Die clown is wel te verdragen omdat je weet dat hij evil is, geef mij Pennywise anytime over Bassiequote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Lol Rly ?
Is dat de clue die er achter zit
Zeker die klote cliniclowns nietquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Cee het volgende:
Als de dood voor clowns. Niet te vertrouwen die beesten.
Mensen met een masker of vermomming, niet te vertrouwenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens onze held Demitri Martin is het belangrijk dat clowns gewond raken om grappig te zijn:
[ afbeelding ]
Bij een collega van mij kwamen die ook steeds op de meest ongepaste momenten de lolbroek uithangen.quote:
Gelukkig kwamen ze mij alleen vragen of ik naar de kerk of de kapper wildequote:Op zondag 19 mei 2013 01:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij een collega van mij kwamen die ook steeds op de meest ongepaste momenten de lolbroek uithangen.
Interne geneeskunde blijkbaar ook niet hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag in November, geen clown gezien. Maar ik denk ook niet dat een PAAZ een geschikte afdeling is voor clowns![]()
![]()
Koentjequote:
Coulrofoobquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Cee het volgende:
Als de dood voor clowns. Niet te vertrouwen die beesten.
Okeequote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Interne geneeskunde blijkbaar ook niet hoor
Volgens mij is het ook voornamelijk voor kinderen, maar gaan ze ook weleens langs bij anderen. Heb er maar 3 weken geleden en niemand gezien...gelukkig.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon slechte clowns denk ik dan. Ik dacht overigens dat die cliniclowns puur voor de kinderen waren... Weer "iets geleerd"![]()
![]()
Okee, Ik lag er 3.5 week, maar wat ik al zeg, lijkt me de PAAZ en de oorzaak dat de mensen daar liggen (veelal depressie) niet echt geschikt voor clowns...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook voornamelijk voor kinderen, maar gaan ze ook weleens langs bij anderen. Heb er maar 3 weken geleden en niemand gezien...gelukkig.
Die fuckers gaan over lijken man.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Ik lag er 3.5 week, maar wat ik al zeg, lijkt me de PAAZ en de oorzaak dat de mensen daar liggen (veelal depressie) niet echt geschikt voor clowns...
Nee ik lig er voor mijn plezierquote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Artsen, dokters, ziekenhuizen, ik houd er niet van. Ik vermijd die bende als de pest.
Ik heb geen keus, anders was ik er nu al niet meer geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Watertornado het volgende:
Artsen, dokters, ziekenhuizen, ik houd er niet van. Ik vermijd die bende als de pest.
Dit dusquote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, anders was ik er nu al niet meer geweest.
De geur in ziekenhuizen vind ik dan wel weer heel fijn (als dat nog hetzlefde is tenminste), lekker klinisch.quote:
Dan moeten ze naar het mortuarium, niet naar de PAAZquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar het mortuarium, niet naar de PAAZ
Als ik zo naar mijn familie kijk moet ik het toch nog zeker 50 jaar uithouden zonder interventie.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb het ook ruim 10 jaar kunnen voorkomen, zowel huisarts als ziekenhuis, maar dit jaar al 2 opnames gehad. En dat is ook niet voor de lol.
Ik hoop het voor je, helaas is die luxe niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik zo naar mijn familie kijk moet ik het toch nog zeker 50 jaar uithouden zonder interventie.
Ik, in mijn hoofd danquote:
dat ga ik zeker niet meer halenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik zo naar mijn familie kijk moet ik het toch nog zeker 50 jaar uithouden zonder interventie.
Nee, en jij?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee koen, de vraag moet zijn: alweer nuchter?
ik zit m'n restje oranjebitter weg te tikkenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, en jij?
Ik ben bezig net dan met zuipen
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee koen, de vraag moet zijn: alweer nuchter?
nee sorry schatquote:Op zondag 19 mei 2013 01:50 schreef Monopoly het volgende:
Iemand zin in een TinyChat met stonende Moirapoly? Ezechielk is er ook
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |