Ik denk dat je idd veel eerder moet ingrijpen met zware middelen, daar moet je een puntenlijst aan toevoegen, als die afgevinkt wordt, de kinderen uit huis plaatsen. Dan zijn ze beter af dan dood in een duiker in een sloot.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, en dan zegt de andere ouder "ja, maar nu heeft hij/zij er mee gedreigd" en dan staan die kinderen 24 uur per dag onder toezicht of moeten ze naar een pleeggezin of zo? Immers, als je degene die als eerste met die aantijgingen komt gelooft zonder bewijzen moet je dat ook doen als de andere ouder met diezelfde aantijgingen komt
of misschien aan elkaar, kunnen ze niet weglopenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef poepa het volgende:
Zullen die spanbanden ook niet gebruikt zijn om de lijken in de duiker vast te binden?
Iets met wijsheid achteraf...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je idd veel eerder moet ingrijpen met zware middelen, daar moet je een puntenlijst aan toevoegen, als die afgevinkt wordt, de kinderen uit huis plaatsen. Dan zijn ze beter af dan dood in een duiker in een sloot.
tevens als je zo zorgvuldig met de lijkjes omgaat dan heeft het blijkbaar toch een emotionele bariere bij die man doorbroken.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef poepa het volgende:
Zullen die spanbanden ook niet gebruikt zijn om de lijken in de duiker vast te binden?
Ook niet logisch als je wilt dat ze niet gevonden worden?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef Loekie1 het volgende:
Hij moest geen argwaan wekken bij de jongens dus is hij met ze naar Limburg gereden 'voor de korte vakantie'. Daar heeft hij ze iets gegeven waarin slaapmiddelen oid zaten, ze zijn in de auto in slaap gevallen. Toen heeft hij ze gedood op een of andere manier en is teruggereden om een dumpplaats te zoeken. In zijn eigen vertrouwde omgeving waar hij is opgegroeid.
Ja hoor, want het is echt in het belang van de kinderen om ze maar uit huis te plaatsen puur omdat die ouders elkaar vals beschuldigen in de meeste gevallen. Dat lijkt me dus echt behoorlijk onzinnig.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je idd veel eerder moet ingrijpen met zware middelen, daar moet je een puntenlijst aan toevoegen, als die afgevinkt wordt, de kinderen uit huis plaatsen. Dan zijn ze beter af dan dood in een duiker in een sloot.
Die kans is groot. Maar de vader had vast bedacht de lijken nooit gevonden mochten worden. Ik vraag me af hoe hij dit heeft voorgesteld.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
De wandelaar dacht één lichaam te zien, dus het is goed mogelijk dat ze aan elkaar gebonden waren.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nee, zeker niet overbodig. Hoe meer onduidelijkheid, hoe meer mogelijkheden en daarmee tijd rekken om de kinderen daadwerkelijk te vinden. Hoe langer dat zou duren hoe beter want dan is de kans groter dat moeder de kinderen daadwerkelijk niet meer te zien krijgt. Ook niet als ze worden gevonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:01 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ze zijn gevonden. In de buurt waar hij ook gevonden is, lijkt me overbodig de indruk te wekken dat ze in Limburg kunnen liggen als je er zelf toch niet meer bent?
Inflatie ligt op de loer idd, maar ik denk dat je zoiets kan afdekken, door een protocollaire aanpak, een "scorelijst" hanteren ahw.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n maatregel enkel averechts werkt door valse beschuldigingen met nog maar drama's als gevolg.
Het lijkt mij ook dat iemand in zo'n toestand niet eens meer zo rationeel kan denken. Het gaat mijn voorstellingsvermogen nogal te boven.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevens als je zo zorgvuldig met de lijkjes omgaat dan heeft het blijkbaar toch een emotionele bariere bij die man doorbroken.
als ie het echt zat was had ie ze er zo ingeflikkert en weggegaan
Dit dus... Denk dat die beschuldigden in 99% van de echtscheidingen plaatsvinden...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja hoor, want het is echt in het belang van de kinderen om ze maar uit huis te plaatsen puur omdat die ouders elkaar vals beschuldigen in de meeste gevallen. Dat lijkt me dus echt behoorlijk onzinnig.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef poepa het volgende:
[..]
Die kans is groot. Maar de vader had vast bedacht de lijken nooit gevonden mochten worden. Ik vraag me af hoe hij dit heeft voorgesteld.
waarschijnlijk met een erectie..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef poepa het volgende:
[..]
Die kans is groot. Maar de vader had vast bedacht de lijken nooit gevonden mochten worden. Ik vraag me af hoe hij dit heeft voorgesteld.
Lijkt me wel logisch, daar weet je de beste plekjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ook niet logisch als je wilt dat ze niet gevonden worden?
ik dacht begrepen te hebben dat de wandelaar inderdaad iets zag dat op een lichaam leek en dat bij nadere inspectie van de duiker bleek dat daar nog een lichaam lag. Dacht dat ze dat gisteren bij die persconferentie zeiden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
De wandelaar dacht één lichaam te zien, dus het is goed mogelijk dat ze aan elkaar gebonden waren.
De bedoeling was dat de lichamen in de duiker zouden blijven liggen. Maar door harde regenval was er een flinke hoeveelheid water wrs met hoge snelheid doorheen gegaan en was 1 van de lichamen uit de duiker gespoeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Niet als je wil dat ze nooit gevonden worden.
Ze waren in een duiker verstopt, als ze daar in bleven was de kans groot dat ze nooit gevonden zouden worden. Als je dan ook nog eens via Limburg naar die duiker toerijdt en je laat ook nog wat ruimte in de tijdlijn over, dan zijn er tig plekken waar de kinderen zouden kunnen zijn en dan is het haast onmogelijk om ze te vinden.
Tenzij een toevallige passant ze ontdekt, zoals nu ook het geval is.
Dat heeft een (veel) kleinere kans om te lukken. Dit had hij helemaal zelf onder controle.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Als je het dan zo goed uitdenkt van tevoren, waarom heeft hij niet ultieme wraak genomen door te doen lijken dat de moeder ze wat aangedaan heeft?
Zo iets valt ook niet te begrijpen. helaas zijn er wel teveel die dat wel doenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef poepa het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat iemand in zo'n toestand niet eens meer zo rationeel kan denken. Het gaat mijn voorstellingsvermogen nogal te boven.
Dan had hij ook wel op de camera's gelet lijkt mij?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch, daar weet je de beste plekjes.
Ik dednk dat ouders en instanties bewust gemaakt moeten worden van de risico's van een vechtscheiding, zoals hier al eerder geopperd werd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Inflatie ligt op de loer idd, maar ik denk dat je zoiets kan afdekken, door een protocollaire aanpak, een "scorelijst" hanteren ahw.
Bij melding iig wel pro-actief aanpakken...
petje op en je ziet niets meer,quote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Dan had hij ook wel op de camera's gelet lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |