Ik ben ook blij dat ik het vervelendste deel er op heb zitten dat drankje.. Zeg er ook wel een klein beetje tegenop weer. Hoop dat de uitslag iig goed is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:37 schreef Spewey het volgende:
Gefeliciteerd met Eva, Spark!
Sterkte met 2 uur stilzitten, Hillie, ik kijk echt ontzettend NIET uit naar die stomme glucosetest.
(heb je geen last van je val?)
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Lief allemaal, dankjewel! Mijn man mag blijven slapen ja, heerlijk. Eva is heel onrustig en misselijk doordat ze vruchtwater binnen heeft gekregen en hij zit nu met haar op de arm te wiegen. Verliefd op die twee![]()
Nog even een fotootje voor ik ga proberen te slapen. Ik ben kapot na al die uren..
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een donkergrijze jumpsuit van GoodMoodKid is, aan de knoopjes en opdruk te zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef Cwen het volgende:
Spark, wat is ze prachtig en wat een mooie naam! Hopelijk herstellen jullie snel en kunnen jullie nu echt gaan genieten!
Trouwens, is dat waanzinnige truitje zwart? Waar komt het vandaan? Ik wil ook iets zwarts (draag het zelf ook vaak) maar kan niets vinden!
Hillie, voorzichtig! En sterkte met zitten!
Dit ja! Heb hem in paars en antraciet gekocht en de verpleging is er helemaal weg van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik denk dat het een donkergrijze jumpsuit van GoodMoodKid is, aan de knoopjes en opdruk te zien.
H&M verkoopt wel zwarte rompers en broekjes maar volgens mij geen shirtjes
H&M heeft af e toe wel zwartquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik denk dat het een donkergrijze jumpsuit van GoodMoodKid is, aan de knoopjes en opdruk te zien.
H&M verkoopt wel zwarte rompers en broekjes maar volgens mij geen shirtjes
Die pakjes zijn ook geweldigquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dit ja! Heb hem in paars en antraciet gekocht en de verpleging is er helemaal weg van.
Oh jongens, wat is het toch een geweldig en overweldigend gevoel!
Ik heb veel buikpijn van de KS maar ze is het zo waard!!
[ afbeelding ]
Hil, succes met je suikerdrankje!
En ik geloof onthouden te hebben dat Twinkly een goede ctg had! Fijn!
Verder ben ik alles vergeten, komt goed
Ik zie jullie allemaal weer in het babytopic!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dit ja! Heb hem in paars en antraciet gekocht en de verpleging is er helemaal weg van.
[ afbeelding ]
Ja, ik!quote:
ohhhh wat is ze mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja leuk hequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef Soempie het volgende:
Het blijft bizar om zo'n klein frutje van 3,5 cm te zien zwaaien en stuiteren.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |