Wat een duidelijke echo! Gefeliciteerd met je 1!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef angelatje het volgende:
Dit is de echo!! Alles erop en eraan, en het is er dus 1!
Volgens de echo ben ik nu 11 weken en 3 dagen, dus mijn ud mag aangepast worden naar 6 december
[ afbeelding ]
Als eerste beweging een schop voelen=jongensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef Limone het volgende:
Wat is de theorie van 'schoppen of visje'? Ken ik niet. Nieuwe theorie
Succes hopelijk is alles goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Wat spannend Sparkling!! Zet 'm op!![]()
![]()
Ik moet straks om 14 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg en echo ivm verminderd leven voelen sinds vanmorgenDe verloskundige maakte zich niet direct zorgen, want de harttonen waren goed. Maar toch, voor de zekerheid.
Succes ermee, het zou fijn zijn als hij nog even lekker blijft zitten waar ie zit. Naar idee wel hoor, kan ik me zo voorstellen, is hij niet anders gaan liggen ofzo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Wat spannend Sparkling!! Zet 'm op!![]()
![]()
Ik moet straks om 14 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg en echo ivm verminderd leven voelen sinds vanmorgenDe verloskundige maakte zich niet direct zorgen, want de harttonen waren goed. Maar toch, voor de zekerheid.
Een visje voelen? Hoe voelt een visje?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als eerste beweging een schop voelen=jongens
als eerste beweging een visje voelen=meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |