Lolquote:Op maandag 20 mei 2013 11:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Goh, wat een sterke diagnose meneer de psychiator.
Waar maak jij dit uit op?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:33 schreef beast2 het volgende:
Blijft onbegrijpelijk dat een lieve sociale man
Je kent hem?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:33 schreef beast2 het volgende:
Blijft onbegrijpelijk dat een lieve sociale man tot een koele moordenaar kan worden. Dat kan naar mijn idee alleen als je echt compleet kapot getreiterd bent. Zullen we wel nooit te horen krijgen.
Dit is ook een van de weinige stomme dingen die hij heeft gedaan. De afscheidsbrief met zijn kant van het verhaal heeft hij niet naar buiten gebracht. Dit zal ook nooit gebeuren, waardoor haar kant als waarheid zal gaan gelden en hij als een meppende klootzak weggezet wordt.
Ook eens. En dan genieten van al die huilies die toch echt vinden dat ALLES gedeeld moet worden.quote:
Er moet iemand hangen, het publiek heeft daar recht op!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Boeten ?
Dat heeft de moordenaar toch al geregeld ? De moeder zal hier haar leven lang gruwelijk voor boeten.
Ik stel voor dat we jou opofferen dan. Tsjongejonge...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er moet iemand hangen, het publiek heeft daar recht op!
Het is NWS, niet ONZ.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Wat een happers zitten hier zeg.... hahaha
Publieke terechtstelling, ik ben voor!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er moet iemand hangen, het publiek heeft daar recht op!
Wat Messina zegt, het is hier nieuws, en geen onzin of klaagbak.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet echt overal op reageren hé. Mensenkinderen, wat ben jij irritant zeg.
Ja. Een lieve sociale man mept niet.. Die vermoordt zijn kids ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:33 schreef beast2 het volgende:
Blijft onbegrijpelijk dat een lieve sociale man tot een koele moordenaar kan worden. Dat kan naar mijn idee alleen als je echt compleet kapot getreiterd bent. Zullen we wel nooit te horen krijgen.
Dit is ook een van de weinige stomme dingen die hij heeft gedaan. De afscheidsbrief met zijn kant van het verhaal heeft hij niet naar buiten gebracht. Dit zal ook nooit gebeuren, waardoor haar kant als waarheid zal gaan gelden en hij als een meppende klootzak weggezet wordt.
Ah, ok! Ik heb het allemaal helemaal verkeerd begrepenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat IK dat niet zou willen weten?
Ik denk dat het voor de nabestaanden niet prettig is als heel NL op de hoogte is van de inhoud van die brief, toch?
Het gaat ons toch niks aan? Je hoeft niet ALLES te weten.
Sociaal heeft niks met meppen en vermoorden te maken..quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Een lieve sociale man mept niet.. Die vermoordt zijn kids ook niet.
In ieder geval niet de vader ... Die werd door wie dan ook of door iedereen getergd en dan krijg je dit. Hadden ze dat maar niet moeten doen. Met hun krokodillentranen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn we er al uit wie de hoofdschuldige is van dit drama? Jeugdzorg, de moeder, de burgemeester? Of toch de regering?
Is er al een stille tocht voor de vader gehouden?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval niet de vader ... Die werd door wie dan ook of door iedereen getergd en dan krijg je dit. Hadden ze dat maar niet moeten doen. Met hun krokodillentranen.
...
Dit is gewoon precies wat er mis is met dit topic hier, users zoals jij.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat Messina zegt, het is hier nieuws, en geen onzin of klaagbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |