Gelukkig maar, hier kan ik hem nog verplaatsen...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Op dit moment helaas geen auto tot mn beschikking...
Je hebt nog 19 uur om hem op te halenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hier kan ik hem nog verplaatsen...
Gaat niet gebeurenquote:
m1st1g haalt hem al, morgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef picodealion het volgende:
Moet ik morgen even op pad of ga ik dan achter het net vissen?
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef picodealion het volgende:
Moet ik morgen even op pad of ga ik dan achter het net vissen?
Ik ga pas in de middag dus als je eerder kan moet je het zeker niet latenquote:
SSSSST, straks gaat ie weer naar het dode oosten waar enkel de gepensioneerde stokkers zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Ik ga pas in de middag dus als je eerder kan moet je het zeker niet laten![]()
Hoe meer personen hieraan meedoen hoe leuker.![]()
![]()
Dan komt Zwarte Hand vanzelf wel weer langs.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SSSSST, straks gaat ie weer naar het dode oosten waar enkel de gepensioneerde stokkers zitten
Maar er moet eerst nog iemand tussen zitten om aan de 2 tussenpersonen te voldoen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan komt Zwarte Hand vanzelf wel weer langs.
Geen kloon achter de hand hebben om dat te omzeilen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er moet eerst nog iemand tussen zitten om aan de 2 tussenpersonen te voldoen.
Kalm aan ouwe, denk aan je hart..quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Omdat ik misschien niet eerder tijd heb? net als nu? vandaag in de hoek Drenthe en Friesland geweest (Assen, Smilde, Oostenstreek en ???weet ik even niet meer)
En ik zal het nog een keer PROBEREN uit te leggen maar als ik weet waar de stok ligt en ik kom in de buurt en ik denk eraan op dat moment wil ik er nog wel eens langs rijden.
Omdat ik dagen van ongeveer 10 a 11 uur maak en 's-avonds niet altijd meteen bij thuis komst achter de computer ga zitten voor de fokstok wordt het soms wel eens wat later .....
vandaag was ik om 20.15 thuis, even wat telefoontjes, een film kijken die al bezig was en????? het is opeens 1 uur
Ik rij ook regelmatig voor niets.
Ook rij ik er nog wel eens extra langs als hier gemeld wordt dat ie weg is.
Ook laatst toen de stok op de Grebbeberg kwijt was ben ik er nog een keer voor de zekerheid langs gereden en hij lag er idd niet meer en heb dat ook hier op het forum gemeld dacht ik.
Ook ben ik er wel eens langs gereden en omdat ik geen zin er in had om hem te verleggen heb ik dat gemeld dacht ik (weet het niet zeker)
Dus hou nu toch eens allemaal op met dat gezeur en speel het spelletje of blijf thuis dan rij je ook niet voor niets.
DUS NOGMAALS VOOR DE DOMBO'S: IK GA 'S-MORGENS VAN HUIS EN WEET NIET OF IK DIE DAG LANGS DE STOK KOM< EN NEE IK HEB ONDERWEG GEEN MOGELIJKHEDEN OM HIER IETS TE MELDEN EN JA IK KAN ALLEEN 'S-AVONDS LAAT DE FOTO'S PLAATSEN (als het overdag moet kan ik ook wel wachten tot ik vrij ben en dat is meestal zondag's)
Als je de hele dag onderweg bent zonder internettoegang en/of smartphone zoals zwarte_hand dan is het verdomd lastig om dat ff op het forum te zetten.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De wiki's weer aangepast. Was ik nog niet aan toe gekomen.
En Zwarte_hand, je hebt ergens wel gelijk, hoewel ik Nobody's punt over crisis en geld ook onderschrijf.
In ieder geval 1 dingetje: ik laat vaak weten dat ik hem heb verplaatst en dat foto's zo komen als ik terug ben, het kost weinig tijd om dat even op het forum te gooien
hmmmmquote:
focus je niet alleen op het 'halen' van alle gemeentesquote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Weer net te ver om mijn vader, die er nog niks van af weet, te vragen. Veel te weinig gemeentes in de buurt... Als eenmaal alle plaatsen zijn geweest zijn er tenminste weer tientallen plaatsen over in de buurt.
Als ik met het ov naar het zuiden ga, is er geen gemeente waar ik hem nog kan neerleggen, maar dat houdt me niet tegen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
focus je niet alleen op het 'halen' van alle gemeentes
het gaat erom dattie in alle nederlandse plaatsen heeft gelegen
*grijns*quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik met het ov naar het zuiden ga, is er geen gemeente waar ik hem nog kan neerleggen, maar dat houdt me niet tegen.
Mijn buurtgenoten focussen wel op de gemeentes, wat mij niet uitmaakt maar wel even balen is
Ik denk dat ik hem woensdag op kan halen als ik dit goed opvatquote:Op maandag 20 mei 2013 19:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
*grijns*
hoop dat ik hem morgen te pakken krijg:P
geen commentaarquote:Op maandag 20 mei 2013 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem woensdag op kan halen als ik dit goed opvat![]()
Verhuis maar, Limburg is een stokvrije zonequote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef AF_ het volgende:
Slinger em eens richting limburg. Dan kan ik ook meedoen. Als zuidlimburger is zuid holland wat ver
nahquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhuis maar, Limburg is een stokvrije zone
Mmm dan wacht ik mijn kans wel afquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhuis maar, Limburg is een stokvrije zone
lolquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef nijnja het volgende:
Helaas helaas...
[ [url=http://i658.photo bucket.com/albums/uu303/vegetatheprince/IMG-20130520-WA0000.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:01 schreef vegetassj4 het volgende:
Hij is niet alleen, hij is samen met mij en babybel ^^
je laat je in je eigen auto toch idd niet in de kattebak zettenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef babybel het volgende:
Jaja, we zijn sinds lange tijd weer eens een keertje van de partij. Nijnja bestuurt mn saabje, vegeta zit ernaast, en ik chill achterin (gelukkig niet in de kofferbak, zoals nijn graag wilde).
stokje gaat inderdaad naar gelderland toe, we leggen m neer zodra we er zijn, m.a.w. vanavond nog
Gezellige boel in die auto.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef babybel het volgende:
Jaja, we zijn sinds lange tijd weer eens een keertje van de partij. Nijnja bestuurt mn saabje, vegeta zit ernaast, en ik chill achterin (gelukkig niet in de kofferbak, zoals nijn graag wilde).
stokje gaat inderdaad naar gelderland toe, we leggen m neer zodra we er zijn, m.a.w. vanavond nog
gld is groot....quote:
gelukkig heb ik volgende week een afspraak in Xantenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
En hoe langer het duurt... hoe verder weg van de kust.
Of je haalt hem zelf op en legt hem zelf n Zwolle.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Hallo.
Paas hem even door naar Zwolle, dan ga ik hem ophalen
Heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of je haalt hem zelf op en legt hem zelf n Zwolle.
een burgertje wegtikkenquote:
tijd voor maken....quote:
Ik moet gewoon de hele dag naar school en ik woon in omgeving Zwolle (niet de kant van Gelderland op), dus nee.quote:
Ik moet heel de dag werken en 's avonds naar school en ik haal hem ook op uit andere provincies. Kwestie van prioriteiten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon de hele dag naar school en ik woon in omgeving Zwolle (niet de kant van Gelderland op), dus nee.
*mompel mompel*quote:Op maandag 20 mei 2013 22:57 schreef vegetassj4 het volgende:
Met een kwartier a twintig minuten komen de foto's
lolquote:Op maandag 20 mei 2013 23:35 schreef babybel het volgende:
Jup, we zitten ff na te praten. Ik en vegeta gaan over 5 min de saab in, daarna zet nijnja ze online.
sorryquote:Op maandag 20 mei 2013 23:49 schreef nijnja het volgende:
Zoals jullie van ons gewend zijn, hier de overduidelijke foto's. Eerlijk waar heeft dit ongeveer 12 foto's gekost om ze zo 'duidelijk' te krijgen. Ik ben van plan om morgenvroeg duidelijkere foto's te gaan maken, tenzij hij dan al weg is
Voorkant bord
[ afbeelding ]
Voorkant bord
[ afbeelding ]
Sleutelbord (ongeveer 20 meter verder, +/- 2 meter hoog, dus voor de gemiddelde à kleinere mensen onder ons is een krukje / 2e persoon wellicht handig.
[ afbeelding ]
Met een reden...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef picodealion het volgende:
Half Ruurlo staat niet eens op streetview..
Dat was best simpel. Weiland links, haag rechts. 3 wegen Ruurlo uit hadden weiland links (naast bovenstaande: Vordenseweg en Wildenborchseweg). Echter, beukenhaag betekend vaak begraafplaatsquote:
Ah kijk. Ik moet dus nog even leren onduidelijke foto's te nemen haha. Top en succes allen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was best simpel. Weiland links, haag rechts. 3 wegen Ruurlo uit hadden weiland links (naast bovenstaande: Vordenseweg en Wildenborchseweg). Echter, beukenhaag betekend vaak begraafplaats
Zelfs dan moet je geluk hebben, ik vraag me nog steeds af hoe mijn locatie zo snel werd gevondn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik moet dus nog even leren onduidelijke foto's te nemen haha. Top en succes allen!
Ervaring.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je geluk hebben, ik vraag me nog steeds af hoe mijn locatie zo snel werd gevondn.
Als alleen de nachtfoto's er nog hadden gestaan dan had ik gekeken hoe de fietsroute (zie sleutelbord) loopt bij Ruurloquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik moet dus nog even leren onduidelijke foto's te nemen haha. Top en succes allen!
Anders Thijz even wakkerschudden. Volgens mij komt hij er zo goed als dagelijks langsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef picodealion het volgende:
Pff, het regent en ik ben mijn portemonnee vergeten. Even zien hoe nat ik ben en hoeveel er nog in de tank zit tegen de tijd dat ik bij Arnhem ben, dan zie ik wel verder of ik doorrijd naar Ruurlo.
Ligt al in de auto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef boertie het volgende:
[..]
Anders Thijz even wakkerschudden. Volgens mij komt hij er zo goed als dagelijks langs
Maarja, om nou trots te zijn op een peugeot...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef Broertie het volgende:
Afhankelijk van de afstand kijk ik of ik morgen óf de peugeot óf ik de volvo aanslinger.......
verkapt-kijk-mij-eens-patsen-met-mijn-2-auto's-in-het-bezit-hebben-post....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Het scootertie is alweer van-pleite-stijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef Broertie het volgende:
Afhankelijk van de afstand kijk ik of ik morgen óf de peugeot óf ik de volvo aanslinger.......
verkapt-kijk-mij-eens-patsen-met-mijn-2-auto's-in-het-bezit-hebben-post....![]()
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
Bomen, voorangsbord dus vlak bij kruispunt.quote:
Ik vind het te ver om te fietsen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal vanmiddag eens kijken (in het topic) of niemand anders 'm heeft opgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |