Zijn er nog wijzigingen?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:27 schreef Mabawa. het volgende:
Ah okay Spark, moet je nog wel voor ctg vandaag?
Nu onvoorstelbaar, en als ze er straks is, dan voelt het alsof ze er altijd al geweest isquote:Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik word weer een beetje emotioneel na jullie berichtjeswe zijn bijna papa en mama, onvoorstelbaar!!
Ah nog heel even, dan zijn jullie met z'n drietjes!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat weet ik niet Mabawa, volgens mij is het wel belangrijk te melden maar verder.. Geen idee..
Ik word weer een beetje emotioneel na jullie berichtjeswe zijn bijna papa en mama, onvoorstelbaar!!
ja, is een GUO indicatiequote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: Zusje van mijn vriend is geboren met een klompvoet. Is dat dan reden voor
GUO ipv SEO? Morgen naar vk, zal het haar ook al vragen, maar het schoot me ineens te binnen.
Bij mij ging het echt heel snel toen...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Vanavond weer, dan word ik ook opgenomen en brengen ze een ballonkatheter in. Hopelijk doet die snel zijn werk..
Dankjewel, dat geeft moed! Er zijn vooral verhalen blijven hangen van vrouwen die dagen rond hebben gelopenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef Skoap het volgende:
[..]
Bij mij ging het echt heel snel toen...
Ik heb geen eens meer een infus gehad om wee'en op te wekken, het ging allemaal vanzelf toen...
's ochtends om half 9 die katheter en geloof iets na 22 uur lag Luc op mijn buik.
Tip die ik kreeg, veel wandelen, dat helpt de boel om gang te brengen.
Succes
De eerstequote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Sethiwe het volgende:
Volgens mij had ik beter even op de up-date van projskippy kunnen wachten...
Lelie welkom in ieder geval.
Skippy ben je zwanger van de eerste of tweede? Bij mij valt er nog weinig te zien, 's avonds opgeblazen darmen maar dat is het wel zo'n beetje.
Hihi, het wordt nou éxtra echt. En ik ben er trots op. Het is dat we het nog niet officieel verteld hebben overal, maar anders ging ik ook onwijs pronken nu.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh ja, heerlijk om duidelijk zwanger te zijn he?ik geniet er echt van om te pronken en als mensen complimentjes geven!
Kunnen we in je huiskamer niet even proef komen drijven?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Cwen het volgende:
Spark, you go girl!
En ja, ik ben ook benieuwd hoe het bevalbad gaat bevallen. Jullie horen het zeker!
Wettelijk gezien heb je recht op 24 uur kraamzorg.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Spark, f5!
---
Ik had mijn intake en eerste echo met 7w4d.
Ik ben trouwens wat dingen aan het uitzoeken over de kraamzorg en waar ik me ga aanmelden. Hebben er nog mensen tips over waar je op kunt letten of maakt het niet zo veel uit?
Ik las ergens iemand die aangaf dat ze niet alle uren waar ze recht op had volgens haar aanvullende pakket had gekregen, maar alleen die van haar basispakket.. Maar ik heb geen idee of dat 'pech' is of dat dat echt ergens door bepaald wordt.
QFTquote:
Hij zat er hier net in, de wereld begon net te draaienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT
Alleen maakte ik er volgens mij meer spelfouten mee.
3 cm! Of van de pethidinequote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja, zo lang het nog luktnu ctg en daarna beoordelen of de vliezen gebroken kunnen worden. Net moest ik ineens overgeven
heel veel succe meis!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb al 4 cm! Vliezen zijn net gebroken, groen helaas..het is begonnen!!!
Haha, bevallen en tussendoor op FOK!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Ondertussen lig ik aan het infuus en heb ik alweer lichte weeën. Om 10 uur komt de verloskundige weer toucheren.
Gynaecoloog is net aan bed geweest, die zei dat ze vandaag sowieso komt!![]()
Alleen die plenzen vruchtwater steeds..
Zet em op Spark!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat zijn jullie lief!![]()
Ondertussen lig ik aan het infuus en heb ik alweer lichte weeën. Om 10 uur komt de verloskundige weer toucheren.
Gynaecoloog is net aan bed geweest, die zei dat ze vandaag sowieso komt!![]()
Alleen die plenzen vruchtwater steeds..
Zeg hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zet em op Spark!!
Dat vruchtwater voelt echt goor ja, maar daar ben je zo vanaf joh! Dan wordt het bloed en tennisballen
Heb je nog steeds pijnstilling eigenlijk? Of was dat alleen vannacht om te kunnen slapen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:36 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zeg he![]()
Verloskundige is net geweest. Nu 5 cm! Infuus is opgehoogd want ze willen naar 1 cm per uur naar wat ik begreep.
Weeën beginnen steeds meer pijn te doen in ieder geval
Wat een goed idee! Ik lees ook nog regelmatig 'mijn' bevallingstopic terug, heeft gewoon emotionele waarde ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je nog steeds pijnstilling eigenlijk? Of was dat alleen vannacht om te kunnen slapen?
iets heel anders: ik heb ook een soort live verslag bijgehouden hier, tijdens mijn bevalling, Vond het fijn ter afleiding. Heb naderhand alles gecopy-pasted in een Word document. Ook berichtjes van anderen hier. Heel leuk om naderhand nog eens terug te lezenMisschien ook iets voor jou aangezien je nu ook nog aan het posten bent, voor straks, later, als je meisje er is en je alweer een paar weekjes/maanden hebt zitten genieten
![]()
Heb ook alle felicitaties erin geplaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Ik lees ook nog regelmatig 'mijn' bevallingstopic terug, heeft gewoon emotionele waarde ofzo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die dat willen, als je op het printerknopje [ afbeelding ] onderaan drukt, dus net onder de laatste reactie, dan krijg je een versimpelde versie te zien, die wellicht wat makkelijker werkt met copy pasten.
Ik heb bij Sasha de hele boel uitgeprint, ik heb een hele ordner vol.![]()
Goeie tip!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die dat willen, als je op het printerknopje [ afbeelding ] onderaan drukt, dus net onder de laatste reactie, dan krijg je een versimpelde versie te zien, die wellicht wat makkelijker werkt met copy pasten.
Ik heb bij Sasha de hele boel uitgeprint, ik heb een hele ordner vol.![]()
Ieh opgehoogd infuus :x Hopelijk ben je nog lekker aan het trippen op je pijnstilling. Maar 5 cm per uur, dat betekent dat je meisje over 5 uur komt!! Zoooo spannend!! Hopelijk trek je het allemaal nogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:36 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zeg he![]()
Verloskundige is net geweest. Nu 5 cm! Infuus is opgehoogd want ze willen naar 1 cm per uur naar wat ik begreep.
Weeën beginnen steeds meer pijn te doen in ieder geval
Wat een duidelijke echo! Gefeliciteerd met je 1!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef angelatje het volgende:
Dit is de echo!! Alles erop en eraan, en het is er dus 1!
Volgens de echo ben ik nu 11 weken en 3 dagen, dus mijn ud mag aangepast worden naar 6 december
[ afbeelding ]
Als eerste beweging een schop voelen=jongensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef Limone het volgende:
Wat is de theorie van 'schoppen of visje'? Ken ik niet. Nieuwe theorie
Succes hopelijk is alles goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Wat spannend Sparkling!! Zet 'm op!![]()
![]()
Ik moet straks om 14 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg en echo ivm verminderd leven voelen sinds vanmorgenDe verloskundige maakte zich niet direct zorgen, want de harttonen waren goed. Maar toch, voor de zekerheid.
Succes ermee, het zou fijn zijn als hij nog even lekker blijft zitten waar ie zit. Naar idee wel hoor, kan ik me zo voorstellen, is hij niet anders gaan liggen ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Wat spannend Sparkling!! Zet 'm op!![]()
![]()
Ik moet straks om 14 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg en echo ivm verminderd leven voelen sinds vanmorgenDe verloskundige maakte zich niet direct zorgen, want de harttonen waren goed. Maar toch, voor de zekerheid.
Een visje voelen? Hoe voelt een visje?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als eerste beweging een schop voelen=jongens
als eerste beweging een visje voelen=meisje
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:23 schreef Jipster het volgende:
SuccesSpark!
En twinkly hopelijk valsalarm. Ben je in ZGV?
Spark, ik duim voor je!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog geen baby hier
Ontsluiting wil niet vorderen, weeën zijn niet krachtig genoeg ondanks het infuus al op z'n hoogst staat. En de ruggenprik werkt helaas ook niet volledig dus heb ontzettend veel pijn..
De gyn is net geweest, tot 9 uur krijg ik nog de tijd.. Anders wordt het een keizersnede.
![]()
![]()
Blegh, niet leuk......dan zou ik zeggen, hoppa meteen door, zonde om dan nog pijn te hebben.....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog geen baby hier
Ontsluiting wil niet vorderen, weeën zijn niet krachtig genoeg ondanks het infuus al op z'n hoogst staat. En de ruggenprik werkt helaas ook niet volledig dus heb ontzettend veel pijn..
De gyn is net geweest, tot 9 uur krijg ik nog de tijd.. Anders wordt het een keizersnede.
![]()
![]()
Ik was er vrijdag ook nogquote:
Nee, want heb nog nooit weeën gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:51 schreef Troel het volgende:
Weet je zeker dat het harde buiken zijn en geen weeën
Spark, ik hoop dat je inmiddels aan het persen bent!
Ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Suikertante het volgende:
XM heb je ze voor de gein al eens getimed?
Einde in zicht idd! Nu is ze er snelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Alles wordt klaar gemaakt voor een keizersnede. Hoofdje van de baby ligt scheef voor de bekken en kan daarom niet voldoende indalen.
Jammer maar nu ben ik vooral opgelucht. Eindelijk een eind in zicht!
Heb je op een harde stoel gezeten wellicht? Je onderkant zwelt sowieso een beetje op tijdens de zwangerschap.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Kiwisoep het volgende:
Even een vraagje... Stomme vragen bestaan niet maar toch!
Kennen jullie een heel beurs pijnlijk gevoel van onderen? Het lijkt ook gezwollen. Alsof we flink tekeer zijn gegaan in bed. Doet best zeer.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Om 22.03 is onze dochter Eva Eliza geboren!! 49 cm en 3945 gram. En wat is ze mooi
Wel met keizersnede inderdaad. Achteraf bleek dat ze helemaal niet was ingedaald dus volgens de gyn had ze nooit natuurlijk geboren kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd met Eva Eliza
Is het nou uiteindelijk een keizersnede geworden of toch nog op natuurlijke wijze gelukt?
Oh, beetje wat ik met Saartje had. Heb volledige ontsluiting ook niet gehaald, blijven steken op 6cm.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Wel met keizersnede inderdaad. Achteraf bleek dat ze helemaal niet was ingedaald dus volgens de gyn had ze nooit natuurlijk geboren kunnen worden.
Goed gedaan joh! En wat een mooi meisjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Om 22.03 is onze dochter Eva Eliza geboren!! 49 cm en 3945 gram. En wat is ze mooi
Ik ben ook blij dat ik het vervelendste deel er op heb zitten dat drankje.. Zeg er ook wel een klein beetje tegenop weer. Hoop dat de uitslag iig goed is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:37 schreef Spewey het volgende:
Gefeliciteerd met Eva, Spark!
Sterkte met 2 uur stilzitten, Hillie, ik kijk echt ontzettend NIET uit naar die stomme glucosetest.
(heb je geen last van je val?)
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Lief allemaal, dankjewel! Mijn man mag blijven slapen ja, heerlijk. Eva is heel onrustig en misselijk doordat ze vruchtwater binnen heeft gekregen en hij zit nu met haar op de arm te wiegen. Verliefd op die twee![]()
Nog even een fotootje voor ik ga proberen te slapen. Ik ben kapot na al die uren..
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een donkergrijze jumpsuit van GoodMoodKid is, aan de knoopjes en opdruk te zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef Cwen het volgende:
Spark, wat is ze prachtig en wat een mooie naam! Hopelijk herstellen jullie snel en kunnen jullie nu echt gaan genieten!
Trouwens, is dat waanzinnige truitje zwart? Waar komt het vandaan? Ik wil ook iets zwarts (draag het zelf ook vaak) maar kan niets vinden!
Hillie, voorzichtig! En sterkte met zitten!
Dit ja! Heb hem in paars en antraciet gekocht en de verpleging is er helemaal weg van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik denk dat het een donkergrijze jumpsuit van GoodMoodKid is, aan de knoopjes en opdruk te zien.
H&M verkoopt wel zwarte rompers en broekjes maar volgens mij geen shirtjes
H&M heeft af e toe wel zwartquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik denk dat het een donkergrijze jumpsuit van GoodMoodKid is, aan de knoopjes en opdruk te zien.
H&M verkoopt wel zwarte rompers en broekjes maar volgens mij geen shirtjes
Die pakjes zijn ook geweldigquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dit ja! Heb hem in paars en antraciet gekocht en de verpleging is er helemaal weg van.
Oh jongens, wat is het toch een geweldig en overweldigend gevoel!
Ik heb veel buikpijn van de KS maar ze is het zo waard!!
[ afbeelding ]
Hil, succes met je suikerdrankje!
En ik geloof onthouden te hebben dat Twinkly een goede ctg had! Fijn!
Verder ben ik alles vergeten, komt goed
Ik zie jullie allemaal weer in het babytopic!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dit ja! Heb hem in paars en antraciet gekocht en de verpleging is er helemaal weg van.
[ afbeelding ]
Ja, ik!quote:
ohhhh wat is ze mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja leuk hequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef Soempie het volgende:
Het blijft bizar om zo'n klein frutje van 3,5 cm te zien zwaaien en stuiteren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |