Ja, maar anders was de rest van het ziekenhuis diep ongelukkig.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet, maar ik kreeg het omdat ik in mijn slaap het hele ziekenhuis bij elkaar krijste van de pijn. Maar ik voel me er diep ongelukkig op.
Als je het niet gewend bent en er slecht op gaat, waarom wel nemen dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Laysa het volgende:
Waarom pijn leiden als er morfine is![]()
Alsof ze in het zienhuis megadosissen geven
Tjah, waarom pijn leiden als er heroine is...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Laysa het volgende:
Of wodkaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, waarom pijn leiden als er heroine is...
Ja precies, dat was ook hun overweging. Maar ik vind het vreselijk spul en het doet rare dingen met mijn hoofd en daar houd ik niet van. Dan raak ik het overzicht kwijt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar anders was de rest van het ziekenhuis diep ongelukkig.
Tramadol....er is altijd wel iets wT helpt hoor...de mogenlijkheden zijn eindeloosquote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je het niet gewend bent en er slecht op gaat, waarom wel nemen dan?
Zo leuk dat 1-10 aan pijn geven, normaal dus eigenlijk nooit boven een 7 gegeven. Maar toen een keer had ik net morfine gehad en toen gaf ik het een 9. Ik ben echt dankbaar dat ik toen al morfine in het systeem had. De verpleegster schrok er van zoals ik vertrok en verkrampte etc. en dan toch zelf naar je bed lopen. Was natuurlijk net toen ik even naar het toilet was geweestquote:Op zondag 19 mei 2013 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet, maar ik kreeg het omdat ik in mijn slaap het hele ziekenhuis bij elkaar krijste van de pijn. Maar ik voel me er diep ongelukkig op.
Ja dat doen ze, ik heb mijn moeder gezien gister...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef Laysa het volgende:
Njah ik ging ook slecht op morfine na mijn keizersnee, dat doe ik niet nog een keerquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tramadol....er is altijd wel iets wT helpt hoor...de mogenlijkheden zijn eindeloos
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond
[..]
Ja dat doen ze, ik heb mijn moeder gezien gister...
Tramadol is ook een opiaat, maar daar houd de vergelijking ook wel op voor mij, tramadol is diclofenac ofzo. Maar 2 spuiten morfine in je infuus doen wel heel wat meerquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tramadol....er is altijd wel iets wT helpt hoor...de mogenlijkheden zijn eindeloos
Slaap lekker beebsquote:
Ik heb het op alle opiaten, en ik mag geen ibuprofen of andere NSAID-middelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee diclofenaf, ibuprofen en naproxen zijn NSAID'squote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tramadol is ook een opiaat, maar daar houd de vergelijking ook wel op voor mij, tramadol is diclofenac ofzo. Maar 2 spuiten morfine in je infuus doen wel heel wat meer
Ah ik steek net een nieuwe opquote:
ben eigenlijk te lui om naar beneden te lopenquote:
Qua sterkte bedoel ikquote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee diclofenaf, ibuprofen en naproxen zijn NSAID's
Was het gruwelijk ja? Bella en ik houden niet van clownsquote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef Watertornado het volgende:
Het ergste wat ik heb meegemaakt zijn kutcliniclowns aan mijn bed.
Oh zo, dat ligt aan de dosering.quote:
In een serie die ik keek hadden ze ''stripper clowns''quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef Watertornado het volgende:
Het ergste wat ik heb meegemaakt zijn kutcliniclowns aan mijn bed.
Mag ik officieel ook niet niet, contra-indicatief met de andere medicijnen die ik moet slikken. Niet dat ze zich daar in een ziekenhuis van aantrekken hoor. Als het niet goed gaat duwen ze wel weer een infuus je lichaam inquote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee diclofenaf, ibuprofen en naproxen zijn NSAID's
Ik zou gillend weg rennenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een serie die ik keek hadden ze ''stripper clowns''
2 gasten hadden een ruzie of ze strippers namen of clowns...
Toen bedachten ze strippende clowns
Die knakkers zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze jou een goede tijd verzorgen, dat zelfs als je ze smeekt om weg te gaan nóg vervelender gaan doen. Terwijl je niet kan bewegen drukken ze zo'n rode clownsneus op je neus enzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Was het gruwelijk ja? Bella en ik houden niet van clowns
Ik mag het niet omdat het een aanval van mijn ziekte veroorzaakt, dat verhelpen ze niet met een gewoon infuus in je pompen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik officieel ook niet niet, contra-indicatief met de andere medicijnen die ik moet slikken. Niet dat ze zich daar in een ziekenhuis van aantrekken hoor. Als het niet goed gaat duwen ze wel weer een infuus je lichaam in
Oke, zie je, daarom haat ik clowns, je moet ze leuk vinden, en dat zijn ze nietquote:Op zondag 19 mei 2013 01:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die knakkers zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze jou een goede tijd verzorgen, dat zelfs als je ze smeekt om weg te gaan nóg vervelender gaan doen. Terwijl je niet kan bewegen drukken ze zo'n rode clownsneus op je neus enzo.
Lol Rly ?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, zie je, daarom haat ik clowns, je moet ze leuk vinden, en dat zijn ze niet
Volgens onze held Demitri Martin is het belangrijk dat clowns gewond raken om grappig te zijn:quote:Op zondag 19 mei 2013 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, zie je, daarom haat ik clowns, je moet ze leuk vinden, en dat zijn ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |