Zoals?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ouders die slaan halen meestal ook andere dingen uit.
ik heb kinderen, waarvan 1 overleden. en idd; zo denk ik, als rationeel persoon. linksom of rechtsom; die vader was niet rationeel zoals jij en ik. hij heeft dit gedaan. kan je zoeken naar de hoe en waarom en excuses zoeken. maar hij heeft dit gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo denk jij, als rationeel persoon. Heb je kinderen en ooit in deze situatie gezeten? Ik gok van niet, dus het is heel moeilijk om er iets van te zeggen. Enige wat ik wel kan zeggen is dat de meeste mensen die dit soort dingen doen volkomen normaal lijken. Er zijn talloze voorbeelden te noemen.
Het is ongetwijfeld een optelsom geweest en dit was de enige uitweg. Hoe onbegrijpelijk en verschrikkelijk ook.
Ik denk dat het, gezien mijn posts hier, overduidelijk voor haar was en dat ik 'uiteraard' er niet bij had hoeven zettenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Heh? Je vraagt aan iemand waarom iemand uiteraard tegen mishandeling is?
Jij bent nog de ergste. Ik heb weinig users meer onzin zien posten dan jij. Dat jij een of ander status probeert te verkrijgen hier is ziek. Zeker als je ziet met wat voor onzin je dat probeert.quote:
Je leest niet goed. Ik vraag me af wat de toevoeging van het woordje 'uiteraard' is. Alsof je jezelf als 'de goede' ziet. Het moet weer net een beetje meer benadrukt worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Heh? Je vraagt aan iemand waarom iemand uiteraard tegen mishandeling is?
Wel fijn dat jij inhoudelijk meepost!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent nog de ergste. Ik heb weinig users meer onzin zien posten dan jij. Dat jij een of ander status probeert te verkrijgen hier is ziek. Zeker als je ziet met wat voor onzin je dat probeert.
Welkom op fok.quote:
ik vond het meer van viva.nl weghebben met alle 40-45jarige kort rood harige vrouwen hier die denken alles te weten.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef rever het volgende:
[..]
FOK shit, ik dacht op het Mensa-forum te zitten.
kort pittig kapsel?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond het meer van viva.nl weghebben met alle 40-45jarige kort rood harige vrouwen hier die denken alles te weten.
Dat probeer ik. Maar aangezien iedereen hun eigen speculaties als waarheid zien en schijnbaar voor de volle 100 procent weten wat er allemaal precies is voorgevallen tussen de ouders en vervolgens ook nog even uitleggen wat de vader op welk moment dacht, dan is het onmogelijk een normale discussie te houden.quote:
jazekerquote:
het ga jullie goed, mij wat minder...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:14 schreef Feeeeble het volgende:
Wat stond er eigenlijk allemaal in die afscheidsbrief?
Ik eet geen Snack o Jacksquote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond het meer van viva.nl weghebben met alle 40-45jarige kort rood harige vrouwen hier die denken alles te weten.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
het ga jullie goed, mij wat minder...
Dat gaat ze niet openbaar maken. Niks over de kinderen in ieder geval.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:14 schreef Feeeeble het volgende:
Wat stond er eigenlijk allemaal in die afscheidsbrief?
De rabobankquote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn we er al uit wie de hoofdschuldige is van dit drama? Jeugdzorg, dat moeder, de burgemeester? Of toch de regering?
vooroordeel, pot,ketelquote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iedereen. Sterker nog, jij ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn we er al uit wie de hoofdschuldige is van dit drama? Jeugdzorg, de moeder, de burgemeester? Of toch de regering?
Jullie hebben dat gelijk voorgelegd tijdens het doorknippen van de navelstreng?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:05 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben ook de achternaam van mijn ex bij de geboorte gekozen voor haar achternaam omdat die veel mooier is dan die van mij.
Ik ga er toch eigenlijk van uit dat je begrijpt dat iedereen zijn eigen ideëen heeft en deze op het forum ventileert. En dat jij deze dan naar eigen inzicht met een kilootje zout neemt toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Maar aangezien iedereen hun eigen speculaties als waarheid zien en schijnbaar voor de volle 100 procent weten wat er allemaal precies is voorgevallen tussen de ouders en vervolgens ook nog even uitleggen wat de vader op welk moment dacht, dan is het onmogelijk een normale discussie te houden.
de moordenaarquote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn we er al uit wie de hoofdschuldige is van dit drama? Jeugdzorg, de moeder, de burgemeester? Of toch de regering?
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet openbaar maken. Niks over de kinderen in ieder geval.
?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:07 schreef simmu het volgende:
maar goed; dat is speculatie. ik vind het gewoon raar hoe mensen excuses proberen te vinden. wat is er gebeurd met eigen verantwoordelijkheid? hij gaat zelfs zover dat hij alle moeite gedaan heeft om de jongens te verbergen, afscheidsbrief vol verwijten en vooraf vanalles gepland. dat is geen opwelling. blabla, ze dreef me hiertoe? flikker op.
Het zou kunnen dat er straks weer een hele discussie op gang gaat komen en Jeugdzorg er van langs gaat krijgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Maar die is al dood dus dat heeft geen zin. Iemand moet hier natuurlijk wel voor boeten!quote:
Ideeën zijn geen feiten. En zolang je je ideeën als feiten blijft verdedigen, werkt het niet. Zeker niet als je de gedachtes van de vader, die niemand KAN weten, als feiten brengt. Alsof jij vlak voor de daad even met de vader hebt gebeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:17 schreef rever het volgende:
[..]
Ik ga er toch eigenlijk van uit dat je begrijpt dat iedereen zijn eigen ideëen heeft en deze op het forum ventileert. En dat jij deze dan naar eigen inzicht met een kilootje zout neemt toch?
Dit vind ik ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een campagne gaan voeren over wat de gevolgen zijn van een vechtscheiding voor kinderen. Dat ouders daar eens flink over voorgelicht worden. En misschien moet bij bepaalde signalen toch eerder worden ingegrepen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen waarheid toch? Of is alleen jouw visie, hoe bijvoorbeeld gepost moet worden, leading? If you can't stand the heat, stay out of the kitchen zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ideeën zijn geen feiten. En zolang je je ideeën als feiten blijft verdedigen, werkt het niet. Zeker niet als je de gedachtes van de vader, die niemand KAN weten, als feiten brengt. Alsof jij vlak voor de daad even met de vader hebt gebeld.
Dat zijn geruchten, officiele bronnen spraken alleen over dat er niks over de kinderen in de brief stond. Wat gaat ons de rest aan?quote:
ik zoek geen excuus, probeer een verklaring te vinden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:07 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb kinderen, waarvan 1 overleden. en idd; zo denk ik, als rationeel persoon. linksom of rechtsom; die vader was niet rationeel zoals jij en ik. hij heeft dit gedaan. kan je zoeken naar de hoe en waarom en excuses zoeken. maar hij heeft dit gedaan.
zelfs al gaan we uit van het idee dat zn ex hem zo treiterde, en steeds begon over mishandeling. kindermoord is wmb de ultieme kindermishandeling dus dan had ze groot gelijk.
maar goed; dat is speculatie. ik vind het gewoon raar hoe mensen excuses proberen te vinden. wat is er gebeurd met eigen verantwoordelijkheid? hij gaat zelfs zover dat hij alle moeite gedaan heeft om de jongens te verbergen, afscheidsbrief vol verwijten en vooraf vanalles gepland. dat is geen opwelling. blabla, ze dreef me hiertoe? flikker op.
Je bedoelt dat je dat niet zou willen weten?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten, officiele bronnen spraken alleen over dat er niks over de kinderen in de brief stond. Wat gaat ons de rest aan?
want, ik ben ook kort en pittigquote:
meegelurkt, geen zin gehad om te posten.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:19 schreef _NZT_ het volgende:
[..]had je afgelopen nacht bij moeten zijn, toen ging het helemaal los
Hij heeft wel gelijk. Iedereen zit te stressen om elke post die geplaatst wordt sinds twee weken geleden. Het is dan ook logisch dat er al 68 topics doorheen gevlogen zijn. Iedereen roepen: ''Open lekker ergens anders een topic met je walgelijke hersenspinsels!1!!1!1''. Pleurt toch op man, er werd zoveel gesopt en geschaafd in dit topic gisteravond, komt allemaal door mensen die echt op alles moeten reageren. Ook de inhoudelijke posts worden dan verwijderd, wat zeer treurig is. Al 68 topics stressende vrouwen over bijvoorbeeld een sok die gevonden is hoog in een boom. Laten we elkaar in waarde laten en haar/zijn steentje bijdragen zonder dat deze mening al vanaf de eerste seconde wordt afgekraakt en afgetuigd. Om te huilen dit topicquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Iedereen zit te stressen om elke post die geplaatst wordt sinds twee weken geleden. Het is dan ook logisch dat er al 68 topics doorheen gevlogen zijn. Iedereen roepen: ''Open lekker ergens anders een topic met je walgelijke hersenspinsels!1!!1!1''. Pleurt toch op man, er werd zoveel gesopt en geschaafd in dit topic gisteravond, komt allemaal door mensen die echt op alles moeten reageren. Ook de inhoudelijke posts worden dan verwijderd, wat zeer treurig is. Al 68 topics stressende vrouwen over bijvoorbeeld een sok die gevonden is hoog in een boom. Laten we elkaar in waarde laten en haar/zijn steentje bijdragen zonder dat deze mening al vanaf de eerste seconde wordt afgekraakt en afgetuigd. Om te huilen dit topic
Dit soort onderwerpen zijn voor vele te zwaar om genuanceerd naar de reactie van een ander te kijken lijkt het.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Iedereen zit te stressen om elke post die geplaatst wordt sinds twee weken geleden. Het is dan ook logisch dat er al 68 topics doorheen gevlogen zijn. Iedereen roepen: ''Open lekker ergens anders een topic met je walgelijke hersenspinsels!1!!1!1''. Pleurt toch op man, er werd zoveel gesopt en geschaafd in dit topic gisteravond, komt allemaal door mensen die echt op alles moeten reageren. Ook de inhoudelijke posts worden dan verwijderd, wat zeer treurig is. Al 68 topics stressende vrouwen over bijvoorbeeld een sok die gevonden is hoog in een boom. Laten we elkaar in waarde laten en haar/zijn steentje bijdragen zonder dat deze mening al vanaf de eerste seconde wordt afgekraakt en afgetuigd. Om te huilen dit topic
Dat IK dat niet zou willen weten?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat niet zou willen weten?
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als moeder ja, maar vaak blijven de kinderen bij de moeder en gaan ze om het weekend naar de vader. Gros van de vaders gaat hiermee akkoord.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meegelurkt, geen zin gehad om te posten.
Ome jimbo is overal![]()
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit soort onderwerpen zijn voor vele te zwaar om genuanceerd naar de reactie van een ander te kijken lijkt het.
Videogamesquote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Het begint weer een verkapt 'gescheiden moeders vs gescheiden vaders'-topic te wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dus voor moeders is het niet acceptabel als ze maar 1 keer in de 2 weken hun kinderen zien, maar voor vaders is dat volkomen acceptabel?
We moeten mensen toch aan het werk houden? Of ze het goed doen, is daaraan ondergeschikt.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef macca728 het volgende:
Wel triest dat er 10 instanties zich met dit gezin hebben bezig gehouden. Die kan je beter ophefffen.
Dit speelde jaren geleden al en zou veranderen en verbeteren. Niet dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef macca728 het volgende:
Wel triest dat er 10 instanties zich met dit gezin hebben bezig gehouden. Die kan je beter ophefffen.
Ik ben helemaal niet gescheiden,mag ik dan nog meedoen?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het begint weer een verkapt 'gescheiden moeders vs gescheiden vaders'-topic te worden
Die kerel had iets in z'n hoofd, die had niemand tegen kunnen houden tenzij je hem in een celletje had gegooid.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef macca728 het volgende:
Nou wat mij betreft niet, ik wil alleen maar aangeven dat familierecht eens goed tegen het licht gehouden worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het begint weer een verkapt 'gescheiden moeders vs gescheiden vaders'-topic te worden
Ja daarom, dit is het zoveelste geval waar het misloopt. Kan je het beter opheffen, kost klauwen vol geld.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit speelde jaren geleden al en zou veranderen en verbeteren. Niet dus.
Tuurlijk, maar je moet wel een kant kiezen ..quote:Op maandag 20 mei 2013 11:28 schreef rever het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gescheiden,mag ik dan nog meedoen?
Er zal dus rond een bepaald tijdstip vanmiddag/vanavond komen dat het kookpunt bereikt is en de emmer met sop te voorschijn wordt gehaald en het topic weer op slot moet.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft niet, ik wil alleen maar aangeven dat familierecht eens goed tegen het licht gehouden worden.
Ik vond dit echter zo'n typische reactie.
Opheffen? Liever niet, heb je nog meer kindermoorden.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja daarom, dit is het zoveelste geval waar het misloopt. Kan je het beter opheffen, kost klauwen vol geld.
Laten we de honderden gezinnen die wél goed geholpen zijn maar vergeten dan toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja daarom, dit is het zoveelste geval waar het misloopt. Kan je het beter opheffen, kost klauwen vol geld.
Maar 10 ??? Welke waren dat dan in jezusnaam.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zal dus rond een bepaald tijdstip vanmiddag/vanavond komen dat het kookpunt bereikt is en de emmer met sop te voorschijn wordt gehaald en het topic weer op slot moet.
Voorspelbaar topic dit.
Goh, wat een sterke diagnose meneer de psychiator.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die kerel had iets in z'n hoofd, die had niemand tegen kunnen houden tenzij je hem in een celletje had gegooid.
Dan moeten ze jou preventief in de cel gooien....quote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef Bayswater het volgende:
Ik ben ook gescheiden
godzijdank geen kinderen uit dat huwelijk.
Dan kies ik de kant van de kinderen. Uiteraard.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet wel een kant kiezen ..
Doe niet zo simpelquote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar 10 ??? Welke waren dat dan in jezusnaam.
Boeten ?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar die is al dood dus dat heeft geen zin. Iemand moet hier natuurlijk wel voor boeten!
Lolquote:Op maandag 20 mei 2013 11:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Goh, wat een sterke diagnose meneer de psychiator.
Waar maak jij dit uit op?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:33 schreef beast2 het volgende:
Blijft onbegrijpelijk dat een lieve sociale man
Je kent hem?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:33 schreef beast2 het volgende:
Blijft onbegrijpelijk dat een lieve sociale man tot een koele moordenaar kan worden. Dat kan naar mijn idee alleen als je echt compleet kapot getreiterd bent. Zullen we wel nooit te horen krijgen.
Dit is ook een van de weinige stomme dingen die hij heeft gedaan. De afscheidsbrief met zijn kant van het verhaal heeft hij niet naar buiten gebracht. Dit zal ook nooit gebeuren, waardoor haar kant als waarheid zal gaan gelden en hij als een meppende klootzak weggezet wordt.
Ook eens. En dan genieten van al die huilies die toch echt vinden dat ALLES gedeeld moet worden.quote:
Er moet iemand hangen, het publiek heeft daar recht op!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Boeten ?
Dat heeft de moordenaar toch al geregeld ? De moeder zal hier haar leven lang gruwelijk voor boeten.
Ik stel voor dat we jou opofferen dan. Tsjongejonge...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er moet iemand hangen, het publiek heeft daar recht op!
Het is NWS, niet ONZ.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Wat een happers zitten hier zeg.... hahaha
Publieke terechtstelling, ik ben voor!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er moet iemand hangen, het publiek heeft daar recht op!
Wat Messina zegt, het is hier nieuws, en geen onzin of klaagbak.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet echt overal op reageren hé. Mensenkinderen, wat ben jij irritant zeg.
Ja. Een lieve sociale man mept niet.. Die vermoordt zijn kids ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:33 schreef beast2 het volgende:
Blijft onbegrijpelijk dat een lieve sociale man tot een koele moordenaar kan worden. Dat kan naar mijn idee alleen als je echt compleet kapot getreiterd bent. Zullen we wel nooit te horen krijgen.
Dit is ook een van de weinige stomme dingen die hij heeft gedaan. De afscheidsbrief met zijn kant van het verhaal heeft hij niet naar buiten gebracht. Dit zal ook nooit gebeuren, waardoor haar kant als waarheid zal gaan gelden en hij als een meppende klootzak weggezet wordt.
Ah, ok! Ik heb het allemaal helemaal verkeerd begrepenquote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat IK dat niet zou willen weten?
Ik denk dat het voor de nabestaanden niet prettig is als heel NL op de hoogte is van de inhoud van die brief, toch?
Het gaat ons toch niks aan? Je hoeft niet ALLES te weten.
Sociaal heeft niks met meppen en vermoorden te maken..quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Een lieve sociale man mept niet.. Die vermoordt zijn kids ook niet.
In ieder geval niet de vader ... Die werd door wie dan ook of door iedereen getergd en dan krijg je dit. Hadden ze dat maar niet moeten doen. Met hun krokodillentranen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Is er al een stille tocht voor de vader gehouden?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval niet de vader ... Die werd door wie dan ook of door iedereen getergd en dan krijg je dit. Hadden ze dat maar niet moeten doen. Met hun krokodillentranen.
...
Dit is gewoon precies wat er mis is met dit topic hier, users zoals jij.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat Messina zegt, het is hier nieuws, en geen onzin of klaagbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |