abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126677143

De jongens luisteren naar de namen Ruben (9) en Julian (7). Ruben is 150/160 cm lang, heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met slag erin. Julian is 140/150 cm lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond, stijl haar.

Getuigen die de jongens hebben gezien worden verzocht contact op te nemen met de politie via telefoonnummer 0900-8844. De jongens zijn 6 mei rond 20.00 uur voor het laatst gezien. Alle informatie over de jongens vanaf dit tijdstip kan belangrijk zijn om de jongens terug te vinden.

quote:
Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.

Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.

Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.

Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.

Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.

Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.

Er wordt gezocht naar een aantal spullen:

De vader van de kinderen is in het bezit van een identieke soort schoenen. Deze schoenen droeg hij niet, zijn niet meer bij hem thuis, in de auto of op de plek waar hij dood werd aangetroffen. Wie weet waar deze schoenen zijn?

Een deel van een soortgelijke sleepkabel is aangetroffen op de plek waar de vader zich van het leven heeft beroofd. Wie weet waar mogelijk de rest van de sleepkabel is gebleven?

In de nabije omgeving van de plek waar de vader dood werd aangetroffen is deze spanband gevonden. Of de spanband iets met de zaak te maken heeft en waar de spanband vandaan komt, is de politie niet bekend. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de vader deze spanband recent, al dan niet in combinatie met de sleepkabel of andere goederen heeft aangeschaft. De politie wil graag in contact komen met mensen die hier iets over kunnen melden.

Updates:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imburgse-elsloo.html
http://nos.nl/artikel/504661-nieuwe-zoektocht-broers-zeist.html

Overzichtkaart waar al gezocht is en waar ze zijn geweest
http://goo.gl/maps/TO2Ew

Amber Alert:
http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl
Inmiddels ook internationaal

Tijdlijnen:
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/

Liveblog Utrecht

https://twitter.com/FloortjeHVNL

Overzicht van de Politie over de zaak Julian en Ruben:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html

Laatste nieuws door politie op 14-05-2012:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html

Meest gestelde vragen aan de politie:
https://www.politie.nl/mi(...)gestelde-vragen.html

Kleding vermist
http://www.politie.nl/nie(...)ngzaakbroertjes.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:38:37 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126677153
Zijn ze al gevonden?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:38:50 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126677162
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef hartloper het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb al een poosje het vermoeden dat Whiskers2009 een bekende van de moeder is.
No offence verder
Dat ben ik niet.
Ik heb ook geen kinderen.
Ik ben ook niet gescheiden.

En waarom je zoiets post ontgaat me ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:39:33 #4
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126677182
Het is nummer 49, niet nummer 50.

Heb je niet "open nieuw topic" gedaan?
Of heb je handmatig opgehoogd?
pi_126677189
50? Er is een deel overgeslagen..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126677207
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het valt mij en blijkbaar meerdere forumleden op dat je gelijk in de aanval schiet als het over moeders gaat. Je smoort dat in de kiem en je doet alsof zij er helemaal geen invloed op heeft gehad.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:40:14 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126677208
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:39 schreef eight het volgende:
50? Er is een deel overgeslagen..
Heb een TR gemaakt.
pi_126677209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef hartloper het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb al een poosje het vermoeden dat Whiskers2009 een bekende van de moeder is.
No offence verder
En daar ga je weer... :')
★★★
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:41:11 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126677231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef hartloper het volgende:

[..]

Het valt mij en blijkbaar meerdere forumleden op dat je gelijk in de aanval schiet als het over moeders gaat. Je smoort dat in de kiem en je doet alsof zij er helemaal geen invloed op heeft gehad.
Waarom je me zo nodig moet "aanvallen" bedoel ik eigenlijk ;)
pi_126677240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het valt me wel op in deze reeks dat jij er iedere keer als de kippen bij bent om speculaties rondom het aandeel in de vechtscheiding van de moeder, in de kiem te smoren. Speculaties over het karakter, gedrag en eventuele psychische stoornissen, die (nog) nergens op zijn gebaseerd over de vader, daar heb je dan weer geen problemen mee.

Vind ik opmerkelijk. :)
Beetje jammer idd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126677265
quote:
Da's dan jouw probleem
Nee hoor.
Iemand in het vorige draadje zei dat ik raar quote. Ik copy/paste altijd een stuk tekst tussen de (quote)(quote). Ik ben vandaag pas gestart hier dus weet nog niet precies hoe het werkt. Tips?
pi_126677267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef hartloper het volgende:

[..]

Waarom je me zo nodig moet "aanvallen" bedoel ik eigenlijk
Aanvallen, zie je niet dat meer mensen dit zo zien?
Oa tomatenboer en eight uit mijn hoofd?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:43:11 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126677287
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef hartloper het volgende:

[..]

Kunnen we weer on topic? Je hebt antwoord gehad.
pi_126677289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef rever het volgende:

[..]

Nee hoor.
Iemand in het vorige draadje zei dat ik raar quote. Ik copy/paste altijd een stuk tekst tussen de (quote)(quote). Ik ben vandaag pas gestart hier dus weet nog niet precies hoe het werkt. Tips?

aanhalingstekens klikken...
★★★
pi_126677303
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef rever het volgende:

[..]

Nee hoor.
Rechtsboven het bericht dat je wilt quoten zit een quote-knop. Gewoon daarop drukken. :)
pi_126677314
quote:
Het valt mij en blijkbaar meerdere forumleden op dat je gelijk in de aanval schiet als het over moeders gaat
Misschien komt dit omdat sommige moeders onder ons zelf bepaalde ervaringen hebben? Ik zou het me zo maar kunnen voorstellen...
pi_126677330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Rechtsboven het bericht dat je wilt quoten zit een quote-knop. Gewoon daarop drukken. :)
Ah ja. Weer wat geleerd :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:44:59 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126677338
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef hartloper het volgende:

[..]

T zijn allemaal van die huisvrouwtjes die alles zielig vinden en extreem erin meegaan :') Typisch sbs6 volk ;)
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_126677359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hebt nog geen antwoord gegeven op het waarom je iedere speculatie over het aandeel van de moeder in de vechtscheiding in de kiem wilt smoren, je lijkt je eraan te ergeren, maar dat je geen problemen lijkt te hebben met alle - soms vergezochte - speculaties over de eigenschappen van de vader.

Je lijkt het evenmin te ontkennen, dus schijnbaar ben je je er ook nog eens bewust van.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126677361
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef rever het volgende:

[..]

Misschien komt dit omdat sommige moeders onder ons zelf bepaalde ervaringen hebben? Ik zou het me zo maar kunnen voorstellen...
Zou kunnen. Of anders een gebrek aan inlevingsvermogen.
pi_126677371
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, was een verhaal van een bekende van vader.
Verhaal lijkt toch aardig te kloppen.
1e aangifte begin 2009.
Laatste begin 2013
pi_126677388
Fuck sbs ik kijk geen sbs. Ik vind het al erg genoeg dat ik op FOK zit.
pi_126677448
Mag ik even een vraag in de groep gooien:
Wie van jullie heeft ervaring met mensen met een persoonlijkheidsstoornis? (buiten de fokkers om dan). Hebben jullie enig idee hoe het is om iemand met een stoornis in je omgeving te hebben?
pi_126677454
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De vraag waarom je vindt dat de moeder geen enkele blaam treft is nog steeds niet beantwoord.
Maar goed, iedereen mag z'n standpunt hebben...
pi_126677455
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je hebt nog geen antwoord gegeven op het waarom je iedere speculatie over het aandeel van de moeder in de vechtscheiding in de kiem wilt smoren, je lijkt je eraan te ergeren, maar dat je geen problemen lijkt te hebben met alle - soms vergezochte - speculaties over de eigenschappen van de vader.

Je lijkt het evenmin te ontkennen, dus schijnbaar ben je je er ook nog eens bewust van.
Eens
pi_126677462
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Juist.

En je voelt je gelijk zo aangevallen als er wat tegen je wordt gezegd.
Doe relax!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 15:50:44 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677467
Waar komt het idee van een stoornis opeens vandaan alsof er al jaren iets mis is met deze meneer?
pi_126677473
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met mensen met een persoonlijkheidsstoornis? (buiten de fokkers om dan). Hebben jullie enig idee hoe het is om iemand met een stoornis in je omgeving te hebben?
Jazeker, mijn moeder heeft borderline.

Maar dat doet er verder niet toe.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126677474
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef rever het volgende:
Fuck sbs ik kijk geen sbs. Ik vind het al erg genoeg dat ik op FOK zit.
:D
pi_126677485
quote:
Meer dan genoeg. Ik werk ermee.
Maar als ik erover begin dat ik in de hulpverlening zit word ik hier afgezeikt door mensen.
Dus ik wees verstandig en zeg daar niks meer over
pi_126677498
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar komt het idee van een stoornis opeens vandaan alsof er al jaren iets mis is met deze meneer?
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.

Maar schijnbaar valt het anders niet te bevatten.
pi_126677518
Whisker2009 ,

Zoals je ziet zijn er meerdere mensen geinterseerd in jou bijzondere manier van posten en reacties.
Voel je niet aangevallen, zie het gewoon als een vraag.
Het begint in iedergeval op te vallen dat veel meer mensen dezelfde vraag hebben.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:53:15 #33
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126677525
quote:
Kun je beter hier eens vragen Relaties & Psychologie
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_126677530
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.

Ik ook.
Het punt is dat hier mensen zitten die dat niet begrijpen en die een kliekje vormen en dat met zijn alle ontkrachten
pi_126677551
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik ook.
Het punt is dat hier mensen zitten die dat niet begrijpen en die een kliekje vormen en dat met zijn alle ontkrachten
Pffff ik dacht dat ik de enige was....
pi_126677592
quote:
o.a. borderline, depressie en autisme
pi_126677598
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:54 schreef Dee69 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik ook.
Pffff ik dacht dat ik de enige was....
Nee joh das algemeen bekend. Er is verder ook niks mis mee, maar het valt gewoon op.
Met deze mensen valt ook niet gewoon te discussieren, je wordt continue aangevallen dan.
pi_126677625
Kenmerken persoonlijkheidsstoornis:
- geen hulp vragen/accepteren
- liegen
- manipuleren
- geen empathie
- wraak willen nemen na gekrenktheid
- egoistisch

Alleen zelfmoord valt niet in het plaatje.
pi_126677633
quote:

[..]

Dat er op het laatst sprake is van een stoornis lijkt me vrij duidelijk.
pi_126677658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik ook.
pi_126677661
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:57 schreef eight het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat er op het laatst sprake is van een stoornis lijkt me vrij duidelijk.
Die Jeroen is gewoon knettergek gemaakt en dat zal zeker gevolgen voor zijn geest hebben gehad inderdaad. Maar ik denk niet dat hij al jarenlang een persoonlijkheidsstoornis heeft
pi_126677680
quote:

[..]

Sommigen van ons herkennen misschien bepaalde dingen, uit ervaring. Ervaring die anderen misschien niet hebben en dus ook niet herkennen. Maar natuurlijk kan het ook heel anders zijn, alleen op dit moment bekijk ik de zaak vanuit mijn referentiekader
pi_126677686
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Loekie1 het volgende:
- geen hulp vragen
- liegen
- manipuleren
- geen empathie
- egoistisch

Zij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegd
pi_126677698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:57 schreef eight het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik ook.

Gewoon laten lullen ;) ;) ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 15:59:40 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677714
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Loekie1 het volgende:
- geen hulp vragen
- liegen
- manipuleren
- geen empathie
- egoistisch

Volgens mij zijn ze, met alle kennis die we nu hebben, ook zo toepasbaar op de MOEDER in dit verhaal :{
pi_126677721
Als fysiotherapeut zal hij geweten hebben wat hij mankeerde en dat het onbehandelbaar was.
pi_126677723
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef Dee69 het volgende:

[..]

haha
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:00:07 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677730
quote:

[..]

I see what you did there.
pi_126677731
quote:
Inderdaad.

Kijk wij zijn niet de mensen om die vrouw onder de loep te nemen. Ik hoop echter dat dit zeer goed onderzocht gaat worden. En dat ze hulp krijgt indien nodig
pi_126677744
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze, met alle kennis die we nu hebben, ook zo toepasbaar op de MOEDER in dit verhaal :{
Zover ik weet heeft zij wel hulp gevraagd.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:00:43 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef Loekie1 het volgende:
Als fysiotherapeut zal hij geweten hebben wat hij mankeerde en dat het onbehandelbaar was.
Ja, ik ga ook altijd naar de fysio met mijn zielenroerselen. Niemand die dat zo goed weet te behandelen.
pi_126677758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef hartloper het volgende:

[..]

Nee joh das algemeen bekend. Er is verder ook niks mis mee, maar het valt gewoon op.
Met deze mensen valt ook niet gewoon te discussieren, je wordt continue aangevallen dan.
Overdrijven is ook een kunst. Met Whiskers2009 kun je prima discussiëren, behalve als er even gewezen wordt richting moeder.
pi_126677761
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef hartloper het volgende:

Maar ik denk niet dat hij al jarenlang een persoonlijkheidsstoornis heeft
Hij wisselde wat snel van vriendin.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:01:24 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677777
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat zou je onder 'manipuleren' kunnen schalen.
pi_126677780
quote:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze, met alle kennis die we nu hebben, ook zo toepasbaar op de MOEDER in dit verhaal
Met wat voor doel is DE hamvraag
Om die vader in een zwart daglicht te zetten of was het gemeend?
Dat laatste geeft mij twijfels, omdat je als moeder in dit geval niet je kids als wraakmiddel moet gebruiken
pi_126677808
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef eight het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef hartloper het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst. Met Whiskers2009 kun je prima discussiëren, behalve als er even gewezen wordt richting moeder.
Dat bedoel ik ook idd
pi_126677815
quote:

[..]

Aan d'r vader?
pi_126677816
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jazeker, mijn moeder heeft borderline.

Maar dat doet er verder niet toe.
Mijn zus ook
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:02:40 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:02 schreef hartloper het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook idd
Waarom verneuk jij elke quote waar een dubbele quote in staat?
pi_126677856
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef hartloper het volgende:

[..]

Met wat voor doel is DE hamvraag
Om die vader in een zwart daglicht te zetten of was het gemeend?
Dat laatste geeft mij twijfels, omdat je als moeder in dit geval niet je kids als wraakmiddel moet gebruiken
Slachtoffer "spelen"
pi_126677868
Hulp vragen om te manipuleren? Dan moet je wel heel zeker weten dat je de hulpbieders kunt manipuleren. Er zijn nu eenmaal altijd mensen die je door zullen hebben.
pi_126677876
Inderdaad slachtoffer spelen, maar niet slim genoeg zijn om de gevolgen te kunnen inzien
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:04:32 #63
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126677895
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ik ben ook temperamentvol, moet ik nu in therapie?
waar heb je het over
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126677896
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Hulp vragen om te manipuleren?
In 2009 deed ze al aangifte.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:04:47 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677904
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:03 schreef Loekie1 het volgende:
Hulp vragen om te manipuleren?
Ze vraagt bij JZ 'hulp' waarbij ze aangeeft dat ze niet wil dat ze met de vader gaan praten omdat ze bang is voor een 'familiedrama'... dat is gewoon manipuleren ja.

quote:
Dan moet je wel heel zeker weten dat je de hulpbieders kunt manipuleren. Er zijn nu eenmaal altijd mensen die je door zullen hebben.
Je schat de zachte sector in Nederland nu wel erg hoog in.
pi_126677923
En als je door zo'n hulpaanbieder gekrenkt wordt?
pi_126677925
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef hartloper het volgende:

[..]

Die Jeroen is gewoon knettergek gemaakt en dat zal zeker gevolgen voor zijn geest hebben gehad inderdaad. Maar ik denk niet dat hij al jarenlang een persoonlijkheidsstoornis heeft
Ik denk dat ie inderdaad knettergek is gemaakt maar dat zou de zelfmoord verklaren , niet het vermoorden en verbergen van zijn kinderen, toch?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:05:46 #68
264694 blanket
its human nature
pi_126677926
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze vraagt bij JZ 'hulp' waarbij ze aangeeft dat ze niet wil dat ze met de vader gaan praten omdat ze bang is voor een 'familiedrama'... dat is gewoon manipuleren ja.
Waar de vader mee had gedreigd. En na de vondst van vader vd week had ze op haar facebook al geschreven dat ze hier bang voor was geweest.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:06:04 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677934
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:05 schreef Loekie1 het volgende:
En als je door zo'n hulpaanbieder gekrenkt wordt?
wut?
pi_126677957
Of als je hulpaanbieder het beter weet dan jij?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:07:09 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677958
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:05 schreef blanket het volgende:

[..]

Waar de vader mee had gedreigd.
Says who?

quote:
En na de vondst van vader vd week had ze op haar facebook al geschreven dat ze hier bang voor was geweest.
Ja... self fulfilling prophecy.
pi_126677959
quote:

[..]

Waar de vader mee had gedreigd. En na de vondst van vader vd week had ze op haar facebook al geschreven dat ze hier bang voor was geweest.
Slachtoffer dus
pi_126677965
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef Waaghals het volgende:

[..]

waar heb je het over
Iemand refereerde eraan dat de huisarts had gezegd dat de man temperamentvol was en dat werd cursief gemaakt alsof dat al alleszeggend was (sorry zo kwam het op mij over)
pi_126677981
quote:

[..]

Waar de vader mee had gedreigd.
Daar is dus in 2009 aangifte van gedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:08:13 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126677990
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:07 schreef Loekie1 het volgende:
Of als je hulpaanbieder het beter weet dan jij?
Dan had ze gegokt en verloren. Feit blijft dat je dan in het gezinsrecht als vrouw praktisch nog altijd aan het langste eind trekt.

En aan de vader had toch een smet gehangen onder het motto "waar rook is..."
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:08:18 #76
179534 Waaghals
pi_126677992
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:07 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Iemand refereerde eraan dat de huisarts had gezegd dat de man temperamentvol was en dat werd cursief gemaakt alsof dat al alleszeggend was (sorry zo kwam het op mij over)
oh ok ik dacht al. ik had nergens zoiets gesuggereerd
pi_126678013
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan had ze gegokt en verloren. Feit blijft dat je dan in het gezinsrecht als vrouw praktisch nog altijd aan het langste eind trekt.

En een dode kan zich niet meer verdedigen
pi_126678018
quote:

[..]

Ze is hulp gaan zoeken bij BjZ, maar wilde niet dat BjZ er wat mee deed. Wat heeft hulp zoeken dan voor zin?
pi_126678022
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook altijd naar de fysio met mijn zielenroerselen. Niemand die dat zo goed weet te behandelen.
Hij was niet alleen fysiotherapeut. Hij had ook een eigen bedrijfje, iets met sined interventies (sined= denis). Dat ging als ik het zo lees verder dan fysio.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:10:26 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126678066
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef rever het volgende:

[..]

Hij was niet alleen fysiotherapeut. Hij had ook een eigen bedrijfje, iets met sined interventies (sined= denis). Dat ging als ik het zo lees verder dan fysio.
Ja, dan ben je inderdaad afgestudeerd Psychiater als je fysio met een eigen bedrijfje bent dat Sined heet.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:10:35 #81
264694 blanket
its human nature
pi_126678069
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Says who?

[..]

Ja... self fulfilling prophecy.
Dat staat in dat artikel van NRC.
pi_126678070
quote:

[..]

Wat ik niet begrijp is waarom ze dan geen gas terug heeft genomen.
pi_126678086
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:

En besloot JZ na de aangifte begin dit jaar toch maar eens actie te gaan ondernemen.
pi_126678139
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, dan ben je inderdaad afgestudeerd Psychiater als je fysio met een eigen bedrijfje bent dat Sined heet.
Nee zo bedoelde ik het niet. Ik vond het ongepast grappig dat hij dit type bedrijfje had. :)
pi_126678161
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef rever het volgende:

[..]

Hij was toen al geen fysiotherapeut meer. Volgens mij was hij een freelancer consultancy.
pi_126678165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:12 schreef rever het volgende:

[..]

Nee zo bedoelde ik het niet. Ik vond het ongepast grappig dat hij dit type bedrijfje had waarin hij mensen begeleidde met bepaalde dingen meer dan fysio. :)
pi_126678189
Wow ik heb mezelf gequote??
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:14:40 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678205
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Omdat dit hele topic met een paar kutnewbies lijkt te zijn omgedraaid van amateur zolderspeurneuzen naar amateur psychologen die niet meer belangrijk vinden dat die kinderen boven water komen (npi) maar het vooral belangrijk vinden de schuld van dit hele verhaal volledig bij de ene of de andere ouder te leggen.

Misschien dat er een tweede topic in R&P moet gaan lopen, waar ze tegen elkaar op kunnen gaan krassen.

Voor hier doet het er in feite niet toe wiens "schuld" het is, feit is dat de boel volledig uit de hand gelopen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126678207
Hoe staan de zaken hier? Topic heeft geen kracht meer of wel?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:14:47 #90
264694 blanket
its human nature
pi_126678209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze is hulp gaan zoeken bij BjZ, maar wilde niet dat BjZ er wat mee deed. Wat heeft hulp zoeken dan voor zin?
pi_126678249
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:14 schreef rever het volgende:
Hier kun je testen: BUG / [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TT
pi_126678266
De vrouw komt met blauwe plekken en toch vindt de huisarts de man zorgzaam en lief.
pi_126678267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat dit hele topic met een paar kutnewbies lijkt te zijn omgedraaid van amateur zolderspeurneuzen naar amateur psychologen
LMAO
pi_126678273
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Loekie1 het volgende:
De vrouw komt met blauwe plekken en toch vindt de huisarts de man zorgzaam en lief.
Blauwe plekken kunnen ook komen door een wild nachtje.
pi_126678287
quote:

Voor hier doet het er in feite niet toe wiens "schuld" het is, feit is dat de boel volledig uit de hand gelopen is.
Dat dus.
pi_126678291
quote:

[..]

Omdat dit hele topic met een paar kutnewbies lijkt te zijn omgedraaid van amateur zolderspeurneuzen naar amateur psychologen die niet meer belangrijk vinden dat die kinderen boven water komen (npi) maar het vooral belangrijk vinden de schuld van dit hele verhaal volledig bij de ene of de andere ouder te leggen.
auw!
pi_126678305
quote:
Zorgzaam en lief voor z'n kinderen waarschijnlijk. Voor zover de huisarts dat kon beoordelen.
pi_126678339
@Leandra
Ben jij van de forumpolitie :)
pi_126678357
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zorgzaam en lief voor z'n kinderen waarschijnlijk. Voor zover de huisarts dat kon beoordelen.
Toch vreemd dat hij dan z'n kinderen (waarschijnlijk) vermoord. Het was toch logischer geweest als hij zijn vrouw de nek om had gedraaid.
pi_126678379
quote:

[..]

Misschien dat er een tweede topic in R&P moet gaan lopen, waar ze tegen elkaar op kunnen gaan krassen.

Goeie, boven water komen!
pi_126678386
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef eight het volgende:

[..]

Toch vreemd dat hij dan z'n kinderen (waarschijnlijk) vermoord. Het was toch logischer geweest als hij zijn vrouw de nek om had gedraaid.
Nee hoor helemaal niet. Op deze manier leeft ze haar hele leven in een hel. Als ze dood is weet of voelt ze niks meer.
pi_126678387
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef rever het volgende:
@Leandra
Yep. Wanna-be mod.
pi_126678391
quote:
@Leandra
Nee da's Yvonne. Die komt vast nog wel langs in dit topic. ;)
pi_126678398
Omdat het veel belangrijker is dat dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden dan dat er twee dode kinderen worden opgedregd.
pi_126678421
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nee da's Yvonne. Die komt vast nog wel langs in dit topic om haar tanden te laten zien
pi_126678427
quote:

[..]

Hier treft hij haar harder mee, heb 2 kinderen in dezelfde leeftijd (2 meiden) schiet je mij een kogel tussen mijn ogen gaat het licht uit, neem je mijn kinderen af zal ik jaren kapot zijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_126678436
quote:

[..]

Hij kneep 'm voor zijn schoonvader?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:22:24 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678438
Wat overigens wel typerend is, is dat dat douche-incident door de vader ook niet ontkend is, maar afgezwakt wordt.

Kind zei volgens moeder dat er geslagen was en met kleren aan onder de koude douche, en vader zegt dat er vastgepakt is en onder de warme douche (zonder kleren).

Blijft over dat vader het kennelijk een prima manier vind om een kind onder de douche te zetten, en ik heb dan het vermoeden dat die koude douche eerder waar is dan die warme douche.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678439
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef Loekie1 het volgende:
Omdat het veel belangrijker is dat dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden dan dat er twee dode kinderen worden opgedregd.
Ik heb het idee dat jij louter je eigen ervaring op deze zaak wil projecteren en hier mee te delen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:22:45 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126678452
quote:
als vader
pi_126678468
quote:

[..]

Wat mij betreft 2 mogelijkheden: Of hij denkt dat de kinderen nu beter af zijn, of hij wilde op een zo hard mogelijke manier zijn ex-vrouw treffen.

Maar dat je van iemand houdt wilt niet zeggen dat je die nooit wat aan zou kunnen doen. Er zijn genoeg verhalen bekend van stelletjes en minnaars waarvan één van de partners de ander ombrengt nadat ze ontdekken dat de ander is vreemdgegaan bijvoorbeeld.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:23:42 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678476
quote:
@Leandra
Nee, maar als je moeite met de post hebt dan rapporteer je hem toch even?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678478
Boodschappen doen, straks verder lezen. Tja huisvrouwtje hè...
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:24:15 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678499
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:22 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hij kneep 'm voor zijn schoonvader?
Ik zie die hele schoonvader niet in de NRC.... als in helemaal niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar als je moeite met de post hebt dan rapporteer je hem toch even?
dito wat betreft de posts van de zolderpsychologen
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:25:50 #116
179534 Waaghals
pi_126678550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef rever het volgende:
verbaast me niks
pi_126678560
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie die hele schoonvader niet in de NRC.... als in helemaal niet.
Die probeert deskundig buiten schot te blijven.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:26:07 #118
184614 Olep
Semper Fi.
pi_126678561
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:25 schreef Waaghals het volgende:

[..]

verbaast me niks
Inderdaad. :')
Fuck today, it's tomorrow.
pi_126678579
Maar goed, blijft over: een paar bergschoenen, een onderbroek, een camouflage tshirt, en 130,-
pi_126678587
quote:

[..]

verbaast me niks
Ja iemand moet toch voor het eten zorgen als de papa's de kindertjes aan het uitmoorden zijn :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:27:12 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678593
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien worden ze niet opgedregd ;) Misschien heeft hij ze wel opgelost in zoutzuur :P
pi_126678595
quote:

[..]

verbaast me niks
Ach, ze is tenminste wel bondig
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:27:36 #123
179534 Waaghals
pi_126678604
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:27 schreef rever het volgende:

[..]

Ja iemand moet toch voor het eten zorgen als de papa's de kindertjes aan het uitmoorden zijn :)
Als de kindertjes dood zijn hoef je niet voor het eten te zorgen
pi_126678612
quote:
Daar hebben we een huisvrouwen slowchat topic voor op dit forum.
Weet zo 123 die niet te vinden. :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:27:47 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126678613
Hoe dan ook, ik vind het eigenlijk maar raar dat deze prive info nu gewoon op straat ligt.
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:28:26 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126678636
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet.
Ik heb ook geen kinderen.
Ik ben ook niet gescheiden.

Zegt ie dat? _O-
O
M
F
G
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:28:32 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:27 schreef Marrije het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het eigenlijk maar raar dat deze prive info nu gewoon op straat ligt.
Is het ook.... Dit hoort niet! Maar dit komt omdat al die sbs6 speurneuzen zich er mee bemoeien...
pi_126678646
ENEC0 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 16:26:33 Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes: Ongeveer 50 vrijwilligers hebben zaterdagmiddag in de bossen... http://t.co/eOz5dmTOw0 reageer retweet
pi_126678692
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zegt ie dat? _O-
O
M
F
G
Hoi Yvonne, je bent net te laat, ze is nu boodschappen doen.
pi_126678724

Weet iemand welke soort kaart hier is gebruikt? Erg overzichtelijke kaart.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:30:46 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126678727
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:22 schreef Leandra het volgende:
Wat overigens wel typerend is, is dat dat douche-incident door de vader ook niet ontkend is, maar afgezwakt wordt.

Kind zei volgens moeder dat er geslagen was en met kleren aan onder de koude douche, en vader zegt dat er vastgepakt is en onder de warme douche (zonder kleren).

Blijft over dat vader het kennelijk een prima manier vind om een kind onder de douche te zetten, en ik heb dan het vermoeden dat die koude douche eerder waar is dan die warme douche.
Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?
pi_126678739
Moordouders
Kinderdoding in Nederland; een klinisch en forensisch psychologische studie naar de persoon van de
kinderdode
r

http://rechten.eldoc.ub.r(...)_ontmoetingen_16.pdf

Enkele feiten:

* De slachtoffers van kinderdoding zijn in 61,7% van de gevallen jongens; van
3,3% was het geslacht onbekend.

* De slachtoffers bleken in 70% van de
gevallen in meer of mindere mate getraumatiseerd. Zij waren slachtoffer van
echtscheiding van de ouders, fysiek geweld door de ouder(s), emigratie,
wisseling van ouderfiguur, psychiatrische ziekte van de ouder, overlijden
van dierbare en dergelijke.

* Kinderdoding komt gemiddeld 10
tot 15 keer per jaar in Nederland aan het licht. Hierbij vallen gemiddeld 12
tot 16 slachtoffers.

* Uit buitenlands onderzoek blijken dat kinderdoders in 1/3 tot 2/3 van de
gevallen voorafgaand aan de doding in contact waren met de hulpverlening.
Uit onze studie blijkt dat voor 28,3% op te gaan.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:31:21 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678745
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?
Ging het kind daarna bij moeder klagen dat je geslagen had en dat het een koude douche was?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678763
Er is kleding gevonden door vrijwilligers.
http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html
pi_126678769
Is er nog ergens een grote foto van de voorkant van de auto, kleine heb ik gevonden en die is verdacht schoon na zo'n nachtelijke rit?
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:32:23 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126678772
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:14 schreef rever het volgende:
^O^
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 18 mei 2013 @ 16:32:26 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678774
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Er is kleding gevonden door vrijwilligers.
http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html
Oud nieuws!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:32:41 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678782
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Is het ook.... Dit hoort niet! Maar dit komt omdat al die sbs6 speurneuzen zich er mee bemoeien...
NRC... SBS6.... één pot nat?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678788
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Oud nieuws!
Jezus, wat gaan jullie snel! Ik had de laatste pagina nagekeken en dit niet gezien. :)
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:33:07 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126678793
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nee da's Yvonne. Die komt vast nog wel langs in dit topic. ;)
:7

zaterdag 18 mei 2013 @ 16:33:16 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678797
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja
pi_126678799
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Oud nieuws!
Gepubliceerd:
Laatste update:
18 mei 2013 16:25
18 mei 2013 16:24
Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes

zo oud is dat niet
pi_126678800
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Met of zonder kleren? Warm of koud? Blauwe plekken?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:33:29 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678804
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand welke soort kaart hier is gebruikt? Erg overzichtelijke kaart.
Ik weet het niet, Tico heeft hem in de OP van # 40 voor het eerst gebruikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:33:30 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Jezus, wat gaan jullie snel! Ik had de laatste pagina nagekeken en dit niet gezien. :)
:P
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:33:43 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126678807
Maar ik let even niet op en nu is de moeder vermoedelijk de daderes?
Is die onderbroek nog belangrijk?

pi_126678815
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef sig000 het volgende:
Is er nog ergens een grote foto van de voorkant van de auto, kleine heb ik gevonden en die is verdacht schoon na zo'n nachtelijke rit?
Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:34:34 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126678822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pssst, wasda met het NRC? Moet ik 'm kopen?

pi_126678829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
Nee, ze gaf alleen de aanzet..
pi_126678831
quote:
In dat geval waarschijnlijk wel ;)
pi_126678835
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?
Insecten.
pi_126678839
Helemaal geen oud nieuws! Het staat toch nog nergens?
quote:
Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes
Ongeveer 50 vrijwilligers hebben zaterdagmiddag in de bossen bij Geleen kledingstukken en enkele andere spullen gevonden bij een zoektocht naar de twee vermiste broertjes in het Danikerbos bij Geleen.
Foto: ANP

Het gaat daarbij onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhammentrommeltje. Dat maakte een van de vrijwilligers na afloop bekend.

De politie heeft de spullen meegenomen voor onderzoek. Ook onderzochten agenten op aanwijzing van de vrijwilligers twee plekken in het bos.

De zoektocht werd in het bos en rond een vijver gehouden, omdat de vader met de kinderen hier eens in de twee maanden kwam vissen, aldus organisator Sander van Dijk.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:35:14 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678842
quote:

[..]

's nachts is het dampig ;) En als je auto nat is plakt er eerder stof op xD
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:35:28 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126678849
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ging het kind daarna bij moeder klagen dat je geslagen had en dat het een koude douche was?
Hoho, de MOEDER beweert dat het kind geklaagd heeft dat het werd geslagen. Wie zegt dat dat zo is.

In mijn geval vertelde mijn kind inderdaad wel aan mama dat ze heel erg moest huilen en papa d'r toen onder de douche heeft gezet. Als mijn vrouw bij een eventuele scheiding daar nu eens van maakt dat het kind gezegd heb dat ik 'r onder een koude douche gezet heb na een pak slaag?

Het is allemaal 'hear say'.
pi_126678852
quote:

[..]

zaterdag 18 mei 2013 @ 16:35:44 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678861
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal geen oud nieuws! Het staat toch nog nergens?

[..]

Ik bedoel, het was al op FOK! geplaatst xD
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:35:51 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126678865
Volgens mij worden nu zo'n beetje alle vermisten teruggevonden maar de broertjes niet?

zaterdag 18 mei 2013 @ 16:36:18 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Pssst, wasda met het NRC? Moet ik 'm kopen?
Ja! :Y

Dan heb je tenminste het hele artikel en niet de stukjes die her en der (naar goeddunken) geplaatst worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678880
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij worden nu zo'n beetje alle vermisten teruggevonden maar de broertjes niet?
Nope, ik mis Gerard Hulscher nog.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:36:49 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126678895
quote:
Neuh, waarschijnlijk wel ook bezig geweest met de kinderen als wraakmiddel inzetten, met waarschijnlijk iets minder schadelijke gevolgen voor de kinderen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:37:06 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678903
quote:
Het is pas een week aan de gang ofzo ;) Misschien heeft ie ze wel in een kelder vol vreetwerk en computerspellen gestopt ;) Als het eten op is komen ze vanzelf wel naar buiten :)
pi_126678912
quote:
Voorlopig alleen maar een trommeltje en wat kleren.
pi_126678921
Even weggeweest: maar er zijn spullen gevonden van de jongens in een bos bij Geleen? Ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze worden gevonden.
pi_126678923
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja! :Y

Dan heb je tenminste het hele artikel en niet de stukjes die her en der (naar goeddunken) geplaatst worden.
Kun je dit inscannen en posten?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:37:44 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoho, de MOEDER beweert dat het kind geklaagd heeft dat het werd geslagen. Wie zegt dat dat zo is.

In mijn geval vertelde mijn kind inderdaad wel aan mama dat ze heel erg moest huilen en papa d'r toen onder de douche heeft gezet. Als mijn vrouw bij een eventuele scheiding daar nu eens van maakt dat het kind gezegd heb dat ik 'r onder een koude douche gezet heb na een pak slaag?

Het is allemaal 'hear say'.
De moeder weet iig dat het kind onder de douche gezet is.... als dat niets bijzonders was dan had het kind het niet gemeld, ik neem aan dat ze immers regelmatig douchen bij vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even weggeweest: maar er zijn spullen gevonden van de jongens in een bos bij Geleen? Ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze worden gevonden.
Nee er zijn kleren gevonden, kan van iedereen zijn :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:38:06 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126678939
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef eight het volgende:

[..]

Kun je dit inscannen en posten?
Nope, geen scanner op deze locatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126678943
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is pas een week aan de gang ofzo ;) Misschien heeft ie ze wel in een kelder vol vreetwerk en computerspellen gestopt ;) Als het eten op is komen ze vanzelf wel naar buiten :)
Met de boodschap: zodra jullie boven komen moeten jullie weer naar school.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:38:24 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126678949
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Whehehe, dan is hij van ultieme klootzak opeens eindbaas die Jeroen.
pi_126678950
quote:
Hoezo van die jongens?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:38:44 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678958
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nope, geen scanner op deze locatie.
Anno 2013 heeft toch iedereen een mobieltje? Maak ff een foto ;)
pi_126678976
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Voorlopig alleen maar een trommeltje en wat kleren.
En een zwarte onderbroek,helaas geen rode.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:39:32 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126678985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja :P En dan lach ik al die sbs6 sukkels keihard uit xD
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:39:36 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126678990
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

De moeder weet iig dat het kind onder de douche gezet is.... als dat niets bijzonders was dan had het kind het niet gemeld, ik neem aan dat ze immers regelmatig douchen bij vader.
Nogmaals mijn kind vertelde dat ook aan mijn vrouw. Omdat het inderdaad 'buiten het normale' was in de zin dat ze hysterisch was en ik er om te kalmeren onder de douche hebt gezet. Is dat mishandeling?
pi_126678994
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je leest teveel in KLB. :{w
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:39:46 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679001
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Anno 2013 heeft toch iedereen een mobieltje? Maak ff een foto ;)
Van een A3 krantenartikel? Een hele pagina?
Ik heb gewoon een Xperia Z, geen FBI-materiaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:40:07 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126679013
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Marenda het volgende:

[..]

En een zwarte onderbroek,helaas geen rode.
Misschien WAS het een rode onderbroek ;) Misschien is hij wel erg vuil geworden door de modder?
pi_126679017
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef sig000 het volgende:

[..]

Insecten.
Ligt er aan.
Weinig last van en woon in het gebied waar vader doorheen kwam.
pi_126679025
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals mijn kind vertelde dat ook aan mijn vrouw. Omdat het inderdaad 'buiten het normale' was in de zin dat ze hysterisch was en ik er om te kalmeren onder de douche hebt gezet. Is dat mishandeling?
Mijn ouders hebben dat bij mij ook gedaan en ik heb dat niet ervaren als buitensporig.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:40:27 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679029
quote:

[..]

En toch is het iets wat in het rapport een behoorlijke rol speelt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126679038
quote:

[..]

Was het water koud?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:40:45 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_126679044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan toch ook in stukjes :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:40:56 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126679051
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je leest teveel in KLB. :{w
wut?
pi_126679054
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

's nachts is het dampig ;) En als je auto nat is plakt er eerder stof op xD
Nogmaals, ik rij veel 's nachts en heb geen last van plakstof en insecten.
Zal wel schelen waar je rijdt.
pi_126679061
quote:

[..]

Lukt wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126679076
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Misschien WAS het een rode onderbroek ;) Misschien is hij wel erg vuil geworden door de modder?
Laten we het hopen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:41:55 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126679088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Was het water koud?
Nee.... zeg ik. Misschien zegt mijn vrouw later bij een scheiding wel van wel. En dan is het opeens 'iets wat in het rapport een behoorlijke rol speelt'.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:42:23 #188
78780 deedeetee
pi_126679112
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef rever het volgende:

[..]

Nee hoor helemaal niet. Op deze manier leeft ze haar hele leven in een hel. Als ze dood is weet of voelt ze niks meer.
Nu is men dood opeens wél beter af ?
Je eigen opmerking in het vorige topic :

quote:
. Als je dood bent ben je, bijna, altijd slechter af.
Jij roept maar wat...... :')
pi_126679118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt me niet vreemd dat een kind dat meldt. Dat zegt niks over wel of geen mishandeling. En laten we wel zijn, het komt nogal eens voor dat moeders ineens gaan beweren dat hun ex de kinderen mishandelt of misbruikt, ook als dat helemaal niet waar is. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat hier ook het geval is, maar het enkele feit dat die moeder zoiets heeft gezegd maakt het natuurlijk nog niet waar.
pi_126679121
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ligt er aan.
Weinig last van en woon in het gebied waar vader doorheen kwam.
Op de snelweg niet maar binnenwegen laten zeker sporen na aan de voorkant van een auto.
pi_126679126
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee.... zeg ik. Misschien zegt mijn vrouw later bij een scheiding wel van wel. En dan is het opeens 'iets wat in het rapport een behoorlijke rol speelt'.
Toch kun je een kind beter even dan in een ruimte zetten waar niet veel prikkels zijn. De gang bv.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:43:00 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126679137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nu is men dood opeens wél beter af ?
Je eigen opmerking in het vorige topic :

[..]

Jij roept maar wat...... :')
scherp.
pi_126679140
quote:

[..]

Is je fotorolletje bijna vol?? Anders zou ik suggereren om 2 of 3 foto's te maken ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:43:13 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679146
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik rij veel 's nachts en heb geen last van plakstof en insecten.
Zal wel schelen waar je rijdt.
Men vermoedt dat hij z'n kinderen iets aangedaan heeft en daarna weggewerkt heeft, in een hoop gevallen moet je het asfalt ergens verlaten als je een lijk weg wilt werken en geen hele einden met een lijk wilt slepen (en dat maal 2).

En voor iemand die mogelijk niet alleen op normale verharde wegen heeft gereden is hij wel heel schoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 16:43:42 #195
184769 crew  Deisyy
pi_126679163
quote:

[..]

Overtikken? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_126679166
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Het lijkt me niet vreemd dat een kind dat meldt. Dat zegt niks over wel of geen mishandeling. En laten we wel zijn, het komt nogal eens voor dat moeders ineens gaan beweren dat hun ex de kinderen mishandelt of misbruikt, ook als dat helemaal niet waar is. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat hier ook het geval is, maar het enkele feit dat die moeder zoiets heeft gezegd maakt het natuurlijk nog niet waar.
Julian, mijn zoontje, vertelde van de week ook dat papa hem had geslagen. Ik boos, met hem gepraat, bleek het uiteindelijk helemaal niet zo te zijn.
Had ie daarna zelf ook toegegeven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:44:05 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126679177
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Toch kun je een kind beter even dan in een ruimte zetten waar niet veel prikkels zijn. De gang bv.
Ja, want de douche is een kakofonie van geluid en kleuren in de regel. Dat zacht ruisende water en het zicht op de witte mosa tegeltjes... Gék word je er van.
pi_126679206
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, want de douche is een kakofonie van geluid en kleuren in de regel. Dat zacht ruisende water en het zicht op de witte mosa tegeltjes... Gék word je er van.
Ik neem aan dat het niet prettig is er met je kleding en al onder te staan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:45:50 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126679248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het niet prettig is er met je kleding en al onder te staan.
En wederom een aanname... IK heb 'r niet met de kleren aan onder de douche gezet. En Jeroen Denis beweert óók van niet!
pi_126679258
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Men vermoedt dat hij z'n kinderen iets aangedaan heeft en daarna weggewerkt heeft, in een hoop gevallen moet je het asfalt ergens verlaten als je een lijk weg wilt werken en geen hele einden met een lijk wilt slepen (en dat maal 2).

En voor iemand die mogelijk niet alleen op normale verharde wegen heeft gereden is hij wel heel schoon.
Nogmaals ik woon in het gebied waar de vader doorheen kwam en geloof me genoeg stikdonkere, verharde wegen waar geen mens komt waar je heel wat kan slepen 's nachts.

Of vermoed je dat hij hem gewassen heeft vlak voor zijn zelfmoord?
pi_126679263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Leandra het volgende:

En dat schone viel me dus erg op weliswaar op erg kleine foto.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:46:18 #202
78780 deedeetee
pi_126679264
quote:
Hé jakkes dat is hier vlak bij :X

nu.nl
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:46:32 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126679272
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En wederom een aanname... IK heb 'r niet met de kleren aan onder de douche gezet. En Jeroen Denis beweert óók van niet!
Mooi voorbeeld hoe van een paar uitspraken iets totaal anders gemaakt wordt ^O^

pi_126679277
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En wederom een aanname... IK heb 'r niet met de kleren aan onder de douche gezet.
Dus je gaat een hysterisch kind eerst uitkleden? Wat een gedoe zeg.
Toch veel makkelijker ze op de gang te zetten?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 16:47:50 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126679320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus je gaat een hysterisch kind eerst uitkleden? Wat een gedoe zeg.
Toch veel makkelijker ze op de gang te zetten?
Ja nu ik er 3 heb neem ik die moeite ook niet meer. Beetje individuele 1 op 1 aandacht geven aan een hysterisch kind, kom op zeg :{w . Hop, de gang in.
pi_126679335
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hé jakkes dat is hier vlak bij :X

nu.nl
Geen enkele aanwijzing dat het iets met de vermissing te maken heeft.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:48:38 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Nogmaals ik woon in het gebied waar de vader doorheen kwam en geloof me genoeg stikdonkere, verharde wegen waar geen mens komt waar je heel wat kan slepen 's nachts.

Ik woon op de Veluwe en ik kan me niet voorstellen dat mijn auto na een ritje Vleuten-Neerbeek-Doorn waarbij ik ook nog delen door de bossen heb gereden nog zo schoon is, maar wellicht is de kleur van mijn auto wat besmettelijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126679358
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef Buster24 het volgende:

Lijkt me de moeite van het onderzoeken waard, mag aannemen dat de politie het gedaan heeft maar ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:49:32 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679373
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld hoe van een paar uitspraken iets totaal anders gemaakt wordt ^O^
Mag het artikel hier gepost worden?
Dan probeer ik wel foto's te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126679415
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik woon op de Veluwe en ik kan me niet voorstellen dat mijn auto na een ritje Vleuten-Neerbeek-Doorn waarbij ik ook nog delen door de bossen heb gereden nog zo schoon is, maar wellicht is de kleur van mijn auto wat besmettelijker.
We weten niet of hij door de bossen heeft gereden.
Nogmaals ik kan je tientallen plekken laten zien waar je op verlaten maar wel verharde weggetjes kunt rijden zonder een mens tegen te komen.

Iedereen gaat er voorzichtig vanuit dat de vader een en ander voorbereid heeft dus mogelijk ook een eenvoudige maar stille route gevonden.
  Admin zaterdag 18 mei 2013 @ 16:51:43 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126679426
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas, copyright, zeker met het NRC, strenge lui.

pi_126679429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat wil je gepost hebben?
pi_126679467
Deze topicreeks leest echt als een soapserie. Je kunt rustig tien delen missen en dan weer inschakelen en probleemloos het verhaal volgen. Geen reet gebeurd ondertussen.
pi_126679472
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Lijkt me de moeite van het onderzoeken waard, mag aannemen dat de politie het gedaan heeft maar ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over.
Ze hebben alle mogelijke routes nagereden tijdens een zoektocht naar camera's, ze doen veel moeite maar zijn er wasstraten 's nachts open?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 16:55:16 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat dacht ik al ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126679544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ze hebben alle mogelijke routes nagereden tijdens een zoektocht naar camera's, ze doen veel moeite maar zijn er wasstraten 's nachts open?
Ik heb geen idee waar je eventueel een auto op die tijdstippen kunt schoonmaken?
pi_126679548
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef k_man het volgende:
Deze topicreeks leest echt als een soapserie. Je kunt rustig tien delen missen en dan weer inschakelen en probleemloos het verhaal volgen. Geen reet gebeurd ondertussen.
:Y er gebeurt ook bar weinig idd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126679566
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je eventueel een auto op die tijdstippen kunt schoonmaken?
Hier in de buurt ( Rotterdam ) weet ik er zo minimaal 3 te vinden.
pi_126679575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef m1st1g het volgende:

[..]

's nachts ook?
pi_126679609
quote:

[..]

Dat ligt hier in de buurt wat lastiger. ( Ede/ Veenendaal)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 16:58:42 ]
pi_126679619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef webb2012 het volgende:

[..]

's nachts ook?
Ja zijn van die boxen waar je zo in kan rijden.
pi_126679627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een door mijzelf bewerkte samenvatting mag vast wel ;)

Een reconstructie op basis van het rapport van de Raad voor Kinderbescherming.

Feiten of vermeende feiten kort samengevat:

* Raad van kinderbescherming is door BJZ in januari verzocht een
onderzoek in te stellen naar de broertjes.

* De Kinderbescherming sprak voor het rapport met leerkrachten, hulpverleners, ouders, grootouders van beide kanten de politie en de nieuwe vriendin van de vader.

* Sinds 2008 hebben 10 hulpverleners en instanties zich met hen bezig gehouden.

* Ouders zijn sinds 2008 uit elkaar en hebben co-ouderschap
op 50/50 basis.

* Ouders hebben voortdurend ruzie en rechtszaken gevoerd over
boedelscheiding, alimentatie en zorgafspraken.

* In 2009 stelde het meldpunt kindermishandeling vast dat deze onenigheden leidden tot "psychisch geweld"

* De kinderen worden "ernstig in hun ontwikkeling bedreigd" daarom heeft de Kinderbescherming de kinderrechter verzocht ze een jaar onder toezicht te stellen.

* Volgens de Raad voor de Kinderbescherming lukt het de ouders niet hun strijd te beëindigen en samen te werken.

* De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.

* Volgens het rapport zijn beide ouders hoog opgeleid en gaan in 2008 na een relatie van 13 jaar uit elkaar.

* Vanaf 2009 zoekt vooral de moeder hulp.

* De ouders hebben "ouderschapsbegeleiding" gehad.

* De afgelopen 4 jaar maakte de moeder zich grote zorgen over de veiligheid van de kinderen.

* Februari 2009 gaat de moeder naar de politie wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader, politie schakelde Bureau Jeugdzorg in.
De moeder wil niet dat BJZ contact opneemt met vader omdat hij wel eens dreigt met een "Familiedrama"

* BJZ doet navraag bij huisarts en school en krijgt geen bevestiging
van een mogelijke mishandeling.

* De huisarts (vrouw) noemt vader in rapport een; bezorgde en liefdevolle vader.
Zij heeft nooit sporen van geweld gezien.

Sporen van geweld, blauwe plekken heeft ze wel eens bij de moeder gezien.

* Moeder meld dat kinderen verhalen vertellen over fysieke en emotionele mishandeling door vader.

* In januari 2013 doet moeder aangifte van mishandeling oudste zoon, hij zou hem geslagen hebben, door elkaar geschud en onder een koude douche hebben gezet.
Vader ontkent het slaan en zegt hem stevig door elkaar te hebben geschud en een warme douche heeft laten nemen om rustig te worden.

* De politie neemt de aangifte van moeder serieus en wilde de vader als verdachte inzake mishandeling verhoren.

* De verschillende hulpverleners schatten de veiligheid van de zoontjes verschillend in, van veilig tot onveilig.

* Er stond een afspraak gepland op 25 april maar vader kan die dag niet en de nieuwe afspraak wordt gepand op 7 mei.

Update

Reactie van de Raad voor de Kinderbescherming op het artikel in NRC

In een reactie zei de Raad de inhoud van het rapport, zoals dat in de krant staat, "in grote lijnen te herkennen''. Het onderzoek naar de broers was in de afsluitende fase, aldus een woordvoerder, en het rapport zou naar de rechter worden gestuurd. Die zou vervolgens een besluit nemen over de jongens.

[NORML]http://www.nu.nl/algemeen ... ezicht-van-jeugdzorg.html[/NORML]
pi_126679634
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Neem aan dat ze daar dan wel camera's hebben?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:00:05 #224
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126679667
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef webb2012 het volgende:

[..]

denk niet dat die beelden 2 weken na dato nog beschikbaar zijn
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:01:04 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679686
quote:

[..]

Dat die camera's er zijn wil niet zeggen dat ze ook bekeken zijn.... een hoop bedrijven bewaren de beelden niet als ze ze niet nodig hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126679691
quote:

[..]

Nooit op gelet. :@
pi_126679696
quote:

[..]

Las gisteren een artikel in NRC dat ze problemen ondervinden met filmbeelden, camera's die door achterstallig onderhoud niet meer werken, beelden die gewist zijn na tig uur enz.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:02:54 #228
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126679739
maarja, als die auto brandschoon is dan mag ik toch aannemen dat ze direct alle carwashes die die nacht open waren even hebben gecontacteerd en gevraagd de beelden te bewaren
pi_126679771
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
maarja, als die auto brandschoon is dan mag ik toch aannemen dat ze direct alle carwashes die die nacht open waren even hebben gecontacteerd en gevraagd de beelden te bewaren
Waarop baseren we dat hij brandschoon was?
Blijft altijd moeilijk zichtbaar als je alleen een foto van schuin achter ziet.
pi_126679786
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
Na die beelden in Leersum twijfel ik aan alles. ;(
pi_126679807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:04 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Precies, bovendien is het een kleur waar je lastig vuil op ziet.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:06:36 #232
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126679833
quote:

[..]

merk ook het woordje 'als' op in mijn post
pi_126679859
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef Doodloper het volgende:

[..]

merk ook het woordje 'als' op in mijn post
Oke, heb die foto bekeken, je kan er niets van maken.
pi_126679866
quote:

[..]

Hier staat ook weliswaar kleine foto van de voorkant. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000639/
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:09:05 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126679893
Foto waar ook de voorkant opstaat:

Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:10:09 #236
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_126679921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef m1st1g het volgende:

[..]

hier in soest ook een paar die 24 uur per dag open zijn
pi_126679923

Moest bij dit liedje onmiddelijk denken aan de ouders van de broertjes ! Wat een gevecht is dat geweest tussen hun zeg om de kinderen.
pi_126679943
Toch maar eens de pijlen op de moeder richten.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:11:14 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126679959
Net even naar RTV Utrecht gekeken.

Politiewoordvoerder (niet Jens) legde uit waarom de politie "zo weinig" naar buiten brengt.
Ze houden als mogelijk scenario (naast alle andere) nog steeds rekening met een eventuele handlanger. In het kader van het strafrechtelijk onderzoek kunnen ze daarom maar weinig naar buiten brengen (Ik neem aan dat bedoelt wordt: geen dingen naar buiten brengen waarmee eventuele daderkennis getoetst kan worden). Dat is de enige reden zei hij. Tevens zei hij alles naar buiten te brengen wat ze naar buiten kunnen brengen, en waar ze hulp van het publiek bij nodig hebben (zoals de onderbroek en het t-shirt).
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:12:02 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126679979
Blijkbaar kunnen ze wel wat hulp gebruiken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126679994
Wanneer die auto niet gewassen is dan heeft ie rustig gereden.
pi_126680004
quote:

[..]

In Elsloo is een wasstraat naast het station, met muntjes
pi_126680036
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:29 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hoi Yvonne, je bent net te laat, ze is nu boodschappen doen.
ff opletten! je moet natuurlijk niet je forummutsen door elkaar gaan halen hè
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:14:14 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126680039
Misschien is het ook een gevoelskwestie; moord - smerige daad.... dat rijmt niet met een schone auto.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126680061
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef rever het volgende:

[..]

Yvonne weet precies wat ik bedoel. :7
pi_126680092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het ook een gevoelskwestie; moord - smerige daad.... dat rijmt niet met een schone auto.
Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.
Rijmt ook voor geen meter.
En dan, staan de kinderen op punt uit huis geplaatst te worden.

Moeder weet vast wel waar de kinderen zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_126680099
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
Sporen wegwerken wel.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:17:08 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126680133
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef rever het volgende:

[..]

quote:
Hij is niet in de war hoor....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:18:50 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126680192
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.

Kinderen stonden niet op het punt uit huis geplaatst te worden. Ze stonden op het punt om onder toezicht gesteld te worden.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:19:27 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126680207
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee, die kinderen staan niet op punt uit huis geplaatst te worden er zou een onder toezicht stelling komen.
Als je contact met BJZ en de kinderbescherming hebt, en zij concluderen dat het co-ouderschap qua omgang moet worden beperkt tot om het weekend bij de vader, dan moet je als moeder zeker niet gaan tegenwerken door de kinderen ook geen vakantie met de vader te laten doorbrengen.

Als je dat wel doet weet je zeker dat je kinderen op korte termijn idd uit huis geplaatst gaan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:19:28 #251
78780 deedeetee
pi_126680212
Wat hebben ze toch met die handlanger ? Als die man zijn kinderen had willen ontvoeren was hij toch zelf gewoon meegegaan ? Wat heeft het anders voor zin ? Wie gaat zijn kinderen nu bij vreemden dumpen ? Wie wil er nu deze kinderen hebben ? Tenzij je slechte bedoelingen met ze hebt maar zo dom/slecht zal de vader toch niet zijn geweest ?

Ik heb me wel 's afgevraagd ( een mens heeft af en toe van die wilde invallen) of hij kans had gezien om de kinderen op het een of andere vakantiekamp in het buitenland te zetten. Gewoon om de moeder eens goed de stuipen op het lijf te jagen. Maar dan moeten ze toch na verloop van tijd toch weer opduiken ?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 17:20:32 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126680249
Het was vorige week ook al weken behoorlijk droog geweest he. Ook in de bossen bij de veluwe (waar ik die week zelf veel heb gelopen en gefietst) waren kurkdroog. Beetje stof zie je niet echt op die kleur.
pi_126680255
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kinderen stonden niet op het punt uit huis geplaatst te worden. Ze stonden op het punt om onder toezicht gesteld te worden.
Het was soort van gezamenlijk ouderschap en daar kwamen veranderingen in.
pi_126680276
handlanger en dan zichzelf vermoorden, die film heb ik niet eerder gezien, handlanger en samen naar het buitenland vertrekken ok, maar alle overige handlanger scenario's sluit ik uit
pi_126680285
Al van het begin aan het meelezen in dit topic en even moeten denken op de username die ik hier al eens had aangemaakt ;)

Helaas maak ik een vechtscheiding van dichtbij mee en nee ik ben geen hysterische moeder die haar kinderen weg wil houden van een vader in de zin van wraak op wat hij mij misdaan heeft in de relatie die is misgegaan. Idd waar twee vechten, twee schuld..
Hier ook een co-ouderschap met week-week.. Waarom? Omdat dat nu de gangbare vorm is, zelf had ik idd wel de voorkeur gegeven om een om het weekend verhaal voor papa, maar dan moet je al met verdomd goeie argumenten komen..

Na een relatie van 8 jaar met deze man was ik mezelf compleet kwijt, laatste tijd begin ik steeds meer te geloven dat ik hier met een narcist te maken heb.

Eind november zei hij op dinsdag tegen mij 'zorg er goed voor' met n knik naar de kinderen. Vrijdag is hij niet op het ophaalmoment, verdwijnt van de aardbol, laat gsm met n briefje met daarop code thuis en duikt maandag weer op. Daarna is hij opgenomen in psychiatrisch zh. Weer thuis sinds een aantal weken en de week-week regeling loopt weer.

Ik heb zelf ook hulp ingeroepen van BJZ hier in Belgie.. En ja ook liepen we al bij het Centrum Geestelijke Gezondheidszorg voor problemen met een van de kinderen, die helaas voor haar n kleine kopie van haar vader is. BJZ heeft het eigenlijk afgedaan met het verhaal dat meneer is behandeld en dat het nu wel ok zal zijn als hij wordt ontslagen..

Nu moet ik ze dus laten gaan naar hun papa, met n heel bang hartje..

En ik kan ook alleen maar hopen dat dit nooit maar dan ook nooit een copy-cat verhaal gaat worden.

Dit is natuurlijk maar n kleine samenvatting van mijn verhaal, maar ik wil hier vooral mee duidelijk maken dat het niet altijd zo simpel en kort door de bocht is als sommige mensen denken....
pi_126680286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Het was vorige week ook al weken behoorlijk droog geweest he. Ook in de bossen bij de veluwe (waar ik die week zelf veel heb gelopen en gefietst) waren kurkdroog. Beetje stof zie je niet echt op die kleur.
Maar koplampen, nummerplaat en voorruit zo schoon?
pi_126680287
quote:
Inderdaad. Zou er niet te veel achter zoeken nee.
pi_126680298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Een door mijzelf bewerkte samenvatting mag vast wel ;)

Een reconstructie op basis van het rapport van de Raad voor Kinderbescherming.

Feiten of vermeende feiten kort samengevat:

* Raad van kinderbescherming is door BJZ in januari verzocht een
onderzoek in te stellen naar de broertjes.

* De Kinderbescherming sprak voor het rapport met leerkrachten, hulpverleners, ouders, grootouders van beide kanten de politie en de nieuwe vriendin van de vader.

* Sinds 2008 hebben 10 hulpverleners en instanties zich met hen bezig gehouden.

* Ouders zijn sinds 2008 uit elkaar en hebben co-ouderschap
op 50/50 basis.

* Ouders hebben voortdurend ruzie en rechtszaken gevoerd over
boedelscheiding, alimentatie en zorgafspraken.

* In 2009 stelde het meldpunt kindermishandeling vast dat deze onenigheden leidden tot "psychisch geweld"

* De kinderen worden "ernstig in hun ontwikkeling bedreigd" daarom heeft de Kinderbescherming de kinderrechter verzocht ze een jaar onder toezicht te stellen.

* Volgens de Raad voor de Kinderbescherming lukt het de ouders niet hun strijd te beëindigen en samen te werken.

* De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.

* Volgens het rapport zijn beide ouders hoog opgeleid en gaan in 2008 na een relatie van 13 jaar uit elkaar.

* Vanaf 2009 zoekt vooral de moeder hulp.

* De ouders hebben "ouderschapsbegeleiding" gehad.

* De afgelopen 4 jaar maakte de moeder zich grote zorgen over de veiligheid van de kinderen.

* Februari 2009 gaat de moeder naar de politie wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader, politie schakelde Bureau Jeugdzorg in.
De moeder wil niet dat BJZ contact opneemt met vader omdat hij wel eens dreigt met een "Familiedrama"

* BJZ doet navraag bij huisarts en school en krijgt geen bevestiging
van een mogelijke mishandeling.

* De huisarts (vrouw) noemt vader in rapport een; bezorgde en liefdevolle vader.
Zij heeft nooit sporen van geweld gezien.

Sporen van geweld, blauwe plekken heeft ze wel eens bij de moeder gezien.

* Moeder meld dat kinderen verhalen vertellen over fysieke en emotionele mishandeling door vader.

* In januari 2013 doet moeder aangifte van mishandeling oudste zoon, hij zou hem geslagen hebben, door elkaar geschud en onder een koude douche hebben gezet.
Vader ontkent het slaan en zegt hem stevig door elkaar te hebben geschud en een warme douche heeft laten nemen om rustig te worden.

* De politie neemt de aangifte van moeder serieus en wilde de vader als verdachte inzake mishandeling verhoren.

* De verschillende hulpverleners schatten de veiligheid van de zoontjes verschillend in, van veilig tot onveilig.

* Er stond een afspraak gepland op 25 april maar vader kan die dag niet en de nieuwe afspraak wordt gepand op 7 mei.

Update

Reactie van de Raad voor de Kinderbescherming op het artikel in NRC

In een reactie zei de Raad de inhoud van het rapport, zoals dat in de krant staat, "in grote lijnen te herkennen''. Het onderzoek naar de broers was in de afsluitende fase, aldus een woordvoerder, en het rapport zou naar de rechter worden gestuurd. Die zou vervolgens een besluit nemen over de jongens.

[NORML]http://www.nu.nl/algemeen ... ezicht-van-jeugdzorg.html[/NORML]
Ah, dit is dus de samenvatting uit het NRC..bedankt voor de moeite.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:22:47 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126680328
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef deedeetee het volgende:
Wat hebben ze toch met die handlanger ? Als die man zijn kinderen had willen ontvoeren was hij toch zelf gewoon meegegaan ? Wat heeft het anders voor zin ? Wie gaat zijn kinderen nu bij vreemden dumpen ? Wie wil er nu deze kinderen hebben ? Tenzij je slechte bedoelingen met ze hebt maar zo dom/slecht zal de vader toch niet zijn geweest ?

Ik heb me wel 's afgevraagd ( een mens heeft af en toe van die wilde invallen) of hij kans had gezien om de kinderen op het een of andere vakantiekamp in het buitenland te zetten. Gewoon om de moeder eens goed de stuipen op het lijf te jagen. Maar dan moeten ze toch na verloop van tijd toch weer opduiken ?
Ze kunnen het simpelweg niet uitsluiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126680376
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef mimoma het volgende:
Al van het begin aan het meelezen in dit topic en even moeten denken op de username die ik hier al eens had aangemaakt ;)

Helaas maak ik een vechtscheiding van dichtbij mee en nee ik ben geen hysterische moeder die haar kinderen weg wil houden van een vader in de zin van wraak op wat hij mij misdaan heeft in de relatie die is misgegaan. Idd waar twee vechten, twee schuld..
Hier ook een co-ouderschap met week-week.. Waarom? Omdat dat nu de gangbare vorm is, zelf had ik idd wel de voorkeur gegeven om een om het weekend verhaal voor papa, maar dan moet je al met verdomd goeie argumenten komen..

Na een relatie van 8 jaar met deze man was ik mezelf compleet kwijt, laatste tijd begin ik steeds meer te geloven dat ik hier met een narcist te maken heb.

Eind november zei hij op dinsdag tegen mij 'zorg er goed voor' met n knik naar de kinderen. Vrijdag is hij niet op het ophaalmoment, verdwijnt van de aardbol, laat gsm met n briefje met daarop code thuis en duikt maandag weer op. Daarna is hij opgenomen in psychiatrisch zh. Weer thuis sinds een aantal weken en de week-week regeling loopt weer.

Ik heb zelf ook hulp ingeroepen van BJZ hier in Belgie.. En ja ook liepen we al bij het Centrum Geestelijke Gezondheidszorg voor problemen met een van de kinderen, die helaas voor haar n kleine kopie van haar vader is. BJZ heeft het eigenlijk afgedaan met het verhaal dat meneer is behandeld en dat het nu wel ok zal zijn als hij wordt ontslagen..

En ik kan ook alleen maar hopen dat dit nooit maar dan ook nooit een copy-cat verhaal gaat worden.

Dit is natuurlijk maar n kleine samenvatting van mijn verhaal, maar ik wil hier vooral mee duidelijk maken dat het niet altijd zo simpel en kort door de bocht is als sommige mensen denken....
geef de kinderen aub een mobiele phone mee, en spreek gewoon af dat ze je altijd gelijk moeten sms-en als er iets raars aan de hand is (zonder dat papa het weet)
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 17:24:11 #261
184769 crew  Deisyy
pi_126680384
quote:
De auto op de foto glanst, daar zit geen stof op.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 17:25:11 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126680420
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja dat kan je inderdaad perfect zien op een foto van postzegel formaat.
pi_126680438
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daarnaast zitten er na zo'n rit altijd resten op nummerbord, koplamp en voorruit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 17:25:44 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126680444
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Maar koplampen, nummerplaat en voorruit zo schoon?
Ja hoor. Ik heb mijn auto al maanden niet gewassen en die is maar net een tikkie vuiler.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:26:33 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126680468
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat kan je inderdaad perfect zien op een foto van postzegel formaat.
De mijne is vorige week nog gewassen en is al vuiler :'(
En dan heb ik niet eens veel km gemaakt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126680477
wat is het nieuws van vanmiddag, kleding gevonden door vrijwilligers in Geleen?
"Het gaat daarbij onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhammentrommeltje.
Wat zijn de vermoedens, dat het van de jongetjes zijn? ik heb niet eerder iets gelezen over een vermist broodtrommeltje, lijkt me ook niet dat de vader zoveel moeite doet en dan opeens broodtrommeltje laat slingeren of was het verstopt/begraven onder de grond?
pi_126680484
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Hij is niet in de war hoor....
jawel lees Yvonne haar post maar en kijk wie zij quote in haar post. Diegene is geen boodschappen doen, dat was ik.
pi_126680506
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Rachilda het volgende:
wat is het nieuws van vanmiddag, kleding gevonden door vrijwilligers in Geleen?
"Het gaat daarbij onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhammentrommeltje.
Wat zijn de vermoedens, dat het van de jongetjes zijn? ik heb niet eerder iets gelezen over een vermist broodtrommeltje, lijkt me ook niet dat de vader zoveel moeite doet en dan opeens broodtrommeltje laat slingeren of was het verstopt/begraven onder de grond?
Ik vind ook wel dat mensen een hoop rare dingen achterlaten in het bos :X
pi_126680521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:23 schreef Rachilda het volgende:

[..]

geef de kinderen aub een mobiele phone mee, en spreek gewoon af dat ze je altijd gelijk moeten sms-en als er iets raars aan de hand is (zonder dat papa het weet)
Afspraak is dat vanaf september de oudste (11) er eentje mag hebben, ondanks alles ook opvoedtechnisch bezig en van mening dat ze er nu geen nodig heeft, in sept gaat ze naar het middelbaar. Wel kennen de oudste twee mijn gsmnummer uit hun hoofd..maar ja... ik snap wel wat je bedoelt....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 17:28:23 #270
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126680532
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Afgelopen week heeft het dan ook behoorlijk geregend.
pi_126680539
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, met een zwarte auto. Stof zie je er heel snel op zitten.
pi_126680577
BerryEvers13 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:10:41 @JulianRubenNL idee of de politie met onderstaande tip wat gedaan heeft? zijn WhatsApp is nog niet uitgelezen tip van: @MichaelK854u reageer retweet
hoe weet iemand dat de whatsapp nog niet uitgelezen zou zijn van de vader?
pi_126680595
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Rachilda het volgende:
BerryEvers13 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:10:41 @JulianRubenNL idee of de politie met onderstaande tip wat gedaan heeft? zijn WhatsApp is nog niet uitgelezen tip van: @MichaelK854u reageer retweet
hoe weet iemand dat de whatsapp nog niet uitgelezen zou zijn van de vader?
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst "online" is geweest.

Maar ik mag aannemen dat de politie zo'n telefoon wel op een andere manier controleert.
pi_126680646
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Dat snappen die twitteraars niet. :P
pi_126680648
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef webb2012 het volgende:

[..]

ow ja, da's waar inderdaad,
pi_126680738
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik heb mijn auto al maanden niet gewassen en die is maar net een tikkie vuiler.
En jij rijdt ook regelmatig even 's nachts op en neer naar Limburg?
pi_126680810
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:33 schreef sig000 het volgende:

Wordt zo'n auto viezer van 's nachts rijden? :o Nooit geweten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:36:49 #278
179534 Waaghals
pi_126680847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ja die duisternis blijft eraan plakken, weet je toch
pi_126680913
quote:

Klinkt niet als een vechtscheiding
quote:
Vrijdag is hij niet op het ophaalmoment, verdwijnt van de aardbol, laat gsm met n briefje met daarop code thuis en duikt maandag weer op. Daarna is hij opgenomen in psychiatrisch zh.
Wat was de reden dat hij in eerste instantie is opgenomen?

quote:
Dat lijkt me een vreselijk gevoel. Is het contact tussen jullie nu wel enigszins normaal?
pi_126680946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Probeer maar uit, is echt zo.
pi_126680971
Dat Sined Interventies? Was dat eigenlijk een eenmans-bedrijf?

http://www.sined-interven(...)ined/over-sined.html
pi_126681007
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef sunmoonstar het volgende:
Dat Sined Interventies? Was dat eigenlijk een eenmans-bedrijf?

http://www.sined-interven(...)ined/over-sined.html
Volgens mij wel.
pi_126681058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef eight het volgende:

[..]

Klinkt niet als een vechtscheiding

Rechtzaak door hem begonnen over kindergeld, ik had hem helft voorgesteld voor alle drie (oudste is niet van hem maar gaat wel mee in week-week), maar was niet genoeg. Helft kindergeld is ook helft kosten imho dus toen ik hem de eerste kosten voor de oudste voorschotelde zag hij van kindergeld van haar af en dus ook van de kosten. Dan is hij via rechtbank gaan eisen om helft 1e en 2e te krijgen, uiteindelijk heeft hij helft 2e en 3e gekregen

[..]

Wat was de reden dat hij in eerste instantie is opgenomen?

Hij is pas opgenomen na 'verdwijning' die naar mijn mening ook in scene gezet zou kunnen zijn. Tijdens verdwijning volop contact met zijn ouders, bij terugvinden is het grote zwijgen begonnen.

[..]

Dat lijkt me een vreselijk gevoel. Is het contact tussen jullie nu wel enigszins normaal?
Nee, tijdens opname geen enkele communicatie. Nu enkel het hoognodige en meneer is een charme offensief begonnen, er is geen vuiltje aan de lucht vlgs hem ....
pi_126681075
ai, quoten is ni mn sterkste kant...sorry !!
pi_126681152
quote:

Bij voorbaat mijn excuses als ik als een botte hork overkom, maar jouw verhaal is in dit geval eigenlijk totaal niet relevant.

Zoveel spectaculairs zie ik bovendien niet in jouw post vermeld staan.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:45:35 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126681158
Hier trouwens die uitzending van RTV Utrecht waar ik het over had:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1343579
pi_126681218
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef sig000 het volgende:

[..]

Daarnaast zitten er na zo'n rit altijd resten op nummerbord, koplamp en voorruit.
Ik heb ooit mijn auto te koop aangeboden en foto's genomen. De auto was niet gewassen, maar stond er op de foto's ook glanzend en blinkend bij. Terwijl de auto in werkelijkheid erg vies was met oa zandresten ed. al weken niet was gewassen, maar schijnbaar is dat op foto's op zo'n kleur vrijwel niet waar te nemen.
pi_126681222
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bij voorbaat mijn excuses als ik als een botte hork overkom, maar jouw verhaal is in dit geval eigenlijk totaal niet relevant.

Zoveel spectaculairs zie ik bovendien niet in jouw post vermeld staan.
Excuses aanvaard, maar ik wilde enkel maar laten zien dat er achter dit verhaal meer kan zitten dan de gemiddelde mens hier wil zien. Waarom heeft moeder de jongens meegegeven? Imho om niet nog meer olie op het vuur te gooien
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 17:48:13 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126681235
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:33 schreef sig000 het volgende:

[..]

In die tijd ben ik wel regelmatig 'even' naar Apeldoorn en terug naar Rotterdam gereden. Nogmaals, op die foto's kan je sowieso al weinig baseren en op de tweede plaats het was al weken heel erg droog en op de 3e plaats wordt deze kleur alleen iets 'donkerder' Ik heb jaren zelf zo'n kleur auto gehad en die zag er eigenlijk nooit vies uit. Tot je er een spons overheen haalde eigenlijk :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:41 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126681291
Maar hee, als jullie er allemaal nog een nachtelijke wasstraat bij willen fantaseren terwille van het mysterieuze karakter... ga je gang.
pi_126681300
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb ooit mijn auto te koop aangeboden en foto's genomen. De auto was niet gewassen, maar stond er op de foto's ook glanzend en blinkend bij. Terwijl de auto in werkelijkheid erg vies was met oa zandresten ed. al weken niet was gewassen, maar schijnbaar is dat op foto's op zo'n kleur vrijwel niet waar te nemen.
Ok maar nummerbord bijvoorbeeld is wel erg schoon.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 mei 2013 @ 17:51:01 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126681337
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Als ik browserbased inzoom zie ik al spikkels zwart. Insecten geven geen vlek zo groot als een cijfer he.
pi_126681340
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar hee, als jullie er allemaal nog een nachtelijke wasstraat bij willen fantaseren terwille van het mysterieuze karakter... ga je gang.
Ik verzin helemaal niets, het viel me op.
pi_126681389
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nogmaals ik rij overdag, 's nachts enz. en de ene keer is hij vuiler dan de andere keer.

Op die foto is het niet zichtbaar en we weten niet eens of hij van de verharde paden is afgeweest.
Genoeg hele, hele stille verharde paden waar je auto geen stofje oploopt.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:57:05 #295
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126681523
zoekactie puth is beeindigd.
How can I make this topic about me?
pi_126681545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als ik browserbased inzoom zie ik al spikkels zwart. Insecten geven geen vlek zo groot als een cijfer he.
Ik zie ze niet?

pi_126681607
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef mimoma het volgende:

[..]

Nee, tijdens opname geen enkele communicatie. Nu enkel het hoognodige en meneer is een charme offensief begonnen, er is geen vuiltje aan de lucht vlgs hem ....
Ik vind het heel vreemd dat het kind dat niet van hem is wel meegaat in de week-week regeling. Waarom in godsnaam?

Het lijkt mij idd. geen gemakkelijke situatie. Toch zou ik me niet al te veel zorgen maken dat er iets soortgelijks gebeurd. Wat Jeroen heeft gedaan is gelukkig echt een uitzonderingsgeval, de meesten kunnen gelukkig wel met de situatie omgaan.
pi_126681647
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
staat genoteerd.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:01:20 #299
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126681659
Relativerend: een heleboel mensen zijn superdruk met die broertjes, maar inmiddels zijn er 8 nieuwe personen als vermist gemeld op de politie.nl website.
How can I make this topic about me?
pi_126681677
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik zie ze niet?

[ afbeelding ]
Dan heeft hij hem

1) Of gewassen, niet logisch maar kan.
2) Op stille, droge paden en / of parkeerplaatsen geweest, in ieder geval op plaatsen waar je auto
niet smerig wordt.
pi_126681761
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

behoorlijk wat zelfs. Nummerbord is verre van schoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')