quote:
aangenaam, Wicked hierquote:
Ik een banaanquote:
Olaquote:
trok je aan een hendel?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
Ik wil een applaus, ik maakte een soortgelijke grap als Graham Norton en ik luister niet eens naar de tv
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
Ik wil een applaus, ik maakte een soortgelijke grap als Graham Norton en ik luister niet eens naar de tv
Nee hoor... ik heb ONZ radio niet meegemaakt...quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ola![]()
Wicked as in ?
gaat nu even geen lampje meer branden![]()
of toch wel van vroegah uit Grtdojw ?
Nee vrouw net in beeld met een boeket in haar handen, dus ik zeg bruidsboeket bij zich how cute, hij zei left at the alter on a saterday nightquote:
Egypte zou zelfs mee mogen doen, maar dat doen ze nooitquote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik dacht al dat ik niet gek was, maar waarom doet een land als Ukranië mee aan het ESF? Het maakt niet eens deel uit van de Europese Unie
Zonder geluidquote:
Het ligt wel in Europaquote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik dacht al dat ik niet gek was, maar waarom doet een land als Ukranië mee aan het ESF? Het maakt niet eens deel uit van de Europese Unie
Mja het gaat om de verbroedering van de landen, bladiebladieblaat....quote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik niet echt hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |