Dat IK dat niet zou willen weten?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat niet zou willen weten?
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als moeder ja, maar vaak blijven de kinderen bij de moeder en gaan ze om het weekend naar de vader. Gros van de vaders gaat hiermee akkoord.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meegelurkt, geen zin gehad om te posten.
Ome jimbo is overal![]()
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit soort onderwerpen zijn voor vele te zwaar om genuanceerd naar de reactie van een ander te kijken lijkt het.
Videogamesquote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn we er al uit wie de hoofdschuldige is van dit drama? Jeugdzorg, de moeder, de burgemeester? Of toch de regering?
Het begint weer een verkapt 'gescheiden moeders vs gescheiden vaders'-topic te wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dus voor moeders is het niet acceptabel als ze maar 1 keer in de 2 weken hun kinderen zien, maar voor vaders is dat volkomen acceptabel?
We moeten mensen toch aan het werk houden? Of ze het goed doen, is daaraan ondergeschikt.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef macca728 het volgende:
Wel triest dat er 10 instanties zich met dit gezin hebben bezig gehouden. Die kan je beter ophefffen.
Dit speelde jaren geleden al en zou veranderen en verbeteren. Niet dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef macca728 het volgende:
Wel triest dat er 10 instanties zich met dit gezin hebben bezig gehouden. Die kan je beter ophefffen.
Ik ben helemaal niet gescheiden,mag ik dan nog meedoen?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het begint weer een verkapt 'gescheiden moeders vs gescheiden vaders'-topic te worden
Die kerel had iets in z'n hoofd, die had niemand tegen kunnen houden tenzij je hem in een celletje had gegooid.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef macca728 het volgende:
Nou wat mij betreft niet, ik wil alleen maar aangeven dat familierecht eens goed tegen het licht gehouden worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het begint weer een verkapt 'gescheiden moeders vs gescheiden vaders'-topic te worden
Ja daarom, dit is het zoveelste geval waar het misloopt. Kan je het beter opheffen, kost klauwen vol geld.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit speelde jaren geleden al en zou veranderen en verbeteren. Niet dus.
Tuurlijk, maar je moet wel een kant kiezen ..quote:Op maandag 20 mei 2013 11:28 schreef rever het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gescheiden,mag ik dan nog meedoen?
Er zal dus rond een bepaald tijdstip vanmiddag/vanavond komen dat het kookpunt bereikt is en de emmer met sop te voorschijn wordt gehaald en het topic weer op slot moet.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft niet, ik wil alleen maar aangeven dat familierecht eens goed tegen het licht gehouden worden.
Ik vond dit echter zo'n typische reactie.
Opheffen? Liever niet, heb je nog meer kindermoorden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja daarom, dit is het zoveelste geval waar het misloopt. Kan je het beter opheffen, kost klauwen vol geld.
Laten we de honderden gezinnen die wél goed geholpen zijn maar vergeten dan toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja daarom, dit is het zoveelste geval waar het misloopt. Kan je het beter opheffen, kost klauwen vol geld.
Maar 10 ??? Welke waren dat dan in jezusnaam.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal dus rond een bepaald tijdstip vanmiddag/vanavond komen dat het kookpunt bereikt is en de emmer met sop te voorschijn wordt gehaald en het topic weer op slot moet.
Voorspelbaar topic dit.
Goh, wat een sterke diagnose meneer de psychiator.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die kerel had iets in z'n hoofd, die had niemand tegen kunnen houden tenzij je hem in een celletje had gegooid.
Dan moeten ze jou preventief in de cel gooien....quote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef Bayswater het volgende:
Ik ben ook gescheiden
godzijdank geen kinderen uit dat huwelijk.
Dan kies ik de kant van de kinderen. Uiteraard.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet wel een kant kiezen ..
Doe niet zo simpelquote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar 10 ??? Welke waren dat dan in jezusnaam.
Boeten ?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar die is al dood dus dat heeft geen zin. Iemand moet hier natuurlijk wel voor boeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |