Nee hoor helemaal niet. Op deze manier leeft ze haar hele leven in een hel. Als ze dood is weet of voelt ze niks meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef eight het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hij dan z'n kinderen (waarschijnlijk) vermoord. Het was toch logischer geweest als hij zijn vrouw de nek om had gedraaid.
Yep. Wanna-be mod.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee da's Yvonne. Die komt vast nog wel langs in dit topic om haar tanden te laten zien
Hier treft hij haar harder mee, heb 2 kinderen in dezelfde leeftijd (2 meiden) schiet je mij een kogel tussen mijn ogen gaat het licht uit, neem je mijn kinderen af zal ik jaren kapot zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef eight het volgende:
[..]
Toch vreemd dat hij dan z'n kinderen (waarschijnlijk) vermoord. Het was toch logischer geweest als hij zijn vrouw de nek om had gedraaid.
Hij kneep 'm voor zijn schoonvader?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij louter je eigen ervaring op deze zaak wil projecteren en hier mee te delen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef Loekie1 het volgende:
Omdat het veel belangrijker is dat dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden dan dat er twee dode kinderen worden opgedregd.
als vaderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Loekie1 het volgende:
De vrouw komt met blauwe plekken en toch vindt de huisarts de man zorgzaam en lief.
Wat mij betreft 2 mogelijkheden: Of hij denkt dat de kinderen nu beter af zijn, of hij wilde op een zo hard mogelijke manier zijn ex-vrouw treffen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef eight het volgende:
[..]
dito wat betreft de posts van de zolderpsychologenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je moeite met de post hebt dan rapporteer je hem toch even?
verbaast me niksquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef rever het volgende:
Boodschappen doen, straks verder lezen. Tja huisvrouwtje hè...
Die probeert deskundig buiten schot te blijven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie die hele schoonvader niet in de NRC.... als in helemaal niet.
Misschien worden ze niet opgedregdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef Loekie1 het volgende:
Omdat het veel belangrijker is dat dit soort dingen in de toekomst voorkomen kan worden dan dat er twee dode kinderen worden opgedregd.
Ach, ze is tenminste wel bondigquote:
Als de kindertjes dood zijn hoef je niet voor het eten te zorgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:27 schreef rever het volgende:
[..]
Ja iemand moet toch voor het eten zorgen als de papa's de kindertjes aan het uitmoorden zijn
Daar hebben we een huisvrouwen slowchat topic voor op dit forum.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef rever het volgende:
Boodschappen doen, straks verder lezen. Tja huisvrouwtje hè...
Zegt ie dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Ik heb ook geen kinderen.
Ik ben ook niet gescheiden.
En waarom je zoiets post ontgaat me ook.
Is het ook.... Dit hoort niet! Maar dit komt omdat al die sbs6 speurneuzen zich er mee bemoeien...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:27 schreef Marrije het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het eigenlijk maar raar dat deze prive info nu gewoon op straat ligt.
twitter:ENEC0 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 16:26:33Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes: Ongeveer 50 vrijwilligers hebben zaterdagmiddag in de bossen... http://t.co/eOz5dmTOw0 reageer retweet
Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:22 schreef Leandra het volgende:
Wat overigens wel typerend is, is dat dat douche-incident door de vader ook niet ontkend is, maar afgezwakt wordt.
Kind zei volgens moeder dat er geslagen was en met kleren aan onder de koude douche, en vader zegt dat er vastgepakt is en onder de warme douche (zonder kleren).
Blijft over dat vader het kennelijk een prima manier vind om een kind onder de douche te zetten, en ik heb dan het vermoeden dat die koude douche eerder waar is dan die warme douche.
Ging het kind daarna bij moeder klagen dat je geslagen had en dat het een koude douche was?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?
quote:
Oud nieuws!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Er is kleding gevonden door vrijwilligers.
http://www.nu.nl/binnenla(...)miste-broertjes.html
NRC... SBS6.... één pot nat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is het ook.... Dit hoort niet! Maar dit komt omdat al die sbs6 speurneuzen zich er mee bemoeien...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee da's Yvonne. Die komt vast nog wel langs in dit topic.
Jaquote:
Gepubliceerd:quote:
Met of zonder kleren? Warm of koud? Blauwe plekken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een hysterisch kind ook wel eens onder de douche gezet. Blijkbaar ben ik nu potentiele kindermoordenaar?
Ik weet het niet, Tico heeft hem in de OP van # 40 voor het eerst gebruikt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke soort kaart hier is gebruikt? Erg overzichtelijke kaart.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jezus, wat gaan jullie snel! Ik had de laatste pagina nagekeken en dit niet gezien.
Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:32 schreef sig000 het volgende:
Is er nog ergens een grote foto van de voorkant van de auto, kleine heb ik gevonden en die is verdacht schoon na zo'n nachtelijke rit?
Pssst, wasda met het NRC? Moet ik 'm kopen?quote:
Nee, ze gaf alleen de aanzet..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
Maar ik let even niet op en nu is de moeder vermoedelijk de daderes?
Is die onderbroek nog belangrijk?
In dat geval waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
Insecten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?
quote:Kleding gevonden bij zoektocht vermiste broertjes
Ongeveer 50 vrijwilligers hebben zaterdagmiddag in de bossen bij Geleen kledingstukken en enkele andere spullen gevonden bij een zoektocht naar de twee vermiste broertjes in het Danikerbos bij Geleen.
Foto: ANP
Het gaat daarbij onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhammentrommeltje. Dat maakte een van de vrijwilligers na afloop bekend.
De politie heeft de spullen meegenomen voor onderzoek. Ook onderzochten agenten op aanwijzing van de vrijwilligers twee plekken in het bos.
De zoektocht werd in het bos en rond een vijver gehouden, omdat de vader met de kinderen hier eens in de twee maanden kwam vissen, aldus organisator Sander van Dijk.
's nachts is het dampigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik rij ook veel 's avonds en 's nachts waarom zou hij smeriger worden dan overdag?
Hoho, de MOEDER beweert dat het kind geklaagd heeft dat het werd geslagen. Wie zegt dat dat zo is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ging het kind daarna bij moeder klagen dat je geslagen had en dat het een koude douche was?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het was al op FOK! geplaatst xDquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal geen oud nieuws! Het staat toch nog nergens?
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pssst, wasda met het NRC? Moet ik 'm kopen?
Nope, ik mis Gerard Hulscher nog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij worden nu zo'n beetje alle vermisten teruggevonden maar de broertjes niet?
Neuh, waarschijnlijk wel ook bezig geweest met de kinderen als wraakmiddel inzetten, met waarschijnlijk iets minder schadelijke gevolgen voor de kinderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
Het is pas een week aan de gang ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij worden nu zo'n beetje alle vermisten teruggevonden maar de broertjes niet?
Voorlopig alleen maar een trommeltje en wat kleren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef yvonne het volgende:
Kun je dit inscannen en posten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja!
Dan heb je tenminste het hele artikel en niet de stukjes die her en der (naar goeddunken) geplaatst worden.
De moeder weet iig dat het kind onder de douche gezet is.... als dat niets bijzonders was dan had het kind het niet gemeld, ik neem aan dat ze immers regelmatig douchen bij vader.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, de MOEDER beweert dat het kind geklaagd heeft dat het werd geslagen. Wie zegt dat dat zo is.
In mijn geval vertelde mijn kind inderdaad wel aan mama dat ze heel erg moest huilen en papa d'r toen onder de douche heeft gezet. Als mijn vrouw bij een eventuele scheiding daar nu eens van maakt dat het kind gezegd heb dat ik 'r onder een koude douche gezet heb na een pak slaag?
Het is allemaal 'hear say'.
Nee er zijn kleren gevonden, kan van iedereen zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even weggeweest: maar er zijn spullen gevonden van de jongens in een bos bij Geleen? Ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze worden gevonden.
Met de boodschap: zodra jullie boven komen moeten jullie weer naar school.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is pas een week aan de gang ofzoMisschien heeft ie ze wel in een kelder vol vreetwerk en computerspellen gestopt
Als het eten op is komen ze vanzelf wel naar buiten
Whehehe, dan is hij van ultieme klootzak opeens eindbaas die Jeroen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is pas een week aan de gang ofzoMisschien heeft ie ze wel in een kelder vol vreetwerk en computerspellen gestopt
Als het eten op is komen ze vanzelf wel naar buiten
Hoezo van die jongens?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even weggeweest: maar er zijn spullen gevonden van de jongens in een bos bij Geleen? Ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze worden gevonden.
Anno 2013 heeft toch iedereen een mobieltje? Maak ff een fotoquote:
En een zwarte onderbroek,helaas geen rode.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voorlopig alleen maar een trommeltje en wat kleren.
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe, dan is hij van ultieme klootzak opeens eindbaas die Jeroen.
Nogmaals mijn kind vertelde dat ook aan mijn vrouw. Omdat het inderdaad 'buiten het normale' was in de zin dat ze hysterisch was en ik er om te kalmeren onder de douche hebt gezet. Is dat mishandeling?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De moeder weet iig dat het kind onder de douche gezet is.... als dat niets bijzonders was dan had het kind het niet gemeld, ik neem aan dat ze immers regelmatig douchen bij vader.
Je leest teveel in KLB.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe, dan is hij van ultieme klootzak opeens eindbaas die Jeroen.
Van een A3 krantenartikel? Een hele pagina?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Anno 2013 heeft toch iedereen een mobieltje? Maak ff een foto
Misschien WAS het een rode onderbroekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Marenda het volgende:
[..]
En een zwarte onderbroek,helaas geen rode.
Ligt er aan.quote:
Mijn ouders hebben dat bij mij ook gedaan en ik heb dat niet ervaren als buitensporig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals mijn kind vertelde dat ook aan mijn vrouw. Omdat het inderdaad 'buiten het normale' was in de zin dat ze hysterisch was en ik er om te kalmeren onder de douche hebt gezet. Is dat mishandeling?
En toch is het iets wat in het rapport een behoorlijke rol speelt...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals mijn kind vertelde dat ook aan mijn vrouw. Omdat het inderdaad 'buiten het normale' was in de zin dat ze hysterisch was en ik er om te kalmeren onder de douche hebt gezet. Is dat mishandeling?
Was het water koud?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan toch ook in stukjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van een A3 krantenartikel? Een hele pagina?
Ik heb gewoon een Xperia Z, geen FBI-materiaal.
Nogmaals, ik rij veel 's nachts en heb geen last van plakstof en insecten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
's nachts is het dampigEn als je auto nat is plakt er eerder stof op xD
Lukt welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Misschien WAS het een rode onderbroekMisschien is hij wel erg vuil geworden door de modder?
Nee.... zeg ik. Misschien zegt mijn vrouw later bij een scheiding wel van wel. En dan is het opeens 'iets wat in het rapport een behoorlijke rol speelt'.quote:
Nu is men dood opeens wél beter af ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef rever het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Op deze manier leeft ze haar hele leven in een hel. Als ze dood is weet of voelt ze niks meer.
Jij roept maar wat......quote:. Als je dood bent ben je, bijna, altijd slechter af.
Het lijkt me niet vreemd dat een kind dat meldt. Dat zegt niks over wel of geen mishandeling. En laten we wel zijn, het komt nogal eens voor dat moeders ineens gaan beweren dat hun ex de kinderen mishandelt of misbruikt, ook als dat helemaal niet waar is. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat hier ook het geval is, maar het enkele feit dat die moeder zoiets heeft gezegd maakt het natuurlijk nog niet waar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De moeder weet iig dat het kind onder de douche gezet is.... als dat niets bijzonders was dan had het kind het niet gemeld, ik neem aan dat ze immers regelmatig douchen bij vader.
Op de snelweg niet maar binnenwegen laten zeker sporen na aan de voorkant van een auto.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Weinig last van en woon in het gebied waar vader doorheen kwam.
Toch kun je een kind beter even dan in een ruimte zetten waar niet veel prikkels zijn. De gang bv.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee.... zeg ik. Misschien zegt mijn vrouw later bij een scheiding wel van wel. En dan is het opeens 'iets wat in het rapport een behoorlijke rol speelt'.
scherp.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nu is men dood opeens wél beter af ?
Je eigen opmerking in het vorige topic :
[..]
Jij roept maar wat......
Is je fotorolletje bijna vol?? Anders zou ik suggereren om 2 of 3 foto's te makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Men vermoedt dat hij z'n kinderen iets aangedaan heeft en daarna weggewerkt heeft, in een hoop gevallen moet je het asfalt ergens verlaten als je een lijk weg wilt werken en geen hele einden met een lijk wilt slepen (en dat maal 2).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik rij veel 's nachts en heb geen last van plakstof en insecten.
Zal wel schelen waar je rijdt.
Overtikken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Julian, mijn zoontje, vertelde van de week ook dat papa hem had geslagen. Ik boos, met hem gepraat, bleek het uiteindelijk helemaal niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het lijkt me niet vreemd dat een kind dat meldt. Dat zegt niks over wel of geen mishandeling. En laten we wel zijn, het komt nogal eens voor dat moeders ineens gaan beweren dat hun ex de kinderen mishandelt of misbruikt, ook als dat helemaal niet waar is. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat hier ook het geval is, maar het enkele feit dat die moeder zoiets heeft gezegd maakt het natuurlijk nog niet waar.
Ja, want de douche is een kakofonie van geluid en kleuren in de regel. Dat zacht ruisende water en het zicht op de witte mosa tegeltjes... Gék word je er van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch kun je een kind beter even dan in een ruimte zetten waar niet veel prikkels zijn. De gang bv.
Ik neem aan dat het niet prettig is er met je kleding en al onder te staan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want de douche is een kakofonie van geluid en kleuren in de regel. Dat zacht ruisende water en het zicht op de witte mosa tegeltjes... Gék word je er van.
En wederom een aanname... IK heb 'r niet met de kleren aan onder de douche gezet. En Jeroen Denis beweert óók van niet!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet prettig is er met je kleding en al onder te staan.
Nogmaals ik woon in het gebied waar de vader doorheen kwam en geloof me genoeg stikdonkere, verharde wegen waar geen mens komt waar je heel wat kan slepen 's nachts.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Men vermoedt dat hij z'n kinderen iets aangedaan heeft en daarna weggewerkt heeft, in een hoop gevallen moet je het asfalt ergens verlaten als je een lijk weg wilt werken en geen hele einden met een lijk wilt slepen (en dat maal 2).
En voor iemand die mogelijk niet alleen op normale verharde wegen heeft gereden is hij wel heel schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |