quote:Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.
Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.
Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.
Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.
Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.
Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb al een poosje het vermoeden dat Whiskers2009 een bekende van de moeder is.
No offence verder
Het valt mij en blijkbaar meerdere forumleden op dat je gelijk in de aanval schiet als het over moeders gaat. Je smoort dat in de kiem en je doet alsof zij er helemaal geen invloed op heeft gehad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En waarom je zoiets post ontgaat me ook.
En daar ga je weer...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:35 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb al een poosje het vermoeden dat Whiskers2009 een bekende van de moeder is.
No offence verder
Waarom je me zo nodig moet "aanvallen" bedoel ik eigenlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef hartloper het volgende:
[..]
Het valt mij en blijkbaar meerdere forumleden op dat je gelijk in de aanval schiet als het over moeders gaat. Je smoort dat in de kiem en je doet alsof zij er helemaal geen invloed op heeft gehad.
Beetje jammer idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het valt me wel op in deze reeks dat jij er iedere keer als de kippen bij bent om speculaties rondom het aandeel in de vechtscheiding van de moeder, in de kiem te smoren. Speculaties over het karakter, gedrag en eventuele psychische stoornissen, die (nog) nergens op zijn gebaseerd over de vader, daar heb je dan weer geen problemen mee.
Vind ik opmerkelijk.
Nee hoor.quote:Da's dan jouw probleem
Aanvallen, zie je niet dat meer mensen dit zo zien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef hartloper het volgende:
[..]
Het valt mij en blijkbaar meerdere forumleden op dat je gelijk in de aanval schiet als het over moeders gaat. Je smoort dat in de kiem en je doet alsof zij er helemaal geen invloed op heeft gehad.
Waarom je me zo nodig moet "aanvallen" bedoel ik eigenlijk
Kunnen we weer on topic? Je hebt antwoord gehad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef hartloper het volgende:
[..]
Aanvallen, zie je niet dat meer mensen dit zo zien?
Oa tomatenboer en eight uit mijn hoofd?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef rever het volgende:
[..]
Nee hoor.
Iemand in het vorige draadje zei dat ik raar quote. Ik copy/paste altijd een stuk tekst tussen de (quote)(quote). Ik ben vandaag pas gestart hier dus weet nog niet precies hoe het werkt. Tips?
Rechtsboven het bericht dat je wilt quoten zit een quote-knop. Gewoon daarop drukken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef rever het volgende:
[..]
Nee hoor.
Iemand in het vorige draadje zei dat ik raar quote. Ik copy/paste altijd een stuk tekst tussen de (quote)(quote). Ik ben vandaag pas gestart hier dus weet nog niet precies hoe het werkt. Tips?
Misschien komt dit omdat sommige moeders onder ons zelf bepaalde ervaringen hebben? Ik zou het me zo maar kunnen voorstellen...quote:Het valt mij en blijkbaar meerdere forumleden op dat je gelijk in de aanval schiet als het over moeders gaat
Ah ja. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Rechtsboven het bericht dat je wilt quoten zit een quote-knop. Gewoon daarop drukken.
T zijn allemaal van die huisvrouwtjes die alles zielig vinden en extreem erin meegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:42 schreef hartloper het volgende:
[..]
Aanvallen, zie je niet dat meer mensen dit zo zien?
Oa tomatenboer en eight uit mijn hoofd?
Je hebt nog geen antwoord gegeven op het waarom je iedere speculatie over het aandeel van de moeder in de vechtscheiding in de kiem wilt smoren, je lijkt je eraan te ergeren, maar dat je geen problemen lijkt te hebben met alle - soms vergezochte - speculaties over de eigenschappen van de vader.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kunnen we weer on topic? Je hebt antwoord gehad.
Zou kunnen. Of anders een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef rever het volgende:
[..]
Misschien komt dit omdat sommige moeders onder ons zelf bepaalde ervaringen hebben? Ik zou het me zo maar kunnen voorstellen...
Verhaal lijkt toch aardig te kloppen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, was een verhaal van een bekende van vader.
De vraag waarom je vindt dat de moeder geen enkele blaam treft is nog steeds niet beantwoord.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op het waarom je iedere speculatie over het aandeel van de moeder in de vechtscheiding in de kiem wilt smoren, je lijkt je eraan te ergeren, maar dat je geen problemen lijkt te hebben met alle - soms vergezochte - speculaties over de eigenschappen van de vader.
Je lijkt het evenmin te ontkennen, dus schijnbaar ben je je er ook nog eens bewust van.
Juist.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op het waarom je iedere speculatie over het aandeel van de moeder in de vechtscheiding in de kiem wilt smoren, je lijkt je eraan te ergeren, maar dat je geen problemen lijkt te hebben met alle - soms vergezochte - speculaties over de eigenschappen van de vader.
Je lijkt het evenmin te ontkennen, dus schijnbaar ben je je er ook nog eens bewust van.
Jazeker, mijn moeder heeft borderline.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Mag ik even een vraag in de groep gooien:
Wie van jullie heeft ervaring met mensen met een persoonlijkheidsstoornis? (buiten de fokkers om dan). Hebben jullie enig idee hoe het is om iemand met een stoornis in je omgeving te hebben?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef rever het volgende:
Fuck sbs ik kijk geen sbs. Ik vind het al erg genoeg dat ik op FOK zit.
Meer dan genoeg. Ik werk ermee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met mensen met een persoonlijkheidsstoornis? (buiten de fokkers om dan). Hebben jullie enig idee hoe het is om iemand met een stoornis in je omgeving te hebben?
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar komt het idee van een stoornis opeens vandaan alsof er al jaren iets mis is met deze meneer?
Kun je beter hier eens vragen Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar komt het idee van een stoornis opeens vandaan alsof er al jaren iets mis is met deze meneer?
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.
Maar schijnbaar valt het anders niet te bevatten.
Pffff ik dacht dat ik de enige was....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Het punt is dat hier mensen zitten die dat niet begrijpen en die een kliekje vormen en dat met zijn alle ontkrachten
o.a. borderline, depressie en autismequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:49 schreef rever het volgende:
Nee joh das algemeen bekend. Er is verder ook niks mis mee, maar het valt gewoon op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:54 schreef Dee69 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Het punt is dat hier mensen zitten die dat niet begrijpen en die een kliekje vormen en dat met zijn alle ontkrachten
Pffff ik dacht dat ik de enige was....
Dat er op het laatst sprake is van een stoornis lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al topics lang aan te geven, dat dat niet noodzakelijkerwijs het geval hoeft te zijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Die Jeroen is gewoon knettergek gemaakt en dat zal zeker gevolgen voor zijn geest hebben gehad inderdaad. Maar ik denk niet dat hij al jarenlang een persoonlijkheidsstoornis heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:57 schreef eight het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat er op het laatst sprake is van een stoornis lijkt me vrij duidelijk.
Sommigen van ons herkennen misschien bepaalde dingen, uit ervaring. Ervaring die anderen misschien niet hebben en dus ook niet herkennen. Maar natuurlijk kan het ook heel anders zijn, alleen op dit moment bekijk ik de zaak vanuit mijn referentiekaderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Loekie1 het volgende:
Kenmerken persoonlijkheidsstoornis:
- geen hulp vragen
- liegen
- manipuleren
- geen empathie
- wraak willen nemen na gekrenktheid
- egoistisch
Alleen zelfmoord valt niet in het plaatje.
Gewoon laten lullenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:57 schreef eight het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij zijn ze, met alle kennis die we nu hebben, ook zo toepasbaar op de MOEDER in dit verhaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Loekie1 het volgende:
Kenmerken persoonlijkheidsstoornis:
- geen hulp vragen
- liegen
- manipuleren
- geen empathie
- wraak willen nemen na gekrenktheid
- egoistisch
Alleen zelfmoord valt niet in het plaatje.
hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Zij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegd
I see what you did there.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Zij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegd
Inderdaad.quote:
Zover ik weet heeft zij wel hulp gevraagd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze, met alle kennis die we nu hebben, ook zo toepasbaar op de MOEDER in dit verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |