Zoals?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ouders die slaan halen meestal ook andere dingen uit.
ik heb kinderen, waarvan 1 overleden. en idd; zo denk ik, als rationeel persoon. linksom of rechtsom; die vader was niet rationeel zoals jij en ik. hij heeft dit gedaan. kan je zoeken naar de hoe en waarom en excuses zoeken. maar hij heeft dit gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo denk jij, als rationeel persoon. Heb je kinderen en ooit in deze situatie gezeten? Ik gok van niet, dus het is heel moeilijk om er iets van te zeggen. Enige wat ik wel kan zeggen is dat de meeste mensen die dit soort dingen doen volkomen normaal lijken. Er zijn talloze voorbeelden te noemen.
Het is ongetwijfeld een optelsom geweest en dit was de enige uitweg. Hoe onbegrijpelijk en verschrikkelijk ook.
Ik denk dat het, gezien mijn posts hier, overduidelijk voor haar was en dat ik 'uiteraard' er niet bij had hoeven zettenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Heh? Je vraagt aan iemand waarom iemand uiteraard tegen mishandeling is?
Jij bent nog de ergste. Ik heb weinig users meer onzin zien posten dan jij. Dat jij een of ander status probeert te verkrijgen hier is ziek. Zeker als je ziet met wat voor onzin je dat probeert.quote:
Je leest niet goed. Ik vraag me af wat de toevoeging van het woordje 'uiteraard' is. Alsof je jezelf als 'de goede' ziet. Het moet weer net een beetje meer benadrukt worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Heh? Je vraagt aan iemand waarom iemand uiteraard tegen mishandeling is?
Wel fijn dat jij inhoudelijk meepost!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent nog de ergste. Ik heb weinig users meer onzin zien posten dan jij. Dat jij een of ander status probeert te verkrijgen hier is ziek. Zeker als je ziet met wat voor onzin je dat probeert.
Welkom op fok.quote:
ik vond het meer van viva.nl weghebben met alle 40-45jarige kort rood harige vrouwen hier die denken alles te weten.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef rever het volgende:
[..]
FOK shit, ik dacht op het Mensa-forum te zitten.
kort pittig kapsel?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond het meer van viva.nl weghebben met alle 40-45jarige kort rood harige vrouwen hier die denken alles te weten.
Dat probeer ik. Maar aangezien iedereen hun eigen speculaties als waarheid zien en schijnbaar voor de volle 100 procent weten wat er allemaal precies is voorgevallen tussen de ouders en vervolgens ook nog even uitleggen wat de vader op welk moment dacht, dan is het onmogelijk een normale discussie te houden.quote:
jazekerquote:
het ga jullie goed, mij wat minder...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:14 schreef Feeeeble het volgende:
Wat stond er eigenlijk allemaal in die afscheidsbrief?
Ik eet geen Snack o Jacksquote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond het meer van viva.nl weghebben met alle 40-45jarige kort rood harige vrouwen hier die denken alles te weten.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
het ga jullie goed, mij wat minder...
Dat gaat ze niet openbaar maken. Niks over de kinderen in ieder geval.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:14 schreef Feeeeble het volgende:
Wat stond er eigenlijk allemaal in die afscheidsbrief?
De rabobankquote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn we er al uit wie de hoofdschuldige is van dit drama? Jeugdzorg, dat moeder, de burgemeester? Of toch de regering?
vooroordeel, pot,ketelquote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |