Die clown is wel te verdragen omdat je weet dat hij evil is, geef mij Pennywise anytime over Bassiequote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Lol Rly ?
Is dat de clue die er achter zit
Zeker die klote cliniclowns nietquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Cee het volgende:
Als de dood voor clowns. Niet te vertrouwen die beesten.
Mensen met een masker of vermomming, niet te vertrouwenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens onze held Demitri Martin is het belangrijk dat clowns gewond raken om grappig te zijn:
[ afbeelding ]
Bij een collega van mij kwamen die ook steeds op de meest ongepaste momenten de lolbroek uithangen.quote:
Gelukkig kwamen ze mij alleen vragen of ik naar de kerk of de kapper wildequote:Op zondag 19 mei 2013 01:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij een collega van mij kwamen die ook steeds op de meest ongepaste momenten de lolbroek uithangen.
Interne geneeskunde blijkbaar ook niet hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag in November, geen clown gezien. Maar ik denk ook niet dat een PAAZ een geschikte afdeling is voor clowns![]()
![]()
Koentjequote:
Coulrofoobquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Cee het volgende:
Als de dood voor clowns. Niet te vertrouwen die beesten.
Okeequote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Interne geneeskunde blijkbaar ook niet hoor
Volgens mij is het ook voornamelijk voor kinderen, maar gaan ze ook weleens langs bij anderen. Heb er maar 3 weken geleden en niemand gezien...gelukkig.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon slechte clowns denk ik dan. Ik dacht overigens dat die cliniclowns puur voor de kinderen waren... Weer "iets geleerd"![]()
![]()
Okee, Ik lag er 3.5 week, maar wat ik al zeg, lijkt me de PAAZ en de oorzaak dat de mensen daar liggen (veelal depressie) niet echt geschikt voor clowns...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook voornamelijk voor kinderen, maar gaan ze ook weleens langs bij anderen. Heb er maar 3 weken geleden en niemand gezien...gelukkig.
Die fuckers gaan over lijken man.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Ik lag er 3.5 week, maar wat ik al zeg, lijkt me de PAAZ en de oorzaak dat de mensen daar liggen (veelal depressie) niet echt geschikt voor clowns...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |