dit hoor je even tussen quotes te zetten of met een bron erbijquote:Op maandag 20 mei 2013 10:57 schreef moeke1 het volgende:
Als dit al loopt, doet de moeder in januari 2013 aangifte van kindermishandeling. De oudste zoon heeft haar verteld dat hij door zijn vader is geslagen, door elkaar geschud en met zijn kleren aan onder de koude douche gezet. Het incident komt aan de orde in het veiligheidsplan. De vader vertelt de casemanager van Bureau Jeugdzorg dat hij zijn zoon, die een driftbui had, "stevig heeft vastgepakt en hem heeft gedwongen een (warme) douche te nemen om rustig te worden".
De casemanager van Jeugdzorg is "bezorgd over vaders aanpak van Ruben, wanneer deze een boze bui heeft". Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen "zich veilig moeten gaan voelen bij vader". Concreet wordt afgesproken: "Vader pakt Ruben niet meer vast als Ruben boos is." Mocht de vader er echt niet meer uitkomen, dan moet hij volgens het plan familie of vrienden bellen die hem kunnen helpen.
Heb ik vroeger ook wel eens gehad hoor, ben ook wel eens onder een koude douche gezet en flinke pakken slaag gehad... waar kan ik aangifte doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:57 schreef moeke1 het volgende:
Als dit al loopt, doet de moeder in januari 2013 aangifte van kindermishandeling. De oudste zoon heeft haar verteld dat hij door zijn vader is geslagen, door elkaar geschud en met zijn kleren aan onder de koude douche gezet. Het incident komt aan de orde in het veiligheidsplan. De vader vertelt de casemanager van Bureau Jeugdzorg dat hij zijn zoon, die een driftbui had, "stevig heeft vastgepakt en hem heeft gedwongen een (warme) douche te nemen om rustig te worden".
De casemanager van Jeugdzorg is "bezorgd over vaders aanpak van Ruben, wanneer deze een boze bui heeft". Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen "zich veilig moeten gaan voelen bij vader". Concreet wordt afgesproken: "Vader pakt Ruben niet meer vast als Ruben boos is." Mocht de vader er echt niet meer uitkomen, dan moet hij volgens het plan familie of vrienden bellen die hem kunnen helpen.
Heb je daar een bron van?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:54 schreef klipper het volgende:
[..]
Beide ouders waren hoogopgeleid, en het is nu eenmaal een feit dat de meeste psychopaten ook hoog opgeleid zijn.
Het is verboden om je kinderen af te ranselen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel eens gehad hoor, ben ook wel eens onder een koude douche gezet en flinke pakken slaag gehad... waar kan ik aangifte doen?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel eens gehad hoor, ben ook wel eens onder een koude douche gezet en flinke pakken slaag gehad... waar kan ik aangifte doen?
Psychopaten hoeven niet hoog opgeleid te zijn. Vaak hebben ze wel een bovengemiddeld tot hoog IQ.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Zwakbegaafden kunnen ook gruwelijke dingen doen. Misschien kunnen ze hun schuld minder goed verbergen.
Ik wel ergens gelezen dat familiedrama's opvallend vaak voorkomen bij mensen die in de Randstad wonen in dichtbevolkte gebieden, vinex-wijken?
Ben er niet slechter van geworden... Zelf zou ik het ook niet doen maar goed....quote:Op maandag 20 mei 2013 11:00 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is verboden om je kinderen af te ranselen.
Niet ergens nog boos van binnen?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:01 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Ben er niet slechter van geworden... Zelf zou ik het ook niet doen maar goed....
Je kind een pak rammel geven maakt je nog geen moordenaar. Vroeguhh was het heel normaal om zelfs iets meer dan de corrigerende tik te geven. Maar ik ben er zelf absoluut tegen uiteraard.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:01 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Ben er niet slechter van geworden... Zelf zou ik het ook niet doen maar goed....
Beter dan een hete, die heb ik ook weleens langs horen komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Dat een koude douche op zijn tijd best lekker is...
Bron: NRCquote:Op maandag 20 mei 2013 10:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit hoor je even tussen quotes te zetten of met een bron erbij
Is gevaarlijk. Maar volgens de vader was het water dus niet koud. Verder een rare methode, maar ja...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Als je dat zelf wil. Niet voor kleine kindjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
misschien was de ketel wel kapot?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is gevaarlijk. Maar volgens de vader was het water dus niet koud. Verder een rare methode, maar ja...
Waarover dan wel?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Niet daar over in ieder geval...
Hoezo 'uiteraard'?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef rever het volgende:
[..]
Je kind een pak rammel geven maakt je nog geen moordenaar. Vroeguhh was het heel normaal om zelfs iets meer dan de corrigerende tik te geven. Maar ik ben er zelf absoluut tegen uiteraard.
Het bedrijf zou idd niet goed lopen, maar of er geldproblemen waren staat nergens.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
En dat er vaak geldproblemen zijn. Ik ben benieuwd of het ook niet erg slecht ging met het bedrijf van de vader.
Verder weet ik niet wat waar is, maar kinderen kunnen echt wel aandikken of liegen dat ze geslagen zijn. Nogmaals, mijn zoontje verzint ook wel eens iets. Zeker als ouders elkaar niet kunnen luchten en zien kunnen kinderen meedoen ze tegen elkaar uit te spelen. Niet dat ik de kinderen de schuld wil geven, maar het zou best kunnen dat de vader inderdaad veel kwaad in de schoenen is geschoven.
Mijn kinderen hebben ook de achternaam van mijn ex bij de geboorte gekozen voor haar achternaam omdat die veel mooier is dan die van mij.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:41 schreef Olga het volgende:
[..]
En je kunt als ouders ook besluiten om je kinderen de achternaam te geven van de moeder. Niets raars aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |