En dat schone viel me dus erg op weliswaar op erg kleine foto.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Leandra het volgende:
En voor iemand die mogelijk niet alleen op normale verharde wegen heeft gereden is hij wel heel schoon.
Hé jakkes dat is hier vlak bijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even weggeweest: maar er zijn spullen gevonden van de jongens in een bos bij Geleen? Ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze worden gevonden.
Mooi voorbeeld hoe van een paar uitspraken iets totaal anders gemaakt wordtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wederom een aanname... IK heb 'r niet met de kleren aan onder de douche gezet. En Jeroen Denis beweert óók van niet!
Dus je gaat een hysterisch kind eerst uitkleden? Wat een gedoe zeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wederom een aanname... IK heb 'r niet met de kleren aan onder de douche gezet.
Ja nu ik er 3 heb neem ik die moeite ook niet meer. Beetje individuele 1 op 1 aandacht geven aan een hysterisch kind, kom op zegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus je gaat een hysterisch kind eerst uitkleden? Wat een gedoe zeg.
Toch veel makkelijker ze op de gang te zetten?
Geen enkele aanwijzing dat het iets met de vermissing te maken heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hé jakkes dat is hier vlak bij![]()
nu.nl
Ik woon op de Veluwe en ik kan me niet voorstellen dat mijn auto na een ritje Vleuten-Neerbeek-Doorn waarbij ik ook nog delen door de bossen heb gereden nog zo schoon is, maar wellicht is de kleur van mijn auto wat besmettelijker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Nogmaals ik woon in het gebied waar de vader doorheen kwam en geloof me genoeg stikdonkere, verharde wegen waar geen mens komt waar je heel wat kan slepen 's nachts.
Of vermoed je dat hij hem gewassen heeft vlak voor zijn zelfmoord?
Lijkt me de moeite van het onderzoeken waard, mag aannemen dat de politie het gedaan heeft maar ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef Buster24 het volgende:
Of vermoed je dat hij hem gewassen heeft vlak voor zijn zelfmoord?
Mag het artikel hier gepost worden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld hoe van een paar uitspraken iets totaal anders gemaakt wordt
We weten niet of hij door de bossen heeft gereden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon op de Veluwe en ik kan me niet voorstellen dat mijn auto na een ritje Vleuten-Neerbeek-Doorn waarbij ik ook nog delen door de bossen heb gereden nog zo schoon is, maar wellicht is de kleur van mijn auto wat besmettelijker.
Helaas, copyright, zeker met het NRC, strenge lui.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag het artikel hier gepost worden?
Dan probeer ik wel foto's te maken.
Wat wil je gepost hebben?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag het artikel hier gepost worden?
Dan probeer ik wel foto's te maken.
Ze hebben alle mogelijke routes nagereden tijdens een zoektocht naar camera's, ze doen veel moeite maar zijn er wasstraten 's nachts open?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me de moeite van het onderzoeken waard, mag aannemen dat de politie het gedaan heeft maar ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over.
Ik heb geen idee waar je eventueel een auto op die tijdstippen kunt schoonmaken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ze hebben alle mogelijke routes nagereden tijdens een zoektocht naar camera's, ze doen veel moeite maar zijn er wasstraten 's nachts open?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef k_man het volgende:
Deze topicreeks leest echt als een soapserie. Je kunt rustig tien delen missen en dan weer inschakelen en probleemloos het verhaal volgen. Geen reet gebeurd ondertussen.
Hier in de buurt ( Rotterdam ) weet ik er zo minimaal 3 te vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je eventueel een auto op die tijdstippen kunt schoonmaken?
's nachts ook?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hier in de buurt ( Rotterdam ) weet ik er zo minimaal 3 te vinden.
Dat ligt hier in de buurt wat lastiger. ( Ede/ Veenendaal)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een door mijzelf bewerkte samenvatting mag vast welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helaas, copyright, zeker met het NRC, strenge lui.
Neem aan dat ze daar dan wel camera's hebben?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja zijn van die boxen waar je zo in kan rijden.
denk niet dat die beelden 2 weken na dato nog beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar dan wel camera's hebben?
Dat die camera's er zijn wil niet zeggen dat ze ook bekeken zijn.... een hoop bedrijven bewaren de beelden niet als ze ze niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Nooit op gelet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Las gisteren een artikel in NRC dat ze problemen ondervinden met filmbeelden, camera's die door achterstallig onderhoud niet meer werken, beelden die gewist zijn na tig uur enz.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Waarop baseren we dat hij brandschoon was?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
maarja, als die auto brandschoon is dan mag ik toch aannemen dat ze direct alle carwashes die die nacht open waren even hebben gecontacteerd en gevraagd de beelden te bewaren
Na die beelden in Leersum twijfel ik aan alles.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:02 schreef Doodloper het volgende:
maarja, als die auto brandschoon is dan mag ik toch aannemen dat ze direct alle carwashes die die nacht open waren even hebben gecontacteerd en gevraagd de beelden te bewaren
Precies, bovendien is het een kleur waar je lastig vuil op ziet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Waarop baseren we dat hij brandschoon was?
Blijft altijd moeilijk zichtbaar als je alleen een foto van schuin achter ziet.
merk ook het woordje 'als' op in mijn postquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Oke, heb die foto bekeken, je kan er niets van maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
merk ook het woordje 'als' op in mijn post
Hier staat ook weliswaar kleine foto van de voorkant. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000639/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
hier in soest ook een paar die 24 uur per dag open zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja zijn van die boxen waar je zo in kan rijden.
In Elsloo is een wasstraat naast het station, met muntjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ff opletten! je moet natuurlijk niet je forummutsen door elkaar gaan halen hèquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoi Yvonne, je bent net te laat, ze is nu boodschappen doen.
Yvonne weet precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef rever het volgende:
[..]
ff opletten! je moet natuurlijk niet je forummutsen door elkaar gaan halen hè
Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het ook een gevoelskwestie; moord - smerige daad.... dat rijmt niet met een schone auto.
Sporen wegwerken wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het ook een gevoelskwestie; moord - smerige daad.... dat rijmt niet met een schone auto.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef rever het volgende:
[..]
ff opletten! je moet natuurlijk niet je forummutsen door elkaar gaan halen hè
Hij is niet in de war hoor....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:23 schreef rever het volgende:
Boodschappen doen, straks verder lezen. Tja huisvrouwtje hè...
Kinderen stonden niet op het punt uit huis geplaatst te worden. Ze stonden op het punt om onder toezicht gesteld te worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.
Rijmt ook voor geen meter.
En dan, staan de kinderen op punt uit huis geplaatst te worden.
Moeder weet vast wel waar de kinderen zijn.
Nee, die kinderen staan niet op punt uit huis geplaatst te worden er zou een onder toezicht stelling komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je geeft je kinderen toch ook niet mee aan de vader die verdacht wordt van kindermishandeling.
Rijmt ook voor geen meter.
En dan, staan de kinderen op punt uit huis geplaatst te worden.
Moeder weet vast wel waar de kinderen zijn.
Het was soort van gezamenlijk ouderschap en daar kwamen veranderingen in.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kinderen stonden niet op het punt uit huis geplaatst te worden. Ze stonden op het punt om onder toezicht gesteld te worden.
Maar koplampen, nummerplaat en voorruit zo schoon?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Het was vorige week ook al weken behoorlijk droog geweest he. Ook in de bossen bij de veluwe (waar ik die week zelf veel heb gelopen en gefietst) waren kurkdroog. Beetje stof zie je niet echt op die kleur.
Inderdaad. Zou er niet te veel achter zoeken nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Het was vorige week ook al weken behoorlijk droog geweest he. Ook in de bossen bij de veluwe (waar ik die week zelf veel heb gelopen en gefietst) waren kurkdroog. Beetje stof zie je niet echt op die kleur.
Ah, dit is dus de samenvatting uit het NRC..bedankt voor de moeite.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:58 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Een door mijzelf bewerkte samenvatting mag vast wel![]()
Een reconstructie op basis van het rapport van de Raad voor Kinderbescherming.
Feiten of vermeende feiten kort samengevat:
* Raad van kinderbescherming is door BJZ in januari verzocht een
onderzoek in te stellen naar de broertjes.
* De Kinderbescherming sprak voor het rapport met leerkrachten, hulpverleners, ouders, grootouders van beide kanten de politie en de nieuwe vriendin van de vader.
* Sinds 2008 hebben 10 hulpverleners en instanties zich met hen bezig gehouden.
* Ouders zijn sinds 2008 uit elkaar en hebben co-ouderschap
op 50/50 basis.
* Ouders hebben voortdurend ruzie en rechtszaken gevoerd over
boedelscheiding, alimentatie en zorgafspraken.
* In 2009 stelde het meldpunt kindermishandeling vast dat deze onenigheden leidden tot "psychisch geweld"
* De kinderen worden "ernstig in hun ontwikkeling bedreigd" daarom heeft de Kinderbescherming de kinderrechter verzocht ze een jaar onder toezicht te stellen.
* Volgens de Raad voor de Kinderbescherming lukt het de ouders niet hun strijd te beëindigen en samen te werken.
* De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.
* Volgens het rapport zijn beide ouders hoog opgeleid en gaan in 2008 na een relatie van 13 jaar uit elkaar.
* Vanaf 2009 zoekt vooral de moeder hulp.
* De ouders hebben "ouderschapsbegeleiding" gehad.
* De afgelopen 4 jaar maakte de moeder zich grote zorgen over de veiligheid van de kinderen.
* Februari 2009 gaat de moeder naar de politie wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader, politie schakelde Bureau Jeugdzorg in.
De moeder wil niet dat BJZ contact opneemt met vader omdat hij wel eens dreigt met een "Familiedrama"
* BJZ doet navraag bij huisarts en school en krijgt geen bevestiging
van een mogelijke mishandeling.
* De huisarts (vrouw) noemt vader in rapport een; bezorgde en liefdevolle vader.
Zij heeft nooit sporen van geweld gezien.
Sporen van geweld, blauwe plekken heeft ze wel eens bij de moeder gezien.
* Moeder meld dat kinderen verhalen vertellen over fysieke en emotionele mishandeling door vader.
* In januari 2013 doet moeder aangifte van mishandeling oudste zoon, hij zou hem geslagen hebben, door elkaar geschud en onder een koude douche hebben gezet.
Vader ontkent het slaan en zegt hem stevig door elkaar te hebben geschud en een warme douche heeft laten nemen om rustig te worden.
* De politie neemt de aangifte van moeder serieus en wilde de vader als verdachte inzake mishandeling verhoren.
* De verschillende hulpverleners schatten de veiligheid van de zoontjes verschillend in, van veilig tot onveilig.
* Er stond een afspraak gepland op 25 april maar vader kan die dag niet en de nieuwe afspraak wordt gepand op 7 mei.
Update
Reactie van de Raad voor de Kinderbescherming op het artikel in NRC
In een reactie zei de Raad de inhoud van het rapport, zoals dat in de krant staat, "in grote lijnen te herkennen''. Het onderzoek naar de broers was in de afsluitende fase, aldus een woordvoerder, en het rapport zou naar de rechter worden gestuurd. Die zou vervolgens een besluit nemen over de jongens.
[NORML]http://www.nu.nl/algemeen ... ezicht-van-jeugdzorg.html[/NORML]
Ze kunnen het simpelweg niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef deedeetee het volgende:
Wat hebben ze toch met die handlanger ? Als die man zijn kinderen had willen ontvoeren was hij toch zelf gewoon meegegaan ? Wat heeft het anders voor zin ? Wie gaat zijn kinderen nu bij vreemden dumpen ? Wie wil er nu deze kinderen hebben ? Tenzij je slechte bedoelingen met ze hebt maar zo dom/slecht zal de vader toch niet zijn geweest ?
Ik heb me wel 's afgevraagd ( een mens heeft af en toe van die wilde invallen) of hij kans had gezien om de kinderen op het een of andere vakantiekamp in het buitenland te zetten. Gewoon om de moeder eens goed de stuipen op het lijf te jagen. Maar dan moeten ze toch na verloop van tijd toch weer opduiken ?
geef de kinderen aub een mobiele phone mee, en spreek gewoon af dat ze je altijd gelijk moeten sms-en als er iets raars aan de hand is (zonder dat papa het weet)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef mimoma het volgende:
Al van het begin aan het meelezen in dit topic en even moeten denken op de username die ik hier al eens had aangemaakt
Helaas maak ik een vechtscheiding van dichtbij mee en nee ik ben geen hysterische moeder die haar kinderen weg wil houden van een vader in de zin van wraak op wat hij mij misdaan heeft in de relatie die is misgegaan. Idd waar twee vechten, twee schuld..
Hier ook een co-ouderschap met week-week.. Waarom? Omdat dat nu de gangbare vorm is, zelf had ik idd wel de voorkeur gegeven om een om het weekend verhaal voor papa, maar dan moet je al met verdomd goeie argumenten komen..
Na een relatie van 8 jaar met deze man was ik mezelf compleet kwijt, laatste tijd begin ik steeds meer te geloven dat ik hier met een narcist te maken heb.
Eind november zei hij op dinsdag tegen mij 'zorg er goed voor' met n knik naar de kinderen. Vrijdag is hij niet op het ophaalmoment, verdwijnt van de aardbol, laat gsm met n briefje met daarop code thuis en duikt maandag weer op. Daarna is hij opgenomen in psychiatrisch zh. Weer thuis sinds een aantal weken en de week-week regeling loopt weer.
Ik heb zelf ook hulp ingeroepen van BJZ hier in Belgie.. En ja ook liepen we al bij het Centrum Geestelijke Gezondheidszorg voor problemen met een van de kinderen, die helaas voor haar n kleine kopie van haar vader is. BJZ heeft het eigenlijk afgedaan met het verhaal dat meneer is behandeld en dat het nu wel ok zal zijn als hij wordt ontslagen..
Nu moet ik ze dus laten gaan naar hun papa, met n heel bang hartje..
En ik kan ook alleen maar hopen dat dit nooit maar dan ook nooit een copy-cat verhaal gaat worden.
Dit is natuurlijk maar n kleine samenvatting van mijn verhaal, maar ik wil hier vooral mee duidelijk maken dat het niet altijd zo simpel en kort door de bocht is als sommige mensen denken....
De auto op de foto glanst, daar zit geen stof op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat kan je inderdaad perfect zien op een foto van postzegel formaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De auto op de foto glanst, daar zit geen stof op.
Daarnaast zitten er na zo'n rit altijd resten op nummerbord, koplamp en voorruit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De auto op de foto glanst, daar zit geen stof op.
Ja hoor. Ik heb mijn auto al maanden niet gewassen en die is maar net een tikkie vuiler.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar koplampen, nummerplaat en voorruit zo schoon?
De mijne is vorige week nog gewassen en is al vuilerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat kan je inderdaad perfect zien op een foto van postzegel formaat.
jawel lees Yvonne haar post maar en kijk wie zij quote in haar post. Diegene is geen boodschappen doen, dat was ik.quote:
Ik vind ook wel dat mensen een hoop rare dingen achterlaten in het bosquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Rachilda het volgende:
wat is het nieuws van vanmiddag, kleding gevonden door vrijwilligers in Geleen?
"Het gaat daarbij onder meer om T-shirts, een zwarte onderbroek en een geelrood boterhammentrommeltje.
Wat zijn de vermoedens, dat het van de jongetjes zijn? ik heb niet eerder iets gelezen over een vermist broodtrommeltje, lijkt me ook niet dat de vader zoveel moeite doet en dan opeens broodtrommeltje laat slingeren of was het verstopt/begraven onder de grond?
Afspraak is dat vanaf september de oudste (11) er eentje mag hebben, ondanks alles ook opvoedtechnisch bezig en van mening dat ze er nu geen nodig heeft, in sept gaat ze naar het middelbaar. Wel kennen de oudste twee mijn gsmnummer uit hun hoofd..maar ja... ik snap wel wat je bedoelt....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:23 schreef Rachilda het volgende:
[..]
geef de kinderen aub een mobiele phone mee, en spreek gewoon af dat ze je altijd gelijk moeten sms-en als er iets raars aan de hand is (zonder dat papa het weet)
Afgelopen week heeft het dan ook behoorlijk geregend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne is vorige week nog gewassen en is al vuiler
En dan heb ik niet eens veel km gemaakt....
Dat heb ik ook, met een zwarte auto. Stof zie je er heel snel op zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne is vorige week nog gewassen en is al vuiler
En dan heb ik niet eens veel km gemaakt....
hoe weet iemand dat de whatsapp nog niet uitgelezen zou zijn van de vader?twitter:BerryEvers13 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:10:41@JulianRubenNL idee of de politie met onderstaande tip wat gedaan heeft? zijn WhatsApp is nog niet uitgelezen tip van: @MichaelK854u reageer retweet
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst "online" is geweest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Rachilda het volgende:
hoe weet iemand dat de whatsapp nog niet uitgelezen zou zijn van de vader?twitter:BerryEvers13 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:10:41@JulianRubenNL idee of de politie met onderstaande tip wat gedaan heeft? zijn WhatsApp is nog niet uitgelezen tip van: @MichaelK854u reageer retweet
Dat snappen die twitteraars niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst "online" is geweest.
ow ja, da's waar inderdaad,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer iemand voor het laatst "online" is geweest.
En jij rijdt ook regelmatig even 's nachts op en neer naar Limburg?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb mijn auto al maanden niet gewassen en die is maar net een tikkie vuiler.
Wordt zo'n auto viezer van 's nachts rijden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:33 schreef sig000 het volgende:
En jij rijdt ook regelmatig even 's nachts op en neer naar Limburg?
ja die duisternis blijft eraan plakken, weet je tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wordt zo'n auto viezer van 's nachts rijden?Nooit geweten.
Klinkt niet als een vechtscheidingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef mimoma het volgende:
Al van het begin aan het meelezen in dit topic en even moeten denken op de username die ik hier al eens had aangemaakt
Helaas maak ik een vechtscheiding van dichtbij mee en nee ik ben geen hysterische moeder die haar kinderen weg wil houden van een vader in de zin van wraak op wat hij mij misdaan heeft in de relatie die is misgegaan. Idd waar twee vechten, twee schuld..
Hier ook een co-ouderschap met week-week.. Waarom? Omdat dat nu de gangbare vorm is, zelf had ik idd wel de voorkeur gegeven om een om het weekend verhaal voor papa, maar dan moet je al met verdomd goeie argumenten komen..
Wat was de reden dat hij in eerste instantie is opgenomen?quote:Vrijdag is hij niet op het ophaalmoment, verdwijnt van de aardbol, laat gsm met n briefje met daarop code thuis en duikt maandag weer op. Daarna is hij opgenomen in psychiatrisch zh.
Dat lijkt me een vreselijk gevoel. Is het contact tussen jullie nu wel enigszins normaal?quote:Nu moet ik ze dus laten gaan naar hun papa, met n heel bang hartje..
Probeer maar uit, is echt zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wordt zo'n auto viezer van 's nachts rijden?Nooit geweten.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef sunmoonstar het volgende:
Dat Sined Interventies? Was dat eigenlijk een eenmans-bedrijf?
http://www.sined-interven(...)ined/over-sined.html
Nee, tijdens opname geen enkele communicatie. Nu enkel het hoognodige en meneer is een charme offensief begonnen, er is geen vuiltje aan de lucht vlgs hem ....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt niet als een vechtscheiding
Rechtzaak door hem begonnen over kindergeld, ik had hem helft voorgesteld voor alle drie (oudste is niet van hem maar gaat wel mee in week-week), maar was niet genoeg. Helft kindergeld is ook helft kosten imho dus toen ik hem de eerste kosten voor de oudste voorschotelde zag hij van kindergeld van haar af en dus ook van de kosten. Dan is hij via rechtbank gaan eisen om helft 1e en 2e te krijgen, uiteindelijk heeft hij helft 2e en 3e gekregen
[..]
Wat was de reden dat hij in eerste instantie is opgenomen?
Hij is pas opgenomen na 'verdwijning' die naar mijn mening ook in scene gezet zou kunnen zijn. Tijdens verdwijning volop contact met zijn ouders, bij terugvinden is het grote zwijgen begonnen.
[..]
Dat lijkt me een vreselijk gevoel. Is het contact tussen jullie nu wel enigszins normaal?
Bij voorbaat mijn excuses als ik als een botte hork overkom, maar jouw verhaal is in dit geval eigenlijk totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef mimoma het volgende:
Na een relatie van 8 jaar met deze man was ik mezelf compleet kwijt, laatste tijd begin ik steeds meer te geloven dat ik hier met een narcist te maken heb.
Eind november zei hij op dinsdag tegen mij 'zorg er goed voor' met n knik naar de kinderen. Vrijdag is hij niet op het ophaalmoment, verdwijnt van de aardbol, laat gsm met n briefje met daarop code thuis en duikt maandag weer op. Daarna is hij opgenomen in psychiatrisch zh. Weer thuis sinds een aantal weken en de week-week regeling loopt weer.
Ik heb zelf ook hulp ingeroepen van BJZ hier in Belgie.. En ja ook liepen we al bij het Centrum Geestelijke Gezondheidszorg voor problemen met een van de kinderen, die helaas voor haar n kleine kopie van haar vader is. BJZ heeft het eigenlijk afgedaan met het verhaal dat meneer is behandeld en dat het nu wel ok zal zijn als hij wordt ontslagen..
Nu moet ik ze dus laten gaan naar hun papa, met n heel bang hartje..
En ik kan ook alleen maar hopen dat dit nooit maar dan ook nooit een copy-cat verhaal gaat worden.
Dit is natuurlijk maar n kleine samenvatting van mijn verhaal, maar ik wil hier vooral mee duidelijk maken dat het niet altijd zo simpel en kort door de bocht is als sommige mensen denken....
Ik heb ooit mijn auto te koop aangeboden en foto's genomen. De auto was niet gewassen, maar stond er op de foto's ook glanzend en blinkend bij. Terwijl de auto in werkelijkheid erg vies was met oa zandresten ed. al weken niet was gewassen, maar schijnbaar is dat op foto's op zo'n kleur vrijwel niet waar te nemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarnaast zitten er na zo'n rit altijd resten op nummerbord, koplamp en voorruit.
Excuses aanvaard, maar ik wilde enkel maar laten zien dat er achter dit verhaal meer kan zitten dan de gemiddelde mens hier wil zien. Waarom heeft moeder de jongens meegegeven? Imho om niet nog meer olie op het vuur te gooienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij voorbaat mijn excuses als ik als een botte hork overkom, maar jouw verhaal is in dit geval eigenlijk totaal niet relevant.
Zoveel spectaculairs zie ik bovendien niet in jouw post vermeld staan.
In die tijd ben ik wel regelmatig 'even' naar Apeldoorn en terug naar Rotterdam gereden. Nogmaals, op die foto's kan je sowieso al weinig baseren en op de tweede plaats het was al weken heel erg droog en op de 3e plaats wordt deze kleur alleen iets 'donkerder' Ik heb jaren zelf zo'n kleur auto gehad en die zag er eigenlijk nooit vies uit. Tot je er een spons overheen haalde eigenlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
En jij rijdt ook regelmatig even 's nachts op en neer naar Limburg?
Ok maar nummerbord bijvoorbeeld is wel erg schoon.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn auto te koop aangeboden en foto's genomen. De auto was niet gewassen, maar stond er op de foto's ook glanzend en blinkend bij. Terwijl de auto in werkelijkheid erg vies was met oa zandresten ed. al weken niet was gewassen, maar schijnbaar is dat op foto's op zo'n kleur vrijwel niet waar te nemen.
Als ik browserbased inzoom zie ik al spikkels zwart. Insecten geven geen vlek zo groot als een cijfer he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar nummerbord bijvoorbeeld is wel erg schoon.
Ik verzin helemaal niets, het viel me op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar hee, als jullie er allemaal nog een nachtelijke wasstraat bij willen fantaseren terwille van het mysterieuze karakter... ga je gang.
Nogmaals ik rij overdag, 's nachts enz. en de ene keer is hij vuiler dan de andere keer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar nummerbord bijvoorbeeld is wel erg schoon.
Ik zie ze niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik browserbased inzoom zie ik al spikkels zwart. Insecten geven geen vlek zo groot als een cijfer he.
Ik vind het heel vreemd dat het kind dat niet van hem is wel meegaat in de week-week regeling. Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef mimoma het volgende:
[..]
Nee, tijdens opname geen enkele communicatie. Nu enkel het hoognodige en meneer is een charme offensief begonnen, er is geen vuiltje aan de lucht vlgs hem ....
staat genoteerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar hee, als jullie er allemaal nog een nachtelijke wasstraat bij willen fantaseren terwille van het mysterieuze karakter... ga je gang.
Dan heeft hij hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |