ik rij er zowat langs. ik zit nu in goor en moet vanmiddag naar haaksbergenquote:
Hier zou ik ook voor gaan. Then again, het is een buurtschap, die borden zullen niet zo ver uit elkaar staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zit wat in, maar kan ook andere kant van dat bosje zijn, weg er haaks op
had je even een DM/PM moeten sturenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Kon al dat volk in het oosten niet opduiken toen het spel stil lag daar?
En boertie dacht vast hetzelfdequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef Broertie het volgende:
Ik laat hem liggen voor boertie, op het moment even te druk...
Ik kon er ook naast zitten met mijn pinpoint, weet je het zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb een eindje rond zitten tuffen op de motor, maar kon 'm zo niet vinden. morgen weer een kans.
jazeker, Op jouw punt staat geen bordje van wiene. Je staat dan eerder midden in wiene dan op de rand.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon er ook naast zitten met mijn pinpoint, weet je het zeker?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef boertie het volgende:
Ik heb een flauw vermoeden waar hij zou kunnen liggen. Eerst toetje opeten, afwas wegwerken en dan even de stok gaan checken
In Wiene.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Ik ben nu benieuwd waar die nou lag
Ik moet even rustig beginnen hè. Ik heb het al een tijdje niet meer gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Hierzo
Dit keer weet ik het wel helemaal zeker...
Je bent wel buiten streetview geblevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:05 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik moet even rustig beginnen hè. Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan
We moeten gewoon snel alles langs gaan en we kunnen met de plaatsen beginnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Boel weer bijgewerkt. Leuk dat ook hier er nog lekker tempo inzit. Alleen jammer dat in deze omgeving de meeste gemeentes al zijn geweest.
Hoewel, Noordoostpolder, Hattem, Westervoort, Putten en Rozendaal zijn volgens mij best te doen
En? ben je er al weer uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:26 schreef vegetassj4 het volgende:
Hij ligt idd verleidelijk dichtbij... Het is dat ik al in bed lig...
Op z'n zwarte_hands of gewoon erg laat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
Haha, uiteraard, het is de planning om hem vanavond op te halen
Daar lag ie toch al?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef vegetassj4 het volgende:
Stok is verplaats samen met babybel, hij ligt in middel of nowhere, foto's komen zo
Fixed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef BELASTING het volgende:
Kan ie weer een keer richting het westen komen? NoordZuid-Holland bijvoorbeeld.
haha, is dat zo, zal hij zich vast niet meer kunnen herinneren dan...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, Middel, daar is ie eerder geweest
Ook door babybel daar neergelegd
Wat mij betreft ook prima. Als ie maar vrij noordelijk ligt.quote:
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:46 schreef BELASTING het volgende:
Kan ie weer een keer richting het westen komen? Noord-Holland bijvoorbeeld.
dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik hem 2 weken geleden vandaan gehaald, na daar te lang te zijn rondgegaan. Nu mogen de oostelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |