Nog wat standaardwerken :quote:Op zondag 8 september 2013 19:43 schreef Trollscience het volgende:
ik betrap mezelf erop dat ik steeds meer free jazz luister, kent iemand nog goede albums uit dat genre (behalve de standaardwerken van coleman, coltrane en dolphy)?
Charles Gayle - Repentquote:Op zondag 8 september 2013 19:43 schreef Trollscience het volgende:
ik betrap mezelf erop dat ik steeds meer free jazz luister, kent iemand nog goede albums uit dat genre (behalve de standaardwerken van coleman, coltrane en dolphy)?
quote:
aj das altijd wel vervelend iddquote:Op maandag 30 september 2013 20:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]er zit alleen een heel klein deukje in mijn plaat, ik kan hem net niet zien, waaror de naald de eerste 20sec aan beide kanten opwipt
Ik dacht even dat Kenny G tegenwoordig zijn naam voluit schreefquote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef Os__ het volgende:
Tigran Hamasyan, Shai Maestro, Jaimeo Brown, Gilad Hekselman, Kairos 4tet en Kenny Garrett zijn ook wel sterke releases van dit jaar.
FANTASTISCHquote:
Bill Evans?quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef Trollscience het volgende:
yo wat zijn goede jazzmuzikanten/jazzalbums die een beetje een klassiek geluid hebben? bij eric dolphy hoor je dat heel goed, jazzmuziek maken met klassieke scholing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |