Dat laatste weet ik niet, want de laatste 2 jaar niet echt nachten doorgehaaldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Opzich is de 11km/h wat je team gemiddeld minstens moet lopen he? Dus stel je zou 10 km/h lopen, dan mag dat, maar dat moet je team opvangen. Dus het kan wel
Enige wat schijnbaar lastig is, is om in zo'n team te komen. Natuurlijk, connecties, maar het team waar Yur in loopt is al 8 jaar hetzelfde en neemt dus geen nieuwe aan
Maar bij dat team moet je ook nog eens met gemak een HM binnen 1:45:00 lopen.
Bij mijn werk moet je een HM in gemiddeld 11km/h lopen, dan mag je je al aanmelden.
Respect dat je kunt functioneren met zo weinig slaapOok icm zo veel beweging?
Dan gaat het idd goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, want de laatste 2 jaar niet echt nachten doorgehaald
Maar ik kan in het algemeen goed met weinig slaap omgaan. Ik heb ooit een maand of 9 gefunctioneerd op max 4 uur slaap per nacht. En toen werkte ik al en ik werd niet ontslagen dus het ging goed
Balen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Quoi het volgende:
Heb je een pijnloos duurloopje gedaan 's ochtends. Zit je 's middags in de kroeg op de WC, sta je op en schiet het weer in die spierGek! Het valt mee, maar is toch vervelend en onvoorspelbaar.
Ook een wijze les: géén 3 IPA'tjes drinken voor 18:00![]()
![]()
Fijn dat de mannen op weg zijn met de Roparun! Whoei!
O, dan heb je best tijd voor les 1 van Evy!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef sararaats het volgende:
de Pride was super. 1 minpuntje: Wel Jong Niet Hetero had dit jaar geen wagen dus ik heb niet meegelopen. ik ben allang thuis maar zit nu pas hier.
Oftewel, voortaan staand plassenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Quoi het volgende:
Heb je een pijnloos duurloopje gedaan 's ochtends. Zit je 's middags in de kroeg op de WC, sta je op en schiet het weer in die spierGek! Het valt mee, maar is toch vervelend en onvoorspelbaar.
Ook een wijze les: géén 3 IPA'tjes drinken voor 18:00![]()
![]()
Fijn dat de mannen op weg zijn met de Roparun! Whoei!
Haha ja ik zag het staan. Ik dacht dat het afgebroken was en dat er nog wat achter de M moest staan... tot ik zag dat de andere sms ook met M werd afgeslotenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
SMS van Yur z'n team:
[..][ afbeelding ]
Daarhebbiewatan!
Bandje schijnt wel een zwakke plek te zijn maar heb hem pas net. Hij zou bij mij een gaatje strakker kunnen maar ik vind dat niet lekker zitten. Hij zal in ieder geval goed om je pols passen, gaatjes genoeg!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef Muis84 het volgende:
Serinde: Mijn polsen hebben een omtrek van 14,5-15cm, maar lees vaak dat het bandje afbreekt als je het bandje te strak doet?![]()
ik was al om 11u30 in Brussel en ben best moe. maandag weer, serieus!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef Muis84 het volgende:
[..]
O, dan heb je best tijd voor les 1 van Evy!
Bedankt!!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Muis84, mijn pols is 15cm, ik heb het even gemetenm'n Garmin zit op het vijfde gaatje (onder de gesp zit nog een gaatje
) en dat gaat prima. Ik heb m nu bijna een jaar en het bandje is nog als nieuw. Maar eenvoudig te vervangen mocht het nodig zijn.
Moet bij jou dus prima passen.
Morgen wordt het mooi weer...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was al om 11u30 in Brussel en ben best moe. maandag weer, serieus!
lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
SMS van Yur z'n team:
[..][ afbeelding ]
Daarhebbiewatan!
Dat hoop ik tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Iddze zullen wel betere dingen te doen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je hardloopshoenen eigenlijk inspuiten net zoals normale schoenen of mag dat juist niet? Helemaal vergeten te vragen toen ik ze kocht
Nergens voor nodig, ze worden toch wel viesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je hardloopshoenen eigenlijk inspuiten net zoals normale schoenen of mag dat juist niet? Helemaal vergeten te vragen toen ik ze kocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we zaten er zo lekker en de kleine man was zo fijn aan het spelen..
Dus net na thuiskomst kopje thee bij de buren gedaan en toen het eten gezakt was gaan lopen. Vrouw en kind liepen mee het eerste stuk, dus ik heb een loop (rondje) gemaakt
Geen warming up gedaan, gewoon even 30 seconden dribbelen, spiertjes losschudden en gaan: had gewoon zin in lopen en ff niet gymnastieken
En wat heerlijk, die zon, fietsende / wandelende mensen, mensen die gewoon lekker op een bankje van de zon genieten en je vriendelijk toelachenik heb nog niet eerder zo lekker gelopen
onderweg, al lopend, korte babbeltjes gemaakt over het heerlijke weer en zie hier het resultaat:
http://www.endomondo.com/workouts/191545549/8270328
Ik ben een tevreden vrouw![]()
Niet zo goed? Bij mij zijn de intervallen beter in de app dan op de website. Lekker gerend lees ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Nirak het volgende:
Toevoeging, het intervalschema van de app, want dat ziet er toch niet zo goed uit op de webzijde:
[ afbeelding ]
* Nirak is trots op zichzelf en heeft vertrouwen in de 3 km achter elkaar van zaterdag
Misschien is die richttijd van 30 minuten wel te langzaam voor 3 km?
Dat doe ik nooit. Zelfs het dribbelen en losschudden doe ik niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Nirak het volgende:
Geen warming up gedaan, gewoon even 30 seconden dribbelen, spiertjes losschudden en gaan: had gewoon zin in lopen en ff niet gymnastieken
kom op GotC, dit zijn goed getrainde dames en heren van Neerlands' krijgsmachtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou instorten op 5 uur slaap, zelfs zonder het lopen
* GotC mompelt iets over het feit dat er maar 1 soldaat meelooptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom op GotC, dit zijn goed getrainde dames en heren van Neerlands' krijgsmacht
Een goed getrainde frontsoldaat kan met 4 uur slaap toe...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef Mascleta het volgende:
Ik kwam zojuist de ongelukkigste hardloopfoto tegen die ik ooit gezien heb. Totaal uitgeput kijkend naar HSM die aangeeft dat ik in 38.59 een loop van 7,5km heb afgelegd.
Ik hoop maar dat dit gewoon een ongelukkig moment is voor een foto.Een foto is altijd een moment opnameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wel heel ongelukkig, maar ook heel grappig
![]()
Als ie voorop loopt is het zomaar wel inene een frontsoldaat voor heel eventjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC mompelt iets over het feit dat er maar 1 soldaat meeloopt
Dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet zo goed? Bij mij zijn de intervallen beter in de app dan op de website.
ik zou het ook niet doen, lijkt me ook niet goed voor het ventilerende effect van je schoenenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ze worden toch wel vies
grass roots runningquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Vond ik ook welgeen zwerfvuil en die Halt-mensjes hebben hun plicht ook weer gedaan. Ik vond het ook een leuke loop, behoorlijk kleinschalig, maar prima geregeld. En kleinschalig soms een beetje op het kneuterige af, zie bijvoorbeeld het doodsimpele roodwitte lintje waar de winnares van de HM doorheen loopt
Ik bedoelde het ook absoluut positief hoor!! Gewoon, een lintje. Niets meer, niet minderquote:
ik ben niet anders gewend en zou ook niet anders willen, vaak niet eens een lint, startnummer weer inleveren, als enige glorie een eeuwige vermelding op de internetz..... grootschalige evenementen (en dan met name de waterkoeler-joggers) geven we overal jeukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja heach, ik trein best vaak, en dit valt op zich nog wel mee. Ik kwam in ieder geval nog thuis
[..]
Ik bedoelde het ook absoluut positief hoor!! Gewoon, een lintje. Niets meer, niet minder
Gisteren zei je anders nog iets over dat je maar 2 medailles hadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben niet anders gewend en zou ook niet anders willen, vaak niet eens een lint, startnummer weer inleveren, als enige glorie een eeuwige vermelding op de internetz..... grootschalige evenementen (en dan met name de waterkoeler-joggers) geven we overal jeuk
ja, 2 uit weet ik veel loopjes, schrale oogstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gisteren zei je anders nog iets over dat je maar 2 medailles had
Oh ja, die met dat flesje whiskey!! Die was wel epischquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, 2 uit weet ik veel loopjes, schrale oogst.. een van de Luxmore Grunt en een met het flesje Whiskey er aan.
Die vond ik het meest toffe die ik hier gezien heb.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, 2 uit weet ik veel loopjes, schrale oogst.. een van de Luxmore Grunt en een met het flesje Whiskey er aan.
Als leuker als die met de klompen. Die was ook heel leuk, maar met een flesje Whiskey erbij is natuurlijk nog veel tofferquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die vond ik het meest toffe die ik hier gezien heb.
Zelfs leuker dan die met de koeien
Dus jij een sprintje getrokken en 'm met de vlakke hand tegen het achterhoofd gemept?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
Ik sta 3e op 't Fok!Leaderboard
Hoogte/dieptepunt van m'n loopje vanmiddag trouwens: kind bij mams achterop dat z'n tong naar me uitsteekt en vervolgens tegen z'n moeder zegt: "mama, die mevrouw is aan het joggen"
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
Ik sta 3e op 't Fok!Leaderboard
Hoogte/dieptepunt van m'n loopje vanmiddag trouwens: kind bij mams achterop dat z'n tong naar me uitsteekt en vervolgens tegen z'n moeder zegt: "mama, die mevrouw is aan het joggen"
Dat was wel een mooie actie geweest jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus jij een sprintje getrokken en 'm met de vlakke hand tegen het achterhoofd gemept?
U heeft gelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als leuker als die met de klompen. Die was ook heel leuk, maar met een flesje Whiskey erbij is natuurlijk nog veel toffer
Hebben anderen mensen dan ons dan wel een fatsoenlijke webzijde?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met een faal endomondo website
Wel vervelend
Ik zit nu door jou al te twijfelen over Roozendaal.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Het was ook ècht leukaanrader hoor, daar!
Superfijn dat het zo lekker ging ook vooralquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Het was ook ècht leukaanrader hoor, daar!
Hmm nog niet over nagedacht. In december liep ik de bruggenloop in rotterdam in 1.37 netto, dit is dus een flinke verbeteringquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook mooie tijd!De Fok!kers zijn weer heerlijk bezig vandaag! Ga je ook nog de zevenheuvelenloop doen om daar een nieuw PR te zetten?
![]()
GotC, leuke foto's! Hopen dat 'ie helemaal heel thuis komt ja, en dan heb ik het niet eens over blessures. Haha, misschien kan die beter zelf rijden?
Ik heb net ook een lekker rondje gedaan, mooi langs de IJssel en over de 2 bruggen. De oude brug van Zutphen heeft een fietspad wat ongeveer wel op tartan lijkt, loopt wel erg fijn daarop! Heb er weer een lekkere tempoloop van gemaakt, wat versnellingen erbij enzo. Morgen de kuiten maar weer even rust geven. Totaal ongeveer 11.5km in 50 minuutjes.
Misschien heb ik wat gemist, waar kunnen we dit volgen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef hatsaflats het volgende:
Is YUR z'n team nu gewoon met ruim 13km/u de RoParun aan het lopen?
Staat in de OP, maar ik ben wel zo vriendelijk:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist, waar kunnen we dit volgen?
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef hatsaflats het volgende:
Is YUR z'n team nu gewoon met ruim 13km/u de RoParun aan het lopen?
Is ook erg leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik zit nu door jou al te twijfelen over Roozendaal.
Het past eigenlijk perfect in mijn schema ')
Nog even en het team van Yur is voor zonsopgang binnen... :pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Staat in de OP, maar ik ben wel zo vriendelijk:
YUR: http://www.roparunlive.nl/team26.html
MaleDuck: http://www.roparunlive.nl/team187.html
MaleDuck's team ligt wel mooi op schema trouwensDie zijn er niet als dolle honden vandoor gegaan
Gekkies!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja
Gup, wat een enorm tof verslag! Klinkt als een leuke wedstrijd!
Vind ik ook!! Zo hoort hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Superfijn dat het zo lekker ging ook vooral
Daar was ik ook al bang voorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:37 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Nog even en het team van Yur is voor zonsopgang binnen... :p
Al die moeite en dan moeten wachtenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voormaar Yur vertelde dat als teams te snel zijn, dat ze gewoon moeten wachten bij checkpoints
Haha, goeie straf wel voor het te snel lopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voormaar Yur vertelde dat als teams te snel zijn, dat ze gewoon moeten wachten bij checkpoints
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |