quote:
Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef zwarte_hand het volgende:[..]
Omdat ik misschien niet eerder tijd heb? net als nu? vandaag in de hoek Drenthe en Friesland geweest (Assen, Smilde, Oostenstreek en ???weet ik even niet meer)
En ik zal het nog een keer PROBEREN uit te leggen maar als ik weet waar de stok ligt en ik kom in de buurt en ik denk eraan op dat moment wil ik er nog wel eens langs rijden.
Omdat ik dagen van ongeveer 10 a 11 uur maak en 's-avonds niet altijd meteen bij thuis komst achter de computer ga zitten voor de fokstok wordt het soms wel eens wat later .....
vandaag was ik om 20.15 thuis, even wat telefoontjes, een film kijken die al bezig was en????? het is opeens 1 uur
Ik rij ook regelmatig voor niets.
Ook rij ik er nog wel eens extra langs als hier gemeld wordt dat ie weg is.
Ook laatst toen de stok op de Grebbeberg kwijt was ben ik er nog een keer voor de zekerheid langs gereden en hij lag er idd niet meer en heb dat ook hier op het forum gemeld dacht ik.
Ook ben ik er wel eens langs gereden en omdat ik geen zin er in had om hem te verleggen heb ik dat gemeld dacht ik (weet het niet zeker)
Dus hou nu toch eens allemaal op met dat gezeur en speel het spelletje of blijf thuis dan rij je ook niet voor niets.
DUS NOGMAALS VOOR DE DOMBO'S: IK GA 'S-MORGENS VAN HUIS EN WEET NIET OF IK DIE DAG LANGS DE STOK KOM< EN NEE IK HEB ONDERWEG GEEN MOGELIJKHEDEN OM HIER IETS TE MELDEN EN JA IK KAN ALLEEN 'S-AVONDS LAAT DE FOTO'S PLAATSEN (als het overdag moet kan ik ook wel wachten tot ik vrij ben en dat is meestal zondag's)
Kalm aan ouwe, denk aan je hart..
Helemaal prima hoor, allemaal, als je er een goede reden voor hebt ivm werk e.d.
Blijkbaar zijn er hier ook een paar bij, die wél tijd over hebben en die de spanning voor lief nemen of het zelfs leuk vinden. Toch weet ik vrij zeker, dat als het zwarte_hand-en meer regel zou zijn dan uitzondering, dit spel al lang uitgestorven was geweest of het in ieder geval een flink stuk langzamer zou lopen dan nu het geval is. Zeker nu het door dat hele crisisgebeuren voor sommigen vaak ook wat lastiger financieel te verantwoorden is in het kader van brandstof/OV.
Wat mij zelf betreft gaat het vooral om tijd; net zoals jij heb ik dat ook bepaald niet in overvloed. Dat maakt het extra jammer als het (om)rijden voor niets blijkt. Dat jij zelf ook wel eens voor niets rijdt doet daar niets aan af; dat is namelijk niet zo gek als je niet vaak in dit topic kunt kijken en dus véél meer op de pof naar de locatie in kwestie gaat.
Zoals al eerder aangegeven weet ik goed welke risico's dit spel kent, door de wat minder communicatief bedeelde deelnemers, en is mijn maximale inzet vwb de FOK!stok daar dus ook op afgestemd, teneinde de potentiële 'schade' op een acceptabel niveau te houden