quote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Cee het volgende:
Holy mother of god ik kan eindelijk weer uit m'n ESF-bunker kruipen.
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn 9e geworden, ik ben verdomde trots!
Ik ookquote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn 9e geworden, ik ben verdomde trots!
trustequote:
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
Als je vertrouwen hebt in Bella, ben je dan een Bellieber?
Ik wel, ik hou van Bella, al jarenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
EN KARAOKE ZINGEN OF NIET DANquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Met niemand kan ik zo lachen en zuipen als met Bella
Nou word ik nieuwsgierigquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Met niemand kan ik zo lachen en zuipen als met Bella
WIJ WEL, JA TOCHquote:
We gan dit weekende naor de kamping, we nemen de hont mee, kom je nog een bakkie doen?quote:
ja is goed ff de kids naar tante toos brenge mar dan zijn we er hoor ff prosecootje doenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
We gan dit weekende naor de kamping, we nemen de hont mee, kom je nog een bakkie doen?
gr gr
Thea
Laat ik het zo zeggen, als Bella en ik op dreef zijn krijg ik meestal bijna een banquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja is goed ff de kids naar tante toos brenge mar dan zijn we er hoor ff prosecootje doen
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Bella en ik op dreef zijn krijg ik meestal bijna een ban
iets met topics openenquote:
Bossiequote:
Wat was dat erg toen ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Bella en ik op dreef zijn krijg ik meestal bijna een ban
Dat waren de tijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ooit nog door amsterdam met bella gelopen op zoek naar een flappentapper....ik redelijk woozy van de morfine en zij van de versnaperingen
Ach wij lagen dubbel, het was het waardquote:
Goeiemorguuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ooit nog door amsterdam met bella gelopen op zoek naar een flappentapper....ik redelijk woozy van de morfine en zij van de versnaperingen
Nein, Eindhoven over eentijdje!quote:
Met Siep en haar doorgerookte en gezopen stemquote:
Fuck dat was ik vergeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wij lagen dubbel, het was het waard
Ik vond dat spel leuker, dat we niet meer mee mochten doen, dat detective gedoe
Gewoon doen, roze olifantjesquote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
Morfine is leuk, maar ik heb het maar niet genomen dit keer in het ziekenhuis
Vorige keer leek de hele kamer een schommel
Tof spul.
Bij ons verzakken flatgebouwen tenminste nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |