Zijn er nog wijzigingen?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:27 schreef Mabawa. het volgende:
Ah okay Spark, moet je nog wel voor ctg vandaag?
Nu onvoorstelbaar, en als ze er straks is, dan voelt het alsof ze er altijd al geweest isquote:Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik word weer een beetje emotioneel na jullie berichtjeswe zijn bijna papa en mama, onvoorstelbaar!!
Ah nog heel even, dan zijn jullie met z'n drietjes!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat weet ik niet Mabawa, volgens mij is het wel belangrijk te melden maar verder.. Geen idee..
Ik word weer een beetje emotioneel na jullie berichtjeswe zijn bijna papa en mama, onvoorstelbaar!!
ja, is een GUO indicatiequote:Op maandag 20 mei 2013 11:57 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: Zusje van mijn vriend is geboren met een klompvoet. Is dat dan reden voor
GUO ipv SEO? Morgen naar vk, zal het haar ook al vragen, maar het schoot me ineens te binnen.
Bij mij ging het echt heel snel toen...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Vanavond weer, dan word ik ook opgenomen en brengen ze een ballonkatheter in. Hopelijk doet die snel zijn werk..
Dankjewel, dat geeft moed! Er zijn vooral verhalen blijven hangen van vrouwen die dagen rond hebben gelopenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef Skoap het volgende:
[..]
Bij mij ging het echt heel snel toen...
Ik heb geen eens meer een infus gehad om wee'en op te wekken, het ging allemaal vanzelf toen...
's ochtends om half 9 die katheter en geloof iets na 22 uur lag Luc op mijn buik.
Tip die ik kreeg, veel wandelen, dat helpt de boel om gang te brengen.
Succes
De eerstequote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Sethiwe het volgende:
Volgens mij had ik beter even op de up-date van projskippy kunnen wachten...
Lelie welkom in ieder geval.
Skippy ben je zwanger van de eerste of tweede? Bij mij valt er nog weinig te zien, 's avonds opgeblazen darmen maar dat is het wel zo'n beetje.
Hihi, het wordt nou éxtra echt. En ik ben er trots op. Het is dat we het nog niet officieel verteld hebben overal, maar anders ging ik ook onwijs pronken nu.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh ja, heerlijk om duidelijk zwanger te zijn he?ik geniet er echt van om te pronken en als mensen complimentjes geven!
Kunnen we in je huiskamer niet even proef komen drijven?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Cwen het volgende:
Spark, you go girl!
En ja, ik ben ook benieuwd hoe het bevalbad gaat bevallen. Jullie horen het zeker!
Wettelijk gezien heb je recht op 24 uur kraamzorg.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Spark, f5!
---
Ik had mijn intake en eerste echo met 7w4d.
Ik ben trouwens wat dingen aan het uitzoeken over de kraamzorg en waar ik me ga aanmelden. Hebben er nog mensen tips over waar je op kunt letten of maakt het niet zo veel uit?
Ik las ergens iemand die aangaf dat ze niet alle uren waar ze recht op had volgens haar aanvullende pakket had gekregen, maar alleen die van haar basispakket.. Maar ik heb geen idee of dat 'pech' is of dat dat echt ergens door bepaald wordt.
QFTquote:
Hij zat er hier net in, de wereld begon net te draaienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT
Alleen maakte ik er volgens mij meer spelfouten mee.
3 cm! Of van de pethidinequote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja, zo lang het nog luktnu ctg en daarna beoordelen of de vliezen gebroken kunnen worden. Net moest ik ineens overgeven
heel veel succe meis!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb al 4 cm! Vliezen zijn net gebroken, groen helaas..het is begonnen!!!
Haha, bevallen en tussendoor op FOK!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Ondertussen lig ik aan het infuus en heb ik alweer lichte weeën. Om 10 uur komt de verloskundige weer toucheren.
Gynaecoloog is net aan bed geweest, die zei dat ze vandaag sowieso komt!![]()
Alleen die plenzen vruchtwater steeds..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |