Juist.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kunnen we weer on topic? Je hebt antwoord gehad.
Je hebt nog geen antwoord gegeven op het waarom je iedere speculatie over het aandeel van de moeder in de vechtscheiding in de kiem wilt smoren, je lijkt je eraan te ergeren, maar dat je geen problemen lijkt te hebben met alle - soms vergezochte - speculaties over de eigenschappen van de vader.
Je lijkt het evenmin te ontkennen, dus schijnbaar ben je je er ook nog eens bewust van.
Jazeker, mijn moeder heeft borderline.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Mag ik even een vraag in de groep gooien:
Wie van jullie heeft ervaring met mensen met een persoonlijkheidsstoornis? (buiten de fokkers om dan). Hebben jullie enig idee hoe het is om iemand met een stoornis in je omgeving te hebben?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef rever het volgende:
Fuck sbs ik kijk geen sbs. Ik vind het al erg genoeg dat ik op FOK zit.
Meer dan genoeg. Ik werk ermee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met mensen met een persoonlijkheidsstoornis? (buiten de fokkers om dan). Hebben jullie enig idee hoe het is om iemand met een stoornis in je omgeving te hebben?
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar komt het idee van een stoornis opeens vandaan alsof er al jaren iets mis is met deze meneer?
Kun je beter hier eens vragen Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar komt het idee van een stoornis opeens vandaan alsof er al jaren iets mis is met deze meneer?
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.
Maar schijnbaar valt het anders niet te bevatten.
Pffff ik dacht dat ik de enige was....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Het punt is dat hier mensen zitten die dat niet begrijpen en die een kliekje vormen en dat met zijn alle ontkrachten
o.a. borderline, depressie en autismequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Nee joh das algemeen bekend. Er is verder ook niks mis mee, maar het valt gewoon op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:54 schreef Dee69 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Het punt is dat hier mensen zitten die dat niet begrijpen en die een kliekje vormen en dat met zijn alle ontkrachten
Pffff ik dacht dat ik de enige was....
Dat er op het laatst sprake is van een stoornis lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Die Jeroen is gewoon knettergek gemaakt en dat zal zeker gevolgen voor zijn geest hebben gehad inderdaad. Maar ik denk niet dat hij al jarenlang een persoonlijkheidsstoornis heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:57 schreef eight het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat er op het laatst sprake is van een stoornis lijkt me vrij duidelijk.
Sommigen van ons herkennen misschien bepaalde dingen, uit ervaring. Ervaring die anderen misschien niet hebben en dus ook niet herkennen. Maar natuurlijk kan het ook heel anders zijn, alleen op dit moment bekijk ik de zaak vanuit mijn referentiekaderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Loekie1 het volgende:
Kenmerken persoonlijkheidsstoornis:
- geen hulp vragen
- liegen
- manipuleren
- geen empathie
- wraak willen nemen na gekrenktheid
- egoistisch
Alleen zelfmoord valt niet in het plaatje.
Gewoon laten lullenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:57 schreef eight het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij zijn ze, met alle kennis die we nu hebben, ook zo toepasbaar op de MOEDER in dit verhaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Loekie1 het volgende:
Kenmerken persoonlijkheidsstoornis:
- geen hulp vragen
- liegen
- manipuleren
- geen empathie
- wraak willen nemen na gekrenktheid
- egoistisch
Alleen zelfmoord valt niet in het plaatje.
hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Zij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegd
I see what you did there.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Zij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegd
Inderdaad.quote:
Zover ik weet heeft zij wel hulp gevraagd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze, met alle kennis die we nu hebben, ook zo toepasbaar op de MOEDER in dit verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |