Dat laatste weet ik niet, want de laatste 2 jaar niet echt nachten doorgehaaldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Opzich is de 11km/h wat je team gemiddeld minstens moet lopen he? Dus stel je zou 10 km/h lopen, dan mag dat, maar dat moet je team opvangen. Dus het kan wel
Enige wat schijnbaar lastig is, is om in zo'n team te komen. Natuurlijk, connecties, maar het team waar Yur in loopt is al 8 jaar hetzelfde en neemt dus geen nieuwe aan
Maar bij dat team moet je ook nog eens met gemak een HM binnen 1:45:00 lopen.
Bij mijn werk moet je een HM in gemiddeld 11km/h lopen, dan mag je je al aanmelden.
Respect dat je kunt functioneren met zo weinig slaapOok icm zo veel beweging?
Dan gaat het idd goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, want de laatste 2 jaar niet echt nachten doorgehaald
Maar ik kan in het algemeen goed met weinig slaap omgaan. Ik heb ooit een maand of 9 gefunctioneerd op max 4 uur slaap per nacht. En toen werkte ik al en ik werd niet ontslagen dus het ging goed
Balen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Quoi het volgende:
Heb je een pijnloos duurloopje gedaan 's ochtends. Zit je 's middags in de kroeg op de WC, sta je op en schiet het weer in die spierGek! Het valt mee, maar is toch vervelend en onvoorspelbaar.
Ook een wijze les: géén 3 IPA'tjes drinken voor 18:00![]()
![]()
Fijn dat de mannen op weg zijn met de Roparun! Whoei!
O, dan heb je best tijd voor les 1 van Evy!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef sararaats het volgende:
de Pride was super. 1 minpuntje: Wel Jong Niet Hetero had dit jaar geen wagen dus ik heb niet meegelopen. ik ben allang thuis maar zit nu pas hier.
Oftewel, voortaan staand plassenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Quoi het volgende:
Heb je een pijnloos duurloopje gedaan 's ochtends. Zit je 's middags in de kroeg op de WC, sta je op en schiet het weer in die spierGek! Het valt mee, maar is toch vervelend en onvoorspelbaar.
Ook een wijze les: géén 3 IPA'tjes drinken voor 18:00![]()
![]()
Fijn dat de mannen op weg zijn met de Roparun! Whoei!
Haha ja ik zag het staan. Ik dacht dat het afgebroken was en dat er nog wat achter de M moest staan... tot ik zag dat de andere sms ook met M werd afgeslotenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
SMS van Yur z'n team:
[..][ afbeelding ]
Daarhebbiewatan!
Bandje schijnt wel een zwakke plek te zijn maar heb hem pas net. Hij zou bij mij een gaatje strakker kunnen maar ik vind dat niet lekker zitten. Hij zal in ieder geval goed om je pols passen, gaatjes genoeg!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef Muis84 het volgende:
Serinde: Mijn polsen hebben een omtrek van 14,5-15cm, maar lees vaak dat het bandje afbreekt als je het bandje te strak doet?![]()
ik was al om 11u30 in Brussel en ben best moe. maandag weer, serieus!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef Muis84 het volgende:
[..]
O, dan heb je best tijd voor les 1 van Evy!
Bedankt!!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Muis84, mijn pols is 15cm, ik heb het even gemetenm'n Garmin zit op het vijfde gaatje (onder de gesp zit nog een gaatje
) en dat gaat prima. Ik heb m nu bijna een jaar en het bandje is nog als nieuw. Maar eenvoudig te vervangen mocht het nodig zijn.
Moet bij jou dus prima passen.
Morgen wordt het mooi weer...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was al om 11u30 in Brussel en ben best moe. maandag weer, serieus!
lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
SMS van Yur z'n team:
[..][ afbeelding ]
Daarhebbiewatan!
Dat hoop ik tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Iddze zullen wel betere dingen te doen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je hardloopshoenen eigenlijk inspuiten net zoals normale schoenen of mag dat juist niet? Helemaal vergeten te vragen toen ik ze kocht
Nergens voor nodig, ze worden toch wel viesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je hardloopshoenen eigenlijk inspuiten net zoals normale schoenen of mag dat juist niet? Helemaal vergeten te vragen toen ik ze kocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we zaten er zo lekker en de kleine man was zo fijn aan het spelen..
Dus net na thuiskomst kopje thee bij de buren gedaan en toen het eten gezakt was gaan lopen. Vrouw en kind liepen mee het eerste stuk, dus ik heb een loop (rondje) gemaakt
Geen warming up gedaan, gewoon even 30 seconden dribbelen, spiertjes losschudden en gaan: had gewoon zin in lopen en ff niet gymnastieken
En wat heerlijk, die zon, fietsende / wandelende mensen, mensen die gewoon lekker op een bankje van de zon genieten en je vriendelijk toelachenik heb nog niet eerder zo lekker gelopen
onderweg, al lopend, korte babbeltjes gemaakt over het heerlijke weer en zie hier het resultaat:
http://www.endomondo.com/workouts/191545549/8270328
Ik ben een tevreden vrouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |