SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Wanneer?
Poll: Wanneer gaan we chillen
• weekend van 1 juni
• weekend van 8 juni
• weekend van 15 juni
• weekend van 22 juni
• maakt me niet uit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
UTRECHT
Bownlingbaan is vlakbij het station naast de stairway.
Amsterdam of Utrecht?
Oh? Nergens geen last van nogquote:
Jonge deernequote:
ok ok ik hou me inquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben even een uurtje weg en jullie hebben twee topics vol gekregen
Picsquote:
Oh ik zie hem staanquote:
Ja is uit de film he? Maar is van Iron Man 2quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:57 schreef ToT het volgende:
Oh copy & paste wel.
Jezus, WEER zo'n photoshop!
Ik weet wel welke vrouwen mooi zijnquote:
Ohhhhh okee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is uit de film he? Maar is van Iron Man 2
quote:
aangenaam, Wicked hierquote:
Ik een banaanquote:
Olaquote:
trok je aan een hendel?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
Ik wil een applaus, ik maakte een soortgelijke grap als Graham Norton en ik luister niet eens naar de tv
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
Ik wil een applaus, ik maakte een soortgelijke grap als Graham Norton en ik luister niet eens naar de tv
Nee hoor... ik heb ONZ radio niet meegemaakt...quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ola![]()
Wicked as in ?
gaat nu even geen lampje meer branden![]()
of toch wel van vroegah uit Grtdojw ?
Nee vrouw net in beeld met een boeket in haar handen, dus ik zeg bruidsboeket bij zich how cute, hij zei left at the alter on a saterday nightquote:
Egypte zou zelfs mee mogen doen, maar dat doen ze nooitquote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik dacht al dat ik niet gek was, maar waarom doet een land als Ukranië mee aan het ESF? Het maakt niet eens deel uit van de Europese Unie
Zonder geluidquote:
Het ligt wel in Europaquote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik dacht al dat ik niet gek was, maar waarom doet een land als Ukranië mee aan het ESF? Het maakt niet eens deel uit van de Europese Unie
Mja het gaat om de verbroedering van de landen, bladiebladieblaat....quote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik niet echt hoorquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
ff nadenken hoe ik ook alweer skype in sam kon gooien.
Love itquote:Op zondag 19 mei 2013 00:06 schreef ToT het volgende:
Goddomme, Anoek vet stoer vergeleken met al die brave poppetjes in nette jurkjes!
Graham ging helemaal losquote:
Ze zei een verkeerd land bij punten gevenquote:
Ouch!!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zei een verkeerd land bij punten geven
quote:
huh? daarom moet je de stream eruit gooien?quote:
Olievlekquote:
JAAAAquote:
quote:
Is volgens mij nog een jong dingquote:
Psiesquote:
Echt, dat je het durft in te sturen alleen alquote:
Ja echt!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, dat je het durft in te sturen alleen al
Arme Bonnyquote:Op zondag 19 mei 2013 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt, dat je het durft in te sturen alleen al
Ze is 20, dus zo jong is ze nietquote:
Dat zei ik net ook alquote:
Ik ben het al een tijdje niet meer hoorquote:
Engels of Frans, geen ideequote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Watertornado het volgende:
Waarom moet je bij dat eurovisiefestival eigenlijk frans praten bij die punten?
Ik wel....nou jaquote:
Anders snappen de Fransen het niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Watertornado het volgende:
Waarom moet je bij dat eurovisiefestival eigenlijk frans praten bij die punten?
quote:
Hij zit te bellenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:32 schreef Rafeiro het volgende:
Viro, hoorde ik nou dat je niet lief was tegen Kally?
Ach op een oude fiets moet je het lerenquote:
Ik hoef geen oude fiets, ik ken het alquote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ach op een oude fiets moet je het leren
Hoezo, het is een prima uitslag 9equote:
Njah ik vond haar wel leuk om eerlijk te zijnquote:
Ja in eurosongfestival termen.quote:
Joah leuk grietje.. Erg simpel nummer ook...quote:Op zondag 19 mei 2013 00:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ik vond haar wel leuk om eerlijk te zijn
Nou er doen geen 3e wereldlanden mee, dus dat zou de reden kunnen zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja in eurosongfestival termen.
Hoeveel punten hebben we van alle 3e wereldlanden gehad? In totaal iets van 0 geloof ik.
En dat azerbijdjan was niet aan te horen en dat wordt effe 3e
Oostblok dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou er doen geen 3e wereldlanden mee, dus dat zou de reden kunnen zijn.
quote:
quote:
Bella is gespotquote:
Muppetquote:Op zondag 19 mei 2013 00:46 schreef Uccie het volgende:
ingetuned met een koptelefoon op in het donker....don't wake the bird
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Cee het volgende:
Holy mother of god ik kan eindelijk weer uit m'n ESF-bunker kruipen.
Respect ladyquote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Cee het volgende:
Jaquote:Op zondag 19 mei 2013 00:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaa, hij zag er sharp uit.
En meneer Macedonië, en meneer Estland, man man man.
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Cee het volgende:
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn 9e geworden, ik ben verdomde trots!
Ik ookquote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn 9e geworden, ik ben verdomde trots!
trustequote:
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
Als je vertrouwen hebt in Bella, ben je dan een Bellieber?
Ik wel, ik hou van Bella, al jarenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
EN KARAOKE ZINGEN OF NIET DANquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Met niemand kan ik zo lachen en zuipen als met Bella
Nou word ik nieuwsgierigquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Met niemand kan ik zo lachen en zuipen als met Bella
WIJ WEL, JA TOCHquote:
We gan dit weekende naor de kamping, we nemen de hont mee, kom je nog een bakkie doen?quote:
ja is goed ff de kids naar tante toos brenge mar dan zijn we er hoor ff prosecootje doenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
We gan dit weekende naor de kamping, we nemen de hont mee, kom je nog een bakkie doen?
gr gr
Thea
Laat ik het zo zeggen, als Bella en ik op dreef zijn krijg ik meestal bijna een banquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja is goed ff de kids naar tante toos brenge mar dan zijn we er hoor ff prosecootje doen
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Bella en ik op dreef zijn krijg ik meestal bijna een ban
iets met topics openenquote:
Bossiequote:
Wat was dat erg toen ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Bella en ik op dreef zijn krijg ik meestal bijna een ban
Dat waren de tijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ooit nog door amsterdam met bella gelopen op zoek naar een flappentapper....ik redelijk woozy van de morfine en zij van de versnaperingen
Ach wij lagen dubbel, het was het waardquote:
Goeiemorguuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ooit nog door amsterdam met bella gelopen op zoek naar een flappentapper....ik redelijk woozy van de morfine en zij van de versnaperingen
Nein, Eindhoven over eentijdje!quote:
Met Siep en haar doorgerookte en gezopen stemquote:
Fuck dat was ik vergeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wij lagen dubbel, het was het waard
Ik vond dat spel leuker, dat we niet meer mee mochten doen, dat detective gedoe
Gewoon doen, roze olifantjesquote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
Morfine is leuk, maar ik heb het maar niet genomen dit keer in het ziekenhuis
Vorige keer leek de hele kamer een schommel
Tof spul.
Bij ons verzakken flatgebouwen tenminste nietquote:
Ik word er zo labiel van dat ze me in een dwangbuis kunnen stoppenquote:
Oh, ik moet trouwens niets zeggen over degradatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij ons verzakken flatgebouwen tenminste niet![]()
Das een verzoekjequote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Kally het volgende:
Oeh Viro, Pink elefants and lemonade, Dear Jessie
Hihi, FC Eindhoven.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik moet trouwens niets zeggen over degradatie.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ja diequote:Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liever Rollergirl wat mij betreft.
Oh die andere dusquote:
Daar dacht ik niet eens aanquote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik moet trouwens niets zeggen over degradatie.
Ik had het echt nodig om te slapen, anders had ik teveel pijn. En je wordt er ook wel rustig van, maar wel lekker spacen. Kreeg het in mijn infuus gespoten en dubbele dosis in het begin. Eigenlijk wel jammer dat ik het dit keer niet heb gedaan, want meer paracetamol mocht ik niet, maar morfine wel, maar dat vond ik zelf téquote:Op zondag 19 mei 2013 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word er zo labiel van dat ze me in een dwangbuis kunnen stoppen
Ik wilde het niet, maar ik kreeg het omdat ik in mijn slaap het hele ziekenhuis bij elkaar krijste van de pijn. Maar ik voel me er diep ongelukkig op.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had het echt nodig om te slapen, anders had ik teveel pijn. En je wordt er ook wel rustig van, maar wel lekker spacen. Kreeg het in mijn infuus gespoten en dubbele dosis in het begin. Eigenlijk wel jammer dat ik het dit keer niet heb gedaan, want meer paracetamol mocht ik niet, maar morfine wel, maar dat vond ik zelf té
Ja, maar anders was de rest van het ziekenhuis diep ongelukkig.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet, maar ik kreeg het omdat ik in mijn slaap het hele ziekenhuis bij elkaar krijste van de pijn. Maar ik voel me er diep ongelukkig op.
Als je het niet gewend bent en er slecht op gaat, waarom wel nemen dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Laysa het volgende:
Waarom pijn leiden als er morfine is![]()
Alsof ze in het zienhuis megadosissen geven
Tjah, waarom pijn leiden als er heroine is...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Laysa het volgende:
Of wodkaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, waarom pijn leiden als er heroine is...
Ja precies, dat was ook hun overweging. Maar ik vind het vreselijk spul en het doet rare dingen met mijn hoofd en daar houd ik niet van. Dan raak ik het overzicht kwijt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar anders was de rest van het ziekenhuis diep ongelukkig.
Tramadol....er is altijd wel iets wT helpt hoor...de mogenlijkheden zijn eindeloosquote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je het niet gewend bent en er slecht op gaat, waarom wel nemen dan?
Zo leuk dat 1-10 aan pijn geven, normaal dus eigenlijk nooit boven een 7 gegeven. Maar toen een keer had ik net morfine gehad en toen gaf ik het een 9. Ik ben echt dankbaar dat ik toen al morfine in het systeem had. De verpleegster schrok er van zoals ik vertrok en verkrampte etc. en dan toch zelf naar je bed lopen. Was natuurlijk net toen ik even naar het toilet was geweestquote:Op zondag 19 mei 2013 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet, maar ik kreeg het omdat ik in mijn slaap het hele ziekenhuis bij elkaar krijste van de pijn. Maar ik voel me er diep ongelukkig op.
Ja dat doen ze, ik heb mijn moeder gezien gister...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Laysa het volgende:
Njah ik ging ook slecht op morfine na mijn keizersnee, dat doe ik niet nog een keerquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tramadol....er is altijd wel iets wT helpt hoor...de mogenlijkheden zijn eindeloos
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond
[..]
Ja dat doen ze, ik heb mijn moeder gezien gister...
Tramadol is ook een opiaat, maar daar houd de vergelijking ook wel op voor mij, tramadol is diclofenac ofzo. Maar 2 spuiten morfine in je infuus doen wel heel wat meerquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tramadol....er is altijd wel iets wT helpt hoor...de mogenlijkheden zijn eindeloos
Slaap lekker beebsquote:
Ik heb het op alle opiaten, en ik mag geen ibuprofen of andere NSAID-middelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee diclofenaf, ibuprofen en naproxen zijn NSAID'squote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tramadol is ook een opiaat, maar daar houd de vergelijking ook wel op voor mij, tramadol is diclofenac ofzo. Maar 2 spuiten morfine in je infuus doen wel heel wat meer
Ah ik steek net een nieuwe opquote:
ben eigenlijk te lui om naar beneden te lopenquote:
Qua sterkte bedoel ikquote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee diclofenaf, ibuprofen en naproxen zijn NSAID's
Was het gruwelijk ja? Bella en ik houden niet van clownsquote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef Watertornado het volgende:
Het ergste wat ik heb meegemaakt zijn kutcliniclowns aan mijn bed.
Oh zo, dat ligt aan de dosering.quote:
In een serie die ik keek hadden ze ''stripper clowns''quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef Watertornado het volgende:
Het ergste wat ik heb meegemaakt zijn kutcliniclowns aan mijn bed.
Mag ik officieel ook niet niet, contra-indicatief met de andere medicijnen die ik moet slikken. Niet dat ze zich daar in een ziekenhuis van aantrekken hoor. Als het niet goed gaat duwen ze wel weer een infuus je lichaam inquote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee diclofenaf, ibuprofen en naproxen zijn NSAID's
Ik zou gillend weg rennenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een serie die ik keek hadden ze ''stripper clowns''
2 gasten hadden een ruzie of ze strippers namen of clowns...
Toen bedachten ze strippende clowns
Die knakkers zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze jou een goede tijd verzorgen, dat zelfs als je ze smeekt om weg te gaan nóg vervelender gaan doen. Terwijl je niet kan bewegen drukken ze zo'n rode clownsneus op je neus enzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Was het gruwelijk ja? Bella en ik houden niet van clowns
Ik mag het niet omdat het een aanval van mijn ziekte veroorzaakt, dat verhelpen ze niet met een gewoon infuus in je pompen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik officieel ook niet niet, contra-indicatief met de andere medicijnen die ik moet slikken. Niet dat ze zich daar in een ziekenhuis van aantrekken hoor. Als het niet goed gaat duwen ze wel weer een infuus je lichaam in
Oke, zie je, daarom haat ik clowns, je moet ze leuk vinden, en dat zijn ze nietquote:Op zondag 19 mei 2013 01:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die knakkers zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze jou een goede tijd verzorgen, dat zelfs als je ze smeekt om weg te gaan nóg vervelender gaan doen. Terwijl je niet kan bewegen drukken ze zo'n rode clownsneus op je neus enzo.
Lol Rly ?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, zie je, daarom haat ik clowns, je moet ze leuk vinden, en dat zijn ze niet
Volgens onze held Demitri Martin is het belangrijk dat clowns gewond raken om grappig te zijn:quote:Op zondag 19 mei 2013 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, zie je, daarom haat ik clowns, je moet ze leuk vinden, en dat zijn ze niet
Die clown is wel te verdragen omdat je weet dat hij evil is, geef mij Pennywise anytime over Bassiequote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Lol Rly ?
Is dat de clue die er achter zit
Zeker die klote cliniclowns nietquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Cee het volgende:
Als de dood voor clowns. Niet te vertrouwen die beesten.
Mensen met een masker of vermomming, niet te vertrouwenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens onze held Demitri Martin is het belangrijk dat clowns gewond raken om grappig te zijn:
[ afbeelding ]
Bij een collega van mij kwamen die ook steeds op de meest ongepaste momenten de lolbroek uithangen.quote:
Gelukkig kwamen ze mij alleen vragen of ik naar de kerk of de kapper wildequote:Op zondag 19 mei 2013 01:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij een collega van mij kwamen die ook steeds op de meest ongepaste momenten de lolbroek uithangen.
Interne geneeskunde blijkbaar ook niet hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag in November, geen clown gezien. Maar ik denk ook niet dat een PAAZ een geschikte afdeling is voor clowns![]()
![]()
Koentjequote:
Coulrofoobquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Cee het volgende:
Als de dood voor clowns. Niet te vertrouwen die beesten.
Okeequote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Interne geneeskunde blijkbaar ook niet hoor
Volgens mij is het ook voornamelijk voor kinderen, maar gaan ze ook weleens langs bij anderen. Heb er maar 3 weken geleden en niemand gezien...gelukkig.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon slechte clowns denk ik dan. Ik dacht overigens dat die cliniclowns puur voor de kinderen waren... Weer "iets geleerd"![]()
![]()
Okee, Ik lag er 3.5 week, maar wat ik al zeg, lijkt me de PAAZ en de oorzaak dat de mensen daar liggen (veelal depressie) niet echt geschikt voor clowns...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook voornamelijk voor kinderen, maar gaan ze ook weleens langs bij anderen. Heb er maar 3 weken geleden en niemand gezien...gelukkig.
Die fuckers gaan over lijken man.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Ik lag er 3.5 week, maar wat ik al zeg, lijkt me de PAAZ en de oorzaak dat de mensen daar liggen (veelal depressie) niet echt geschikt voor clowns...
Nee ik lig er voor mijn plezierquote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Artsen, dokters, ziekenhuizen, ik houd er niet van. Ik vermijd die bende als de pest.
Ik heb geen keus, anders was ik er nu al niet meer geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Artsen, dokters, ziekenhuizen, ik houd er niet van. Ik vermijd die bende als de pest.
Dit dusquote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, anders was ik er nu al niet meer geweest.
De geur in ziekenhuizen vind ik dan wel weer heel fijn (als dat nog hetzlefde is tenminste), lekker klinisch.quote:
Dan moeten ze naar het mortuarium, niet naar de PAAZquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar het mortuarium, niet naar de PAAZ
Als ik zo naar mijn familie kijk moet ik het toch nog zeker 50 jaar uithouden zonder interventie.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb het ook ruim 10 jaar kunnen voorkomen, zowel huisarts als ziekenhuis, maar dit jaar al 2 opnames gehad. En dat is ook niet voor de lol.
Ik hoop het voor je, helaas is die luxe niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik zo naar mijn familie kijk moet ik het toch nog zeker 50 jaar uithouden zonder interventie.
Ik, in mijn hoofd danquote:
dat ga ik zeker niet meer halenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik zo naar mijn familie kijk moet ik het toch nog zeker 50 jaar uithouden zonder interventie.
Nee, en jij?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee koen, de vraag moet zijn: alweer nuchter?
ik zit m'n restje oranjebitter weg te tikkenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, en jij?
Ik ben bezig net dan met zuipen
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee koen, de vraag moet zijn: alweer nuchter?
nee sorry schatquote:Op zondag 19 mei 2013 01:50 schreef Monopoly het volgende:
Iemand zin in een TinyChat met stonende Moirapoly? Ezechielk is er ook
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:51 schreef Uccie het volgende:
Ik wilde zeggen, ik ga zo afnokken...maar ik hoor Jody...nu ben ik gewoon echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |