 hoofdstukken toch blijft meelezen, en blijft komen zeggen hoe irritant je alles vindt, verbazingwekkend. Je houdt zeker wel van spanking hèquote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit iedere keer met stijgende verbazing naar dit topic te kijken. Elke reactie moet breed worden uitgemeten omdat het geen onzin of klaagbaak is. Helemaal top hoor.
Ik ben zeer geïnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:42 schreef rever het volgende:
[..]
Dat jij al die 68 hoofdstukken toch blijft meelezen, en blijft komen zeggen hoe irritant je alles vindt, verbazingwekkend. Je houdt zeker wel van spanking hè
Mensen willen graag een reden hoe en waarom dit heeft kunnen gebeuren. Als mensen een reden hebben wordt zoiets als filicide minder 'eng'. Helaas zal de werkelijke reden en dus ook het voorkomen van herhaling nooit komen. Maar dat zijn mijn 2 centen als zolderpsycholoog.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze gevonden zijn is het niveau bedroevend laag hier. Doe in godsnaam niet alsof het al die tijd al zo is.
Precies. Je kan Jeugdzorg nu eenmaal niet alles in de schoenen schuiven.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef Bayswater het volgende:
Jeugdzorg kan niets veranderen aan het economische klimaat, hoge werkloosheid, dalende huizenprijzen (daar komen momenteel heel wat schulden van momenteel bij scheidingen). Spanningen in veel gezinnen lopen juist in deze tijd aardig op.
Dit dus, stop aub met het pretenderen dat je alles weet van de zaak. Dit is geen zandbak met het spelletje 'mijn schep is groter dan jouw schep'.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zeer geïnteresseerd in dat topic en het onderwerp zelf. Alleen steeds die gillende huisvrouwen die er voor zorgen dat het topic een grote chaos wordt, vreselijk.
Alles wordt breed uitgemeten en je mag geen andere mening hebben. Ik wens je veel sterkte want ik ben er weer vandoor.quote:
That's my point. Hij was zo lief en sociaal! Ja, dus?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sociaal heeft niks met meppen en vermoorden te maken..
Ja triestquote:
Als ze wel actie hadden ondernomen, dan had de andere helft van Nederland weer op zijn achterste benen gestaan omdat er kinderen bij hun vader vandaan gehouden worden. En in Nederland ben je (denk ik) als organisatie (politie, jeugdzorg etc) nu eenmaal erg wettelijk beperkt. Als je in Nederland iemand neerschiet omdat hij met een mes op je afkomt heb je heel wat uit te leggen, maar dat is een heel andere discussie.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:45 schreef poepa het volgende:
[..]
Precies. Je kan Jeugdzorg nu eenmaal niet alles in de schoenen schuiven.
En alle boze huisvaders wel natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja triestperma slotje misschien. Zijn hier een aantal huisvrouwen die andere meningen niet tolereren (zoals afgelopen nacht).
Familiedrama's waren er ook in de tijden dat de economie nog goed zat en de huizenprijzen stijgende.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:44 schreef Bayswater het volgende:
Jeugdzorg kan niets veranderen aan het economische klimaat, hoge werkloosheid, dalende huizenprijzen (daar komen momenteel heel wat schulden van momenteel bij scheidingen). Spanningen in veel gezinnen lopen juist in deze tijd aardig op.
Nee, die zijn er niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Familiedrama's waren er ook in de tijden dat de economie nog goed zat en de huizenprijzen stijgende.
Ik weet dus ook niet of er nu juist meer familiedrama's zijn dan pakweg een jaar of zeven geleden.
Sp3ccie, hoe is het baas?quote:
Als alles goed gaat met de economie hebben mensen ook veel stress, want veel mensen krijgen dan bijvoorbeeld een burnout. Er is altijd wel stress om iets denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Familiedrama's waren er ook in de tijden dat de economie nog goed zat en de huizenprijzen stijgende.
Ik weet dus ook niet of er nu juist meer familiedrama's zijn dan pakweg een jaar of zeven geleden.
Hoezo eerst verdoofd?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:51 schreef Nood-kloon het volgende:
Met name die spanbanden beangstigen me. Je zou bijna gaan denken dat die vader zijn kinderen heeft verdoofd en daarna met die spanbanden de keel heeft afgeknepen ....
Wie is 'ze'?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:51 schreef Loekie1 het volgende:
Stille tocht voor de vader, vanmiddag om 12.30 verzamelen bij de Hoeksedijk in Cothen!
Komt allen!
(Zijn we ze hier kwijt tenminste.)
Doe toch eens normaal. Anderen mensen mogen óók een mening hebben. Daar hoef je het niet mee eens te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:51 schreef Loekie1 het volgende:
Stille tocht voor de vader, vanmiddag om 12.30 verzamelen bij de Hoeksedijk in Cothen!
Komt allen!
Je mag je ook niks vragen want dat is respectloos!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles wordt breed uitgemeten en je mag geen andere mening hebben. Ik wens je veel sterkte want ik ben er weer vandoor.
Ik zou het niet te hard roepen, en zullen ongetwijfeld flapdrollen zijn die dat zien zitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:51 schreef Loekie1 het volgende:
Komt allen!
Ik zie jouw vragen anders gewoon netjes beantwoord worden hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:53 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je mag je ook niks vragen want dat is respectloos!
Gewoon je bek houden en lezen wat de kenners te vertellen hebben
Waar heb je het over?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:53 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je mag je ook niks vragen want dat is respectloos!
Gewoon je bek houden en lezen wat de kenners te vertellen hebben
edit: en dan bedoel ik niet de mensen die hier posten, maar gewoon mensen die dit via/via/via te horen krijgen en het serieus nemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:53 schreef rever het volgende:
[..]
Ik zou het niet te hard roepen, en zullen ongetwijfeld flapdrollen zijn die dat zien zitten.
Kopieergedrag.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een aantal jaren geleden was er zelfs een discussie gaande familiedrama's zo veel mogelijk uit alle media en aandacht te houden omdat men dacht dat het mensen op ideeen zou brengen.
Kunnen ze meteen protesteren tegen het onderzoek naar de jongetjes, want dat had de vader vast niet gewild, die wilde dat ze nooit gevonden werden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:53 schreef rever het volgende:
[..]
Ik zou het niet te hard roepen, en zullen ongetwijfeld flapdrollen zijn die dat zien zitten.
Politie is daar toch nog bezig?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:51 schreef Loekie1 het volgende:
Komt allen!
Net als bij schoolshootings en kinderen die gepest worden en zelfmoord plegen. Afschuwelijk maar ik denk dat de media daar echt een (ongewild) aandeel in heeft.quote:
Helaas wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zie je ook bij berichten over zelfmoord enzo
Ik denk dat ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef rever het volgende:
[..]
Net als bij schoolshootings en kinderen die gepest worden en zelfmoord plegen. Afschuwelijk maar ik denk dat de media daar echt een (ongewild) aandeel in heeft.
om te tankenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:58 schreef Dee69 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom hij dan eerst naar Limburg is gereden?
Dat is het nadeel van een steeds materialistischer wordende maatschappij. OK, klote als je je baan kwijtraakt en evt. je huis. Echter in NL overleef je het dan altijd nog wel. Je moet het maar doen met wat je krijgt in het leven.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt toch als beleid instellen, lijkt me, dat als één der echtgenoten dreigt met een familiedrama de teugels strak aangehaald worden... Vraag is natuurlijk hoe lang dat moet gebeuren. Deze man dreigde er in 2009 mee, in 2013 voltrekt die dreiging zich...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:47 schreef rever het volgende:
[..]
Als ze wel actie hadden ondernomen, dan had de andere helft van Nederland weer op zijn achterste benen gestaan omdat er kinderen bij hun vader vandaan gehouden worden. En in Nederland ben je (denk ik) als organisatie (politie, jeugdzorg etc) nu eenmaal erg wettelijk beperkt. Als je in Nederland iemand neerschiet omdat hij met een mes op je afkomt heb je heel wat uit te leggen, maar dat is een heel andere discussie.
misschien om de suggestie te wekken dat ze daar ergens in de buurt kunnen liggen?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:58 schreef Dee69 het volgende:
Daar studeerde hij. Misschien wel in het kader van zijn "afscheidsrit".quote:Op maandag 20 mei 2013 11:58 schreef Dee69 het volgende:
Goedkoper in duitsland als je toch zo dicht bij de grens zit.quote:
Ze zijn gevonden. In de buurt waar hij ook gevonden is, lijkt me overbodig de indruk te wekken dat ze in Limburg kunnen liggen als je er zelf toch niet meer bent?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
misschien om de suggestie te wekken dat ze daar ergens in de buurt kunnen liggen?
als hij enkel rond Doorn was gesignaleerd dan hadden ze de kinderen wellicht makkelijker gevonden
Maar is staat het echt vast dat hij er mee dreigde, of is dit iets wat de moeder aangaf? Met het woord van een moeder kunnen ze denk ik niet zoveel?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt toch als beleid instellen, lijkt me, dat als één der echtgenoten dreigt met een familiedrama de teugels strak aangehaald worden... Vraag is natuurlijk hoe lang dat moet gebeuren. Deze man dreigde er in 2009 mee, in 2013 voltrekt die dreiging zich...
Maar ik denk dus in zo'n geval; omgang alleen onder toezicht van iemand van BJZ, en verplichte counselling voor degene die ermee dreigde...
Je weet niet waar hij ze vermoord heeft. Kan in de buurt van Limburg zijn geweest. Dan heeft hij terug met twee dode jongetjes in de auto gereden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
misschien om de suggestie te wekken dat ze daar ergens in de buurt kunnen liggen?
als hij enkel rond Doorn was gesignaleerd dan hadden ze de kinderen wellicht makkelijker gevonden
Maar hoe maak je hard dat er daadwerkelijk wordt gedreigd? Zo'n beleid nodigt denk ik bepaalde mensen ook uit tot valse beschuldigingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt toch als beleid instellen, lijkt me, dat als één der echtgenoten dreigt met een familiedrama de teugels strak aangehaald worden... Vraag is natuurlijk hoe lang dat moet gebeuren. Deze man dreigde er in 2009 mee, in 2013 voltrekt die dreiging zich...
Maar ik denk dus in zo'n geval; omgang alleen onder toezicht van iemand van BJZ, en verplichte counselling voor degene die ermee dreigde...
Ja, hoe wil je dat doen dan? Iemand kan wel zeggen dat de ander ermee gdreigde, maar dat maakt het nog niet waar. Het lijkt me niet bepaald wenselijk als je dan iemand alleen nog onder toezicht contact laat hebben met zijn/haar kinderen, alleen maar omdat de andere ouder heeft gezegd dat de ander gedreigd heeft met een familiedramaquote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
TinQ geeft extra korting als u tankt met de Think for life card. Think for life card houders hebben bij TinQ een streepje voor. De Think for life card is overigens gratis. Extra korting krijgen tijdens actiedagen. Dat scheeltquote:
Was het actiedag, die dag? O dan snap ik het!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
TinQ geeft extra korting als u tankt met de Think for life card. Think for life card houders hebben bij TinQ een streepje voor. De Think for life card is overigens gratis. Extra korting krijgen tijdens actiedagen. Dat scheelt
Ik denk dat je in een dergelijk geval wrs toch het zekere voor het onzekere moet nemen... En ja men zou mediators/psychologen moeten trainen om echtparen in dit soort zeer heftige vechtscheidingen te counsellen...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef rever het volgende:
[..]
Maar is staat het echt vast dat hij er mee dreigde, of is dit iets wat de moeder aangaf? Met het woord van een moeder kunnen ze denk ik niet zoveel?
En wanneer is er dan sprake van een dreiging? Als een van de ouders zegt dat de ander ermee gedreigd heeft? Hoe betrouwbaar is dat?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
er is een probleem.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
TinQ geeft extra korting als u tankt met de Think for life card. Think for life card houders hebben bij TinQ een streepje voor. De Think for life card is overigens gratis. Extra korting krijgen tijdens actiedagen. Dat scheelt
Niet als je wil dat ze nooit gevonden worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ze zijn gevonden. In de buurt waar hij ook gevonden is, lijkt me overbodig de indruk te wekken dat ze in Limburg kunnen liggen als je er zelf toch niet meer bent?
Dat zou ook nog kunnen inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je weet niet waar hij ze vermoord heeft. Kan in de buurt van Limburg zijn geweest. Dan heeft hij terug met twee dode jongetjes in de auto gereden.
Ik denk dat je hiermee het paard achter de wagen spant, met nog meer mogelijke desastreuze gevolgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat je in een dergelijk geval wrs toch het zekere voor het onzekere moet nemen... En ja men zou mediators/psychologen moeten trainen om echtparen in dit soort zeer heftige vechtscheidingen te counsellen...
Als je het dan zo goed uitdenkt van tevoren, waarom heeft hij niet ultieme wraak genomen door te doen lijken dat de moeder ze wat aangedaan heeft?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Niet als je wil dat ze nooit gevonden worden.
Ze waren in een duiker verstopt, als ze daar in bleven was de kans groot dat ze nooit gevonden zouden worden. Als je dan ook nog eens via Limburg naar die duiker toerijdt en je laat ook nog wat ruimte in de tijdlijn over, dan zijn er tig plekken waar de kinderen zouden kunnen zijn en dan is het haast onmogelijk om ze te vinden.
Tenzij een toevallige passant ze ontdekt, zoals nu ook het geval is.
Je bedoelt... in het kwade daglicht waar hij in hoorde? Bleek heel betrouwbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wanneer is er dan sprake van een dreiging? Als een van de ouders zegt dat de ander ermee gedreigd heeft? Hoe betrouwbaar is dat?
Weer een middel om de ander in een kwaad daglicht te stellen.
Ik denk eerder dat jeugdzorg in nederland eens gestroomlijnd moet worden. Geen 10 verschillende instanties, maar gewoon <jeugdzorg> wat alle disciplines herbergt.
Ja, en dan zegt de andere ouder "ja, maar nu heeft hij/zij er mee gedreigd" en dan staan die kinderen 24 uur per dag onder toezicht of moeten ze naar een pleeggezin of zo? Immers, als je degene die als eerste met die aantijgingen komt gelooft zonder bewijzen moet je dat ook doen als de andere ouder met diezelfde aantijgingen komtquote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in een dergelijk geval wrs toch het zekere voor het onzekere moet nemen... En ja men zou mediators/psychologen moeten trainen om echtparen in dit soort zeer heftige vechtscheidingen te counsellen...
Ja, gevolg zou een inflatie kunnen zijn van dit soort meldingen idd, maar dat neemt niet weg dat het dan toch onder de aandacht komt op een aanpak-manier zeg maar...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wanneer is er dan sprake van een dreiging? Als een van de ouders zegt dat de ander ermee gedreigd heeft? Hoe betrouwbaar is dat?
Weer een middel om de ander in een kwaad daglicht te stellen.
En ja aanpak van bureaucratische chaos icm implementatie van een protocollaire benadering verdient ook een aanbeveling...quote:Ik denk eerder dat jeugdzorg in nederland eens gestroomlijnd moet worden. Geen 10 verschillende instanties, maar gewoon <jeugdzorg> wat alle disciplines herbergt.
In dit specifieke geval wel, we hadden het echter over algemeenheid.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Mammietje het volgende:
Je bedoelt... in het kwade daglicht waar hij in hoorde? Bleek heel betrouwbaar.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel roepen, maar het zou net zo goed kunnen dat dit niet gebeurt was als de omstandigheden anders waren geweest. Dat zullen we nooit wetenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij deed 3,5 uur over een stuk waar je 15 minuten doet en zn mobiel was daar uit. Die jochies zijn om zeep geholpen in wijk/leersum/cothen of doorn.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je weet niet waar hij ze vermoord heeft. Kan in de buurt van Limburg zijn geweest. Dan heeft hij terug met twee dode jongetjes in de auto gereden.
Ik denk dat zo'n maatregel enkel averechts werkt door valse beschuldigingen met nog maar drama's als gevolg.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kan ik je sowieso geen antwoord op geven, maar wat zou kunnen is dat hij enkel die moeder op z'n zachtst gezegd dwars wil zitten. Op deze manier lukt dat; als hij de schuld op de moeder had willen schuiven dan wist die moeder zelf ook wel dat zij ze niks heeft aangedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Als je het dan zo goed uitdenkt van tevoren, waarom heeft hij niet ultieme wraak genomen door te doen lijken dat de moeder ze wat aangedaan heeft?
Ik denk dat je idd veel eerder moet ingrijpen met zware middelen, daar moet je een puntenlijst aan toevoegen, als die afgevinkt wordt, de kinderen uit huis plaatsen. Dan zijn ze beter af dan dood in een duiker in een sloot.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, en dan zegt de andere ouder "ja, maar nu heeft hij/zij er mee gedreigd" en dan staan die kinderen 24 uur per dag onder toezicht of moeten ze naar een pleeggezin of zo? Immers, als je degene die als eerste met die aantijgingen komt gelooft zonder bewijzen moet je dat ook doen als de andere ouder met diezelfde aantijgingen komt
of misschien aan elkaar, kunnen ze niet weglopenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef poepa het volgende:
Zullen die spanbanden ook niet gebruikt zijn om de lijken in de duiker vast te binden?
Iets met wijsheid achteraf...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je idd veel eerder moet ingrijpen met zware middelen, daar moet je een puntenlijst aan toevoegen, als die afgevinkt wordt, de kinderen uit huis plaatsen. Dan zijn ze beter af dan dood in een duiker in een sloot.
tevens als je zo zorgvuldig met de lijkjes omgaat dan heeft het blijkbaar toch een emotionele bariere bij die man doorbroken.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef poepa het volgende:
Zullen die spanbanden ook niet gebruikt zijn om de lijken in de duiker vast te binden?
Ook niet logisch als je wilt dat ze niet gevonden worden?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef Loekie1 het volgende:
Hij moest geen argwaan wekken bij de jongens dus is hij met ze naar Limburg gereden 'voor de korte vakantie'. Daar heeft hij ze iets gegeven waarin slaapmiddelen oid zaten, ze zijn in de auto in slaap gevallen. Toen heeft hij ze gedood op een of andere manier en is teruggereden om een dumpplaats te zoeken. In zijn eigen vertrouwde omgeving waar hij is opgegroeid.
Ja hoor, want het is echt in het belang van de kinderen om ze maar uit huis te plaatsen puur omdat die ouders elkaar vals beschuldigen in de meeste gevallen. Dat lijkt me dus echt behoorlijk onzinnig.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je idd veel eerder moet ingrijpen met zware middelen, daar moet je een puntenlijst aan toevoegen, als die afgevinkt wordt, de kinderen uit huis plaatsen. Dan zijn ze beter af dan dood in een duiker in een sloot.
Die kans is groot. Maar de vader had vast bedacht de lijken nooit gevonden mochten worden. Ik vraag me af hoe hij dit heeft voorgesteld.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
De wandelaar dacht één lichaam te zien, dus het is goed mogelijk dat ze aan elkaar gebonden waren.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nee, zeker niet overbodig. Hoe meer onduidelijkheid, hoe meer mogelijkheden en daarmee tijd rekken om de kinderen daadwerkelijk te vinden. Hoe langer dat zou duren hoe beter want dan is de kans groter dat moeder de kinderen daadwerkelijk niet meer te zien krijgt. Ook niet als ze worden gevonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ze zijn gevonden. In de buurt waar hij ook gevonden is, lijkt me overbodig de indruk te wekken dat ze in Limburg kunnen liggen als je er zelf toch niet meer bent?
Inflatie ligt op de loer idd, maar ik denk dat je zoiets kan afdekken, door een protocollaire aanpak, een "scorelijst" hanteren ahw.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n maatregel enkel averechts werkt door valse beschuldigingen met nog maar drama's als gevolg.
Het lijkt mij ook dat iemand in zo'n toestand niet eens meer zo rationeel kan denken. Het gaat mijn voorstellingsvermogen nogal te boven.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevens als je zo zorgvuldig met de lijkjes omgaat dan heeft het blijkbaar toch een emotionele bariere bij die man doorbroken.
als ie het echt zat was had ie ze er zo ingeflikkert en weggegaan
Dit dus... Denk dat die beschuldigden in 99% van de echtscheidingen plaatsvinden...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja hoor, want het is echt in het belang van de kinderen om ze maar uit huis te plaatsen puur omdat die ouders elkaar vals beschuldigen in de meeste gevallen. Dat lijkt me dus echt behoorlijk onzinnig.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef poepa het volgende:
[..]
Die kans is groot. Maar de vader had vast bedacht de lijken nooit gevonden mochten worden. Ik vraag me af hoe hij dit heeft voorgesteld.
waarschijnlijk met een erectie..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef poepa het volgende:
[..]
Die kans is groot. Maar de vader had vast bedacht de lijken nooit gevonden mochten worden. Ik vraag me af hoe hij dit heeft voorgesteld.
Lijkt me wel logisch, daar weet je de beste plekjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ook niet logisch als je wilt dat ze niet gevonden worden?
ik dacht begrepen te hebben dat de wandelaar inderdaad iets zag dat op een lichaam leek en dat bij nadere inspectie van de duiker bleek dat daar nog een lichaam lag. Dacht dat ze dat gisteren bij die persconferentie zeiden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
De wandelaar dacht één lichaam te zien, dus het is goed mogelijk dat ze aan elkaar gebonden waren.
De bedoeling was dat de lichamen in de duiker zouden blijven liggen. Maar door harde regenval was er een flinke hoeveelheid water wrs met hoge snelheid doorheen gegaan en was 1 van de lichamen uit de duiker gespoeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Niet als je wil dat ze nooit gevonden worden.
Ze waren in een duiker verstopt, als ze daar in bleven was de kans groot dat ze nooit gevonden zouden worden. Als je dan ook nog eens via Limburg naar die duiker toerijdt en je laat ook nog wat ruimte in de tijdlijn over, dan zijn er tig plekken waar de kinderen zouden kunnen zijn en dan is het haast onmogelijk om ze te vinden.
Tenzij een toevallige passant ze ontdekt, zoals nu ook het geval is.
Dat heeft een (veel) kleinere kans om te lukken. Dit had hij helemaal zelf onder controle.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Als je het dan zo goed uitdenkt van tevoren, waarom heeft hij niet ultieme wraak genomen door te doen lijken dat de moeder ze wat aangedaan heeft?
Zo iets valt ook niet te begrijpen. helaas zijn er wel teveel die dat wel doenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef poepa het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat iemand in zo'n toestand niet eens meer zo rationeel kan denken. Het gaat mijn voorstellingsvermogen nogal te boven.
Dan had hij ook wel op de camera's gelet lijkt mij?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch, daar weet je de beste plekjes.
Ik dednk dat ouders en instanties bewust gemaakt moeten worden van de risico's van een vechtscheiding, zoals hier al eerder geopperd werd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Inflatie ligt op de loer idd, maar ik denk dat je zoiets kan afdekken, door een protocollaire aanpak, een "scorelijst" hanteren ahw.
Bij melding iig wel pro-actief aanpakken...
petje op en je ziet niets meer,quote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Dan had hij ook wel op de camera's gelet lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |