Fixed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef BELASTING het volgende:
Kan ie weer een keer richting het westen komen? NoordZuid-Holland bijvoorbeeld.
haha, is dat zo, zal hij zich vast niet meer kunnen herinneren dan...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, Middel, daar is ie eerder geweest
Ook door babybel daar neergelegd
Wat mij betreft ook prima. Als ie maar vrij noordelijk ligt.quote:
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef BELASTING het volgende:
Kan ie weer een keer richting het westen komen? Noord-Holland bijvoorbeeld.
dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.
160KM hier.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef Gehenna het volgende:
oeh Wijhe, 72km fietsen vanaf hier, net even te gek
Iets tegen het OV?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die laatste optie ook.Alsof ik niet zolang kan fietsen.
Als je nu weg gaat, ben je morgenochtend al terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet per se. Maar liever met auto of fiets.
Niet zo hard momenteel. En de komende weken zijn ook al volgeboekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nu weg gaat, ben je morgenochtend al terug
En hoe gaat het met de lijst der plaatsen?
Dan is die voor mijquote:
Omdat het te ver weg is én ik te weinig tijd daarvoor heb.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:23 schreef babybel het volgende:
Rij ik gisteren langs het bordje Middel, ligt ie er nog.
Waarom hebben jullie `m nog niet opgehaald
Ik mag nog nietquote:Op zondag 26 mei 2013 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Weer een bewijs dat oostelingen slechte stokkers zijn?
Foeiquote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag altijd stiekem de regels overtreden
SPOILER: vorige uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege enige weerstand op het vast invoeren van een Nijnja, daarbij dit voorstel:
Wijziging van een regel: Twee weken na plaatsing mag de vorige verplaatser ook de Stok verplaatsen.
• Eens
• Oneens
• Geen mening
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |