ik rij er zowat langs. ik zit nu in goor en moet vanmiddag naar haaksbergenquote:
Hier zou ik ook voor gaan. Then again, het is een buurtschap, die borden zullen niet zo ver uit elkaar staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zit wat in, maar kan ook andere kant van dat bosje zijn, weg er haaks op
had je even een DM/PM moeten sturenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Kon al dat volk in het oosten niet opduiken toen het spel stil lag daar?
En boertie dacht vast hetzelfdequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef Broertie het volgende:
Ik laat hem liggen voor boertie, op het moment even te druk...
Ik kon er ook naast zitten met mijn pinpoint, weet je het zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb een eindje rond zitten tuffen op de motor, maar kon 'm zo niet vinden. morgen weer een kans.
jazeker, Op jouw punt staat geen bordje van wiene. Je staat dan eerder midden in wiene dan op de rand.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon er ook naast zitten met mijn pinpoint, weet je het zeker?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef boertie het volgende:
Ik heb een flauw vermoeden waar hij zou kunnen liggen. Eerst toetje opeten, afwas wegwerken en dan even de stok gaan checken
In Wiene.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Ik ben nu benieuwd waar die nou lag
Ik moet even rustig beginnen hè. Ik heb het al een tijdje niet meer gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Hierzo
Dit keer weet ik het wel helemaal zeker...
Je bent wel buiten streetview geblevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:05 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik moet even rustig beginnen hè. Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan
We moeten gewoon snel alles langs gaan en we kunnen met de plaatsen beginnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Boel weer bijgewerkt. Leuk dat ook hier er nog lekker tempo inzit. Alleen jammer dat in deze omgeving de meeste gemeentes al zijn geweest.
Hoewel, Noordoostpolder, Hattem, Westervoort, Putten en Rozendaal zijn volgens mij best te doen
En? ben je er al weer uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef vegetassj4 het volgende:
Hij ligt idd verleidelijk dichtbij... Het is dat ik al in bed lig...
Op z'n zwarte_hands of gewoon erg laat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
Haha, uiteraard, het is de planning om hem vanavond op te halen
Daar lag ie toch al?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef vegetassj4 het volgende:
Stok is verplaats samen met babybel, hij ligt in middel of nowhere, foto's komen zo
Fixed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef BELASTING het volgende:
Kan ie weer een keer richting het westen komen? NoordZuid-Holland bijvoorbeeld.
haha, is dat zo, zal hij zich vast niet meer kunnen herinneren dan...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, Middel, daar is ie eerder geweest
Ook door babybel daar neergelegd
Wat mij betreft ook prima. Als ie maar vrij noordelijk ligt.quote:
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef BELASTING het volgende:
Kan ie weer een keer richting het westen komen? Noord-Holland bijvoorbeeld.
dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.
160KM hier.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef Gehenna het volgende:
oeh Wijhe, 72km fietsen vanaf hier, net even te gek
Iets tegen het OV?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die laatste optie ook.Alsof ik niet zolang kan fietsen.
Als je nu weg gaat, ben je morgenochtend al terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet per se. Maar liever met auto of fiets.
Niet zo hard momenteel. En de komende weken zijn ook al volgeboekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nu weg gaat, ben je morgenochtend al terug
En hoe gaat het met de lijst der plaatsen?
Dan is die voor mijquote:
Omdat het te ver weg is én ik te weinig tijd daarvoor heb.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:23 schreef babybel het volgende:
Rij ik gisteren langs het bordje Middel, ligt ie er nog.
Waarom hebben jullie `m nog niet opgehaald
Ik mag nog nietquote:Op zondag 26 mei 2013 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Weer een bewijs dat oostelingen slechte stokkers zijn?
Foeiquote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag altijd stiekem de regels overtreden
SPOILER: vorige uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege enige weerstand op het vast invoeren van een Nijnja, daarbij dit voorstel:
Wijziging van een regel: Twee weken na plaatsing mag de vorige verplaatser ook de Stok verplaatsen.
• Eens
• Oneens
• Geen mening
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:57 schreef Broertie het volgende:
* Broertie maar eens even een stukje toeren gaat *
Je had ook kunnen racen om eerder te zijn en vervolgens Broertie op te wachten.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef swollywood het volgende:
Fijn dat je het ff meldt, hoef ik niet meer in de auto te stappen.
Haal hem lekker zelf, niemand hier brengt hem daar naartoe.quote:
En dat is dus de reden dat we nooit iemand tegenkomen met zo'n bord.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef swollywood het volgende:
Fijn dat je het ff meldt, hoef ik niet meer in de auto te stappen.
Ik hoopte stiekem om iemand in Rhenen tegen te komenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat we nooit iemand tegenkomen met zo'n bord.
Weinig kans denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem om iemand in Rhenen tegen te komen
Zat al in de auto, navigatie ingesteld en dacht: toch nog ff topic checken voor ik wegrijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had ook kunnen racen om eerder te zijn en vervolgens Broertie op te wachten.
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef swollywood het volgende:
Heb net vrijdag een andere auto gekocht (Saab 9-5 2.0t Estate met automaat), dus ff toerritje maken was had ik niks op tegen en 23 km was best te doen.
Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar ik denk dat de top 5 van de mensen die hem het vaakst verplaatst hebben uit het oosten komt, of destijds in het oosten woonde.....quote:Op zondag 26 mei 2013 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Weer een bewijs dat oostelingen slechte stokkers zijn?
Vroeger misschien, maar nu niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:48 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar ik denk dat de top 5 van de mensen die hem het vaakst verplaatst hebben uit het oosten komt, of destijds in het oosten woonde.....
Zien we je weer over een uurtje?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:10 schreef swollywood het volgende:
Pinpoint
26,7 km, toch nog maar ff toerritje met de Saab maken dus.
Maar ik ben 14 hoe kom ik daarquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had ook kunnen racen om eerder te zijn en vervolgens Broertie op te wachten.
[..]
Haal hem lekker zelf, niemand hier brengt hem daar naartoe.
Trein. Ik kan ook nog geen auto rijden maar toch ben ik al 2x naar verre oorden gereisd.quote:
Ik zie wel, als hij ooit eens binnen 40 km van Maastricht ligt ga ik hem halenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trein. Ik kan ook nog geen auto rijden maar toch ben ik al 2x naar verre oorden gereisd.
Stok ligt in de kofferbak.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Tada
Niet snel genoeg...
[..]
Zien we je weer over een uurtje?
Je pinpoint klopt, was de pont bij Wijhe.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Pinpoint of hier
In iedergeval richting utrecht
Veenendaal, Renswoude of Bunschoten?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je pinpoint klopt, was de pont bij Wijhe.
Stok ligt op z'n nieuwe plek, ben nu eerst ff ergens eten en dan richting huis voor de foto's.
Die Saab zuipt redelijk, dus zover ben ik niet gaan rijden.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veenendaal, Renswoude of Bunschoten?
De stok komt in ieder geval weer iets dichterbij.
Ik nam de tijd tussen de 2 posts als reistijd, wild gokje dusquote:Op zondag 26 mei 2013 19:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die Saab zuipt redelijk, dus zover ben ik niet gaan rijden.
Foto's komen er zo aan!
* Broertie bespeurt een ziekelijk enthousiasme.... *quote:Op zondag 26 mei 2013 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik nam de tijd tussen de 2 posts als reistijd, wild gokje dus
Moet bekend klinken toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie bespeurt een ziekelijk enthousiasme.... *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |