Zeg hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zet em op Spark!!
Dat vruchtwater voelt echt goor ja, maar daar ben je zo vanaf joh! Dan wordt het bloed en tennisballen
Heb je nog steeds pijnstilling eigenlijk? Of was dat alleen vannacht om te kunnen slapen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:36 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zeg he![]()
Verloskundige is net geweest. Nu 5 cm! Infuus is opgehoogd want ze willen naar 1 cm per uur naar wat ik begreep.
Weeën beginnen steeds meer pijn te doen in ieder geval
Wat een goed idee! Ik lees ook nog regelmatig 'mijn' bevallingstopic terug, heeft gewoon emotionele waarde ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je nog steeds pijnstilling eigenlijk? Of was dat alleen vannacht om te kunnen slapen?
iets heel anders: ik heb ook een soort live verslag bijgehouden hier, tijdens mijn bevalling, Vond het fijn ter afleiding. Heb naderhand alles gecopy-pasted in een Word document. Ook berichtjes van anderen hier. Heel leuk om naderhand nog eens terug te lezenMisschien ook iets voor jou aangezien je nu ook nog aan het posten bent, voor straks, later, als je meisje er is en je alweer een paar weekjes/maanden hebt zitten genieten
![]()
Heb ook alle felicitaties erin geplaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Ik lees ook nog regelmatig 'mijn' bevallingstopic terug, heeft gewoon emotionele waarde ofzo
onderaan drukt, dus net onder de laatste reactie, dan krijg je een versimpelde versie te zien, die wellicht wat makkelijker werkt met copy pasten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die dat willen, als je op het printerknopje [ afbeelding ] onderaan drukt, dus net onder de laatste reactie, dan krijg je een versimpelde versie te zien, die wellicht wat makkelijker werkt met copy pasten.
Ik heb bij Sasha de hele boel uitgeprint, ik heb een hele ordner vol.![]()
Goeie tip!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die dat willen, als je op het printerknopje [ afbeelding ] onderaan drukt, dus net onder de laatste reactie, dan krijg je een versimpelde versie te zien, die wellicht wat makkelijker werkt met copy pasten.
Ik heb bij Sasha de hele boel uitgeprint, ik heb een hele ordner vol.![]()
Ieh opgehoogd infuus :x Hopelijk ben je nog lekker aan het trippen op je pijnstilling. Maar 5 cm per uur, dat betekent dat je meisje over 5 uur komt!! Zoooo spannend!! Hopelijk trek je het allemaal nogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:36 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zeg he![]()
Verloskundige is net geweest. Nu 5 cm! Infuus is opgehoogd want ze willen naar 1 cm per uur naar wat ik begreep.
Weeën beginnen steeds meer pijn te doen in ieder geval
Wat een duidelijke echo! Gefeliciteerd met je 1!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef angelatje het volgende:
Dit is de echo!! Alles erop en eraan, en het is er dus 1!
Volgens de echo ben ik nu 11 weken en 3 dagen, dus mijn ud mag aangepast worden naar 6 december
[ afbeelding ]
Als eerste beweging een schop voelen=jongensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef Limone het volgende:
Wat is de theorie van 'schoppen of visje'? Ken ik niet. Nieuwe theorie
Succes hopelijk is alles goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Wat spannend Sparkling!! Zet 'm op!![]()
![]()
Ik moet straks om 14 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg en echo ivm verminderd leven voelen sinds vanmorgenDe verloskundige maakte zich niet direct zorgen, want de harttonen waren goed. Maar toch, voor de zekerheid.
Succes ermee, het zou fijn zijn als hij nog even lekker blijft zitten waar ie zit. Naar idee wel hoor, kan ik me zo voorstellen, is hij niet anders gaan liggen ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Wat spannend Sparkling!! Zet 'm op!![]()
![]()
Ik moet straks om 14 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg en echo ivm verminderd leven voelen sinds vanmorgenDe verloskundige maakte zich niet direct zorgen, want de harttonen waren goed. Maar toch, voor de zekerheid.
Een visje voelen? Hoe voelt een visje?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als eerste beweging een schop voelen=jongens
als eerste beweging een visje voelen=meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |